Orijinalini görmek için tıklayınız : w210 e320 mercedes (2000model) kesilme sorunu
_muhaRRem
02-11-2009, 21:27
tapa gaz yapıldığında araç kesiliyo,yığılıyor gitmiyor.normal kullanımda sorun çıkarmıyor
-benzin pompası
-bujiler
-bobinler
yukarıda yazdıklarım kontrol edilen parçalar.acaba sorun neyden kaynaklanıyor? en az 3 kere servise götürdük çözemediler..Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
H22Power
02-11-2009, 21:56
enjektörler temizlendi mi?
_muhaRRem
02-11-2009, 22:03
enjektörler temizlendi mi?
temizlendi ? normalde böyle bir sorun yoktu..zincir değişiminden sonra bu hale geldi araba..
Eray Yümsel
02-11-2009, 22:05
maf olabilitesi yüksek... bakım yaptırdıgın yerde pc ye bağlattınmı ?
_muhaRRem
02-11-2009, 22:06
maf olabilitesi yüksek... bakım yaptırdıgın yerde pc ye bağlattınmı ?
ben ilgilenmedim araçla.. ama servis herşeyi yapmış..Şimdi buradan çıkan soru işaretlerini bir kağıda yazıp servise göstericem.. belki gözlerinden kaçan birşeyler olabilir..
H22Power
02-11-2009, 22:09
temizlendi ? normalde böyle bir sorun yoktu..zincir değişiminden sonra bu hale geldi araba..
dip gaz da kesiklik ya buji bobin ya pompa ya enjektör yada akışmetreden yapar zincir değişiminden sora oldu diyorsan zinciri değişim alanını kontrol edin yanlışlıkla bir yer kopartılmış olabilir mesela bobin kablosu mesela akışmetreye su kaçmış olabilir filtre sükülüyor ise o işlem için ..
_muhaRRem
02-11-2009, 22:19
dip gaz da kesiklik ya buji bobin ya pompa ya enjektör yada akışmetreden yapar zincir değişiminden sora oldu diyorsan zinciri değişim alanını kontrol edin yanlışlıkla bir yer kopartılmış olabilir mesela bobin kablosu mesela akışmetreye su kaçmış olabilir filtre sükülüyor ise o işlem için ..
bu söylediklerinden ekstra olarak..beyine giden kablo ve bobin kablosuda değişti. valla entersan bişe ..araba hava alamıo gibi oluyor resmen,yığılıyor..Can sıkıcı olmaya başladı.
tolga900
02-11-2009, 22:24
maf olabilitesi yüksek... bakım yaptırdıgın yerde pc ye bağlattınmı ?
aynen bende 2000 model w210 e200 kompressor kullanıyorum aynısı bendede oldudu mafdan kaynaklanıyordu.sende direk maf sensörünü dene eminin
tolga900
02-11-2009, 22:25
sadece ve sadece maf :icon_tup:
_muhaRRem
02-11-2009, 22:29
sadece ve sadece maf :icon_tup:
valla şimdi sordum maf sensorunude değiştiler dedi .. benim bizzat ilgilenmem gerekcek bu arabayla galiba bu gidişle..Bu yazılanların hepsini kağıda yazıp tek tek kontrol ettirtmem lazım..
maf sensör ihtimali en yüksek olan parça ;) bazen hatalı parça da takılabiliyor..parçanın bilgisayarda çalışıyor görünmesi tam anlamı ile çalışıyor anlamı taşımıyor;)
_muhaRRem
02-11-2009, 22:52
valla duruma bakılırsa bayağı bi şansızlıklar üst üste gelmiş..
biz aynı sorunu arkadaşın w211 270 cdi ile yaşadık,rutin bakımdan çıktı araç 1-2 km sonra gaza basmaya başlayınca yığılma gazdan ayağı çekince kendine geliyor,cruise giderken sorun yok ince ince basınca sorun yok durumu oluştu,sorun maf tan çıktı..seninkide bu şekilde bir durumdur diye ümit ediyorum ;)
krank vede egzantrik sensörü arzasına benziyor. Zincir değişirken bunlar mecburen sökülüo, sonrada içindeki bakırlar değio. Araç sapıtıo, arza ışığıda yakmaz, diagnostiktede çıkmaz bilginize.
Banada sorun MAF sensöründen kaynaklanıyor gibi görünüyor. Bu tür problemlerde genel olarak hep sorunlu parçayı MAF sensörü çeker. :)
bmw olsa vanos dur diyecemde :D
erayın dediği gibi maf gibi görünüyor.
egzantrik sensöründe olabilir arıza yada mafta.
Muro buji kablolarına baktırdınızmı? bizim pederin arabadada benzer sorun vardı bujı kablosu kırık cıktı, değişince kesildi.
Merhaba, aynı aracın 2001 modelini kullanmaktayım.
Öncelikle sadece zincir değişimi yapılırken, debimetre sensörünün de yanında değiştirilmesi çok garip bir durum. Zincir değişimi yapılmadan önce araçta problem yokken neden durduk yere debimetreyi değiştirdikleri gerçekten ilginç. Hani hazır üst kapağı açmışken mesela eksantrik dişlilerini de takım halinde değiştirelim deseler bu iki parça arasında bir bağlantı kurulabilinir, fakat zincir ile debimetre alakasız şeyler. Bu konuda dikkat etmenizde fayda var.
Eksantrik mili ya da krank sensöründe arıza olduğu vakit MB diagnoz cihazı bunu tespit edebilmektedir. Şayet cihaza bağlandığında bir arıza kodu görünmüyorsa sorun burada olmamalı.
Keza buji kablolarında - bobinde ya da bujilerde problem olduğu vakit bile arıza cihazında x. silindirde misfire var diye uyarmaktadır.
Tabi bu yukarıda dediklerim Mercedes'in arıza tespit cihazı için geçerli, diğer markalarda uyarıyor mu uyarmıyor mu bilgim yok.
Aracınızda sallanma-sarsıntı problemini rölantide yapmadığından ötürü enjektörleriniz sağlam durumda diye düşünüyorum. Enjektörlerde problem olsa rölantide gerçekten sinir bozucu bir sarsıntı oluyor fakat gaza bastığınız vakit sorun ortadan kalkıyor.
Belirtmemde fayda var, aracı görmeden sadece burada okuduklarımızla "arıza kesin budur" diye bir söz söylemiyorum, bizim yorumlarımız bu konumda "tahmin"den öteye gidemez.
Eğer dediğiniz parçalar gerçekten kontrol edildiyse ve onlarda bir sorun bulunmadıysa, sorun debimetre sensöründen gibi görünüyor. Makinaya bağladığımızda arıza kodu vermemesine rağmen, parça değişiminde sorunun ortadan kalktığını bizzat yaşamış biriyim. Aynı araç, aynı kasa, aynı motor.
Araç ile ilgili sorunuz varsa sormaktan çekinmeyiniz.
Doğukan.
tolga900
07-11-2009, 00:51
Merhaba, aynı aracın 2001 modelini kullanmaktayım.
Öncelikle sadece zincir değişimi yapılırken, debimetre sensörünün de yanında değiştirilmesi çok garip bir durum. Zincir değişimi yapılmadan önce araçta problem yokken neden durduk yere debimetreyi değiştirdikleri gerçekten ilginç. Bu konuda dikkat etmenizde fayda var.
Eksantrik mili ya da krank sensöründe arıza olduğu vakit MB diagnoz cihazı bunu tespit edebilmektedir. Şayet cihaza bağlandığında bir arıza kodu görünmüyorsa sorun burada olmamalı.
Keza buji kablolarında - bobinde ya da bujilerde problem olduğu vakit bile arıza cihazında x. silindirde misfire var diye uyarmaktadır.
Tabi bu yukarıda dediklerim Mercedes'in arıza tespit cihazı için geçerli, diğer markalarda uyarıyor mu uyarmıyor mu bilgim yok.
Aracınızda sallanma-sarsıntı problemini rölantide yapmadığından ötürü enjektörleriniz sağlam durumda diye düşünüyorum.
Belirtmemde fayda var, aracı görmeden sadece burada okuduklarımızla net konuşmamak lazım, bizim yorumlarımız bu konumda "tahmin"den öteye gidemez.
Eğer dediğiniz parçalar gerçekten kontrol edildiyse ve onlarda bir sorun bulunmadıysa, sorun debimetre sensöründen gibi görünüyor. Makinaya bağladığımızda arıza kodu vermemesine rağmen, parça değişiminde sorunun ortadan kalktığını bizzat yaşamış biriyim. Aynı araç, aynı kasa, aynı motor.
++++++++++++1 bende aynısını 200 kompressorda yaşadım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.