Orijinalini görmek için tıklayınız : Colt CZT veya ??
VtecDream
17-11-2009, 11:42
Arkadaşlar kuzenim günlük kullanım için ayrıyetten time trail vs gibi yarışlar için bir araç hazırlamak istiyor çok büyük bir bütçesi olmasada... bizim aklımıza colt czt geldi ilerde işi ilerletirse tırmanmaya falanda girmek istiyor. Colt Czt nekadar maliyet gerektirir yol tutuşu gerekli değişikliklerden sonra yeterli olurmu en önemlisi performansı ? veya alternatif hatchback araba ne alınabilir fikirlerinizi almak istiyoruz konuyu tam anlatamadım ama neyse :D
Czt"den baska birşey alın
VtecDream
17-11-2009, 11:44
işte abi tavsiye verin :) Millet puntoyla palio'yla giriyo czt daha saglıklı olur gibi geldi bize.
fiesta ST
czt uygun değil
Tırmanmada falanda kullanılacaksa punto polio daha mantıklı.Parçası ucuz ve daha cok....
VtecDream
17-11-2009, 11:54
abi bi farklılık olsun diye öyle dedik... fiesta st daha uygun diyosun peki... czt için ralliart parçaları falan var o yüzden daha saglıklı olur diye düşünmüştük st'yide araştırıcaz... bi ben parayı bulamadım yapayım bi arabacık :D
serhat306
17-11-2009, 12:14
czt uygundur bence 10 numara arac fıyatına gore...
abi bi farklılık olsun diye öyle dedik... fiesta st daha uygun diyosun peki... czt için ralliart parçaları falan var o yüzden daha saglıklı olur diye düşünmüştük st'yide araştırıcaz... bi ben parayı bulamadım yapayım bi arabacık :D
temsayı arayıp bi ralliartın fiyatlarını öğrenmenizi tavsiye ederim:D
Piyasada CZT'den fiyat/performansı daha iyi model yoktur sanırım.
23 bin tl civarına hem 2-3 yaşında, hem ekonomik, hemde iyi giden bir araç.
Fakat Fiesta ST acayip dayanıklıdır ve sınıfında en iyi yol tutuşa sahiptir, bir arkadaşımın aracına yapmadığı işkence kalmamasına rağmen çatır çatır yürüyor. Fakat 2.0 atmosferik olmasından ötürü, ne yazık ki çok büyük bir bütçeniz yoksa, modifiyeye aşırı beslemeliler kadar olumlu sonuçlar vermemektedir.
Cihan Çizmeci
17-11-2009, 12:42
temsayı arayıp bi ralliartın fiyatlarını öğrenmenizi tavsiye ederim:D
+ Çizmeci :) :icon_tup: Telefonu kapattıktan sonra niye Palio yaptıklarını daha iyi anlamdırırsınız :)
Serkan.S
17-11-2009, 14:27
Yol tutuş aradığınız için bencede czt'den başka bir araç bakın.ST iyi bir tercih gibi gözüküyor.ST de atmosferik olmasına rağmen uygundur modifiyeye ufak değişikliklerle güzel güçler alınır fakat siz tırmanma gibi bir branş için düşüneceğiniz için bunlar size yetmiyecektir.Dolayısı ile daha fazla yüklenmek için diğer güzel parçaları İngiltere'den getirtmek pahalı olucaktır.Hatta şöyle birşey var tam aradınız gibi fakat çok pahalıdır diye tahmin ediyorum. :)
The all-alloy Duratec engine provides an excellent lightweight rally, race, hillclimb, sprints or kit car engine. Mountune can supply this engine in a number of formats ranging from 195bhp in 2-litre form, through to a 280bhp 2.3-litre right through to our range-topping 330bhp 2.4-litre variant.
initial-D
17-11-2009, 14:37
fiesta st yarıs ve tırmanma gibi kosullarda czt den daha avantajlıdır.yarıs amaçlı yürüyen ve motor olarak birçok parça bulursun ve yoltutusu standart olarak bile czt den çok daha iyidir
206rc derim
avrupada tırmanma ve pist için gayet yaygın olarak kullanılıyor
Bazı arkadaşlar burda yol tutuşundan ötürü CZT olmaz demişler neye dayanarak böyle konuşuyorsunuz, merak ediyorum açıkçası ? :)
Arkadaşlar kuzenim günlük kullanım için ayrıyetten time trail vs gibi yarışlar için bir araç hazırlamak istiyor çok büyük bir bütçesi olmasada... bizim aklımıza colt czt geldi ilerde işi ilerletirse tırmanmaya falanda girmek istiyor. Colt Czt nekadar maliyet gerektirir yol tutuşu gerekli değişikliklerden sonra yeterli olurmu en önemlisi performansı ? veya alternatif hatchback araba ne alınabilir fikirlerinizi almak istiyoruz konuyu tam anlatamadım ama neyse :D
Komple eksoz,manifold,yazılım ve coilover'lı bir CZT'nin tadından yenmez ;)
Hem o paralara binebileceğin en yeni arabalardan birisi, hem hızlı olur, hem iyi yol tutar hemde gazlamazsan az yakar bunlara artı olarak ödycğn vergiside cabası ;)
czt guzel arac parcaları pahalı olabılır tırmanma yarısları ıcın madem czt alıcakısnız o paraya subaru da bulabılrıısnız
ahmetbaha-drs
17-11-2009, 16:09
Ford Fiesta ST ve ya Renault Clio RS182 Derim ben..:)
VtecDream
17-11-2009, 16:35
Fransız düşünmüyoruz arkadşlar.. Fiesta ST olabilir ama ST'ye bindim öyle ahım şahım bir yol tutuş farkı yok czt'denhatta kullanıma göre değişir bence bilinçli olarak hız yapmak ve kontrol etmek var bide bilinçsiz... tırmanma olayı hemen şuan değil daha ilerleyen zamanlarda... sıkıldım palio vs görmekten parkurlarda bence çok büyük paralar gerektirmeden Czt hazırlanabilir.. amaşuan için günlük kullanılıcak araç... hala tavsiyelerinizi bekliyoruz... Şuan Fiesta Vs Czt arasındayız...değerli düşünceleriniz çok önemli arkadaşlar. birde Golf Gti Mk3 dedi burdan bi arkadaş bu konuda ne dersiniz ?
Ahmet_28
17-11-2009, 16:49
tırmanma v.s düşünüyor ise atmosferik araba daha mantıklı değilmi
ayrıca benim bildiğim cztnin homologasyonu yok yani yarışlara giremiyo diye duymuştum.
VtecDream
17-11-2009, 17:52
Evet Orasıda öyle... ama bir kaç sefer sürdük aracı çok güzel tepki veriyor hareketlere... yatıcakmış gibi bir his vermedi coilover vardı gerçi araçta... neyse Golf Gti - Fiesta ST arasındayız şuanlık homologasyonu yok ise eger czt'nin o konuyuda araştırmak gerekiyor.
Edit : Golf Gti Mk3
ST ye bindin. CZT'yede bindim. Ama sana fark gelmedi öylemi. Bence başka bir spor dalına yönelin siz. Coilover ile CZT ancak ST kadar belki yol tutar. Yaylı ST ile boy ölçüşemez bile.
emretorlak
17-11-2009, 18:59
czt-hem iç hem de dış dizaynını hiç beğenmediğim bir araç. motoru başarılı ufak dokunuşlarla güzel güçler veriyor.Kullanıcılarından hiç sorun duymadık.Sorunsuzluğu artısı.Bende pırıl pırıl bir 207gt vardı ya karnı ağrırdı ya da başı.Aynı kategori olduğu için uyarmak istedim uzak dur:)
fiesta st-2 lt motorundan dolayı yakıt ve vergi dezavantajı olacaktır.Atmosferik olduğu için alacağın ekstra güç, turbo bir araca göre sınırlı olacaktır.
golf gti mk3- genç bir araç olmadığı için temizini bulman belki senin için sıkıntı olabilir.Fiyatı açısından da çok avantajlı bir araç.Kasası çoğu yeni aracın kasasından güzel bence.Özellikle czt ile kıyaslarsak:) (Sana bu aracı öneren büyük ihtimalle Cem Özer nicki arkadaşımızdır:))
Önerime gelince, spor bir araç düşünüyor olsam seat ibiza tdi 160hp veya 130hp düşünürdüm.
Emir_b16a
17-11-2009, 19:11
fiat palio alıp oynayabilirsin kafana göre nereye giriceksen onla girer çıkarsın :D
ST ye bindin. CZT'yede bindim. Ama sana fark gelmedi öylemi. Bence başka bir spor dalına yönelin siz. Coilover ile CZT ancak ST kadar belki yol tutar. Yaylı ST ile boy ölçüşemez bile.
Türkiyede toplasan 2 tane coiloverlı czt var hangisine bindin ki bu kadar emin konuşabiliyorsun ?
gecen satılık clio cup aracı vardı tam aradıgınız araç:)
yol tutuş viraja giriş hızı da değildir tam anlamıyla limiti aştığınızda aracın kolay kontrol edilebilmesi handling de buna bir örnek.ikisine de binmedim fakat ikisini de standart olarak düşünürsem belirgin bir fark olması gerekli st ile czt arasında yol tutuş olarak.
VtecDream
17-11-2009, 22:48
izmirde arkadaşımın bir arkadaşında vardı uzun hikaye... araçta yay vardı yerdeydi araç orjinaline göre ve gayet iyi yol tutuyordu ve fiesta konusuna gelirsek... 2.0l olabilir... ama czt'yi fiestaya göre çok daha kolay bir biçimde 200+hp'lere getirmek söz konsu ama fiestada öyle birşey yok. Golf fikrinide almanyadan bir arkadaşım verdi... mk3 kasa en güzeli dediler coil kule gergisi ve güzel bir ayarla çok güzel yol tutuşa sahip oluyormuş bir kaç parça daha demişti... ve turbolama maliyeti 10binlira civarı buda 220 hp gibi bir güç demek.. ayarlarla falan filan. daha vaktimiz var araştırıp en uygunu ve en iyisini yapmaya çalışıcaz... tabi bizimki biraz sabırsız.. sıkılıp başlarım yaaa demezse :)
Emir_b16a
17-11-2009, 22:59
mito 1.4 t lerde bi seçenek olabilir konu cztyse eyer 1.4 tubo 155hp hatta fiat 500 ler ne zmn gelio 1.4t leri :)
VtecDream
17-11-2009, 23:06
araştırıyoruz.. daha önce kullanılmış makinalarda olsun... czt izlemiştim nette birtane ralli makina 500hp fenaydı bakalım zaman ne göstericek ... ama şuan czt , golf gti mk3 Fiesta ST üzerindeyiz alternatifleri değerlendiriyoruz.
araştırıyoruz.. daha önce kullanılmış makinalarda olsun... czt izlemiştim nette birtane ralli makina 500hp fenaydı bakalım zaman ne göstericek ... ama şuan czt , golf gti mk3 Fiesta ST üzerindeyiz alternatifleri değerlendiriyoruz.
sanırım izlediiniz sarı olan dı eğer oysa cz3 şasesi üzerine evo motoru koydular we 4 çeker yaptılar finlandiyadaki yarışlara giriyo
buda web sitesi
www.kosunenracing.com/
ST ye bindin. CZT'yede bindim. Ama sana fark gelmedi öylemi. Bence başka bir spor dalına yönelin siz. Coilover ile CZT ancak ST kadar belki yol tutar. Yaylı ST ile boy ölçüşemez bile.
neden böyle bir ön yargı ?
Czt nin ağırlık dağılımı çok dengeli ve lastikleri aracın en uç noktalarında , iz genişliği olarak sınıfında en iddialı araç. Yüksekliği ve yumuşak sayılabilecek yürürüyle , standart haliyle çok güven verdiğini söylemek yanlış olur ama KW variant2 gibi bir coiloverla limitleri ST nin tasarladığınız yaylı halinden bir adım öteye çıkabileceğine şüphesiz eminim.
Madem ele 2aracı aldık , frenleme konusunda czt nin aşırı bir üstünlüğü olduğunu belirtmek isterim. 100-0 testlerinde yaklaşık 35mtre de durabilen nadir araçlardan biridir sanırım. Bunun dışında donanım , motor , yakıt tüketimi ve sorunsuzluğuyla fiesta st den çok öte bir araç.
Yalnız 0-160-0 'da st daha öndeydi :) Pist şartlarında zaten önde top gear'ın testi var..
Ayrıca stok olarak karşılaştırma yapmak daha mantıklı yoksa czt'ye coilover koy st den iyi tutsun sonra st'ye coilover koy şöyle böyle vs. uzar gider..
Bu arada grup n yarışlarını takip eden varsa Fiesta ST toprak yarışlarında Civic Type-R 'dan dahi iyi zamanlar çıkarır ki st nin motoru 185 hp type-r motoruda 240 hp civarı olduğunu söylenmekte.
Yalnız 0-160-0 'da st daha öndeydi :) Pist şartlarında zaten önde..
stok olarak yol tutuşu başarılı diyemem , top gear testlerinde klasik test parkurunda yarım saniye daha hızlıydı st galiba ki normal ztn. 0 dan kalkmada iptal olmayan bir esp si var , o bayağı bir kesiyor aracı
CZT için bitek "poktan" yol tutan bir araç denmediği kalmış... Nedir cidden bunun sebebi? Çok merak ettim?
initial-D
18-11-2009, 01:03
bütçe nekadar?
biraz daha bütçe arttırabilirseniz uygun cooperSler de mevcut.
initial-D
18-11-2009, 01:20
http://www.sahibinden.com/clio_yaris_otolari-53WQQaXQQ6428859WQQpXQQdisplayitem
40bin istiyolardı önceden ucuzlamış ama trafikte kullanılırmı?bilmem
pınarbaşında ketrım larla kapışıyordu.
VtecDream
18-11-2009, 15:43
Fransız istemdigimizi baştada belirtmiştim... bütçe 35 civarı şuan :)
Bindiğim CZT coiloverlı değildi. Ama sonuçta bir aracın şase rijitlik olayı vardır. Süspansiyonun yumuşaklığı ve sürüs alçaklığı basit bir şekilde NAM'da (!) bile yapılabilecek bir iyileştirme ile tabiki iyi olur. Kaliteli bir coilover ilede aracın darbe emişi ve yola tutunma isteği arttırabilinir. Ama şaseye napıcaksınız. Ağırlık merkezi çok yüksek. Okuduğum bir incelemede arka aks yapısının araca hiç uymadığından bahsediyorlardı. Tırmanma yarışı gibi yarışlarda aracın 180 hp miş 210 hp miş çok fark etmiyo. Yol tutuş ve kontrol edilebilirlik özellikleri daha çok önemli. Frenleri iyi olabilir hiç dikkatimi çekmemişti. Ancak fren dediğiniz en kolay iyileştirilebilinen özelliklerinden başında gelir. Fren kitinin takarsın gerisini unutursun. Ayrıca ST zaten şu an kullanılıyor ve gayet verim alınan ve parçaları kolay bulunan bir araç. Ayrıca merak ediyorum CZT için alınabilir LSD fiyatları ne kadar. Ben ST için alınabileceklerden pahalı olduğunu düşünüyorum. Quaife yapmamışsa tabi.
turkerrr
18-11-2009, 18:58
czt daha çok rolling için uygun bir araç bence yarışlara girmek için fiesta daha uygun arkadaşlarında dediği gibi...
ayrıca mitsubishinin yedek parça fiyatları ateş pahası diye duyuyorum...
ralliart ve cusco 'un kitleri var, yurt disinda parcasi girla ama turkiyeye uygun degil. (1000 kusur dolar olmasi lazim)
Sase kotu degil ayni sase smart brabusda da var,o iyi yol tutuyor, koltuklari cok cok yukarda, virajda dusucek gibi oluyorsun, koltuk ray kitleri vs satiliyor.(getirmek dunya parasi) Zaten japonya versionlarda koltuklar recaro geliyor.
Motoru ve sanzumani cok cok saglam, demir block 4g15 ve getrag sanzuman standartlarin ustunde. Stock internaller 300 hp ve fazlasini kaldiriyor.
Ama turkiyede yarismaya kesinlikle uygun deil, baski balata degisimi serviste 900 ytl....
Bence maceraya gerek yok clio RS en iyisi.
VtecDream
18-11-2009, 20:06
abi zaten şuan için yarışmaktan bahsetmiyorum daha öncede bahsetmiştik... ayrıca elemanın aradıgıda macera.. ilerleyen zamanlarda hemen zaten okadar bütçesi yok yarış için hazırlanacak parasıda yok ileriye dönük birşeylerden bahsediyor.. tv'de görmüş sanırım çok beğenmiş. olay bndan ibaret.
o zaman CZT alın;
az yakar
az vergi verirsin
az kasko ödersin
az sorun çıkarır
çok gider.
ahmetbaha-drs
18-11-2009, 20:16
Corsa D GSI 1.6 150hp Turbo ve ya Corsa D OPC 1.6 180hp Turbo Bütçeye uygun,en yeni araçlar..Özellikle OPC bulursanız pek keyifli olur:)
o zaman CZT alın;
az yakar
az vergi verirsin
az kasko ödersin
az sorun çıkarır
çok gider.
Bencede o zaman CZT alın. Ama şu az kasko ödersin kısmı kafamı karıştırdı. Mitsubishi araçlarında ucuz kasko olanı hiç duymadım TemSA nın fiyat politikası yüzünden.
1300 lira civari olmasi lzm adam gibi bir yerden (anadolu-oyak euroka gibi)
clio 1.6 ile aynı para ödüyorum
Clio'nun kaskosu pahalıymış sende. Ayrıca Anadolu'yu sen beğeniyorsan birşey diyemiycem. Ben 25 yaş ile en yüksek risk limitlerinden 206 RC'ye 1750 YapıKredi sigorta muhafiyetsiz yaptırdım. Anadolu'da dahada ucuzdu.
alla alla clio'ya ömrümde 1000 den aşağı vermedim, 206RC almaya niyetlendim 2300 lira çıkardılar kaç sene önce arkadaşın 106 ya 3500 lira çıkarmışlardı.
şu an eurokadan yaptırdım geçen sene oyak dı galiba
alla alla clio'ya ömrümde 1000 den aşağı vermedim, 206RC almaya niyetlendim 2300 lira çıkardılar kaç sene önce arkadaşın 106 ya 3500 lira çıkarmışlardı.
şu an eurokadan yaptırdım geçen sene oyak dı galiba
Banada öyle 2500-3500-4000 lira felan filan dediler. Ama Yapıkrediye tanıdık felan filan olmadan gittim bu fiyatı aldım. Kredi kartı limiti bloke etmeden de 6 taksit yaptılar bir miktarda peşinat verdim kaç para hatırlamıyorum ama. Güzel fiyattı hemen yaptırdım. Zaten balayına gidecektim yaptırmam gerekiyordu.
stok olarak yol tutuşu başarılı diyemem , top gear testlerinde klasik test parkurunda yarım saniye daha hızlıydı st galiba ki normal ztn. 0 dan kalkmada iptal olmayan bir esp si var , o bayağı bir kesiyor aracı
esp olayına bende katılıyorum. rollingde bile inaılmaz kesiyor arabayı.. test edilip gorulmuştur.. bazıları direk alma yazmış ama nedenini yazmamış. yada başka bir araç bile onermemiş. o nedenle baştan şartlı kişilerin fikirlerini pek kayda değer gormuyorum ;)
czt dort dortluk inanılmaz bir araba değil ama +larının - lerinden cok oldugunu gormemek için kör olmak lazım. modifiyeye açık. fiesta ile boyle bir durum için karşılaştırmak bile manasız. czt nin orjinal ekipmanıyla ufacık bir gıdıklamayla 200 beygirin uzerine cıkabiliyorsun.. bir tek turbo değişimiyle bile 300 beygirler cok uzak değil. Ozan bu konu hakkında daha detaylı bilgi verecektir
Emir_b16a
18-11-2009, 23:10
esp olayına bende katılıyorum. rollingde bile inaılmaz kesiyor arabayı.. test edilip gorulmuştur.. bazıları direk alma yazmış ama nedenini yazmamış. yada başka bir araç bile onermemiş. o nedenle baştan şartlı kişilerin fikirlerini pek kayda değer gormuyorum ;)
czt dort dortluk inanılmaz bir araba değil ama +larının - lerinden cok oldugunu gormemek için kör olmak lazım. modifiyeye açık. fiesta ile boyle bir durum için karşılaştırmak bile manasız. czt nin orjinal ekipmanıyla ufacık bir gıdıklamayla 200 beygirin uzerine cıkabiliyorsun.. bir tek turbo değişimiyle bile 300 beygirler cok uzak değil. Ozan bu konu hakkında daha detaylı bilgi verecektir
+ 1903 aranan tırmanma yarışına girmek yada pistte herkezden hızlı dönmeye çalışmk diilse eyer czt ii bi tercih ufak dokunuşlarla güzel güçler alınıp çok yakışıklı bi araç haline gelebiliyo
ama kesinlikle bna göre diil :D
Bindiğim CZT coiloverlı değildi. Ama sonuçta bir aracın şase rijitlik olayı vardır. Süspansiyonun yumuşaklığı ve sürüs alçaklığı basit bir şekilde NAM'da (!) bile yapılabilecek bir iyileştirme ile tabiki iyi olur. Kaliteli bir coilover ilede aracın darbe emişi ve yola tutunma isteği arttırabilinir. Ama şaseye napıcaksınız. Ağırlık merkezi çok yüksek. Okuduğum bir incelemede arka aks yapısının araca hiç uymadığından bahsediyorlardı. Tırmanma yarışı gibi yarışlarda aracın 180 hp miş 210 hp miş çok fark etmiyo. Yol tutuş ve kontrol edilebilirlik özellikleri daha çok önemli. Frenleri iyi olabilir hiç dikkatimi çekmemişti. Ancak fren dediğiniz en kolay iyileştirilebilinen özelliklerinden başında gelir. Fren kitinin takarsın gerisini unutursun. Ayrıca ST zaten şu an kullanılıyor ve gayet verim alınan ve parçaları kolay bulunan bir araç. Ayrıca merak ediyorum CZT için alınabilir LSD fiyatları ne kadar. Ben ST için alınabileceklerden pahalı olduğunu düşünüyorum. Quaife yapmamışsa tabi.
Madem coiloverlı değildi o zmn sadece yaylı st bile coiloverlı bir czt'den iyi yol tutar, bir adım önündedir diyemezsin... Tırmanma yarışı vs için bişey demedim o tartışılır bir konu ama coiloverlı bir czt'ye binmeni isterim fikrinin tamamen değişiceğine eminim.. ;)
Madem coiloverlı değildi o zmn sadece yaylı st bile coiloverlı bir czt'den iyi yol tutar, bir adım önündedir diyemezsin... Tırmanma yarışı vs için bişey demedim o tartışılır bir konu ama coiloverlı bir czt'ye binmeni isterim fikrinin tamamen değişiceğine eminim.. ;)
Coilover güzel birşey ama sihirli değnek değil. Yukarıda yazdım. Aracın süspansiyon sistemi başka birşey şase rijitliği başka birşey. ST ninde aslında amortisörleri mükemmel değil. Yani ondada coilover iyi iş yapar ancak şase rijitliği ve direksiyon tepkileri CZT ile alakasız bir noktada. Ağırlık merkezide çok yüksek CZT'de ST'ye göre.
aynı pilot aynı şartlar aynı pist eşit güçler
şüphesiz cooperS jcw GP nin genel tutunma , hızlanma ve yavaşlama ortalaması , coiloverlı aynı güçlerdeki czt den fazladır. Ancak yukarıda sıraladığım şartlar dahilinde izmit körfez pistinde czt ile tam emin olmamakla birlikte yaklaşık 1.5sn daha iyi süre yapıldı desem ??
Şase rijitliğini , yaylı haliyle mi anladınız yada arabanın bu denli bodyrollu varda biz mi bilmiyoruz .. Iki coiloverlı czt ile totalde 100bin kmye yakın yol yapıldı, sahipleri en yakın arkadaşlarımdı. Herhalini bildiğim bir araba ve coilover bu araba için evet bir sihirli değenek.
ralliart ve cusco 'un kitleri var, yurt disinda parcasi girla ama turkiyeye uygun degil. (1000 kusur dolar olmasi lazim)
Sase kotu degil ayni sase smart brabusda da var,o iyi yol tutuyor, koltuklari cok cok yukarda, virajda dusucek gibi oluyorsun, koltuk ray kitleri vs satiliyor.(getirmek dunya parasi) Zaten japonya versionlarda koltuklar recaro geliyor.
Motoru ve sanzumani cok cok saglam, demir block 4g15 ve getrag sanzuman standartlarin ustunde. Stock internaller 300 hp ve fazlasini kaldiriyor.
Ama turkiyede yarismaya kesinlikle uygun deil, baski balata degisimi serviste 900 ytl....
Bence maceraya gerek yok clio RS en iyisi.
smart demişken o nasıl bir araçtır kısaca?
VtecDream
19-11-2009, 08:49
Evet Arkadaşlar bugun veya yarın gidip eleman mini cooper s alıcak... czt falan hepsinden vazgeçti. konu kilitlensin veya silinsin...
güle gule kullanın,
smart forfour ve colt aynı arabadır, aynı fabrikada üretilir - golf a3 gibi..
Sadece beyinler farklı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.