PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 852 beygir civic vtec



nitrO_Oxide
05-11-2006, 12:23
Above and Beyond - 1996 Honda Civic Turbo
Commissioned To Transform This '96 Civic Into A 750hp Drag Racecar, Je Import Performance Took The Project To Even Greater Heights, Smashing The Target By Over 100 Ponies. James Evans Of Je Gives Us The Back Story On How The Shop Hit Its Marks With A Combo Of Prelude Power, A Fat Turbo, And A Bottle Of N2O

http://img114.imageshack.us/img114/3558/0610ht02zhondacivicenginebn4.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/9881/0610ht03zhondacivicwiresnn9.jpg
http://img114.imageshack.us/img114/7981/0610ht05zhondacivicmountnf1.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5354/0610ht06zhondacivicheadersqp0.jpg
http://img114.imageshack.us/img114/3277/0610ht07zhondacivicrightrearnj1.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/1418/0610ht09zhondacivicfrontleftga1.jpg
http://img434.imageshack.us/img434/4880/0610ht10zhondacivicairdamrb5.jpg
http://img434.imageshack.us/img434/7823/0610ht12zhondacivicinteriorcx0.jpg
http://img434.imageshack.us/img434/8506/0610ht15zhondacivicbottlerx4.jpg
http://img434.imageshack.us/img434/8654/0610ht19zhondaciviccruisejf6.jpg

sLcK_VTI
05-11-2006, 13:07
hay maşşallaahhhh

emir
05-11-2006, 15:54
güselllll.....

efe-E
05-11-2006, 16:19
oooo masallah masallah cok guzel ya

delsolemrah
05-11-2006, 17:34
waşşşşş abiii bu cokk iyi omuş özelikle o bobin nee motor kulaklarıda cok kalitee :)

Manimillion
05-11-2006, 18:37
Ustunde standart H22 intake manifoldumu var bunun?

Eriador
05-11-2006, 19:17
tam deli alet :)

MeRtCaN
06-11-2006, 06:55
koltuklarına bıttım bende ıstıyorum onlardan :D

Oz`
06-11-2006, 07:50
biraz sıkma gibi geldi :)

başalp
06-11-2006, 09:51
videosunu görmüştüm hatta bulursam koyayım. manyak gidiyor...

AHM
06-11-2006, 11:07
750 hp için fazla standart içi ve motorunun tipi.

SON TC
06-11-2006, 12:16
750 hp için fazla standart içi ve motorunun tipi.

:icon_tup: bencede katılıyorum sana dostum,tabiii emin de degilim yanii:soru:

psychopat_gs
06-11-2006, 12:33
baya gusel masallah ı war

miniks
06-11-2006, 13:59
bu ne lan beylıkduzu turbo cıvıc gıbı :)

s2k
06-11-2006, 14:02
Guc arttıkca ıcını sokmeklı lazım standart dosemler kadranlar kalınca avansmı vuruyo :beuj:

Dodo-FB
06-11-2006, 14:10
-Değişik bir alet ..

tyMu
06-11-2006, 14:17
Maşşallah :)

miniks
06-11-2006, 14:42
ya şöle konuları açarken rica etsem lütfen aracın specs. lerını da bi zahmet koyu versenizde aracın neyi var neyi yok bilsek :)

nitrO_Oxide
06-11-2006, 18:09
aldığım yerde yazmıodu malesef :)

Serencebey
06-11-2006, 18:58
yau o 9. resimde sanırsam intercoolerın uzerınde sagda duran blow offmu yksam ???

T-MIVEC
06-11-2006, 19:37
o intercooler 852hp icin kucuk degil mi?

Manimillion
07-11-2006, 00:57
Evidence
On the bottle, this JE-built Civic puts down 852 horsepower and 627 lb-ft of torque-hot damn!
Stance
Prepped to optimize traction, JE set up the EJ chassis with Progress race series custom shocks and spring rates and a custom Pro Fab traction bar. The shop also installed a custom rollcage for rigidity and driver protection.



Resistance
The full complement of rotors and calipers has been switched out for GS-R issue, front and rear. Calipers have been loaded with Hawk pads, and Motul RBF 600 fluid is pushed out to each corner via Goodridge lines.

Rims & Rubber
Tucked into the forward wheelwells are Mickey Thompson slicks, sized 24.5/9/13, wrapped around 13x8 Weld wheels. For daily driving, the hatch rides on Rota Slipstream rims adorned in Hankook rubber.

Outside
Outward cosmetic tweaks are mostly functional-Seibon front lip, a modified bumper that can accommodate the intercooler, and rolled fenders for the massive slicks. Speedesign Custom Graphics handles the Civic's sparse decals.

Inside
Essentially everything from behind the front seats back was removed-mostly paneling and carpeting-for the sake of weight reduction; the car now weighs 2140 pounds. JE then hooked up an AEM Uego wideband meter and Autometer oil pressure, water temp, and boost pressure gauges to keep tabs on engine performance. Unexpected JDM flair, namely the Bride seats and Takata harnesses, gives the cabin some street cred.

Oz`
07-11-2006, 07:25
hala içindekiler hakkında b işi yok arabanın H22 olduğunu bile söylemiyor :)

miniks
07-11-2006, 11:30
ya o orjinal emme ile nereye kadar töbe yarrabbim bizim türkiyedede var öle orjin emme ile kovalayan hahahaa

m.kaan46
07-11-2006, 15:32
bende çok katlıom çünkü 400 hp civic motoru ne biçim doluydu ve oda turboluydu 34 plakalı performance shopun sahibinin arabası

Alp
08-11-2006, 12:35
852 hp bir civic'e yakışıyor mu bu arka cam?:D:D:D kaç parça o film:D sayan var mı:D:D

http://img170.imageshack.us/img170/9349/0610ht07zhondacivicrighvp1.jpg

miniks
08-11-2006, 14:47
evet 3 parca 852 ölü 3 = 284 olsa olsa bukadar beygirdir

Böle bi mantık varmı Allahını seversen daha güsel örnekler versen iii olurdu

filimle arac beygiri ölçülmez

Alp
08-11-2006, 16:04
evet 3 parca 852 ölü 3 = 284 olsa olsa bukadar beygirdir

Böle bi mantık varmı Allahını seversen daha güsel örnekler versen iii olurdu

filimle arac beygiri ölçülmez

yok ..yanlış anlamışsın:D yani demek istediğim 852 hp yaptıklarını söylüyorlar.. ...kaç para harcamışlardır kim bilir...gidipte arka cama 5 parça film yapmışlar...ucuz işi yani:D tezatlık var ..o bakımdan söyledim:D neyse ne ben söyledim ne sen okudun boşver:D:heyoo: