Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : İmpreza mı Turbo Vtec mi



bersavas
11-10-2009, 19:59
Merhaba Arkadaşlar
98 düzgün bir impreza gt mi tercih edersiniz
Yoksa sonradan turbolanmış Vtecmi.

fatiii
11-10-2009, 20:02
ne sekilde modlanmıs bi vtec le ne sekildeki bi subaruyu kıyaslıyosun önemli olan o?

turbo bi vtec orjinal bi subaruya kıyasla cok daha üstün olucaktır kuşkusuz..


bu arada konu kavga konusu haberin olsun :D

cem
11-10-2009, 20:06
Sonradan turbolanmış vtec diye bi tabir çok yalın olur hatta yanlis olur.
her turbo vtec bir degil.Araclarda neler var , ne parcalar , bunlar onemli.

BlackEmperor
11-10-2009, 20:06
orta şeker bi vtec 0.6 bar civarı ile orj wrx den bahsettiğini düşünürekten vtec diyorum.

Rollingde affetmez vtec

Boost Up
11-10-2009, 20:07
Hiç kurcalanmamış İmpreza bulabilrsen İmpreza, sonradan turbo araç almak bence hiç güzel değil. Kendin yaptın mı zevki çıkar o işin. Bence:rolleyes:

DogukanB
11-10-2009, 20:24
Rollingde affetmez vtec

Herşeye rolling veya yarış olarak bakmamak gerekiyor. O rolling yapılan yol elbet biter viraja gelir:) Bu demek olmuyor ki hondalar dönmüyor ama 4x4 bir adım önde bence. İki araç honda turboda olsa aynı katagorinin arabaları değil zaten. Ama tercihim subaru olurdu; 4x4ün avantajı ve yapacağın ufak dokunuşlarla alacağın güç.

Gf8 düşünürsen; http://www.sahibinden.com/satin_white_pearl_impreza_turbo_gt-58WQQaXQQ13531389WQQpXQQdisplayitem

Gc8' ede karar verirsen araç bulmanda yardımcı olabiliriz :)

Bütçeniz ne kadar bu arada?

STP
11-10-2009, 20:28
m6 typer muhabbetı tarzı baslıycak bırazdan.

BlackEmperor
11-10-2009, 20:32
Herşeye rolling veya yarış olarak bakmamak gerekiyor. O rolling yapılan yol elbet biter viraja gelir:) Bu demek olmuyor ki hondalar dönmüyor ama 4x4 bir adım önde bence. İki araç honda turboda olsa aynı katagorinin arabaları değil zaten. Ama tercihim subaru olurdu; 4x4ün avantajı ve yapacağın ufak dokunuşlarla alacağın güç.

Gf8 düşünürsen; http://www.sahibinden.com/satin_white_pearl_impreza_turbo_gt-58WQQaXQQ13531389WQQpXQQdisplayitem

Gc8' ede karar verirsen araç bulmanda yardımcı olabiliriz :)

Bütçeniz ne kadar bu arada?


olabilir ortlaam olarak daha cok rolling yapcağımız için virajdada basmayı versin hondacılar ayrıca 4x4 oncen cok kayıyor oda sakat zaten virajda kapışmaya başlayan adam eceline susamış adamdır :)

olay yoldan çıkmadan bütçeyi belirleyeleimde en azından neler yapılabilir 2 araç içinde onu konuşalım.

sword
11-10-2009, 20:32
vergısını yakıtını ve yedek parça fiyatlarınıda bakmak lazım.

STP
11-10-2009, 20:36
olabilir ortlaam olarak daha cok rolling yapcağımız için virajdada basmayı versin hondacılar ayrıca 4x4 oncen cok kayıyor oda sakat zaten virajda kapışmaya başlayan adam eceline susamış adamdır :)

nıye vırajda baslayan ecelıne susasınkı? vırajı donmeyı bılırsen dısa acar gıdersın. 4x4 lerle kendı arabamlada seve seve vıraja gırerım hıc dert deıl benım ıcın , ayrıca tıme trıalde turbo halındeyken arabam 350 hp stı ıle yagmurda cıkmıstım ızmıte. stı cı ıle ufak tatlı bı atısmamıs olmustu oncesınde gecmek ıcın cıktı ama gecemedı... kullanmak onemlıdır :)

DogukanB
11-10-2009, 20:37
@BlackEmperor; ben virajda basılcak demiyorum ama yol tutuşda önemli bi faktör değil mi? :)

@sword; tabiki o da çok önemli. başka aracınız yoksa ve günlük kullanıyorsanız biraz üzebilir $$ :D

Orhan
11-10-2009, 20:37
Ben; takılan parcaları ve işçiliğini bilmediğim sonradan turbolanmış bir araç yerine fabrikasyon turbolu aracı tercih ederdim.
İmpeza kullanıcısı olarakta 4 çeker kullanmak çok güzel tavsiye ederim

elpadre
11-10-2009, 20:39
durum krıtıclesıyor burda :)

BlackEmperor
11-10-2009, 20:41
nıye vırajda baslayan ecelıne susasınkı? vırajı donmeyı bılırsen dısa acar gıdersın. 4x4 lerle kendı arabamlada seve seve vıraja gırerım hıc dert deıl benım ıcın , ayrıca tıme trıalde turbo halındeyken arabam 350 hp stı ıle yagmurda cıkmıstım ızmıte. stı cı ıle ufak tatlı bı atısmamıs olmustu oncesınde gecmek ıcın cıktı ama gecemedı... kullanmak onemlıdır :)

Olay sapıtmak istemiyorum ama anlatmak istediğimide anlatmdan geçemeyecem. Hangimiz hillclimb spec veya time trial spec tartışma ve karşılaştırma konusu üzerine yorum ve modifiye yapıyoruz ki. Zaten bu işleri yapan araç sahipleri iyi kötü bi yay lastik vs alacaktır. Rolling daha belirleyici tercih acısından demek istediğimi anladınız. Burda ben viraj dönmeyi biliyorum demenin bi manası yok. İyi kötü hepimiz dönüyoruz. :)


@BlackEmperor; ben virajda basılcak demiyorum ama yol tutuşda önemli bi faktör değil mi? :)

@sword; tabiki o da çok önemli. başka aracınız yoksa ve günlük kullanıyorsanız biraz üzebilir $$ :D


Viraj tabikide onemli hatta düz yolda basmaktan daha zevkli ona bişey demedim . Rally de 1. olan bi vtec gordunuz mu ? ben görmedim :D

ibooo
11-10-2009, 20:42
nıye vırajda baslayan ecelıne susasınkı? vırajı donmeyı bılırsen dısa acar gıdersın. 4x4 lerle kendı arabamlada seve seve vıraja gırerım hıc dert deıl benım ıcın , ayrıca tıme trıalde turbo halındeyken arabam 350 hp stı ıle yagmurda cıkmıstım ızmıte. stı cı ıle ufak tatlı bı atısmamıs olmustu oncesınde gecmek ıcın cıktı ama gecemedı... kullanmak onemlıdır :)

SEL sti die hatırlıyorum;)

STP
11-10-2009, 20:43
Olay sapıtmak istemiyorum ama anlatmak istediğimide anlatmdan geçemeyecem. Hangimiz hillclimb spec veya time trial spec tartışma ve karşılaştırma konusu üzerine yorum ve modifiye yapıyoruz ki. Zaten bu işleri yapan araç sahipleri iyi kötü bi yay lastik vs alacaktır. umarım Rolling daha belirleyivi tercih acısından demek istediğimi anladınız.




Viraj tabikide onemli hatta düz yolda basmaktan daha zevkli ona bişey demedim . Rally de 1. olan bi vtec gordunuz mu ? ben görmedim :D

hondanın nelerı basarabıldıgı yada vtecın ortada gereksız yorumlara gerek yok deılmı?

STP
11-10-2009, 20:43
SEL sti die hatırlıyorum;)
hafızan kuvvetlıymıs hacı :)

M_PROJECT
11-10-2009, 20:45
su 4 ceker viraj mantigi cok yanlis.

BlackEmperor
11-10-2009, 20:46
hondanın nelerı basarabıldıgı yada vtecın ortada gereksız yorumlara gerek yok deılmı?

:) tamam bişe demiyom. Orj vtec ile orj wrc den iyi pilotu olan daha iyi yol tutar.

STP
11-10-2009, 20:48
:) tamam bişe demiyom. Orj vtec ile orj wrc den iyi pilotu olan daha iyi yol tutar.

ozgun UN sıyle yanı stad vtec dıyelım STI gecmıstı ızmıtte buna ne dıyeceksın?

Orhan
11-10-2009, 20:48
subarusunu hondasını bilmem önden çeker ve yüksek güçlerde araçları kullanmak her babayiğidin her bileğine güvenenin yiyeceği halt değil bunu bilirim bunu söylerim o nedenle turbo fwd kullanacak kişinin tecrübeside önemli
Ayrıca sonradan turbolanmış bi araçtan bahsediyordak kimin yaptığı hangi parçaları kullandığıda önemli
Subaru içinde aynısı geçerli hangi subaru pili bitmiş olanıda var 100 bin lira versen alamayacağın subaruda var
Ama bence awd kullanmak çok keyifli

BlackEmperor
11-10-2009, 20:50
ozgun UN sıyle yanı stad vtec dıyelım STI gecmıstı ızmıtte buna ne dıyeceksın?

bişe demiyorum dedim ya İyi pilotu olan geçiyo dedim daha ne diyim dostum. Ayrıca bende vtec alırım dedim sende gelir bana viraj almayı öğretirsin kaymaklı ekmek kadayıfı olur :) anlaştık mı ?

Maxiboost
11-10-2009, 20:57
Subarunun itibarini dusunerek yazin, konu acin vs sonra camii duvarina isemekle itham edilirsiniz :) bu olay tamamen butceyle alakali bence sahsen gc8 e elimi surmem ama sti olursa 450 480 gibi bir guce cikartip tepe tepe kullanirim. Yol tutus vs olarak duruma gore subarudan hizli bile olabilirsiniz ama ayni zevki verir mi orasi kisisel tercihe bagli :) parca, bakim, toplam maliyet olarak honda daha mantikli + yakit tuketimide eklenebilir hondanin avantajlarina.

Maxiboost
11-10-2009, 21:01
Viraj tabikide onemli hatta düz yolda basmaktan daha zevkli ona bişey demedim . Rally de 1. olan bi vtec gordunuz mu ? ben görmedim :D

honda hangi rallilere girmis? :) fwd olarak bakarsak bir ara volkan isik 4 ceker araclardan iyi sure yapiyordu herseyi tek sporla kisitlamamak lazim. 4 ceker mukemmel olsaydi f1 de kullanilirdi :D

cembozbey
11-10-2009, 21:02
su 4 ceker viraj mantigi cok yanlis.

nden yanlıs heb 4 ceker viraj kabiliyeti yuksek diye blinir yanlıs nerde bilmediigmden soruyorum.

STP
11-10-2009, 21:04
nden yanlıs heb 4 ceker viraj kabiliyeti yuksek diye blinir yanlıs nerde bilmediigmden soruyorum.

honda hangi rallilere girmis? :) fwd olarak bakarsak bir ara volkan isik 4 ceker araclardan iyi sure yapiyordu herseyi tek sporla kisitlamamak lazim. 4 ceker mukemmel olsaydi f1 de kullanilirdi :D

demıs bertancım

cembozbey
11-10-2009, 21:05
demıs bertancım

viraj kabiliyeti yuksek dedim? ne alaka pistteki suresiyle, duzlukde sure yapmış olabilir viraja yavas girmiş olabilir.

STP
11-10-2009, 21:06
viraj kabiliyeti yuksek dedim? ne alaka pistteki suresiyle, duzlukde sure yapmış olabilir viraja yavas girmiş olabilir.

rallıde yuzdeye vurursan parkurlar yuzde 90 vırajdır... alakası bu...

M_PROJECT
11-10-2009, 21:07
nden yanlıs heb 4 ceker viraj kabiliyeti yuksek diye blinir yanlıs nerde bilmediigmden soruyorum.

yok ben hani direk 4 cekeri tren gibi sananlar icin yazdim . tabiki guvenli hissiyeti mevcut guselde bende seviyorum ama kafadan kaymasi cok fazla . gt ve wrxlerin hepsinde var bu sorun , 05 sonasi stilarda dccd ile bi nebze azalma goruldu ama stilarda zorlandiginda kaymaya megilli .

birde iyi bir kilit takildiktan sonra fwd olsun rwd olsun farketmez herturlu awd arabanin pesinden gidersiniz .

konuya gelince temiz yada bilindik bir yerden motoru toplanmis gt varsa alinabilinir . ama bence vti da gc8 de artik cok yaslilar . baska seceneklerde dusunulebilinir butceye gore

cembozbey
11-10-2009, 21:08
rallıde yuzdeye vurursan parkurlar yuzde 90 vırajdır... alakası bu...

haa butun rallilerde parkurlar %90 viraj ölemi=)

cembozbey
11-10-2009, 21:09
yok ben hani direk 4 cekeri tren gibi sananlar icin yazdim . tabiki guvenli hissiyeti mevcut guselde bende seviyorum ama kafadan kaymasi cok fazla . gt ve wrxlerin hepsinde var bu sorun , 05 sonasi stilarda dccd ile bi nebze azalma goruldu ama stilarda zorlandiginda kaymaya megilli .

birde iyi bir kilit takildiktan sonra fwd olsun rwd olsun farketmez herturlu awd arabanin pesinden gidersiniz .

konuya gelince temiz yada bilindik bir yerden motoru toplanmis gt varsa alinabilinir . ama bence vti da gc8 de artik cok yaslilar . baska seceneklerde dusunulebilinir butceye gore

benimde dusuncem bu yondeydi zaten acıklama için teşk.

STP
11-10-2009, 21:09
haa butun rallilerde parkurlar %90 viraj ölemi=)

neyın dalgasındasın sen bılader? rallı dedıgın mumkun mertebe vırajlı parkurlardan olusur. bnun aksını katlayabılrmısın bana?

cembozbey
11-10-2009, 21:11
neyın dalgasındasın sen bılader? rallı dedıgın mumkun mertebe vırajlı parkurlardan olusur. bnun aksını katlayabılrmısın bana?

dalga da değilim. biladerin de değilim. mumkun mertebe virajlı olur ama yuzde 90 diyemezsin cunkü dedigin oran cok yuksek nadir pistlerde var, ben cevabımı aldım konuya devam.

STP
11-10-2009, 21:12
dalga da değilim. biladerin de değilim. mumkun mertebe virajlı olur ama yuzde 90 diyemezsin cunkü dedigin oran cok yuksek nadir pistlerde var, ben cevabımı aldım konuya devam.
sen vırajı ıllakı 1 2 dıyemı dusunuyosun 4 5 6 vırajlarda var haırpınlerde :) ne demek ıstedıgımı anlayacakmısın bakalım :)

cembozbey
11-10-2009, 21:13
sen vırajı ıllakı 1 2 dıyemı dusunuyosun 4 5 6 vırajlarda var haırpınlerde :) ne demek ıstedıgımı anlayacakmısın bakalım :)

yok anlamıcam kapatalım konuyu kirlenmesin.

Eray Yümsel
11-10-2009, 21:18
4çekerin 2 avantajı var 1.si 0 dan hızlı kalkar 2. avantajı bozuk zemınde veya kaygan zemınde deli gibi gidersin okadar.

XoR
11-10-2009, 21:19
4çekerin 2 avantajı var 1.si 0 dan hızlı kalkar 2. avantajı bozuk zemınde veya kaygan zemınde deli gibi gidersin okadar.

2. Avantaj İstanbul için güzel bir tespit :D

sword
11-10-2009, 21:22
2. Avantaj İstanbul için güzel bir tespit :D
ne acelen var yavaş git birader:)

Orhan
11-10-2009, 21:23
2. Avantaj İstanbul için güzel bir tespit :D

karşılaştırma için doğru adam geldi:D

ibooo
11-10-2009, 21:24
öğlen güzel bi wagon gördüm zincirlikuyu mezarlıgının önünde acaba sahibi siteye üyemi :P

XoR
11-10-2009, 21:26
öğlen güzel bi wagon gördüm zincirlikuyu mezarlıgının önünde acaba sahibi siteye üyemi :P

Benim sana bu sobelenme durumum nolucak böyle :D Barbaros,Zincirlikuyu derken yakında kapıyı açıcam eve giricem yine sen :D

@Sword
Bozuk yok bol,Gereksiz sulama yapılan viraj bol,Don etkisi yapan viyadük desen cabası e bide bunların üstüne köprülere konulan rally spec zıplamanı sağlayan tümsekler olunca işe yarıyo Awd :D

@Orhan abi
Ben uzak kaldım artık abi bu işlerden ev-otel-ev

Orhan
11-10-2009, 21:29
@Orhan abi
Ben uzak kaldım artık abi bu işlerden ev-otel-ev[/QUOTE]
çok da rutine dalma psikolojini bozarsın;)

Eray Yümsel
11-10-2009, 21:31
O BOZUK YOLDA SUBARU KULLANMAYA BENCE ORHAN ABİ CVP VERSİN :d ADAM ÇUKURLARA YAN YAN GİRİYO AHEAHUAEHUAE

Maxiboost
11-10-2009, 21:32
Ya ralli vs tarzi yarislarin bi etaplarini inceleyinde sonra % lere takilin...

XoR
11-10-2009, 21:33
O BOZUK YOLDA SUBARU KULLANMAYA BENCE ORHAN ABİ CVP VERSİN :d ADAM ÇUKURLARA YAN YAN GİRİYO AHEAHUAEHUAE

Sen Orhan abi'yi Bolu/Abant'ta görmen gerekiyodu bence :D Çamur drifter :D

Orhan
11-10-2009, 21:33
O BOZUK YOLDA SUBARU KULLANMAYA BENCE ORHAN ABİ CVP VERSİN :d ADAM ÇUKURLARA YAN YAN GİRİYO AHEAHUAEHUAE

10 numaradır subaru tek geçerim :D

Orhan
11-10-2009, 21:34
Sen Orhan abi'yi Bolu/Abant'ta görmen gerekiyodu bence :D Çamur drifter :D

şımartmayın ulen beni essah sanacam:hahaha:

sword
11-10-2009, 21:35
@Sword
Bozuk yok bol,Gereksiz sulama yapılan viraj bol,Don etkisi yapan viyadük desen cabası e bide bunların üstüne köprülere konulan rally spec zıplamanı sağlayan tümsekler olunca işe yarıyo Awd :D

Ben uzak kaldım artık abi bu işlerden ev-otel-ev

senın ev-otel-ev olayın guzargahı neki özel etap halt etmiş:) benım guzegahlar temiz:)

XoR
11-10-2009, 21:43
senın ev-otel-ev olayın guzargahı neki özel etap halt etmiş:) benım guzegahlar temiz:)

Eskiden E5 çok berbattı şimdi bi nebze düzgün aslında

En zor etap Haliç :D 2 tane jump ve sabahları çiğ+don tehlikesi :D

Ranthor
12-10-2009, 08:49
350 hp önden çeker araba ile ne gitmek eğlenceli ne dönmek, hele güç homojen dağılmamışsa birden bile geliyorsa iyice kötü. O güçlerde arabaları o sebepten önden çeker yapmıyorlar zaten. Hem tehlikeli hem anlamsız oluyor.

mertacar
12-10-2009, 08:54
düzgün sorunsuz bir impreza tercihim olurdu..

Day Walker
12-10-2009, 08:57
Eskiden E5 çok berbattı şimdi bi nebze düzgün aslında

En zor etap Haliç :D 2 tane jump ve sabahları çiğ+don tehlikesi :D

e5 e daha şeritleri çekmemişler varya millet üst üste alt alta gidiyo slalom dene zevkli oluyor :D

+ olarak awd iyidir :D

XoR
12-10-2009, 09:03
e5 e daha şeritleri çekmemişler varya millet üst üste alt alta gidiyo slalom dene zevkli oluyor :D

+ olarak awd iyidir :D

Lastikler taze asfalt taze pamuk helva edasıyla kullanıyorum buaralar :D

GökhanO
12-10-2009, 09:05
350 hp önden çeker araba ile ne gitmek eğlenceli ne dönmek, hele güç homojen dağılmamışsa birden bile geliyorsa iyice kötü. O güçlerde arabaları o sebepten önden çeker yapmıyorlar zaten. Hem tehlikeli hem anlamsız oluyor.

bencede haklısın :D

crazydog
12-10-2009, 09:06
vti da ımpreza da en sevdıgım ve begendıgım 2 araç maddiyatta onemli biraz onunla beraber yedek parça vs durumları benım tercıhım ımprezadan yana olurdu cocukluk hayalim nede olsa ;)

NOTED
12-10-2009, 09:21
Gc8 tadı baskadır 4x4 sonuçda..temizini bulmak cok zor gercekten..orjınal turbolu araç daha sağlıklı olur bence..

GökhanO
12-10-2009, 09:26
30 kusurlere bug eye imprezalar var butce varsa bence gc8 yerine onalara bakabilirsiniz

kobeanil11
14-10-2009, 21:11
350 hp önden çeker araba ile ne gitmek eğlenceli ne dönmek, hele güç homojen dağılmamışsa birden bile geliyorsa iyice kötü. O güçlerde arabaları o sebepten önden çeker yapmıyorlar zaten. Hem tehlikeli hem anlamsız oluyor.

katılıyorum, tabi subarular understeer e meyilli o başka, ama gaza asılınca oversteer e yöneliyo topluyo, önden çekişin öyle bişeyi yok, önden kaydımı öyle yada böyle gazdan ayağı çekcen..
yani bence 4*4 hem keyifli hemde şoförü iyiyse fwd den dehe iyi viraj alır..
maliyetine katlanıcaksan subaru derim ben

Maxiboost
14-10-2009, 21:21
4 çeker bir araç kaydığında tabi duruma göre ayağını gaztan tamamen çekmen gerekir ki oversteer olsun. fwd araçta tamamen çekersen muhtemelen kompresör yüzünden de kaymaya devam edersin :D

tool
14-10-2009, 21:24
kafadan kayan efsane gc8ler nolcak :)

onur_S
14-10-2009, 21:31
olabilir ortlaam olarak daha cok rolling yapcağımız için virajdada basmayı versin hondacılar ayrıca 4x4 oncen cok kayıyor oda sakat zaten virajda kapışmaya başlayan adam eceline susamış adamdır :)

olay yoldan çıkmadan bütçeyi belirleyeleimde en azından neler yapılabilir 2 araç içinde onu konuşalım.

herkes viraja giremiyor yetenek orada :)

AhmetKadir
15-10-2009, 08:01
bence once vtec turbo alın devir kesicinin tadına varın; cunku 100 metre gibi bi mesafede 3 kere kesiciye girebilme imkanınız var :)

masrafı daha azdır, canınız sıkılırsa atmosferıge donersınız, 97-98 modelse rahatca 23-24bin lira ucret isteyebilirsiniz, trafikte polislere karsı daha rahat edersiniz cunku dikkat ceken sarı jantlarınız, kocaman bi kanadınız ve scoop unuz olmaz.
bence turbo vtec

B.Aktepe
15-10-2009, 08:30
elma ile armut karşılaştırması.
4çeker bir araba ile önden çeker bir araba karşılaştırılmamalı.
sadece ara hızlanma olarak belki, bu da araba almaya yetecek bir değer değil.

evo da subaruda, hondaya göre daha iyi fren sistemi,yol tutuş özellikleri,daha dengeli,yüksek donanım,işçilik,kalite vs. çok daha iyi düzeyde.

Emir_b16a
15-10-2009, 08:53
vtec alıp turbolamak boş masraf bu dewirde eyer günlük kullanılıcaksa amaç eylenceyse düz giderek eylenmeyi sewiyosan turbo vtec haddinden fazla doyurur ama ona harcıcan parayla çok keyifli bi imprezzaya sahip olup kafana göre istediğin yerde we mewsimde korkusuzca kullanabilirsin hatta fazlasıyla eylenebilirsin

mantık çerçevesinde imprezzayı tercih ederim hatta mümkünse stı almak çok daha mantıklı

8.000rpm
16-10-2009, 14:25
aslında sıkıntı şu ;
fabrikasyon turbolu ve 4 çeker bir otomobil ile önden çeker ve custom turbo bir aracı karşılaştırmak bence yanlış...