Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : saxo vts



cEm_vts
10-11-2009, 04:53
arkadaşlar bildiğiniz gibi saxo vts ve 106 gti için üretilen kazan filtrelerin orjinali ufak bir filtre.büyük filtrelerde içine sığmıyor.nasıl bir filtre kullanabilirz_?birde düz boru yapıcam motor orjinal,kaçlık boru yapalım sizce_? teşekkürler.

boosted_pug
10-11-2009, 08:40
duz boru 51 lik yap filtre heryerde bulunuyo ankarada

Ahmet_28
10-11-2009, 08:45
anladığım kadarıyla araba tamamen stock .düz boruyu bence 48 yap .filtreyide kazanıyla birlikte serhat306 ile görüşürsen ayarlar sana

3rk4n
10-11-2009, 09:01
arkadaşlar bildiğiniz gibi saxo vts ve 106 gti için üretilen kazan filtrelerin orjinali ufak bir filtre.büyük filtrelerde içine sığmıyor.nasıl bir filtre kullanabilirz_?birde düz boru yapıcam motor orjinal,kaçlık boru yapalım sizce_? teşekkürler.

Sığan en büyük filtreyi al boyu uzun olanlar var kn de bende onlardan kullanıyorum memnunum.

cEm_vts
10-11-2009, 10:11
duz boru 51 lik yap filtre heryerde bulunuyo ankarada
kazanı aldımda içine filtre bulamıyorum.zaten edirnede yokta,hani hangisi uyduğunu bilsem sipariş vereyim onu arayayım en azından.

cEm_vts
10-11-2009, 10:13
anladığım kadarıyla araba tamamen stock .düz boruyu bence 48 yap .filtreyide kazanıyla birlikte serhat306 ile görüşürsen ayarlar sana

kazan var filtre problem. araç stock ama ince conta duz boru ve filtre kafamdakiler.

cEm_vts
10-11-2009, 10:15
Sığan en büyük filtreyi al boyu uzun olanlar var kn de bende onlardan kullanıyorum memnunum.

deneme şansım sıfır.edirnede yok çnkü.kn hangi modeli kullanıyosun_?

sinan-s
10-11-2009, 10:37
51 lik düz boru ve pipercross sünger filtre olur

cEm_vts
10-11-2009, 11:26
aracı üzmicek şekilde daha neler yapabilirz.ince conta taksam diyorum..
bu 51lik boruda et kalınlığı önemlimi?

aLperTunga
10-11-2009, 11:52
51 lik düz boru ve pipercross sünger filtre olur

piper bizim arabalara gitmiyor sünger oldugu için 2000 ve üstü araclarda daha saglıklı oluyor..

bence filtre alacaksan Kn al derim 106 nın ilacı kn.nasıl hondada aem se..boru olarakta ben 60 lık düz boru yaptırdım cok memnunum alt ve üst devirlerimde sıkıntı yok..
eger 51 lik yaptırırsan alt devirlerin daha ii olabilir..ama roll yapacaksan üst devirlerin daha önemli olacak o yüzdende yine 60 lık yap derim ben..

aLperTunga
10-11-2009, 11:55
aracı üzmicek şekilde daha neler yapabilirz.ince conta taksam diyorum..
bu 51lik boruda et kalınlığı önemlimi?

benden sana tavsiye kardeşim conta işine girip arabanın motoruyla oynama..conta olayını daha önce bi vts mize denedik hiç bir + almadı arac..arabanı yürütmek istiyorsan orjinal motoruyla oynama..chip+filtre+eksoz orjınal sanzuman kesmezse seni + olarak 13/61 koy derim..ama orjınal sanzımanında 4 ünün tadında yenmiyor..

cEm_vts
10-11-2009, 12:03
bnde öyle düşünüyorum motorunla oyanamak istemiyorum 1yıldan falzadır bnde.açık hava filtresi bile takmamıştım.yeni takıyorum.k&n hangi modelini takayım 2600 mı_?

cEm_vts
10-11-2009, 18:49
YArdım arkdaşlar

Sefa_vts
10-11-2009, 19:36
Kazanı ucu cuna sıkarsan dediğin gibi filtre sığmaz ancak panelin olduğu yeri kapatıp arkadaki vida deliklerini cırt ile bol durucak şekilde tutturursan istediğin filtre sığar.. istediğin derken tabiki insani 1600 cc boyutlarındakiler.. :) DEdiğimi yap dilediğin filtreyi al.. kn 57 alabilirsin.. yed bile olur ancak sen emmenin flow değerlerine önem veriyorsan yani geçirgenlik değerlerine kaliteli al..Tabi buna verdiğin öeneme bağlı olarak orjinal gaz kelebeği genişliğinde hiç birşey fark etmiyor mgaz kelebeğini genişletebilirsinde ;) aklında olsun.. conta işine girme..Timing yaptırabilirsin.. onu işini iyi bilen birine yaptırman lazım.. kasnakları ne kadar yatırması gerektiğini ezbere bilen birine ;)

Edirneye uğrıcam.. aktif isen sitede,mesaj atarım görürsün,müsaitsen görüşürüz orada da yüz yüze..

depresif
10-11-2009, 22:51
Kazanı ucu cuna sıkarsan dediğin gibi filtre sığmaz ancak panelin olduğu yeri kapatıp arkadaki vida deliklerini cırt ile bol durucak şekilde tutturursan istediğin filtre sığar.. istediğin derken tabiki insani 1600 cc boyutlarındakiler.. :) DEdiğimi yap dilediğin filtreyi al.. kn 57 alabilirsin.. yed bile olur ancak sen emmenin flow değerlerine önem veriyorsan yani geçirgenlik değerlerine kaliteli al..Tabi buna verdiğin öeneme bağlı olarak orjinal gaz kelebeği genişliğinde hiç birşey fark etmiyor mgaz kelebeğini genişletebilirsinde ;) aklında olsun.. conta işine girme..Timing yaptırabilirsin.. onu işini iyi bilen birine yaptırman lazım.. kasnakları ne kadar yatırması gerektiğini ezbere bilen birine ;)

Edirneye uğrıcam.. aktif isen sitede,mesaj atarım görürsün,müsaitsen görüşürüz orada da yüz yüze..
bekleriz :) ben devamlı aktifim bana atarsanız daha iyi olur. hepimiz birbirimizi tanırız edirnede..

devilboy
11-11-2009, 00:42
Kazanı ucu cuna sıkarsan dediğin gibi filtre sığmaz ancak panelin olduğu yeri kapatıp arkadaki vida deliklerini cırt ile bol durucak şekilde tutturursan istediğin filtre sığar.. istediğin derken tabiki insani 1600 cc boyutlarındakiler.. :) DEdiğimi yap dilediğin filtreyi al.. kn 57 alabilirsin.. yed bile olur ancak sen emmenin flow değerlerine önem veriyorsan yani geçirgenlik değerlerine kaliteli al..Tabi buna verdiğin öeneme bağlı olarak orjinal gaz kelebeği genişliğinde hiç birşey fark etmiyor mgaz kelebeğini genişletebilirsinde ;) aklında olsun.. conta işine girme..Timing yaptırabilirsin.. onu işini iyi bilen birine yaptırman lazım.. kasnakları ne kadar yatırması gerektiğini ezbere bilen birine ;)

Edirneye uğrıcam.. aktif isen sitede,mesaj atarım görürsün,müsaitsen görüşürüz orada da yüz yüze..

kanka adanayada beklerizz:D

mad_max1978
11-11-2009, 02:18
pejo 307nin contası takılıyor diye duymuştum.orijinaline göre hissedilir fark oluyormu acaba?

cEm_vts
11-11-2009, 09:10
Kazanı ucu cuna sıkarsan dediğin gibi filtre sığmaz ancak panelin olduğu yeri kapatıp arkadaki vida deliklerini cırt ile bol durucak şekilde tutturursan istediğin filtre sığar.. istediğin derken tabiki insani 1600 cc boyutlarındakiler.. :) DEdiğimi yap dilediğin filtreyi al.. kn 57 alabilirsin.. yed bile olur ancak sen emmenin flow değerlerine önem veriyorsan yani geçirgenlik değerlerine kaliteli al..Tabi buna verdiğin öeneme bağlı olarak orjinal gaz kelebeği genişliğinde hiç birşey fark etmiyor mgaz kelebeğini genişletebilirsinde ;) aklında olsun.. conta işine girme..Timing yaptırabilirsin.. onu işini iyi bilen birine yaptırman lazım.. kasnakları ne kadar yatırması gerektiğini ezbere bilen birine ;)

Edirneye uğrıcam.. aktif isen sitede,mesaj atarım görürsün,müsaitsen görüşürüz orada da yüz yüze..

Ne demek arkdaşm başımızın üstünde yerin var.ne zman istersen. c-mon_18@hotmail.com[/email] eklersn.

cEm_vts
11-11-2009, 09:16
evet bnde 307 contasına takıldım işe yarıyomu acaba

Sefa_vts
11-11-2009, 12:32
307 nin derken şöyle.. 1.6 8v valve lerin ya da 1.6 16v lerin ancak üst kapağı bizim üst kapaktan farklı olan araçların ki takılıyor.. bu c4 de olur 206 quicksilver da olur vs vs.. Servis fiyatı 24 tl.. evet yanlış değil.. :) Ancak aracı gereksiz yere sıcaklık değeri olarak zirvede kullanmak için birebir.. 2-3 sıkıp bekletmek en doğrusu.. çünkü yağ sıcaklığın 140 dereceleri bulabiliyor ince conta ve sıkıştırmalı pistonla... Sebebine gelince alüminyum blok üzerine kurulmuş bir sistem var bizim araçlarımızda.. :)

Ayrıca msn e ekleyemiyorum şuan için.. Msn e giremiyorum bahri seninde aklında olsun kanka.. Depresif en olmadı sana mesaj atarım.. her sene geliyorumm edirneye bu sene ocakta gelicem büyük ihtimal..

depresif
11-11-2009, 12:53
tabi bana yazarsan daha garanti olur :)

cEm_vts
11-11-2009, 13:23
forumdayım genelde bi msj patlatırsın.görüşürz takılırz her türlü:)

32FT430
11-11-2009, 14:34
51 lik düz boru ve pipercross sünger filtre olur

süngerlerden hiç iyi ses çıkmıyor :soru:

cEm_vts
11-11-2009, 14:55
ses pek önemli değil. eksozdan duyulmuyo:D

citiay
11-11-2009, 15:00
boru 51 lik en ideali 60 lık takınca bide hiç susturucu koymayınca çok ses çıktığı için arabayı gidiyor zannedenler oluyor düz boruda ideal eksiz potsuz 51 ortaya bmw 318 susturucusu filtre olarakta kazan filtre bende mevcut var içinede kn filtre ince conta verim alırsın ama hararet yapma riskin artar onunda çözümleri var tabiki manuel fan gibi mesela

cEm_vts
11-11-2009, 15:23
ince contadan caydım arkdaşm.ama dedğin gibi 51lik yapıcam kaynaksız.susturucu koymam büyük ihtimal.kazan duruo evde filtre bulamıom çıldırıcam.çipte yapabilirm.

ulasoztas1
11-11-2009, 16:22
düz boruyu 51 lik yaptır. Filtreyi dedikleri gibi serhat306 ile görüş. chip te yaptırabilirsin 106 da egzoz +filtre + chip tadından yenmez

citiay
11-11-2009, 22:04
ortayı performans ve sesi toplamak için soledim koy pişman olmazsın

devilboy
11-11-2009, 22:28
307 nin derken şöyle.. 1.6 8v valve lerin ya da 1.6 16v lerin ancak üst kapağı bizim üst kapaktan farklı olan araçların ki takılıyor.. bu c4 de olur 206 quicksilver da olur vs vs.. Servis fiyatı 24 tl.. evet yanlış değil.. :) Ancak aracı gereksiz yere sıcaklık değeri olarak zirvede kullanmak için birebir.. 2-3 sıkıp bekletmek en doğrusu.. çünkü yağ sıcaklığın 140 dereceleri bulabiliyor ince conta ve sıkıştırmalı pistonla... Sebebine gelince alüminyum blok üzerine kurulmuş bir sistem var bizim araçlarımızda.. :)

Ayrıca msn e ekleyemiyorum şuan için.. Msn e giremiyorum bahri seninde aklında olsun kanka.. Depresif en olmadı sana mesaj atarım.. her sene geliyorumm edirneye bu sene ocakta gelicem büyük ihtimal..

tmm kanka ama en kısa zamanda bekliyorum seni derin bilgilerine ihtiyacım var :D

devilboy
11-11-2009, 22:31
ince contadan caydım arkdaşm.ama dedğin gibi 51lik yapıcam kaynaksız.susturucu koymam büyük ihtimal.kazan duruo evde filtre bulamıom çıldırıcam.çipte yapabilirm.

arkadaşım bende senin gibi düşünüyordum normal 51 düz boru vardı cırıltıdan başka ses çıkmıyordu ve performans alamadım egzantrik takacaksan düz boru yaptır derim şu anda krom kıvrımsız 51 ve ortaya 25 cm susturucu var arabam hem kompresör yapıyor hemde sesi topluyor çok memnunum tavsiye ederim

boosted_pug
12-11-2009, 00:34
arkadaşlar kulakdan dolma bilgiler vermiyelim biraz araştırıp söliyelim lütfen ince conta takabilirsin arabana öle ahım şahim bi gücünü göremezsin ama takmadan önce dynoya sok taktıkdan sonra sok ozaman anlarsın... ince conta tu5jp4 kapaklardan çıkar yani 307 206 ve c4 ün 1.6 16v olan motorlarından, aynı zamanda bu motorun külbütör kapaklarınıda bi oil catch tankı ile birlikde kullanabilirsin yağ kapağından yağ atma derdinden kurtulmuş olursun hararet felanda yaptığını görmedim heee eskiden abuk bi mod. wardı kapak taşlama :) kapağın o şekildedir ince conta takarsın araban avansda vurur hararetde yapar sübapda eritir ona bişi diemem onun haricinde dediğim gibi ankarada çoğu aksesuarcıda war küçük filtre muhakkak olması lazım aksesuarcılarda ist yakın ordada mutlaka wardır.... bu süpürge filtrenin özelliği motordan gelen sıcak havayı filtreden yalıtmak sen arkalarını açık bırakdığında motor tarafından sıcak havayıda çekicek bi işe yaramıcak o yüzden küçük filtre bulman daha performanslı olur egzost için 51 lik düz sonada sebring yada ss gayet güzel oluyo ve performanslı son olarak neüdüğü belirsiz yazılmış chiplerdense 1000 tl gibi fiyata ms ecu alabilirsin ki chipden bikaç milyon kat daha ii bi malzemedir kendisi istediğin gibi ayarlamış olursun arabanı ileridede throttle body de taksan tepeli pistonda 52 53 egzantrikde taksan her şekilde motorun sağlıklı çalışır abuk sabuk çalışmaz

Göki,ZD
12-11-2009, 03:03
boru 51 lik en ideali 60 lık takınca bide hiç susturucu koymayınca çok ses çıktığı için arabayı gidiyor zannedenler oluyor düz boruda ideal eksiz potsuz 51 ortaya bmw 318 susturucusu filtre olarakta kazan filtre bende mevcut var içinede kn filtre ince conta verim alırsın ama hararet yapma riskin artar onunda çözümleri var tabiki manuel fan gibi mesela

bende ne orta nede son var anasının nikahı gibi gidiyor :D üstlerde araba gitmez etmez dendi ama ben hiç bir - sini görmedim sadece arabadan indikden sonra geçici sağırlık dışında. ince conta ile hararet sorunu kapakda sorun olmadıgı sürece bi sıkıntı olmaz ben 50bin km araba yüklü şekilde drag-roll kovaladım hiç birşey olmadı. işi bilen ellerde oldukdan sonra sıkıntı olmaz hem ince conta koyup hemde kapak taşlayalım diyen usta olmadı mı :) manuel fan swich trafik ortamı + egzantrik olmadıgı sürece pek kullanılmıyor zaten yağına suyuna dikkat ettiğin sürece gerekde duymuyorsun.

mcitir
12-11-2009, 12:49
kapakta taşlama yok ise eğer ince conta uyuyor yane...demek istediğim,ince conta takınca piston ve sibob yakalama riski varmıdır?

Sefa_vts
13-11-2009, 12:07
Şimdi doğruya doğru... bizim araçların blokları diğerlerine nazaran ısınabilen bloklar ve sizin kapak taşlamadan sonra dediğiniz olay ile yağ sıcaklığı düşebilio.. ustasına bağlı olarak.. Ancak standart kapağa sadece ince conta koyan ve hararet yapan 106 saxo ile 2-3 defa karşılaştım.. Bilmiorum tabi istanbul trafiğine rağmen benim gibi klima fanını müşüre bağlayıp bağlamadıklarını ama onlar yaptı.. Manual bi fan düğmeleri yoktu.. Benim gibi müşür değeri 84 de ulaşınca açmıodu.. Kulakdan dolma bilgilerle yazmadım.. Evimin yakınında olan bir garaja sürekli uğramamdan dolayı biliorum..

Filtre olayına gelince.. sıcak hava çekmeyen kazan görmedim? orjinal kazanda henüz türkiyede görmedim.. tamamen sıfıra sıfır kapananıda... Ayrıca polyesterin ısıya karşı geçirgenlik özelligi olur olmadığını sen benden daha iyi biliyorsundur..Neyse diceğim oki.. ufacık kaput açma mandalı deliğinden hava almaya çalışana kadar boruyu aşağıya uzatsın daha iyi zaten.. Filtreyle uğraşmasına gerek yok,tabi paneli kesmicekse.. Ama illaki filtre takıcam diyorsa dediğim şekilde yapması dışında çare de yok.. ufak filtre tr de benim gördüğüm iki firmada var.. Biri yed diğeri starsky mı ne.. bunların geçirgenlik değerleri bilmemnesi hiç bilinmeyen hava geçirdiği bile bilinmeyen filtreler.. Onun yerine zaten kapalıykende aşırı hava alamıcağından düzgün bir filtre takması daha mantıklı.. buda kulaktan dolma bilgi değil...

Ben söylediklerimin arkasındayım.. yanlışım var ise hep beraber düzeltelim bende doğrusu öğrenirim en azından :)

cEm_vts
13-11-2009, 14:24
Şimdi doğruya doğru... bizim araçların blokları diğerlerine nazaran ısınabilen bloklar ve sizin kapak taşlamadan sonra dediğiniz olay ile yağ sıcaklığı düşebilio.. ustasına bağlı olarak.. Ancak standart kapağa sadece ince conta koyan ve hararet yapan 106 saxo ile 2-3 defa karşılaştım.. Bilmiorum tabi istanbul trafiğine rağmen benim gibi klima fanını müşüre bağlayıp bağlamadıklarını ama onlar yaptı.. Manual bi fan düğmeleri yoktu.. Benim gibi müşür değeri 84 de ulaşınca açmıodu.. Kulakdan dolma bilgilerle yazmadım.. Evimin yakınında olan bir garaja sürekli uğramamdan dolayı biliorum..

Filtre olayına gelince.. sıcak hava çekmeyen kazan görmedim? orjinal kazanda henüz türkiyede görmedim.. tamamen sıfıra sıfır kapananıda... Ayrıca polyesterin ısıya karşı geçirgenlik özelligi olur olmadığını sen benden daha iyi biliyorsundur..Neyse diceğim oki.. ufacık kaput açma mandalı deliğinden hava almaya çalışana kadar boruyu aşağıya uzatsın daha iyi zaten.. Filtreyle uğraşmasına gerek yok,tabi paneli kesmicekse.. Ama illaki filtre takıcam diyorsa dediğim şekilde yapması dışında çare de yok.. ufak filtre tr de benim gördüğüm iki firmada var.. Biri yed diğeri starsky mı ne.. bunların geçirgenlik değerleri bilmemnesi hiç bilinmeyen hava geçirdiği bile bilinmeyen filtreler.. Onun yerine zaten kapalıykende aşırı hava alamıcağından düzgün bir filtre takması daha mantıklı.. buda kulaktan dolma bilgi değil...

Ben söylediklerimin arkasındayım.. yanlışım var ise hep beraber düzeltelim bende doğrusu öğrenirim en azından :)

yapıcam ben ona şekil:D sisten boru çekçem kazanında alt kısmına bi ayar çekicem.yukardan bakınca kız gibi:D

Pug
13-11-2009, 15:52
Bizim artist " kaput acma mandalinin oradan " hava alma yontemini begenmemis ama faydali .. Ben ayni olayi yaptigimda hem performans hem ses acisindan oldukca degisiklik gosterdi .. Hemen hemen sis farinin oradan aldigim soguk hava etkisi ile ayni digebilirdim .. Ama alinan filtre sesi azimsanmayacak derecedeydi.Ayrica sagda ki ustunde plastik bi parca var sabit birsey zaten egildiginde goruceksin onu pense vb bir el aleti ile kir al bir zarari yok faydasi ise hava girisini rahatlatiyor cunki filtre kutusunun agzinin tam onune denk geliyor. Ve ben paneli kesmemistim filtre kazani icin direkt kullandim yanlizca direksiyon pompasinin yag haznesini aku tarafina kaydirmak zoraki bir durum . cirt kelepce ile panele tutturmustum .. 1 ay orjinal susturucu ile kullandim arabayi gayet keyifliydi.Yada asagidaki resimde ki gibi bir sistem kullanabilirsin .. Arayada isiyi gecirmeyecek bir yalitim malzemesi koyabilirsin ben yapmamistim ama jeton sonradan dusmustu.Orta boruyu 48'lik yap diyenler oluyor 51'lik yap digenler oluyor .. Her kafadan bir ses cikiyor bu konuda kime kanaat getirecegini bilemiyorsun .. ben 48'lik kullandim bir zararini gormedim .. Hafiften sIkIyordu arabayi , iyiydi.. Ayrica hararet muhabbetine gelince sokup at termostati eskiye nazaran hararetsiz gunler seni beklesin .. Ha n'olur kaloriferin kisin verdigi sicaklik normalde seni 5 dk sonra yakar .. termostatsiz 10 dk sonra yanmaya baslarsin :) sadece kaloriferin gucu biraz azaliyor ..

http://img190.imageshack.us/img190/1614/dsc000481e.jpg

cEm_vts
13-11-2009, 16:37
PUG arkadaşm ilgine teşekkür ederim foto falan ii olmuş.ben kazanı koyucam onada büyük ihtimal altını delip sisten geitrdiğim boruyu altına sokucam. güsel olucak sanırım.siz ne diyosunuz

Pug
13-11-2009, 20:13
Ister resimde ki gibi universal bir kazan bularak ucana kivrilabilen plastik veya kalit mukavva hortumlardan takip sise uzatabilirsin istersen dedigin gibi 106'larda gormeye alistigimiz filtrenin altini delip boruyu oraya uzatabilirsin .. o zaman hem kaputun aradan hava alir hem de sis farinin oradan gelen soguk havayi .. ama bana sorarsan direkt universal tip kazan alip araya isi yalitimi yapabilecek birsey koyarak ( blok sayesinde isinmasini engellemek icin .. ) sis farina uzatabilirsin ..

http://img5.imageshack.us/img5/7196/p92527051.jpg

Sefa_vts
13-11-2009, 21:37
Artist yesin seni :) ben panelimi kestim hava girsin diye.. :) Saxo vts lerde kapalı orası yiidim :) O yüzden dedim.. katil bi insan olduğumdan,herkes öyle die bi şart yok..

http://i224.photobucket.com/albums/dd315/Slazy_vts/IMG_0026.jpg

cEm_vts
14-11-2009, 13:24
ARkadaşlar aldığım kazan bu
http://www.sahibinden.com/peugeot_106_karbon_desenli_filitresi_kazanli-50WQQaXQQ17328691WQQpXQQdisplayitem
bunu takıcam ama paneli delmem:D kıyamam:D

Pug
14-11-2009, 13:35
Guzel .. Eger kullandigin aku 72 amper ise yani buyuk aku ise sigmayacaktir o zaman iste yan cevirmek zorunda kalacaksin .. Ki ufak aku ile zaten fifti fifti giriyor oraya .. saga sola dokundu dokunacakmis gibi duruyor .. yerlestirmeye calistiginda daha iyi anlayacaksin .. Filtre kazaninin uc kisminda ki L 'den panele vida atmana gerek yok sabit duruyor zaten sallanmiyor bile ..

cEm_vts
14-11-2009, 15:54
60LIK aku.sığıcak çok büyük ihtimal.ama filtre işini napıçaz bakalım:S

mad_max1978
14-11-2009, 17:20
Guzel .. Eger kullandigin aku 72 amper ise yani buyuk aku ise sigmayacaktir o zaman iste yan cevirmek zorunda kalacaksin .. Ki ufak aku ile zaten fifti fifti giriyor oraya .. saga sola dokundu dokunacakmis gibi duruyor .. yerlestirmeye calistiginda daha iyi anlayacaksin .. Filtre kazaninin uc kisminda ki L 'den panele vida atmana gerek yok sabit duruyor zaten sallanmiyor bile ..

valla bende 3 gün önce simota kit taktırdım aküm yeniydi mecburen gidip 50 lik yeni bir akü almak zorunda kaldım:(anca milim öyle sığdı

cEm_vts
14-11-2009, 17:34
Bu akşam bi deniyeyim bakalım nolucak..foto koyarım

ERkut 205
14-11-2009, 20:19
Aldığınız kit motor içinde konumlandırmak için en iyisi.
Onun dışında tampona doğru bir kitle çekip tamponu delik direk soğuk hava emişide sağlanabilirdi alternatif.Ama oralarda isede ***** çok toz vs... olması muhtemel.

cEm_vts
15-11-2009, 11:16
foto yarın koyucam kısmetse:)