Orijinalini görmek için tıklayınız : E30'culardan yardım tecrübe v.s.
SekoLive
16-10-2009, 15:12
Arkadaşlar 86 model 3.20 bi E30' var motoru açtırdırk performansı artırıcak çok yüksek maliyette olmayan bir iki bilgiye ihtiyacımız var.... salı gününe kadar zamanımz var bu sürede yapabileceğimiz bir işse halletmek istiyoruz. :icon_tup:
84.5 piston şahin pistonu iş görür eta yada tds krankı kollar aynı kalacak orjinal kapağı işleyerek büyütüyorlar geçici çozüm bu en hesaplı yontem devamın 325 debi 885 kapak emme manifoldu ile nokta konulur. Bu hesapla araçta 2.7 lt olur
valla serkan bana komple motor indirdik nasıl toplayalım deseydin farklı olurdu sen sadece kapağı açtın sibob lastiklerini değişiyosun bunu yaparkende çok fazla yapabileceğin birşey yok
he komple motoru indirdiysen yapılacak iş belli 525 krank 325 piston al sana 2,7 hacim kapağıda 885 yapacaksın zaten yazmışlar yukarıda
Low-Rider
16-10-2009, 15:39
Maliyeti ne olur bu söyleneler yapıldığında?
kanka
pistonlar 550 TL
krank 750 TL
kapak 1000 TL
rektefiye 600 TL
Usta 750 TL
diye uzarrrrr giderr bu liste :D
Low-Rider
16-10-2009, 15:49
Sonu yok:D
Tahmini güç ne olur?
adaş sende E30 hastalıgımı baslıyor..:D
Low-Rider
16-10-2009, 16:02
Var zaten yeni birşey değil:D
Sonu yok:D
Tahmini güç ne olur?
m20b20 motor 80 mm piston 66 strok olarak çıkar 121 hp olması gerekir
eğer sen kollarıda 325 kolu takarsan 525 krankı bile birlikte 84 mm pistonla hacmin 2650 cc olur kapağıda 325 kapağı yaptın diyelim 190-200 hp civarında olursun
Bulut Y.
16-10-2009, 16:21
e30 alasım geldi öle bi yazmışsınızki lego gibim sankim kütkütküt oturt robot yap çocugu döv hesabı ahahha :D
zaman sorunu yoksa turbo yapın sılındır kapak contası-saplamalar...turbo manıfoldu -turbo-ıntercooler ve borular-wesgate -400 hıgh ımpedance ınjectorler en guzel gucu alırsın ...atmosferıkte cok para harcar ama karsılıgını alamazsın...
Eray Yümsel
16-10-2009, 17:12
zaman sorunu yoksa turbo yapın sılındır kapak contası-saplamalar...turbo manıfoldu -turbo-ıntercooler ve borular-wesgate -400 hıgh ımpedance ınjectorler en guzel gucu alırsın ...atmosferıkte cok para harcar ama karsılıgını alamazsın...
+325........
06 ANIL 38
16-10-2009, 20:03
tds krank--m3 piston hafifkol--hafif wolan--885 kapak--schrick dereceli ekzantrik--e36 maf--güzel bi chip--port polish--ayarlı kasnak--m3 kısa şanzıman---:)
sonuçta 200+hp....eğer bu kadar içerikli bi swap yaparsan.321 m3 lerle oynarsın...bu malzemelerin hepside elimizde war.istersen yardımcı olurum....
Hızlı_Fransız
16-10-2009, 21:22
20 blok 2.5 veya 2.7 oldugunda blok ilerliyen zmanlarda sorun cıkarmaya başlamaz mı acaba ?
Eray Yümsel
17-10-2009, 00:56
20 blok 2.5 veya 2.7 oldugunda blok ilerliyen zmanlarda sorun cıkarmaya başlamaz mı acaba ?
20 blok 80mm - 325 pistonu yanı 84.50 piston koyuyosun blokta pay kalıyo baya. ama 86 yı zorlarsan cortluyo 84 te canavar gibi devam edersin. 2.7 yi 84mm ile alıyosun oda krank sayesınde ztn. o yüzden problem yok gardaş
Hızlı_Fransız
17-10-2009, 01:33
20 blok 80mm - 325 pistonu yanı 84.50 piston koyuyosun blokta pay kalıyo baya. ama 86 yı zorlarsan cortluyo 84 te canavar gibi devam edersin. 2.7 yi 84mm ile alıyosun oda krank sayesınde ztn. o yüzden problem yok gardaş
84.50 de sorun cıkarmıyosa gerisi anlaşılmıştır. GARDAŞ :D :D :heyoo:
Sierra Rs
17-10-2009, 16:16
bende bmw ci olcam sanırsam :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.