Orijinalini görmek için tıklayınız : d serisi için
tarantino
27-10-2009, 09:27
d serisi için 4-2-1 headers e amyant sargı ne kadar kullanılıyor
birde sargıyı uygularken yapılan işlemleri yazarsanız sevinirim
DC firması kendi headers'larına sargı uygulamasını önermiyor. Çatlayabilirmiş diye...
bence headersı saracağınıza kaputun arka kısmını yukseltin o fitilide sokun cennet gibi olsun kaputun altı :) püfür püfür
SOMEONESPECIAL
27-10-2009, 09:59
bence headersı saracağınıza kaputun arka kısmını yukseltin o fitilide sokun cennet gibi olsun kaputun altı :) püfür püfür
bunu nasıl yapacağız peki ?
ya kaput civatalarının altına koyun pul somun bişiler arayı açın yükseltin işte :)
SOMEONESPECIAL
27-10-2009, 10:03
bence headersı saracağınıza kaputun arka kısmını yukseltin o fitilide sokun cennet gibi olsun kaputun altı :) püfür püfür
ya kaput civatalarının altına koyun pul somun bişiler arayı açın yükseltin işte :)
Tamam yükselttik arka kısmı fitil hangi fitil kaputun bitimindeki lastik mi ?
Peki bu uygulama motor içi soğuk hava sirkilasyonunu iyileştiriyor mu gerçekten ?
SOMEONESPECIAL
27-10-2009, 10:04
Örnek resim var mı ya çok merak ettim ?
tarantino
27-10-2009, 10:05
arkadaşlar güncelll
ulasstoprak
27-10-2009, 10:05
Önümüz kış yaza dogru yapılacak işlemler onlar ...(kaput kaldırma)
evet fark ediyo ama headers kısmını sarmak ya da filtre kısmını sarmak fena olmaz fanın sıcağı headers sıcağıyla birleşince o bölge cehennem gibi oluyo
Tamam yükselttik arka kısmı fitil hangi fitil kaputun bitimindeki lastik mi ?
Peki bu uygulama motor içi soğuk hava sirkilasyonunu iyileştiriyor mu gerçekten ?
aynen dediği gibi benimkide öyleydi bikaç arkadaşta yaptı nekadar gazlarsan gazla kaput buz gibi duruyo
tarantino
27-10-2009, 10:12
peki arkadaşlar bu işlemi yapan kimse yokmu sargıyı sarmış olan yani ne kadar sargı kullanılıyor neler yapılıyor kelepçe adeti ne kadar üstüne tel sarılıyormu bunlardan bi haber olan arkadaşım yok mu
aynen dediği gibi benimkide öyleydi bikaç arkadaşta yaptı nekadar gazlarsan gazla kaput buz gibi duruyo
büyükler yapmışsa bizde deneyeceğiz o zaman
SOMEONESPECIAL
27-10-2009, 10:12
Önümüz kış yaza dogru yapılacak işlemler onlar ...(kaput kaldırma)
Ulaş kırmızı bi EF vardı KT4 lü... Ona yaptığınız olay di mi bu anlatılan :soru:
ya kaput civatalarının altına koyun pul somun bişiler arayı açın yükseltin işte :)
hadi yaaa nerden örendin sen bakıyım :D
amyant sarmayın dc ye ..
burdan bakabilirsin :) ben kendim arkadaşla sarmışltım.
http://www.honda16.com/index.php?topic=371.0
bunu nasıl yapacağız peki ?
kaputun cıvatalarını sokup araya pul yerleştiriosunuz bikaç tane ve çok abartmadan sıkıosunuz kaputun bastığı fitilide sokuosunuz ordan ciddi şekilde hava çıkacağı için alttanda hep yeni hava giriyor boylelikle içerde sıkışmıyor hawa
ozellikle yuklu motorlarda hayat kurtarıcı bişey :)
bana bikaç arkadaş demişti ordan hava çıkmaz vs. falan headers ı ilk sardığımda nekadar duman varsa hepsi o aradan çıktı :D faydalımı değilmi bilmiyorum ama bi hava sirkülasyonu olduğu kesin. motorun iç ısısı önemli.
header sarıldığında yeteri kadar soğuyamayacağı için çatlamalar olabilir.. aşırı ısı ile malzemenin ömrü kısalacaktır.. DC sports'un web sayfası çalışır durumda olsa link'i atardım ama çalışmıyor.. günlük kullanım için tavsiye edilmiyor...
valla soner abi haftada 1 kez sıktığımızdan ben görmüyorum sakınca. vede headers pancar gibiyken headers a dokunabilmek çok büyük bi zevk :D
sarmadan önce yıldonun headersın a dokunma cehaletinde bulunmuştum parmak izim kalmıştı :D
ben kaputun arkasını yükselttim arabanın kaderi değişti
ya e30 da öyle bi şansımız yok işte :D
tarantino
27-10-2009, 10:57
valla soner abi haftada 1 kez sıktığımızdan ben görmüyorum sakınca. vede headers pancar gibiyken headers a dokunabilmek çok büyük bi zevk :D
sarmadan önce yıldonun headersın a dokunma cehaletinde bulunmuştum parmak izim kalmıştı :D
şimdi resimlerinizi gördüm yapan arkadaşlara helal olsun temiz işçilik yapmışlar yardımından dolayı teşekkür ederim
rica ederim. sararken bezi ıslatmayı unutma daha kolay oluyor ve kuruyuncada dahada sıkılaşıyor.
ya memet deli edecen beni yarın gel öğlen akşama kadar ne gerekiyosa yapalım birader canımı sıkma gidip eminönünden amyant alacaksında saracaksın ağzımız yandı ondan biliyosun 20 lira fazla verip dei alırız uyuz etme beni.
Eray Yümsel
27-10-2009, 11:21
ya e30 da öyle bi şansımız yok işte :D
şaşırdınmı asıl e30 da hiç bişey yapmana gerek yok direk kaputu açıyosun içerden okadar :) zaten temiz 6 7cm açıklık giriyo önden pöfür pöfür :D subaru sıkupu gibi
ya memet deli edecen beni yarın gel öğlen akşama kadar ne gerekiyosa yapalım birader canımı sıkma gidip eminönünden amyant alacaksında saracaksın ağzımız yandı ondan biliyosun 20 lira fazla verip dei alırız uyuz etme beni.
evet eminönündeki adamı uyuz ediyo fena kaşındırıyo :D
abi ordan aldığımı biliyosun tepemden aşşağı bembeyaz oldum sararken :D bide 3 gün ada vapuru gibi tüttü namussuz kokusuda cabası :D
abi ordan aldığımı biliyosun tepemden aşşağı bembeyaz oldum sararken :D bide 3 gün ada vapuru gibi tüttü namussuz kokusuda cabası :D
EE dedik sana dei alalım diye :)
tarantino
27-10-2009, 12:07
anlaşıldı en güzeli ben kaputu emme hizasından delip oraya bi proje düşünmek lasım hem görsel hem işlevsel bu emmeye en sonunda soğutucu fan bağlıcam
anlaşıldı en güzeli ben kaputu emme hizasından delip oraya bi proje düşünmek lasım hem görsel hem işlevsel bu emmeye en sonunda soğutucu fan bağlıcam
ya memet s.cem belanı :D gel yarın öğlen :Deli:
ulasstoprak
27-10-2009, 12:35
Ulaş kırmızı bi EF vardı KT4 lü... Ona yaptığınız olay di mi bu anlatılan :soru:
aynen o ya işlevsel olarak iyide Tr hazır diil o tarz şeylere yolda durdurup abi kaput açık diolardı...:D
SOMEONESPECIAL
27-10-2009, 12:38
aynen o ya işlevsel olarak iyide Tr hazır diil o tarz şeylere yolda durdurup abi kaput açık diolardı...:D
:hehe::hehe::hehe::hehe::hehe:
tarantino
27-10-2009, 12:38
ya memet s.cem belanı :D gel yarın öğlen :Deli:
hoppppp yürügit lannnnnnn
hoppppp yürügit lannnnnnn
hayırdır birader lanlı lunlu konuşuyon ne iş :ofk:
delirtme olum beni yarın gel işte :hehe:
tarantino
27-10-2009, 12:43
hayırdır birader lanlı lunlu konuşuyon ne iş :ofk:
delirtme olum beni yarın gel işte :hehe:
espiriyi anlamadıysan ben ne yapayım allahın muhasebecisi kafayı yemiş hesaplama yapmaktan
yarın 13.00 e kadar çalışıyomuşuz 14.00 e işim biter sonra yanınızdayım
kaput kaldırma ısınde gerek yıkama gerek yagmur yagdıgı surede su gırmesı sorun cıkartıyormu bu arada aracım civic 1.6 ies
daredevil
27-10-2009, 12:59
valla ben 1 seneye yakındır kullanıyorum hiç bir sorun olmuyor
aynen o ya işlevsel olarak iyide Tr hazır diil o tarz şeylere yolda durdurup abi kaput açık diolardı...:D
aynen katılıyorum :D abartısız şu ana kadar 50 kez ya lambalarda ya dururken yada seyir halinde korna çalıp uyaran çok oldu :D
- abi kaput açık
- motor büyük kapanmıyo :hahaha:
- pardon abi :D
kaput kaldırma ısınde gerek yıkama gerek yagmur yagdıgı surede su gırmesı sorun cıkartıyormu bu arada aracım civic 1.6 ies
valla bende yaklaşık 1 senedir kullanıyorum kapalı garajımda yok. ağaç altına parkedersen yaprak giriyo sadece :D su ile ilgili bi problemim olmadı.
valla bende yaklaşık 1 senedir kullanıyorum kapalı garajımda yok. ağaç altına parkedersen yaprak giriyo sadece :D su ile ilgili bi problemim olmadı.
konuyu dogru anlmak amacıyla kaputun on kısımınımı yoksa on cam tarfından mı kaldırıyoruz :)
kaput kaldırmak motorun daha soğuk hava almasını sağlar. peki ama aerodinamik olarak arabanın rüzgar direncini arttırmaz mı?
racing3000
27-10-2009, 21:25
Ufak çaplı bi araştırma yaptım, ne derece doğru bilemem tabi. tartışmaya açmak için yazıyorum,
1-açık kaputta motor bloğuna gelebilecek yapmur damlası, blok sıcakken çatlamaya neden olabilirmiş.
2-kaputu kaldırmadan fitil sökülmesi koyu renk araçlarda kaputu matlaştırma, açık renk araçlarda ise renk solması ve matlaştırma yapıyormuş..
Kaputu kaldırılmış bi araç fotoğrafı görsek çok aydnlatıcı olacak:)
Kaputlar amortisorluyse nasil yapiliyor peki ? (birde bende tek tarafta var:D)
daredevil
27-10-2009, 21:38
arkadaşlar foto geliyor bekleyin umarım bu kadar resim sizi tatmin eder olay bu arkadaşlar kaputun arkasını kaldırmak kendim kullanıyorum hiç bir sorun olmaz hava silkilasyonu çok büyük :D
http://i39.photobucket.com/albums/e183/allmotoreh2/IMG_0055.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee264/importuner_sc/2579775152_d733ee9c0c_o.jpg
http://i112.photobucket.com/albums/n174/jdm94delsol/DSC00644.jpg
http://i23.tinypic.com/96lxf5
http://i22.tinypic.com/oh7hc1.jpg
http://i24.tinypic.com/1622vls.jpg
http://gallery.8thcivic.com/albums/Exterior-Style-Mods/1_1.jpg
http://gallery.8thcivic.com/albums/Exterior-Style-Mods/IMG_2178.jpg
http://gallery.8thcivic.com/albums/Exterior-Style-Mods/2_G.jpg
http://gallery.8thcivic.com/albums/Exterior-Style-Mods/4_G.jpg
http://gallery.8thcivic.com/albums/Exterior-Style-Mods/5_G.jpg
http://i325.photobucket.com/albums/k365/stlegal/dscf2460mi8.jpg?t=1256676115
pek belli olmuyo ama kendi aracımda var inanılmaz etkili bir yöntem :)
olayın mantığı içeri hava almak değil içerdeki sıcağı dışarı vermek 98 passatlarda kaputun arkasana bakın mesela boşluğu göreceksiniz ya da e200 mercedeslerde ve bi çok arabada zaten olan bişey bi yenilik değil bu ihtiyaca göre bi uygulama tek sorun ulaşın dediği gibi araba kazalı mı kaput niye açık muhabbetleri :)
daredevil
27-10-2009, 22:02
olayın mantığı içeri hava almak değil içerdeki sıcağı dışarı vermek 98 passatlarda kaputun arkasana bakın mesela boşluğu göreceksiniz ya da e200 mercedeslerde ve bi çok arabada zaten olan bişey bi yenilik değil bu ihtiyaca göre bi uygulama tek sorun ulaşın dediği gibi araba kazalı mı kaput niye açık muhabbetleri :)
abi bana soruyorlar lambalarda bazen k20 koyduk kapanmıyor diyorum :D birde sokak aralarında çoçuklar bağrıyor abi kaput açık diye :D
daredevil
27-10-2009, 22:11
Kaputlar amortisorluyse nasil yapiliyor peki ? (birde bende tek tarafta var:D)
buda kaput amortisör takma buyrun izleyin :D
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994250+w750+st0/htup_0709_01_z+password_jdm_hood_dampers+bolt.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994259+w750+st0/htup_0709_02_z+password_jdm_hood_dampers+ends.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994271+w750+st0/htup_0709_03_z+password_jdm_hood_dampers+hood_damp er.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994289+w750+st0/htup_0709_04_z+password_jdm_hood_dampers+bolt.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994307+w750+st0/htup_0709_05_z+password_jdm_hood_dampers+hood_damp er.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994313+w750+st0/htup_0709_06_z+password_jdm_hood_dampers+attachmen t.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994361+w750+st0/htup_0709_09_z+password_jdm_hood_dampers+photo.jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8779739+w750+st0/htup_0709_10_z+password_jdm_hood_dampers+installed .jpg
http://image.hondatuningmagazine.com/f/8994382+w750+st0/htup_0709_11_z+password_jdm_hood_dampers+install.j pg
daredevil
27-10-2009, 22:28
d serisi için 4-2-1 headers e amyant sargı ne kadar kullanılıyor
birde sargıyı uygularken yapılan işlemleri yazarsanız sevinirim
kendi aracımı sarmıştım dei marka sargı ve sprey :)
http://img132.imageshack.us/img132/941/1008510.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2906/1008511.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/7158/1008512w.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/1152/1008513.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/3933/1008514.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/1827/1008515.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/7613/1008516.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/3557/1008517.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/6956/1008529.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/2227/1008535.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/4166/1008536.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/4637/1008537.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/3408/1008541.jpg
racing3000
27-10-2009, 23:55
kaputun ön tarafı açık diye düşünürken resimler tam olarak durumu izah etti. teşekkürler. önemli bir başlık bence..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.