Orijinalini görmek için tıklayınız : 306 gti acil..
emrah type-r
05-10-2009, 09:42
306 gti in sentesının bılen war mı?bılen warsa yazsın lutfen ..
Söken ustanın hayal gücüne bırak, sökerken bakmadıksa toplarken öğrenir artık...
yahu bellidirki neyini öğrenmek istiyorsunuz anlamadımki kasnaklar üzerinde ve diğer elemanların üzerinde çizgiler var onları karşılıcak yappmadımı usta?
emrah type-r
05-10-2009, 10:37
usta sokmedı de...sakaryada senteyı yerıne getırmemıslerdı bnde ogreneyım dedım...
emrah type-r
05-10-2009, 10:38
yahu bellidirki neyini öğrenmek istiyorsunuz anlamadımki kasnaklar üzerinde ve diğer elemanların üzerinde çizgiler var onları karşılıcak yappmadımı usta?
hanı senteyı alırken pıstonları aynı sewıye ye fılan getırlıyo ya onları sorayım deıdm...
egzantrıklerı ustten kıtlıyon zaten..
yahu krank kasnağındada var çentik ordan yapıcaksınız onuda?
emrah type-r
05-10-2009, 10:53
ok bakalım bıdaha 306 gtı sokulurse soelrım ustaya...zaten ustalar ayar tutturamıyo..
Krank kasnaktan kilitleniyor olması lazım. Krank kasnağının üzerindeki deliği üst tarafa doğru çevirip, ordaki deliği bir tornavida yada civata ile tuttur. Egzantrikler için her egzantrik ayrı kitleniyor, emme manifoldu tarafında iki delikden kitleniyor ama tam kesin bilmiyorum.
her 2 egzantrik kasnağında civata ile sabitleme yuvaları var krankıda blokta sabitleme yuvası var aralara civata ile sabitlersen sentede olur
emrah type-r
05-10-2009, 12:33
ok.saolun ark lar..
http://img277.yukle.tc/images/3660306.jpg (http://www.yukle.tc)
Krank kasnaktan kilitleniyor olması lazım. Krank kasnağının üzerindeki deliği üst tarafa doğru çevirip, ordaki deliği bir tornavida yada civata ile tuttur. Egzantrikler için her egzantrik ayrı kitleniyor, emme manifoldu tarafında iki delikden kitleniyor ama tam kesin bilmiyorum.
kasnaklar sıfır değilse büyük ihtimal kasnak ayarı kaymıştır yani deliklere getirip senteye geldi diye yanılmayın en basit yöntem piston tepelerine aynı ölçüde bi parça koyup bakmak sert tel gibi :) ama en sağlıklısı sıfır kasnak alıp öyle senteye getirmek.
kasnaklar sıfır değilse büyük ihtimal kasnak ayarı kaymıştır yani deliklere getirip senteye geldi diye yanılmayın en basit yöntem piston tepelerine aynı ölçüde bi parça koyup bakmak sert tel gibi :) ama en sağlıklısı sıfır kasnak alıp öyle senteye getirmek.
en sağlıklısı komparatör saati bağlayıp senteye almak ;)
en sağlıklısı komparatör saati bağlayıp senteye almak ;)
onu yazmayı unutmuşum :):icon_tup:
kardesım kırank kasnagında ve egzantırık kasnak larının uzerlerınde ısaretler vardır onları bırbırıne getırdıkten sonra tırıger kayısının uzerındede ısaretvardır hepsı bır araya geldımı tamam dır
emrah type-r
06-10-2009, 10:03
ewet kasnaklar yenı zaten..ısartelerde war ona gore yapılıyo zaten....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.