Orijinalini görmek için tıklayınız : 207 rc supersprint tuboback eksoz kit!!
ermanlemans_tr
05-11-2009, 16:18
Merhaba arkadaşlar btg maslakta 207 rc için supersprintin turbo back eksoz kiti çıkmış.fiyat olarakta 2.700 civarına geliyor.Bana pahalı geldi ama marka olarak supersprint komple kit sizce mantıklı olurmu performans olarak kac hp ekler firma yetkilileri 26 civarı bi rakam söylediler.Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Yorumlarınızı bekliyorum
Merhaba arkadaşlar btg maslakta 207 rc için supersprintin turbo back eksoz kiti çıkmış.fiyat olarakta 2.700 civarına geliyor.Bana pahalı geldi ama marka olarak supersprint komple kit sizce mantıklı olurmu performans olarak kac hp ekler firma yetkilileri 26 civarı bi rakam söylediler.Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Yorumlarınızı bekliyorum
26 hp bi egzostla almak çok zor.bence egzosta çok takılma.
ilk önce üyeler kısmında bi tanıt kendini :)
sonrada buradan devam edersin;)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=28480
H22Power
05-11-2009, 16:39
Merhaba arkadaşlar btg maslakta 207 rc için supersprintin turbo back eksoz kiti çıkmış.fiyat olarakta 2.700 civarına geliyor.Bana pahalı geldi ama marka olarak supersprint komple kit sizce mantıklı olurmu performans olarak kac hp ekler firma yetkilileri 26 civarı bi rakam söylediler.Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Yorumlarınızı bekliyorum
erman bir kendini tanıt direk sadede girmişsin :hahaha: yazılım olmadan egzosttan bir cacık olmaz konuştuk senle basınç yokki tahliyeyi rahatlatasın :hahaha: sana spor yay alcaz şimdilik idare et yaza yakın yaparız bir 210ps 340nm proje sana;)
Antalyalogy
05-11-2009, 16:47
Aramıza hoşgeldiniz..
Şimdi öncelikle dünyada 207 RC ye uygun turbo-back sistem üreten bir firma var o da Milltek o bile 26 Hp vermiyor..
İkincisi SS in kiti 207 GT 150 Hp için (stock boru 51 mm) ve boru çapı sadece 54 mm (zaten RC lerin çapı 57 MM)
Aracımı (207 RC ) kime gösterdiysem -İskender Usta dahil mükemmel bir egzost sistemine sahip olduğunu kesinlikle değiştirmememi tavsiye ettiler ..
Araca tek lazım olan test-pipe (cat iptal) dynoda filtre ile birlikte 7 hp aldık Antalya da..
Markalı son susturucu da gereksiz bir ayrntı küçük hacimli ve küçük turbolu olan aracımızda ton farkından başka hiçbir şeye yaramyor ( ona verilecek para ile kaliteli bir yazlım yaptırılır vs.)
Ses için 150 TL lik bir son susturucu da işini görür aklında olsun..
Sana 207 RC de yeni başlamak üzere olduğun bu yolda başarılar dilerim..Çok doğru bir tercih yapmışsın..
207 gt varbende evet kardeşim ben kompile 70 boru yaptırdım yaptırmadan once yazılımla test 198 aldım boruyu yaptırdıktan sonra 183 aldım ama yaptırdım bır kere ckarsa yazık olacak bence yazılım yaptır hıc oynama sana kolay gelsın kardesım.
H22Power
05-11-2009, 17:23
207 gt varbende evet kardeşim ben kompile 70 boru yaptırdım yaptırmadan once yazılımla test 198 aldım boruyu yaptırdıktan sonra 183 aldım ama yaptırdım bır kere ckarsa yazık olacak bence yazılım yaptır hıc oynama sana kolay gelsın kardesım.
1.6lt k03 turbo ile 60mm kullansaydınız sonuç farklı olurdu
Aramıza hoşgeldiniz..
Şimdi öncelikle dünyada 207 RC ye uygun turbo-back sistem üreten bir firma var o da Milltek o bile 26 Hp vermiyor..
İkincisi SS in kiti 207 GT 150 Hp için (stock boru 51 mm) ve boru çapı sadece 54 mm (zaten RC lerin çapı 57 MM)
Aracımı (207 RC ) kime gösterdiysem -İskender Usta dahil mükemmel bir egzost sistemine sahip olduğunu kesinlikle değiştirmememi tavsiye ettiler ..
Araca tek lazım olan test-pipe (cat iptal) dynoda filtre ile birlikte 7 hp aldık Antalya da..
Markalı son susturucu da gereksiz bir ayrntı küçük hacimli ve küçük turbolu olan aracımızda ton farkından başka hiçbir şeye yaramyor ( ona verilecek para ile kaliteli bir yazlım yaptırılır vs.)
Ses için 150 TL lik bir son susturucu da işini görür aklında olsun..
Sana 207 RC de yeni başlamak üzere olduğun bu yolda başarılar dilerim..Çok doğru bir tercih yapmışsın..
söylenecek bişey bırakmamışsın :icon_tup:
bu arada BTG nin de bu egzoz sistemini RC için demesi de ayri bir olay Bana da zamanında öyle demişti...Orada 207THP 150 yazıyor ne RCsi :)
Supersprintin RC için bir catback yada Turboback bir sistem çıkarmı muamma
Supersprintin sitesinde stock GT 159.5 hp çıkmış egzoz sonrası 166hp yani 7bg bile vermemiş 26 HP olayı da iyimiş :D
http://www.supersprint.com/USPG000peu2072.asp
Antalyalogy
05-11-2009, 17:59
Abi bende de zamanında sordum da enayi yerine koymasınlar adamı ben gideceğim 2700 tl vereceğim kendi orj çapımdan daha düşük çaplı kit takacağım ve Hp bekleyeceğim..
emretorlak
05-11-2009, 18:06
2700tl verip 5-10hp alacağına 700tl verip(yazılım) 30-35hp al
25-30hp ve 2000tl kazancın olsun:)
207KITCAR
05-11-2009, 22:27
aynennnnn öyle... bende doğru tercihin için kutlarım,aramıza hoşgeldin ;) allah kaza bela vermesin.. ben sadece orta susturucu iptali ve son susturucu yaptım mesela artı filtre var öle bile gayet basarılı buluyorum..özgür memnun gerçi ama ben yazılım konusunda cok güvenemiyorum ve çok kararsızım acıkcası downpipe da yazılım yapmadan yapmamak lazım bence (özgür yanlış düşünüyosam söle lütfen:) ) saygılar
Antalyalogy
05-11-2009, 22:36
aynennnnn öyle... bende doğru tercihin için kutlarım,aramıza hoşgeldin ;) allah kaza bela vermesin.. ben sadece orta susturucu iptali ve son susturucu yaptım mesela artı filtre var öle bile gayet basarılı buluyorum..özgür memnun gerçi ama ben yazılım konusunda cok güvenemiyorum ve çok kararsızım acıkcası downpipe da yazılım yapmadan yapmamak lazım bence (özgür yanlış düşünüyosam söle lütfen:) ) saygılar
Nedim Türkiye de işinin ehli çok iyi yazılımcılar var..
Rc için İstanbul da ; Gazihan ve Barbaros u önerebilirim ..(ikiside gayet başarılı bana göre)
Safe taklıp gayet güzel güçler almak münkün kanka..Sana şu kadar diyim aracın kaderi değişiyor keşke daha önce yaptırsaydım diyorsun...:icon_tup:
207KITCAR
05-11-2009, 23:13
eiwallah kardeşim ;) değişmezmi abi tabiki öle ki çok merakediyorum aslında senin aracı ;) olmazsa konusalım bu konuyu ;) olmazsa girelim d.pipe+yazılım bu böle olmıcak :):) 210hp+seramik balata+kilit dif.. düşünemiyorum :) ama sunuda sölemeden gecmeyim kanka balatayı mutlaka değiştirmelisin bitmesini beklemeden hemde böle bi tutuş olamaz resmen performasın ve keyfin arttığına deli olucaksın senin makine zaten sıkı emin ol sana iyi gibi gelsede %30-35 kaybın var suan dayanmıyo çünkü ;) ankara PROSHOP TUNİNG HİLMİ VE GIYASETTİN ABİLERE burdan tekrar tesekkürler volanla beraber gönderiyosun ve ayarda müthiş oluyo yapılması gerekn temellerden diyorum..
Antalyalogy
05-11-2009, 23:31
eiwallah kardeşim ;) değişmezmi abi tabiki öle ki çok merakediyorum aslında senin aracı ;) olmazsa konusalım bu konuyu ;) olmazsa girelim d.pipe+yazılım bu böle olmıcak :):) 210hp+seramik balata+kilit dif.. düşünemiyorum :) ama sunuda sölemeden gecmeyim kanka balatayı mutlaka değiştirmelisin bitmesini beklemeden hemde böle bi tutuş olamaz resmen performasın ve keyfin arttığına deli olucaksın senin makine zaten sıkı emin ol sana iyi gibi gelsede %30-35 kaybın var suan dayanmıyo çünkü ;) ankara PROSHOP TUNİNG HİLMİ VE GIYASETTİN ABİLERE burdan tekrar tesekkürler volanla beraber gönderiyosun ve ayarda müthiş oluyo yapılması gerekn temellerden diyorum..
Kanka arkadaşımızn konusunu piç ettik özür...
Detayları msn den görüşelim yarın...
karsiyakaliozi
06-11-2009, 07:27
Kanka arkadaşımızn konusunu piç ettik özür...
Detayları msn den görüşelim yarın...
özgüre katılıyorum egsoz olayı su an sadece mıltekde var btg elınde patlayan egsozu satacak adam arıyo galiba 27 hp abartmışlar biraz :) özgür ayrıca balata işini konusalım seramık kullanım zoe falan dıyolar sehir içinde ... selamlar
207KITCAR
07-11-2009, 00:42
doğru kardeşim sustum :) ama hani yarın öbür gün oda lazım olucak diye arkadasa devamını getirdim ;):) netiicede o egsoz gereksiz kanaatine vardık sanırım topluca.saygılar..
jackal_JAZZ
07-11-2009, 03:20
eiwallah kardeşim ;) değişmezmi abi tabiki öle ki çok merakediyorum aslında senin aracı ;) olmazsa konusalım bu konuyu ;) olmazsa girelim d.pipe+yazılım bu böle olmıcak :):) 210hp+seramik balata+kilit dif.. düşünemiyorum :) ama sunuda sölemeden gecmeyim kanka balatayı mutlaka değiştirmelisin bitmesini beklemeden hemde böle bi tutuş olamaz resmen performasın ve keyfin arttığına deli olucaksın senin makine zaten sıkı emin ol sana iyi gibi gelsede %30-35 kaybın var suan dayanmıyo çünkü ;) ankara PROSHOP TUNİNG HİLMİ VE GIYASETTİN ABİLERE burdan tekrar tesekkürler volanla beraber gönderiyosun ve ayarda müthiş oluyo yapılması gerekn temellerden diyorum..
seramik balata olarak ne kullanıyorsun? Kavrama sertliği orjinale göre ne durumda? Biraz daha detay alabilir miyiz?
207KITCAR
07-11-2009, 08:31
şimdi şöyle; söktürüyoruz baskı balatayı,üstüne koyuyoruz volanı gönderiyoruz ank ya. orda üstüne bronz seramik malzeme uygulanıyo,volanda gitiği için kavrama ve ayırma ayarları ona göre yapılıyo ve geldiğinde sıkıntı yasama riski sıfır oluyo ;) fiyat 350-400 araca göre ama tech turkey üyelerine özellikle pejo araclara (burdaki 207 rc-gt tutkunlarının olumlu çabalarına ve uzun yıllar tanıdıklığa istinaden yardımvı olucaklar;) kullanım ise gayet basarılı,ilk basta biraz titreme yaptırıyosun kalkışta ama alışınca sıkıntı yok şöle düşün debriyaj sertliği fln aynı kalıyo bi fark yok sadece yarım debriyaj yapıp kalkmana gerek kalmıyo tak diye yürüyosun ve kayıp sıfır oluyo;);) özellikle 1-2-3 geçiş manyak keyifli oluyo kesinlikle tavsiyeee ederimmm ...
ermanlemans_tr
07-11-2009, 08:51
Tesekkürler arkadaslar verdiğiniz bilgiler için.
dragstar
07-11-2009, 12:58
şimdi şöyle; söktürüyoruz baskı balatayı,üstüne koyuyoruz volanı gönderiyoruz ank ya. orda üstüne bronz seramik malzeme uygulanıyo,volanda gitiği için kavrama ve ayırma ayarları ona göre yapılıyo ve geldiğinde sıkıntı yasama riski sıfır oluyo ;) fiyat 350-400 araca göre ama tech turkey üyelerine özellikle pejo araclara (burdaki 207 rc-gt tutkunlarının olumlu çabalarına ve uzun yıllar tanıdıklığa istinaden yardımvı olucaklar;) kullanım ise gayet basarılı,ilk basta biraz titreme yaptırıyosun kalkışta ama alışınca sıkıntı yok şöle düşün debriyaj sertliği fln aynı kalıyo bi fark yok sadece yarım debriyaj yapıp kalkmana gerek kalmıyo tak diye yürüyosun ve kayıp sıfır oluyo;);) özellikle 1-2-3 geçiş manyak keyifli oluyo kesinlikle tavsiyeee ederimmm ...
fiyatta iyiymiş
Antalyalogy
07-11-2009, 22:20
şimdi şöyle; söktürüyoruz baskı balatayı,üstüne koyuyoruz volanı gönderiyoruz ank ya. orda üstüne bronz seramik malzeme uygulanıyo,volanda gitiği için kavrama ve ayırma ayarları ona göre yapılıyo ve geldiğinde sıkıntı yasama riski sıfır oluyo ;) fiyat 350-400 araca göre ama tech turkey üyelerine özellikle pejo araclara (burdaki 207 rc-gt tutkunlarının olumlu çabalarına ve uzun yıllar tanıdıklığa istinaden yardımvı olucaklar;) kullanım ise gayet basarılı,ilk basta biraz titreme yaptırıyosun kalkışta ama alışınca sıkıntı yok şöle düşün debriyaj sertliği fln aynı kalıyo bi fark yok sadece yarım debriyaj yapıp kalkmana gerek kalmıyo tak diye yürüyosun ve kayıp sıfır oluyo;);) özellikle 1-2-3 geçiş manyak keyifli oluyo kesinlikle tavsiyeee ederimmm ...
Nedim yürüyene ne kadar zararı vardır acaba?
207KITCAR
09-11-2009, 00:11
özgür yürüyene kısa zamanda ve kalıcı bi zararı yok (araclarında coğunun yeni olduğunu sayarak konusuyorum) ama ilerleyen zamanlarda kullanıma bağlı olmak kaydıyla ki bu en önemli kısım akslara bi yük binme ve aks kafalarında sıkıntı yaratır ama zaten çk sert kullanıyosan normal balatazda aynı sıkıntıyı yasıcaksın çünkü aracın performansına göre aksları çok sağlam deil ;) ben cok düşündüm ve yaptım burda peugeot sport ta göre bulunmus yıllardır pejo ile ilgili ve saxo vts ile rallailere katılan sevgili ustam gürbüz abiyle baya tereddüt ettik biz sanzumandan korktuk masallah ;) neticede cok tak tak ayağını debriyajdan bırakmaz devamlı turboyu doldurup doldurup kaldırmazsan sıkıntı yok ;) roll,ngte istersen canını cıkar kardeşim saygılar :):) fiyatıda ayarlatırız :):)
Antalyalogy
09-11-2009, 08:03
özgür yürüyene kısa zamanda ve kalıcı bi zararı yok (araclarında coğunun yeni olduğunu sayarak konusuyorum) ama ilerleyen zamanlarda kullanıma bağlı olmak kaydıyla ki bu en önemli kısım akslara bi yük binme ve aks kafalarında sıkıntı yaratır ama zaten çk sert kullanıyosan normal balatazda aynı sıkıntıyı yasıcaksın çünkü aracın performansına göre aksları çok sağlam deil ;) ben cok düşündüm ve yaptım burda peugeot sport ta göre bulunmus yıllardır pejo ile ilgili ve saxo vts ile rallailere katılan sevgili ustam gürbüz abiyle baya tereddüt ettik biz sanzumandan korktuk masallah ;) neticede cok tak tak ayağını debriyajdan bırakmaz devamlı turboyu doldurup doldurup kaldırmazsan sıkıntı yok ;) roll,ngte istersen canını cıkar kardeşim saygılar :):) fiyatıda ayarlatırız :):)
Tamamdır..Msn den görüşelim..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.