PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yellow Cupra 328 hp & 497 nm



Cupra03
27-10-2009, 18:54
Geçen gece yüklenen yazılım sonrası dyno üzerinde alınan sonucu sizinle paylaşmak istedim,her nekadar dynodaki veriler yola bazan yansımasada:)Fikirleriniziöğrenmek isterim.
yazılım-egzost 76 lık-Kutu içi filtre ve pompa.

http://photos.streetfire.net/photo/Yellow-Cupra-Dyno_1861015.htm

RCpower
27-10-2009, 19:24
tebrikler güzel sonuç..
gidişini de görmek isterim

TYPERHAKAN
27-10-2009, 19:24
kardeşim yakışır sana ,artık denemelere başla güzel videolarını bekliyorum.

cupra_bkr
27-10-2009, 19:36
bkr ile deneyelim bence :)

cheers
27-10-2009, 19:39
cooler sonrası ne kadar oluyor ?

BMK TypeR
27-10-2009, 19:59
Maşallah abi,

M3CSL
27-10-2009, 20:33
tork acaip iyi cikmis, teker gucude %5 kayip. fazla iyimser geldi,, yoldaki gidisi gorsek farkliliklar nasil eskiye gore o zmn daha net bi sonuc elde edilmis olur...

sulhi
27-10-2009, 21:07
yazılımı kım yaptı?

stlegal
27-10-2009, 21:09
cooler sonrası ne kadar oluyor ?

napacan :D
Kazasız belasız kardeşşim

Vtec_2
27-10-2009, 21:22
Maşallah abicim...Darısı bizim başımıza:)

cheers
27-10-2009, 21:23
napacan :D
Kazasız belasız kardeşşim

Belli mi olur cupra olur belkı :rolleyes:

outlaw
27-10-2009, 21:23
masallah aykut abi :) yoldada gormek istiyoruz artik 300+ olduguna gore beni yanina alirsin :D

dragstar
27-10-2009, 21:30
yazılmı kim yaptı dyno kimin dynosu

stlegal
27-10-2009, 21:32
yazılmı kim yaptı dyno kimin dynosu

dyno serp dyno sanırım grafikten öle anlaşılıyor..

STP
27-10-2009, 21:47
yazılım unıtronıc oytun yaptı, masallah guzel gule kullan abı

Cupra03
27-10-2009, 22:04
yazılım unıtronıc oytun yaptı, masallah guzel gule kullan abı
Yok oytunun değil bu made in Barbaros:)Oytunun yazılımı başarılı ama ben Barbiyi seviyorum ilk göz ağrım:pCooler gelene kadar bu yazılımla gidecem öle karar aldım,sonrasına bakacam artık.


kardeşim yakışır sana ,artık denemelere başla güzel videolarını bekliyorum.
Bırak yaaa esas biz senden bekliyoruz kardeşim sen benden baya hızlısın:D


Maşallah abi,
Sağol Reşit.


napacan :D
Kazasız belasız kardeşşim
Eywallah sana yetişmeye çabalıyoruz:D


masallah aykut abi :) yoldada gormek istiyoruz artik 300+ olduguna gore beni yanina alirsin :D
Yok yaw sen bakma dynoya yolda değişiyor durumlar.Ama canavarı bi çıkarsan denemek isterim senle.Çıkar artık şunu bırak aşk meşk işlerini yaaa:)

Dediğim gibi yolda görmek lazım dyno yanıltıyor bence.İnan (kan 88) hazırlan deneme için saatleri senkronize edelim:)Unitronikle ii gitmiştik bide bunu deneyelim benim kobayla:D

hakanguclu
27-10-2009, 22:07
sağlam olmuş gerçekten yolda hakkını vermek kalmış artık :)

elpadre
27-10-2009, 22:09
masallahh guzel deger :)

stlegal
27-10-2009, 22:09
sağlam olmuş gerçekten yolda hakkını vermek kalmış artık :)

fazlasıyla hakkını veriyo :)

stlegal
27-10-2009, 22:10
masallahh guzel deger :)

darısı sana yavru:)

Oz`
27-10-2009, 22:19
maşlllah dyno egrisinin tamamını göremek mmümkünmüdür?

outlaw
27-10-2009, 23:24
hayirlisi abi ,insallah cikaricam bi ara ztn kirden gozukmuyor araba o derece saldim olayi yani :) halledicez insallah ,yenilikleri tasarliyorum suanda:)

STP
27-10-2009, 23:26
Yok oytunun değil bu made in Barbaros:)Oytunun yazılımı başarılı ama ben Barbiyi seviyorum ilk göz ağrım:pCooler gelene kadar bu yazılımla gidecem öle karar aldım,sonrasına bakacam artık.


Bırak yaaa esas biz senden bekliyoruz kardeşim sen benden baya hızlısın:D


Sağol Reşit.


Eywallah sana yetişmeye çabalıyoruz:D


Yok yaw sen bakma dynoya yolda değişiyor durumlar.Ama canavarı bi çıkarsan denemek isterim senle.Çıkar artık şunu bırak aşk meşk işlerini yaaa:)

Dediğim gibi yolda görmek lazım dyno yanıltıyor bence.İnan (kan 88) hazırlan deneme için saatleri senkronize edelim:)Unitronikle ii gitmiştik bide bunu deneyelim benim kobayla:D


ben oytunun dıye bılıodum abı sorry :)

sulhi
27-10-2009, 23:32
ben tahmın etmiştım aslında barboros abinin yaptığını, bilerek sordum..ben bmv de + 20 hp aldım bence chip tune olayında barboros abi olan üstü basarılı..tebrıkler..

Muti
27-10-2009, 23:34
masallah ya tork fena cıkmıs gidisi de fena olur.:D

kurtbil
28-10-2009, 00:40
Masallah aykut abi cok guzel degerler bunlar:)

derece43
28-10-2009, 01:11
Kazasız belasız.. Arı ve kelebek misali..

DaRkNeSs-
28-10-2009, 01:27
güzel değerler maşallah kazasız belasız :)
tork hayvani olmuş:D

Oytun
28-10-2009, 02:41
yazılım unıtronıc oytun yaptı, masallah guzel gule kullan abı

yok aykutun yazılımı geri aldım, barbarosun yazılımını barbarosa geri iade edip tekrar unitronic yaptırcam demişti ama vazgecmis sanırım.. sonuc basarılı begendim, 1 gecede çözülmüş iş :)

benim yaptıgım diger unitronicli cupra pasaoglunda 340 hp 410 nm vermişti, dün gece yazılım güncelledik daha iyi oldu şimdi stg2 den stg3 e cıkarıldı yazılım, tork 500 e yaklaşmış hp artmıştır muhtemelen, dynoya çıksın paylaşırım


Yok oytunun değil bu made in Barbaros:)Oytunun yazılımı başarılı ama ben Barbiyi seviyorum ilk göz ağrım:pCooler gelene kadar bu yazılımla gidecem öle karar aldım,sonrasına bakacam artık.


hayırlı olsun

barbaros iyidir.. söndüremediği arıza ışığı noldu bu sefer söndümü :)

STP
28-10-2009, 02:50
yok aykutun yazılımı geri aldım, barbarosa geri iade edip unitronic yaptırcam tekrar demişti ama vazgecmis sanırım.. sonuc basarılı begendim.

benim yaptıgım diger unitronicli cupra pasaoglunda 340 hp 410 nm vermişti, dün gece yazılım güncelledik daha iyi oldu şimdi stg2 den stg3 e cıkarıldı yazılım, tork 500 e yaklaşmış hp artmıştır muhtemelen, dynoya çıksın paylaşırım



hayırlı olsun

barbaros iyidir.. ama motor arıza ışığını söndürememişti söndümü şimdi, merak ettim?


kevının cuprasımı? eger oysa aykut abıyle bı denesınler bence zevklı olur

RCkid
28-10-2009, 10:53
maşallah özellikle tork çok iyi
tüm eğriyi görebilirsek sevinirim

H22Power
28-10-2009, 10:59
maaşallah barbaros abi yapmış yine yapacağını cupraları seviyoruz geçen sefer denemelerinize cam car olmak büyük zevkti yine bir avrupa yakası turnesi yada anadolu yakası festivali yaparız cupralarla en hızlı cupra yı görmek için:icon_tup:
cam car yine ben:D

Cupra03
28-10-2009, 11:02
yok aykutun yazılımı geri aldım, barbarosun yazılımını barbarosa geri iade edip tekrar unitronic yaptırcam demişti ama vazgecmis sanırım.. sonuc basarılı begendim, 1 gecede çözülmüş iş :)

benim yaptıgım diger unitronicli cupra pasaoglunda 340 hp 410 nm vermişti, dün gece yazılım güncelledik daha iyi oldu şimdi stg2 den stg3 e cıkarıldı yazılım, tork 500 e yaklaşmış hp artmıştır muhtemelen, dynoya çıksın paylaşırım



hayırlı olsun

barbaros iyidir.. söndüremediği arıza ışığı noldu, söndümü?

:)Oytun söledimya intercooler gelsin görüşeces die yaw;)Barbarosu seviyorum o ayrı ama ticari ilişkiler farklıdır bilirsin:)Detayları tlf anlatırım tekrar sana.Işık tabiki yandı gene:D

Arkadaşlar bu sonuç güzel tabi ama daha öncede böle veriler almıştık ama yolda durum farklı olmuştu,araba 5-6 da baya düşüyordu.Bu yazılımı daha uzunda deneyemedim,esasında denemek değil maksat cooler gelene kadar idare etmek:)Dyno verisinin tamamını yükliyim dedim ama benim yaramaz salya sümük yapmış kağıdı:p

Cupra03
28-10-2009, 11:19
Yanlış anlamalara mahal vermeyelim:)oytunun yazılımı beni 2-3 boy hızlandırdı ve en önemlisi arıza ışığımı söndürdü.İntercooler barbaros getireceği için tekrar ona uğradım oda bu yazılımı attı denemem için,bende sizinle paylaştım:)Cupralar nasıl hızlanır ve yürür araştırmalarının kobayıda benim araba olduğu için böle durmadan yazılım değişiyor:D

Unitronic:icon_tup:

Antalyalogy
28-10-2009, 11:28
Hayırlısı olsun..Tork müthiş..Ama eğrinin tamamını görmek lazım sanırım...

34GUN34
28-10-2009, 15:54
şişşşşt noluyo burda :D kuzuların sessizliği filmini izledinmi abi sen ??? :D:D:D

renault_f1
28-10-2009, 16:17
265 lik cupra'larda yeni geleceklerde yani TFSİ motor mu kullanılıyor yine yoksa TSİ mı acaba ? yazılımla alınan güçler artacakmı azalacakmı aynımı kalacak bunun gibi yüksek merak ediyorum.Aracın maşallahı war tork tam roll'lük.

Jam da Joker
28-10-2009, 16:27
265 lik cupra'larda yeni geleceklerde yani TFSİ motor mu kullanılıyor yine yoksa TSİ mı acaba ? yazılımla alınan güçler artacakmı azalacakmı aynımı kalacak bunun gibi yüksek merak ediyorum.Aracın maşallahı war tork tam roll'lük.

Bu karıştırılan bir bilgi..
Yeni gelecek Cupralar 265 HP değil 240 HP
TFSI diye geçiyordu artık TSI deniyor fakat bu Sciroccolardaki Turbo Supercharger değil yine bildiğimiz TFSI motor yani turbo..
Yeni kasanın farkını soruyorsan direksiyonu, vitesi, göstergeleri, ışıklandırmaları, ön tamponu, makyajlı stopları, ve orta konsolu kliması, jantları, ön tamponda Cupra logosu diyebiliriz.. Yani kayda değer bir değişiklik yok..
Yeni 2010 larda tekrar Cupra R modeli geliyor onda ise daha düşük sıkıştırma ile birlikte farklı pompa ve yazılım kullanılıyor 265 hp. 19 jant seçeneği ve deri koltuk seçenekleri var aynı zamanda önemli bir değişikliğide kilitli defransiyeli olucak üzerinde tabiiki Cupra ile Cupra R arasında fiyat farkı olucak..

FaBeRgE
28-10-2009, 16:49
Maşallah tork fenaymış :D

renault_f1
28-10-2009, 17:00
teşekkürler bilgi için

bilalMW
28-10-2009, 17:21
497 nm. BEn buraya bittim. :)

dragstar
28-10-2009, 18:43
Bu karıştırılan bir bilgi..
Yeni gelecek Cupralar 265 HP değil 240 HP
TFSI diye geçiyordu artık TSI deniyor fakat bu Sciroccolardaki Turbo Supercharger değil yine bildiğimiz TFSI motor yani turbo..
Yeni kasanın farkını soruyorsan direksiyonu, vitesi, göstergeleri, ışıklandırmaları, ön tamponu, makyajlı stopları, ve orta konsolu kliması, jantları, ön tamponda Cupra logosu diyebiliriz.. Yani kayda değer bir değişiklik yok..
Yeni 2010 larda tekrar Cupra R modeli geliyor onda ise daha düşük sıkıştırma ile birlikte farklı pompa ve yazılım kullanılıyor 265 hp. 19 jant seçeneği ve deri koltuk seçenekleri var aynı zamanda önemli bir değişikliğide kilitli defransiyeli olucak üzerinde tabiiki Cupra ile Cupra R arasında fiyat farkı olucak..

kilitli difransiyel o güçlerde gerekli gerçekten:D

omercanilica
28-10-2009, 19:14
Bu karıştırılan bir bilgi..
Yeni gelecek Cupralar 265 HP değil 240 HP
TFSI diye geçiyordu artık TSI deniyor fakat bu Sciroccolardaki Turbo Supercharger değil yine bildiğimiz TFSI motor yani turbo..
Yeni kasanın farkını soruyorsan direksiyonu, vitesi, göstergeleri, ışıklandırmaları, ön tamponu, makyajlı stopları, ve orta konsolu kliması, jantları, ön tamponda Cupra logosu diyebiliriz.. Yani kayda değer bir değişiklik yok..
Yeni 2010 larda tekrar Cupra R modeli geliyor onda ise daha düşük sıkıştırma ile birlikte farklı pompa ve yazılım kullanılıyor 265 hp. 19 jant seçeneği ve deri koltuk seçenekleri var aynı zamanda önemli bir değişikliğide kilitli defransiyeli olucak üzerinde tabiiki Cupra ile Cupra R arasında fiyat farkı olucak..

1 kısı sıparıs etmıs tek 2010 cupra-r ....

emretorlak
28-10-2009, 19:33
Çok güzel değerler kazasız belasız....

umut01
28-10-2009, 19:48
tork canavarına maşallah, güle güle kullanın.

inan mpower
29-10-2009, 11:32
Yok oytunun değil bu made in Barbaros:)Oytunun yazılımı başarılı ama ben Barbiyi seviyorum ilk göz ağrım:pCooler gelene kadar bu yazılımla gidecem öle karar aldım,sonrasına bakacam artık.


Bırak yaaa esas biz senden bekliyoruz kardeşim sen benden baya hızlısın:D


Sağol Reşit.


Eywallah sana yetişmeye çabalıyoruz:D


Yok yaw sen bakma dynoya yolda değişiyor durumlar.Ama canavarı bi çıkarsan denemek isterim senle.Çıkar artık şunu bırak aşk meşk işlerini yaaa:)

Dediğim gibi yolda görmek lazım dyno yanıltıyor bence.İnan (kan 88) hazırlan deneme için saatleri senkronize edelim:)Unitronikle ii gitmiştik bide bunu deneyelim benim kobayla:D

sen iste ben her zaman hazırım abim canın saolsun bu arada arabanada maşallah :)

Ertan-R
29-10-2009, 11:42
maşallah tork fena.çupra ları seviyoruz.:):D

Cupra03
29-10-2009, 14:39
Teşekkürler arkadaşlar ama bu değerleri birde yolda ve muadil bir araçla görmek lazım.Bir inanın m3 kaldı muadil:)Yerler kurusun deneyip görelim bu tork canavarını.
2010 cupra r dsg olacakmı acaba,rüyalarımı süslüyor dsg cupra:D
Bende sc li tayyarları seviyorum:)Yada sevmiyorum:D

WhiteCupra
29-10-2009, 15:16
maşşallah abi çok güzel sonuç almışsın bakalım coolerdan sonra nasıl bir sonuç alacaksın......:):)yılan baya bi güçlendi..:):)

renault_f1
29-10-2009, 15:41
stage 3 yazılım sonrası dsg yamuk yapabilir :D

Ertan-R
29-10-2009, 15:43
Teşekkürler arkadaşlar ama bu değerleri birde yolda ve muadil bir araçla görmek lazım.Bir inanın m3 kaldı muadil:)Yerler kurusun deneyip görelim bu tork canavarını.
2010 cupra r dsg olacakmı acaba,rüyalarımı süslüyor dsg cupra:D
Bende sc li tayyarları seviyorum:)Yada sevmiyorum:D

tanıştıralım arabaları çoluk çocuga karışsınlar:D:D

ACYV
01-11-2009, 23:53
Alınan peak güç normal ama bir de dyno'nun grafiğini de görmek lazım. Ne kadar bir seviye continuous oluyor, nerede dolmaya başlıyor vs...

Mehmet Gazihan
01-11-2009, 23:59
Masallah..

Tekerlekler asfalttayken isler cok deisiyo..

Tolga-R
02-11-2009, 07:57
Teşekkürler arkadaşlar ama bu değerleri birde yolda ve muadil bir araçla görmek lazım.Bir inanın m3 kaldı muadil:)Yerler kurusun deneyip görelim bu tork canavarını.
2010 cupra r dsg olacakmı acaba,rüyalarımı süslüyor dsg cupra:D
Bende sc li tayyarları seviyorum:)Yada sevmiyorum:D

masallah... tork fena . aracin afr degerlerini merak ediyorum. bu arada senin aracin muadili sc li typer :)

Oz`
02-11-2009, 08:06
DYNONUN TAMAMI yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


:heyoo::heyoo::heyoo::heyoo:

egeturbo
02-11-2009, 08:30
Barboros abi kendini yazılım konusunda çok çok geliştirdi yazılımlarıda gayet başarılı bunu bir kez daha kanıtladı.Tork gerçektende baya artmış tebrikler

AHMET1907
02-11-2009, 11:14
Çok güzel değerler, darısı başıma:)

Cupra03
02-11-2009, 11:20
DYNONUN TAMAMI yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


:heyoo::heyoo::heyoo::heyoo:

Var tabi olmazmı okunaklı olsun die o kısmı çekmiştim ama benim beybi salya sümük yapmış:)hatunda atmış çöpe..Yakında tekrar gidecem ozaman çeker tekrar paylaşırım.

Cupra03
02-11-2009, 11:21
masallah... tork fena . aracin afr degerlerini merak ediyorum. bu arada senin aracin muadili sc li typer :)

Bence intercoolardan sonra belki olabilir sc type r.Şu an değil ama,yolda deneyemedim daha uzunda ama dyno verisi yolda her daim değişiyor..Dynoya güvenmiyorum açıkcası..

stlegal
02-11-2009, 11:35
Bence intercoolardan sonra belki olabilir sc type r.Şu an değil ama,yolda deneyemedim daha uzunda ama dyno verisi yolda her daim değişiyor..Dynoya güvenmiyorum açıkcası..

500 nm torkun var hala typer belki diyosun :) maşallah güzel değerler ..

Cupra03
02-11-2009, 18:02
500 nm torkun var hala typer belki diyosun :) maşallah güzel değerler ..

Type r demiyorum sc li type r diyorum:)

stlegal
02-11-2009, 18:09
Type r demiyorum sc li type r diyorum:)

olsun be kanka dene ne olur :)

Oz`
02-11-2009, 19:33
ben dyno eğrisini görmeden yorum yapma taraftarı değilim 4 gözle bekliyorum

TYPERHAKAN
02-11-2009, 20:32
hava bi açsın,şu dyno nu yolda bi deneyelim aykut, bakalım yolda nasıl bende merak ediyorum.

sertac1
02-11-2009, 21:24
maşallah 497 NM tork vauw.!

ACYV
06-11-2009, 01:00
Dyno grafiği eklenecek mi?

Oz`
15-11-2009, 19:22
DYNO EGRisini koyarmıısınız

Oz`
15-11-2009, 19:22
yoksa kalsdırıcam konuyu pls

TYPERHAKAN
15-11-2009, 19:55
şimdi ben bu arabayı 3 boy geçtiğime göre benim tork um 600nm mi?

TR_UnCu
15-11-2009, 19:56
şimdi ben bu arabayı 3 boy geçtiğime göre benim tork um 600nm mi?


sızın yazılım unıtronıcmıydı?

Oytun
15-11-2009, 20:23
evet hakan ınki unitronic (typerhakan), aykut unki barbaros şu an.

Ranthor
15-11-2009, 21:38
Anlık tork yerine kaç devir süresince verdiğin önemli. 497 nm torku 300 rpm vermek mi iyidir, yoksa 350 nm 'i 4000 devir boyunca mı, CZT De 300 nm ama 1000 rpm boyunca...

Cupra03
15-11-2009, 23:37
yoksa kalsdırıcam konuyu pls

Israrla aynı seyı yazıyosun benım oglan salya sumuk yapmıs hanımda atmıs,yoksa nıe koymıımm.Ama yakinda gene gidecem ozaman tekrar cikarim dynoya ve koyarim

tool
15-11-2009, 23:41
Israrla aynı seyı yazıyosun benım oglan salya sumuk yapmıs hanımda atmıs,yoksa nıe koymıımm.Ama yakinda gene gidecem ozaman tekrar cikarim dynoya ve koyarim

tekrar cikarmaniza gerek yok, kayit tutuyolardir sanirim plakadan..

Oz`
16-11-2009, 07:43
Israrla aynı seyı yazıyosun benım oglan salya sumuk yapmıs hanımda atmıs,yoksa nıe koymıımm.Ama yakinda gene gidecem ozaman tekrar cikarim dynoya ve koyarim

barbarosu arıyorsun veriyor aynısını sana basıp . salya sümüğün sorun olacağını sanmıyorum

Cupra03
19-11-2009, 09:25
barbarosu arıyorsun veriyor aynısını sana basıp . salya sümüğün sorun olacağını sanmıyorum

:) Tamam pazartesi ordayım alır ve hemen yayınlarım.

Ranthor
19-11-2009, 09:34
bastırıp resim çektirip email attırabilrisin
ben öyle yapmıştım:D

abidin TYPE-R
19-11-2009, 11:10
masallah gercekten

Oz`
24-11-2009, 19:09
yakimseye yalancı demiyorum ama lütfen gerçekten eğriyi merak ediyorum

orcuns
24-11-2009, 19:37
fanatıklık degıl yanlıs anlasılmasın sc lı typer bıraz fazla gelebılır cupraya. bırde sormak ıstedıgım bır sey var pompanın cuprada faydası hp olarak nedır???

TYPERHAKAN
24-11-2009, 20:02
fanatıklık degıl yanlıs anlasılmasın sc lı typer bıraz fazla gelebılır cupraya. bırde sormak ıstedıgım bır sey var pompanın cuprada faydası hp olarak nedır???

sende yanlış anlama ama zamanında atmosferik dolu type rlarında cpra ya fazla geleceği söyleniyodu!fakat şimdi rollinge çıktığımda n/a type rlar kaçcak delik arıyor.yani cupra lar günden güne hızlanıyor parçaları çıkıyor,sc li type rla deneyeceğim bende merak ediyorum,tabiki type r bana göre daha avantajlı ama olsun .pompanın faydasını ben görmedim,pompa olduğu halde hala kesiklik yapan arkadaşlarım var,cupra da herşey yazılım inşaallah bundan sonra daha da güzel gideceğiz çünkü özgün kardeşim cupra lara da yazlım yapacak artık sağlam bir duyum aldım.saygılar.

orcuns
24-11-2009, 20:16
sende yanlış anlama ama zamanında atmosferik dolu type rlarında cpra ya fazla geleceği söyleniyodu!fakat şimdi rollinge çıktığımda n/a type rlar kaçcak delik arıyor.yani cupra lar günden güne hızlanıyor parçaları çıkıyor,sc li type rla deneyeceğim bende merak ediyorum,tabiki type r bana göre daha avantajlı ama olsun .pompanın faydasını ben görmedim,pompa olduğu halde hala kesiklik yapan arkadaşlarım var,cupra da herşey yazılım inşaallah bundan sonra daha da güzel gideceğiz çünkü özgün kardeşim cupra lara da yazlım yapacak artık sağlam bir duyum aldım.saygılar.

fazlasını eksıgını bılmem ama benım arabam yazılımlı eksozlu cuprayı gecıyodu.onlar kacıcak sen arkalarından kovalıcaksın :)

Tolga-R
24-11-2009, 20:21
sende yanlış anlama ama zamanında atmosferik dolu type rlarında cpra ya fazla geleceği söyleniyodu!fakat şimdi rollinge çıktığımda n/a type rlar kaçcak delik arıyor.yani cupra lar günden güne hızlanıyor parçaları çıkıyor,sc li type rla deneyeceğim bende merak ediyorum,tabiki type r bana göre daha avantajlı ama olsun .pompanın faydasını ben görmedim,pompa olduğu halde hala kesiklik yapan arkadaşlarım var,cupra da herşey yazılım inşaallah bundan sonra daha da güzel gideceğiz çünkü özgün kardeşim cupra lara da yazlım yapacak artık sağlam bir duyum aldım.saygılar.

stage2 stage3 yapılmış na typer yok ki. senden kaçan varsa da onlar soft tune edilmiş araçlardır. Artrık bi zahmet de 360 hp 480 tork la geçiverin ya softtuned ctr leri :)

ben begeniyorum cupra ları hani JAD ı turbo yapacak olmasam alırdım cupra :)

kaan_cupra
24-11-2009, 20:33
fazlasını eksıgını bılmem ama benım arabam yazılımlı eksozlu cuprayı gecıyodu.onlar kacıcak sen arkalarından kovalıcaksın :)

yazılımlı eksozlu cuprayı geçerken senin arabada ne vardı stock diildi herhalde?

TYPERHAKAN
24-11-2009, 20:41
stage2 stage3 yapılmış na typer yok ki. senden kaçan varsa da onlar soft tune edilmiş araçlardır. Artrık bi zahmet de 360 hp 480 tork la geçiverin ya softtuned ctr leri :)

ben begeniyorum cupra ları hani JAD ı turbo yapacak olmasam alırdım cupra :)

tolga sen cupra alsaydın yine içine type rmotoru koyardın ya!

H22Power
24-11-2009, 21:18
http://img130.imageshack.us/img130/4492/fa51ecctmp.jpg (http://img130.imageshack.us/i/fa51ecctmp.jpg/)
http://img27.imageshack.us/img27/2866/nvzf4fftmp.jpg (http://img27.imageshack.us/i/nvzf4fftmp.jpg/)

aracımızın dyno çıktısı tork eğrisi log out verileri BARBAROS BAYRAK ın müsadesi ile koyulmuştur tebrikler için teşekkürü borç biliriz negatif eleştrilere bilgi içerikli olursa açık olduğumuzu karalama amaçlı yazılar yazılırsa katii şekide cevabımızı vericeğimizi baştan belirtiriz....saygılar..

BONUS:İstanbul PSCHIPTUNING in portekiz benavente bayisinin müşteri aracı için yapılan map ile dyno dynamics üzerinde ölçümü.. (serp dynoya itimat etmeyenler için) ;)
*High pressure fuel pomp
*Miltek cat-back exhaust system
*PSCHIPTUNING stage2 hurricane map..
DYNO: DYNO DYNAMICS
DYNO RESULTS:319.8HP 500+TORQUE:) (2800km uzağa one shot tune) :icon_tup:
http://img121.imageshack.us/img121/1396/sonwm.jpg (http://img121.imageshack.us/i/sonwm.jpg/)

izo
24-11-2009, 21:46
2 bar mi basiyorsunuz?

alikaancomu
24-11-2009, 21:51
Bu karıştırılan bir bilgi..
Yeni gelecek Cupralar 265 HP değil 240 HP
TFSI diye geçiyordu artık TSI deniyor fakat bu Sciroccolardaki Turbo Supercharger değil yine bildiğimiz TFSI motor yani turbo..
Yeni kasanın farkını soruyorsan direksiyonu, vitesi, göstergeleri, ışıklandırmaları, ön tamponu, makyajlı stopları, ve orta konsolu kliması, jantları, ön tamponda Cupra logosu diyebiliriz.. Yani kayda değer bir değişiklik yok..
Yeni 2010 larda tekrar Cupra R modeli geliyor onda ise daha düşük sıkıştırma ile birlikte farklı pompa ve yazılım kullanılıyor 265 hp. 19 jant seçeneği ve deri koltuk seçenekleri var aynı zamanda önemli bir değişikliğide kilitli defransiyeli olucak üzerinde tabiiki Cupra ile Cupra R arasında fiyat farkı olucak..

2010 itibari ile yollara çıkacak Cupra lar artık Cupra R diye çıkacak ve 265 hp stock olarak güçlendirilecek. Bilginize..

Aykutcum Allah kaza bela vermesin kardeşim, daha sağlam güçlere kazasız belasız inşallah. Bayramdan sonra imkan yaratırsam gelecem tekrar.. Saygılarımla.

H22Power
24-11-2009, 21:54
2 bar mi basiyorsunuz?

peak basınç 2.01 bar log out tada görüldüğü üzere izzetciğim...

Jerky
24-11-2009, 21:58
2010 itibari ile yollara çıkacak Cupra lar artık Cupra R diye çıkacak ve 265 hp stock olarak güçlendirilecek. Bilginize..

yanlış bilgi. Hem Fr hem Cupra hem de Cupra R olarak satılacak.

http://www.seat.com/com/generator/su/com/newLeon/site/engines/main.html

alikaancomu
24-11-2009, 22:06
yanlış bilgi. Hem Fr hem Cupra hem de Cupra R olarak satılacak.

http://www.seat.com/com/generator/su/com/newLeon/site/engines/main.html

240 hp Cupra'nın devam edeceğinden bilgim yoktu doğrudur evet. Özür dilerim. Burdaki yetkili bayile aram iyidir onlar bahsetmişti. Düzeltme için teşekkürler.

Jerky
24-11-2009, 22:15
240 hp Cupra'nın devam edeceğinden bilgim yoktu doğrudur evet. Özür dilerim. Burdaki yetkili bayile aram iyidir onlar bahsetmişti. Düzeltme için teşekkürler.

Rica ederim, estağfurullah.

abidin TYPE-R
25-11-2009, 08:25
masallah cok basarılı

mmustu
25-11-2009, 08:57
moruk bu çupralar ne devir çeviriyor bilmediğimden soruyorum ?

Ranthor
25-11-2009, 09:59
yapılan işin, güç eğrisinin altında kalan alan olduğunu hepimiz biliyoruz. Yani peak atan güç istenilen birşey değil.
Araç maksimum gücünü 5000 devirde veriyor ve akabinde sürekli güç kaybediyor.5000 ile 600 devir arasında 100kw güç kaybediyor.

Bu araç 6000 devirde sadece 200 hp, mühendisli okuyan birisi varsa brückner metodu ile ortalamasını alırsa ortalama gücünün yaklaşaık 260 hp olduğunu görebilir.

260 hp yi homojen dağıtmış başka bir araç bu aracı geçer.

Bence orta devirdeki peak basıncı kısıp üst devirleri baştan yazmalısınız.
Saygılar

mmustu
25-11-2009, 10:04
bende o yüzden sordum bi yanlışlık mı var diye :)

tamam 2 bar peak basımş ve belli bir devirde o gücü almış ama ya sonrası ?

seko
25-11-2009, 10:04
yapılan işin, güç eğrisinin altında kalan alan olduğunu hepimiz biliyoruz. Yani peak atan güç istenilen birşey değil.
Araç maksimum gücünü 5000 devirde veriyor ve akabinde sürekli güç kaybediyor.5000 ile 600 devir arasında 100kw güç kaybediyor.

Bu araç 6000 devirde sadece 200 hp, mühendisli okuyan birisi varsa brückner metodu ile ortalamasını alırsa ortalama gücünün yaklaşaık 260 hp olduğunu görebilir.

260 hp yi homojen dağıtmış başka bir araç bu aracı geçer.

Bence orta devirdeki peak basıncı kısıp üst devirleri baştan yazmalısınız.
Saygılar

Yazacaktım dilim donmedi katılıyorum :icon_tup:

Ranthor
25-11-2009, 10:08
gayet ciddi bir konu, lütfen saptırmayın,
silerim

RCkid
25-11-2009, 10:23
sürüş özellikleri nası böyle bir güç ve tork dağılımında? altlarda traction problemi üstlerde isteksizlik olmuyor mu?

Cupra03
25-11-2009, 10:24
Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedim:)İçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.

Cupra03
25-11-2009, 10:26
sürüş özellikleri nası böyle bir güç ve tork dağılımında? altlarda traction problemi üstlerde isteksizlik olmuyor mu?

Olmuyor ama üstlerde sanki bir düşüş var bu gece tiyatroya gidecem kağıthaneye bir tünel videosuda ben yapim belki orda alt üst devirler belli olur:)Altlar çok fena 4 de bile 3 bin devirde sarıyor..

Ranthor
25-11-2009, 10:27
Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedim:)İçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.

Burda yanlış anlaşılma olmuş, ben şunu demek istedim, X bir araç değil.
260 küsür hp olan ama eğrisi daha homojen bir cupra sizi geçebilir.

ukku
25-11-2009, 10:39
(serp dynoya itimat etmeyenler için) ;)



Mustafa, yanlış anlama da, benim o dynoya itimadım yok.
Merak eden olursa kendi aracımın o dynodaki çıktılarını da yayınlarım.
Sadece filtre ve egzozla 180 hp, tekerlekte 162 hp çıktı..
Daha sonra yazılım ile 204 hp çıktı.. Tekerlekte 180 küsür.. Ama yazılımsızken denediğim araçlar ile yazılımdan sonra da aynı gidiyordum..
Clio RS filtre egzoz ve yazılımla 200+ çıkamaz. İstediği kadar ciğerli olsun. :)

brutal
25-11-2009, 12:18
Birçok kişinin kaçırdığı konuyu yukarda dile getirmişler, toparlamak gerekirse, bir aracı peak HP vericek şekilde ayarlamak ayrı bir olay, dolgun bir HP eğrisi ayarlamak farklı bir olay. Çok güzel peak bir değer alırsın fakat senden 20-30hp daha düşük bir araba yolda senden çok daha iyi gider.DYNO da rakam bakmaktansa eğriye bakmak çok daha işlevsel bir olaydır.

Bizzat kendi aracımı ölçüme götürdüm, üst üste dynoya sokup 10hp fark görülebiliyorsa ne SERP e inanılır nede başka bir DYNO ya. Niyetim kimsenin işini baltalamak yada çamur atmak değil ama dyno gerçeği yansıtan bir olay değildir, RR testleri yine bir nebze daha iyidir ama hiçbiri tekrarlanabilir veri vermiyor malesef...

Araca maşallah, nice beygir ve torklara :icon_tup:

M3CSL
25-11-2009, 12:20
+ 5000den sora ınanılmaz dusus mevcut cupranın dynosunda, öyle bı egrı olması ımkansıza yakın maalesef, ole olsa hıc cevırmez araba yolda, gıtmezkı gıttıgı anlasılıyor..

brutal
25-11-2009, 12:26
Ayrıca Türkiye Serp de çıkan grafik ile Yurtdışında başka bir dyno da çıkan grafik çok farklı, ikisi neredeyse farklı araçlar gibi. Peak HP Tork değerleri benzer olsada biri 3000rpm de veriyor diğeri 5000rpm gibi. Bu iki dynodaki araçlar aynı marka model ve aynı turboyumu kullanılyor? Sadece meraktan soruyorum yanlış anlaşılmasın.

Ertan-R
25-11-2009, 12:39
Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedim:)İçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.

merhaba.bkr cupra tek typer 2 kişi ve inan cupra ile 2 ye 2 deneyebildik video larda mevcut.aracımın headers degişti ve şuanda intercooler yapım aşamasında.hakan abi cupra tek ben iki kişi olursam denerim dedi:)ama bi türlü deneyemedik.belkide denk gideriz:).http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=40368

Ranthor
25-11-2009, 13:24
konu serp dynoya kayıyor, sapıyor, bence kalibrasyonda hata vardır. Ayrıca dyno dinamics çıktısı da var (shoot out mode mu bilmiyorum)

Ben gazihanın serpi ile savaşın vamagına çıktım tek fark yere verilen hp idi...

Çıktılarını buraya koyabilirim.

H22Power
25-11-2009, 14:28
Mustafa, yanlış anlama da, benim o dynoya itimadım yok.
Merak eden olursa kendi aracımın o dynodaki çıktılarını da yayınlarım.
Sadece filtre ve egzozla 180 hp, tekerlekte 162 hp çıktı..
Daha sonra yazılım ile 204 hp çıktı.. Tekerlekte 180 küsür.. Ama yazılımsızken denediğim araçlar ile yazılımdan sonra da aynı gidiyordum..
Clio RS filtre egzoz ve yazılımla 200+ çıkamaz. İstediği kadar ciğerli olsun. :)

senin sıkıntın dyno ile mi yazılım ile mi? eğer yazılım ile ise yazılımdan evvel ki gücünü koy sonrakini koy yazılımdan evvel 180 di de yazılımdan sonra 150 mi çıktın? yada stock 172 ps olan araban 300ps mi çıktı? ben orasını anlayamadım ranthor un dediği gibi konu serp dyno ya dönmeye başladı ben hiçbir zaman serp dyno en iyi dynodur sonucu birebir gerçektir demedim bunu demek zaten saçmalıktır tekrar tekrar söylüyorum biz serp dynoyu yazılımdan evvel yazılımdan sonraki gücü görebilmek çıktısını araç sahibine vermek yapılan işin psikolojik olmadığını göstermek için kullanıyoruz eklediğim resimlerdede serp e itimat etmeyenlerin diğer itimat edilen dynolarla aşağı yukarı aynı sonucu verdiğini görmesine yardımcı olmaya çalıştım saygılar sunarım....

ukku
25-11-2009, 15:09
senin sıkıntın dyno ile mi yazılım ile mi? eğer yazılım ile ise yazılımdan evvel ki gücünü koy sonrakini koy yazılımdan evvel 180 di de yazılımdan sonra 150 mi çıktın? yada stock 172 ps olan araban 300ps mi çıktı? ben orasını anlayamadım ranthor un dediği gibi konu serp dyno ya dönmeye başladı ben hiçbir zaman serp dyno en iyi dynodur sonucu birebir gerçektir demedim bunu demek zaten saçmalıktır tekrar tekrar söylüyorum biz serp dynoyu yazılımdan evvel yazılımdan sonraki gücü görebilmek çıktısını araç sahibine vermek yapılan işin psikolojik olmadığını göstermek için kullanıyoruz eklediğim resimlerdede serp e itimat etmeyenlerin diğer itimat edilen dynolarla aşağı yukarı aynı sonucu verdiğini görmesine yardımcı olmaya çalıştım saygılar sunarım....

yazılımdan evvel 180, yazılımdan sonra 204 serp dyno sonucu.
yazılımdan evvel 179, yazılımdan sonra 178 paşaoğlu dyno sonucu.

sen karar ver sorun nerde. ben bulamadım :)

yavuz364
25-11-2009, 15:45
bence ikiside yanlış, hatta şuanda türkiyedeki dynoların mekanizması çok doğru ölçücek sistemler değil.. moment hesapları ile ölçülüyo ve farklı viteslerde farklı sonuçlar verebilir.. o yüzden yeni sistem bi dyno gelene kadar dynolar yalan :)

Ranthor
25-11-2009, 15:46
dyno hakkındaki yorumları başka topiclere saklasak...
dyno dinamics demi yalan? Anlamıyorum

Oz`
25-11-2009, 15:52
yazılıp konuşulucak çok konu var suanda arac tune ediyorum enkıs azamanda cvp yazıcam

Oz`
26-11-2009, 00:27
dyno yok die bişey yok o yanlış düşünce DYNO omlasa bile öncesi sonrası yaparsın olur biter değilmi
correctionvermeden tabiki dynoya gelince cupranın dyno uğraşılırsa daha iyi olur tebrikler

Dynodynamics i kullanan arkadaşlara bi önerim var shoot4F de ölçmeleri gerekir turbo bir aracı uyarırsak daha mantıklıo olur ama bakın egrisi güzel değil BENCE tork saçma salakca

brutal
26-11-2009, 07:55
dyno yok die bişey yok o yanlış düşünce DYNO omlasa bile öncesi sonrası yaparsın olur biter değilmi
correctionvermeden tabiki dynoya gelince cupranın dyno uğraşılırsa daha iyi olur tebrikler

Dynodynamics i kullanan arkadaşlara bi önerim var shoot4F de ölçmeleri gerekir turbo bir aracı uyarırsak daha mantıklıo olur ama bakın egrisi güzel değil BENCE tork saçma salakca

Hocam öncesi sonrası yapılır aradaki farka bakılır demişsin ama, yazılım mekanik hiçbirşeyi değiştirmeden sadece teyit amaçlı üst üste 2 kere ölçüm aldık biri 190 diğeri 200 verdi, bu gibi bir durumda ne yapmak lazım sence?

TYPERHAKAN
26-11-2009, 17:54
mevzu baya derine inmiş,hadi hayırlısı.bütün arkadaşların bayramını şimdi den kutlarım.hepinize saygılar.

miniks
26-11-2009, 19:54
Hocam öncesi sonrası yapılır aradaki farka bakılır demişsin ama, yazılım mekanik hiçbirşeyi değiştirmeden sadece teyit amaçlı üst üste 2 kere ölçüm aldık biri 190 diğeri 200 verdi, bu gibi bir durumda ne yapmak lazım sence?

serp te yüzde verebiliyorsun
belki chiptenn sonraki ölçümde yüzde veilmiştir yapılan chipin iyi oldugunu kanıtlamak adına
ama oysaki aracın aynı hp dedir yada daha kötü

bu chipi yapıp dyno öçlüçümünü yapan klişinin vicdanına kalmış müşteri kandırarak para kazanmak
yada dürüst olup rezil olmamak arasında bişey :)

Cupra03
27-11-2009, 14:53
Daha enteresan bı durum var ben yazılımlı ve komple egzostlu aynı dynoda 254 hp verdım:oAynı işlemler hakanda paşaoğlunda 310 hp verdi:beuj:Yanlış anlaşılmasın ben aracım nekadar güçlü demek için koymadım.Bencede bir tuhaflık var buradaki bilgili arakadaşlar ne yorum yapacak merak ettim.Kaldıki sadece yazılımla gene Barbarosda (eski yerinde) 280 hp vermiştim.