PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo tjet sport



flexamin
26-10-2009, 02:21
Bir arkım tjetsport aldı . bu araca neler yapılabir?

çok aşırıya kaçmadan bişiler yapmak istiyor arkadaşım bende turbosu konusunda muallaktayım . turbosu MPI elektronik faz sıralı Turbo . bu turbonun diğer turbolardan farkı nedir? ve Surge(spool) sesi alabilirmiyiz.?

kafamızda şöle bir setup war
green kutu içi filtre
kat iptali
Son susturucu
Ve Yazılım

bu setupla tahmini olarak ne kadar güç alabiliriz?

DeNNis
26-10-2009, 14:45
190 alınabilir

Yunus Kahraman
26-10-2009, 15:08
yapan yabancı modifiye şirketleri var. İstersen birde onları araştır.

merruse
26-10-2009, 15:17
turbosu MPI elektronik faz sıralı Turbo . bu turbonun diğer turbolardan farkı nedir? ve Surge(spool) sesi alabilirmiyiz.?

Bu metindne tam oalrak ne kastediliyor? Cidden anlamadığım için soruyorum. Faz sıralı turbo diye birşeymi var yoksa siz kitapcıkta falan okuduğunuz şekli ile yazdığınız içinmi bu ifade ortaya çıktı?

DeNNis
26-10-2009, 16:07
bravo sportta kullanılan ihi vl36 değişken geometrili turbo

flexamin
26-10-2009, 16:13
Bu metindne tam oalrak ne kastediliyor? Cidden anlamadığım için soruyorum. Faz sıralı turbo diye birşeymi var yoksa siz kitapcıkta falan okuduğunuz şekli ile yazdığınız içinmi bu ifade ortaya çıktı?

fabrikanın yazdığını yazdım ?

flexamin
26-10-2009, 16:15
bravo sportta kullanılan ihi vl36 değişken geometrili turbo

peki nasıl bir turbodur? bildiğim kadarıyla tjet sport , sport mode da 1.5 bar basıo normal mod'da 1 bar basıo.

gt28 gibi bir turbo ile eş değer bir turbo mudur? özelliklerini falan pek bilmediğim için soruyorum

ATA156
26-10-2009, 16:18
Fiat'lara egsoz ve yazılım için en doğru adres; Novitec.

http://shophost.net/shop_n/catalog/product_info.php?cPath=1_38&products_id=1766&osCsid=d95d4a6a18809c1df73ba79f862be5e9

http://shophost.net/shop_n/catalog/default.php?cPath=1_38&sort=3a&filter_id=9

DeNNis
26-10-2009, 16:24
peki nasıl bir turbodur? bildiğim kadarıyla tjet sport , sport mode da 1.5 bar basıo normal mod'da 1 bar basıo.

gt28 gibi bir turbo ile eş değer bir turbo mudur? özelliklerini falan pek bilmediğim için soruyorum

normalde 0.9 basıyor, sport ile 1.2

gt28den baya küçük bi turbo :)

flexamin
26-10-2009, 17:02
hımm peki bişe daha sorcam gt 28 ile değiştirdik dielim sadece salyangozu bu sport mod olayı da iptal olur demi ? .. sadece salyangoz değişimi yapmak yeterlimidir?

renault_f1
26-10-2009, 17:15
riskli işlemler aslında gerek yok en üstte bahsettiğiniz setup ile çok tatlı gidişi olur ...

nicomedia
26-10-2009, 17:18
özgüne bi danışman lazım

DeNNis
26-10-2009, 17:24
hımm peki bişe daha sorcam gt 28 ile değiştirdik dielim sadece salyangozu bu sport mod olayı da iptal olur demi ? .. sadece salyangoz değişimi yapmak yeterlimidir?

yok iptal olmuyor. mesela abarthın essesse diye bir kiti var, gt1446, yeni manifold, enjektör ve remap içeriyor, demek istediğim turbo değişti halde sport tuşu kullanılıyor.

flexamin
26-10-2009, 17:31
peki son bişe daha sorucam :) sadece salyangozunu gt28 ile değiştirdiğimiz takdirde , manifold enjector piston falan değişmesi gerekirmi ?

aslına bakarsan çok fazla güç hedefimiz yok 200 -220 civarlarında yürüyen bir makine olmasını istiyoruz. şuanki gidişide fena değil ama :) işte naparsın :D

DeNNis
26-10-2009, 17:40
bu bahsettiğim kit gt14 ile 180hp veriyor, egzoz ve cai ile 200hp görebilir.

gt28 daha yüksek güçler için ve 1.4 motora büyük gelir. beklentiniz 200+ ise gt20 büyüklüğünde bir turbo işinizi görecektir. sadece salyongozu değiştirmek yetmez, yeni manifold, enjektör, map sensörü, intercooler, remap gerekecek.

180hp de abarthın stock internallerle garantisi var ama üzeri güçlerde piston kol isteyebilir.

flexamin
26-10-2009, 17:57
anladım tşk ederim .. ozmn setup değişikliğine bir süre gitmiyip şunları yapıcaz

Green kutu içi
kat iptal
komple egzoz
Ecu remap

R-Turbo
01-11-2009, 13:31
anladım tşk ederim .. ozmn setup değişikliğine bir süre gitmiyip şunları yapıcaz

Green kutu içi
kat iptal
komple egzoz
Ecu remap

combo msnden görüşelim :)

Fiat_Can
01-11-2009, 14:28
bende de linea t jet war bende cok arastırdım ama motora modıfıye degılde motor ömrünü vs. bu aracın pıstonları yok denecek kadar kucuk oldgunu duydum aynı motor alfa romeo mito 1.4 turboda war bence yapabılecegın en fazlası chıp we egsoz sıstemı oda custom downpipe we duz boru ıskender ustaya yaptır fikrimce

levent
01-11-2009, 14:28
yok iptal olmuyor. mesela abarthın essesse diye bir kiti var, gt1446, yeni manifold, enjektör ve remap içeriyor, demek istediğim turbo değişti halde sport tuşu kullanılıyor.

gt14 de deişken geometrili turbo, benim orj dizel turbosunun bi değişik versiyonu sanırım egsoz tarafı farklı olanı, gt1444v bendekide. değişken geometrili oldugu için kullanılıyor olabilir ;)

gt20-22 tarzı bi turboyla +200 ler yakalanır, düzgün bi manifold fmic map sensörü ve güzel bi yazılımla :) eğer stand alone kullanılırsa sport tuşu daha yüksek basınçlara geçiş için ayarlanıp kullanılabilir binevi evc görevinde :)

levent
01-11-2009, 14:32
bende de linea t jet war bende cok arastırdım ama motora modıfıye degılde motor ömrünü vs. bu aracın pıstonları yok denecek kadar kucuk oldgunu duydum aynı motor alfa romeo mito 1.4 turboda war bence yapabılecegın en fazlası chıp we egsoz sıstemı oda custom downpipe we duz boru ıskender ustaya yaptır fikrimce

egsozlu mito görmüştüm ben canlı gidişini sesini falan duydum valla çoook tatlı sesi vardı :)

DeNNis
01-11-2009, 14:35
bende de linea t jet war bende cok arastırdım ama motora modıfıye degılde motor ömrünü vs. bu aracın pıstonları yok denecek kadar kucuk oldgunu duydum aynı motor alfa romeo mito 1.4 turboda war bence yapabılecegın en fazlası chıp we egsoz sıstemı oda custom downpipe we duz boru ıskender ustaya yaptır fikrimce

piston yok denecek kadar küçük nasıl oluyomuş anlayamadım.

italyada 1.4 t-jetten 261hp aldılar gt25 ile, yani yapılabilecekler chip ve egzoz ile sınırlı değil

Shadow_Dancer
01-11-2009, 14:42
piston yok denecek kadar küçük nasıl oluyomuş anlayamadım.

italyada 1.4 t-jetten 261hp aldılar gt25 ile, yani yapılabilecekler chip ve egzoz ile sınırlı değil

:icon_tup:

Ayrıca esseesse kittede farklı kol piston yok ;)

Fiat_Can
01-11-2009, 15:55
tabikide hic bir arabada sınırlı degıl bunu herkez bılır ama buyuk masraflar etmemesı ıcın o mantıkla soylemıstım !

Fiat_Can
09-11-2009, 17:29
bu arada t jet motor kullanan arkadaslar aracınızda herhangı bı sorun oldumu turboyla alakalı yada motorla

DeNNis
09-11-2009, 17:39
aem filtre ve catback egzoz ile 33bine geldim sorun yok çok şükür

Fiat_Can
09-11-2009, 20:12
maşşallah kardesım benımde aracım 4500 de suan bı sıkıntı yok inş da olmaz:)