Orijinalini görmek için tıklayınız : civic 1.8 i-shift hakkında yardım
onursumer
18-10-2009, 19:14
arkadaşlar civic 1.8 i-shift hakkında biraz bilgiye ihtiyacım var
motor kodu sanırım R18a2 bu motora atmosferik tam olarak neler yapabiliriz
ne imkanları var uğraşmaya değermi ?
1.8 140hp tatmin edici ama ben birşeyler daha çıkabilir diye düşünüyorum bu motor hakkında çok fazla bilgiyede ulaşamadım turbo ihtimalini hiç duşunmuyoruz şanzımandan oturu sadece amosferik beyin,ekzantirk ,headers,eksoz gibi uygulamalarla neler elde edebilirz maliyeti ne olur ?
şimdiden herkese teşekkurler
çok bilgim yok ama atmosferik de en az turbo kadar maliyetli oluyo bazen daha fazlası oluyor chip headers eksoz yapın ideal bence ekzantirik olayı maliyetli olur kanımca
aracı aldınızmı almayımı dusnuyorusunuz ? bu motor benim bildigim headers falan henuz yok sadece son susturucu ara boruları falan degistirebilrisin birde filtre kiti var sanırım bu motora
mechanıcer
18-10-2009, 19:26
onur turbo kıtı dahıl hersey var :D bı musterımde gırdum headres ara boru greddy egzostla okadar guzel bır ses cıkarıyordukı anlatamam :D ama ı-shıft ıse degmez :D
egzantirik falan üretilmedi bildiğim kadarıyla sadece debriyaj seti filtre kiti egsoz var
mechanıcer
18-10-2009, 19:34
power shopta turbo kıtınıde gordum.
power shopta turbo kıtınıde gordum. tamam var turbo kiti N/A yüklemek için neler var diye sormuş bi de r18a1 in v.s. piston egz değerlerini bilmek lazım bi artısı var mı belki stock parçalarla bişeyler yapılabilir
onursumer
18-10-2009, 19:37
bizde 2007 senesinden beri var sıfır aldıkta bizde günlük kullanılyor
ben arkadaşım için araştırıyorum ama kafama yatarsa uygun birşeyler varsa düşünülebilir şuan bizimki 70bin km de
arkadaşmınki daha 1 sene oldu 10bin km yeni oldu metinin yanına bakıma gidicek :D
ikiside i-shift malesef alırken ozaman duz veya normal otomatik yoktu :D
http://www.8thcivic.com/forums/intake-spacer-discussion/123493-weapon-r-intake-manifold-r18.html bak bu da mevcut
onursumer
18-10-2009, 19:56
http://www.8thcivic.com/forums/intake-spacer-discussion/123493-weapon-r-intake-manifold-r18.html bak bu da mevcut
turbo olayını hiç düşünmüyoruz
i-shift ile olmaz gerçekten :D atmosferik olarak birşeyler yapılabiliyorsa çıkmış parça vs düşünüyoruz onun dışında bana kalırsa zaten stock gayet keyifli arkadaşım düşünüyor :D ama sanırım hiç seçeneğimiz yok gibi en fazla komple eksoz yapılır gozukuyor
mechanıcer
18-10-2009, 20:30
kardesım atmosferık olarak sadece benım bıldıgım headres fıltre var.
turbo olayını hiç düşünmüyoruz
i-shift ile olmaz gerçekten :D atmosferik olarak birşeyler yapılabiliyorsa çıkmış parça vs düşünüyoruz onun dışında bana kalırsa zaten stock gayet keyifli arkadaşım düşünüyor :D ama sanırım hiç seçeneğimiz yok gibi en fazla komple eksoz yapılır gozukuyor
linkteki parça emme manifoldu
öncelikle düz vitesse ugrasmaya basla.
otm leri 1.6 düzlerden bile kötü gidiyor.
buna güzel bi filtre headers komple boru son sust.
ufak tefek tat alırsın
onursumer
19-10-2009, 00:48
kardesım atmosferık olarak sadece benım bıldıgım headres fıltre var.
evet bende bitane gordum sanırım 34 ru gibi bi plakası vardı bizimki ile aynı renk galaksi gri eksozu çok iyiydi yeşilkoyde rasladım
yazılım konusu açıklığa kavuşusa eksoz falan bakılabilir :)
bu hafta sana bakıma getirceğim civic için bakıyorum bunları zaten :D
bizimkine niyetim pek yok ;)
linkteki parça emme manifoldu
evette ekleyen arkadaş turbo araçta kullanıcam demiş :) o yüzden oyle yazdım
yazılım ile mudahale konusunda birşey yapılabiliyormu bu motora ?
komple headers,eksoz ve güzel bi filitre alsak neler elde edebiliriz yazılımla beraber ?
i-shift olmasa turbo veya supercharger uygulamak çok mantıklıda elimizdeki 2 araçta i-shift :D
onursumer
19-10-2009, 17:41
yabancı bi forumda remapla ilgili birkaç konu gordum
http://www.auto-tune.co.uk/
firmasının verdiği değerler bu motor iiçin
14bhp in mid range and +12bhp peak...+18Nm of torque
Vtec -500rpm and rpm limit +500 rpm
yazmışlar ?
ama anladımki hiç hayır yok bu makineden :D
onursumer
19-10-2009, 18:43
ne bekliyodun ki :D
honda ya atmosferik belki bişeyler çıkar diye hayal etmiştim :D
yenı gordum yazayım barı burayada
i-shift ıcın malesef en bastan cai olamıyor mecbur short ram takılacak kı bende o mevcut...
headers ve egzos konusunda hıc bı bılgım yok agzoscu da belkı custom bı calısma yapılmıs olabılır ben bulamadım cunku tr de remus veya supersprınt gıbı bı marka...
mechanicar bahsetmıs bı aractan headers lı egozslu ama nerde nası yapmıs o arkadas acaba o parcalarla aracını cok merak ettım
bende nıyetledım bu aralar egzos ısıne ama pek bı bılgı bulamadım...
Onur,
Biz E21'e Headers,Flanşlar,76mm ss304 ara borular ve son susturucu hepsini Custom olarak elde yaptırdık. Maliyet 1500 lira oldu.Eğer düşünürseniz haftaya Çarşamba günü izinliyim yaptırdığımız yer Topkapıda gidelim görüşelim. Aynı kişi benim Impreza'nın ara borularınıda yaptı.
Onur,
Biz E21'e Headers,Flanşlar,76mm ss304 ara borular ve son susturucu hepsini Custom olarak elde yaptırdık. Maliyet 1500 lira oldu.Eğer düşünürseniz haftaya Çarşamba günü izinliyim yaptırdığımız yer Topkapıda gidelim görüşelim. Aynı kişi benim Impreza'nın ara borularınıda yaptı.
E21 den kasıt nedır koray abı? FK2 bu kasanın kodu...
E21 den kasıt nedır koray abı? FK2 bu kasanın kodu...
84 Model E21 Bmw :D
84 Model E21 Bmw :D
ahahha bende dıyorum ne alaka=)
onursumer
27-11-2009, 00:17
Onur,
Biz E21'e Headers,Flanşlar,76mm ss304 ara borular ve son susturucu hepsini Custom olarak elde yaptırdık. Maliyet 1500 lira oldu.Eğer düşünürseniz haftaya Çarşamba günü izinliyim yaptırdığımız yer Topkapıda gidelim görüşelim. Aynı kişi benim Impreza'nın ara borularınıda yaptı.
ya aslında başlangıçta kafama yatmıştıda çok fazla yapılabilicek birşey olmayınca hevesim kaçtı :)
standart dursa daha iyi harcadığım paranın çok fazla karşılığını alamıyıcağımı düşünüyorum ilk başta şanzımandan kaybediyorz :D
TurboJDM
14-09-2012, 23:18
Şu konuyu hortlatalım. 1.8 turbolayıp 200 hp alsak i-shift 200hpyi sorunsuz yürütür mü?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.