PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Eagle mı manley mı



CemKD
19-11-2009, 21:49
İkiside aynı özelliklerde kol h beam ikiside siz hangisini tavsiye edersiniz.. manley biraz sıkıntılı ama.. stockta yok ..

cem
19-11-2009, 22:00
Manley .

Armageddon
19-11-2009, 22:04
Kesinlikle Manley derim... Eagle Çin malı...

miniks
19-11-2009, 22:13
Kesinlikle Manley derim... Eagle Çin malı...

EAGLE çin malı degildir hocam yanlışın var sadece çinde üretilir

crower ın da H beam leri çinde üretilir

şu anda çogu marka çinde üretim yaptırtıyor bu demek degilki kötü maldır

USA de EAGLE kol wiseco piston stock gömlek 823 whp K20A2 motor var her gün drag koşuyor adam

bende aracıma EAGLE aldım

aynı şekilde çogu turbo vtecte Türkiyede de USA de de eagle vardır

2 bar basıp makinaya hiç bir zarar veremedigimizi de bilirim

hatta o makina 40.000 yapmış sonra açıldıgında gene aynı yataklar ile NA olarak toplanmış sahibide sorunsuz binmektedir

benden tavsiye çok süper extreme bir araç bile yapıyor iseniz bence kolun markası önemli degildir önemli olan malzemesidir yatakların takıldıgı yerin ve piston pimin yuvasının honlanmasıdır

sizin yataklarınız dogru secilmemişse ayarınız güsel yapılmamışsa ordaki kol manleyde olsa crower da olsa eagle da olsa dışarı cıkar yada içerde sarar bişiler olur

markadan korkmaya gerek yok aynen devam al eagle ı 5 günde gelsin evine topla makinanı

heee çok daha iyisi ni alıcam diyorsanda manleye gelene kadar daha cok marka var bence onlara bakmalısın

hayırlısı olsun

TurboM3
19-11-2009, 22:18
kol cıvatalarından bahseden olmamış.

cıvatalar çok mühim.

eagle ya da manley ne marka kol saplaması kullanır?

stlegal
19-11-2009, 22:21
kol cıvatalarından bahseden olmamış.

cıvatalar çok mühim.

eagle ya da manley ne marka kol saplaması kullanır?

arp 2000...

miniks
19-11-2009, 22:27
arp 2000...

aynen bu cıvatalar sarkmadıkça sorun yok demektir birde yatak da çok önemli Mert bey öle diyor ben Honda da Oem den vazgeçmem

emreekin
19-11-2009, 22:28
http://www.eaglerod.com/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=25

CemKD
19-11-2009, 22:31
evet dediğiniz gibi arp 2000 aldık... ama bazı arkadaşlar eagle için çin deyince bende bi sorıyım dedim .. manley tercihim olacak heralde.

miniks
19-11-2009, 22:35
evet dediğiniz gibi arp 2000 aldık... ama bazı arkadaşlar eagle için çin deyince bende bi sorıyım dedim .. manley tercihim olacak heralde.

anlamadınız sanırsam

eagle çin malı degil USA malıdır sadece üretimi çindedir

crower ın da H beam leri çinde üretilir ama crower çin malı degil halis muhlis USA malıdır :):)

CemKD
19-11-2009, 22:40
anlamadınız sanırsam

eagle çin malı degil USA malıdır sadece üretimi çindedir

crower ın da H beam leri çinde üretilir ama crower çin malı degil halis muhlis USA malıdır :):)

Anldm.. ama manley hem amerikan malı hem amerikada üretiliyormuş ?

K1 de var o nasıl peki eagle veya manleye göre ? aynılarmı gene oda ..

emreekin
19-11-2009, 22:42
kolları subaru için mi soruyosun merakettim?

CemKD
19-11-2009, 22:44
kolları subaru için mi soruyosun merakettim?

Evet subaru için soruyorum

RUN
19-11-2009, 22:54
Maddi olarak sıkıntı yaratmazsa cosworth tavsiye ederim. Manley kollarla bende ilgileniyorum genelde I Beam olanları daha fazla rağbet görüyor gibi geldi bana.

emreekin
19-11-2009, 22:55
ben nedense subaruda hep cosworth olsun düşünüyorum



The connecting rod is the vital link between the piston and power. When engine output is increased, the demands placed on the connecting rod increase as well. To ensure engine reliability in all conditions, original connecting rods should be replaced with heavy duty specification parts. Cosworth Forged Connecting Rods are manufactured from high strength 4340 (EN24) steel and machined to precise tolerances.

* Strong, light weight H-beam design
* Heavy duty rod bolt (260,000psi)
* Manufactured from 4340 (EN24) steel
* Small end bushed for floating pin

CemKD
19-11-2009, 23:01
manley alıyorumm kararımı verdim tesekürler herkeze.

Armageddon
19-11-2009, 23:02
EAGLE çin malı degildir hocam yanlışın var sadece çinde üretilir

crower ın da H beam leri çinde üretilir

şu anda çogu marka çinde üretim yaptırtıyor bu demek degilki kötü maldır

USA de EAGLE kol wiseco piston stock gömlek 823 whp K20A2 motor var her gün drag koşuyor adam

bende aracıma EAGLE aldım

aynı şekilde çogu turbo vtecte Türkiyede de USA de de eagle vardır

2 bar basıp makinaya hiç bir zarar veremedigimizi de bilirim

hatta o makina 40.000 yapmış sonra açıldıgında gene aynı yataklar ile NA olarak toplanmış sahibide sorunsuz binmektedir

benden tavsiye çok süper extreme bir araç bile yapıyor iseniz bence kolun markası önemli degildir önemli olan malzemesidir yatakların takıldıgı yerin ve piston pimin yuvasının honlanmasıdır

sizin yataklarınız dogru secilmemişse ayarınız güsel yapılmamışsa ordaki kol manleyde olsa crower da olsa eagle da olsa dışarı cıkar yada içerde sarar bişiler olur

markadan korkmaya gerek yok aynen devam al eagle ı 5 günde gelsin evine topla makinanı

heee çok daha iyisi ni alıcam diyorsanda manleye gelene kadar daha cok marka var bence onlara bakmalısın

hayırlısı olsun

Ben de yanlış anlaşıldım sanırım :) Çin'de üretim yapıyor anlamında söylemiştim. Evet Çin'de üretilen mallar da kaliteli oluyor ve Eagle forged internallarla çok başarılı yürüyen Camaro-Corvetteler de var Amerika'da ama ben Amerikan üretimini tercih ederim.

emreekin
19-11-2009, 23:09
gerçi manleyde eagleda 4340 kullanıyo...ama benm tercihim cosworth olurdu ilk..neyse manley hayırlı olsun

TurboM3
19-11-2009, 23:15
eagle kullandım. 3.0L M54 motor. twin turbo. 500 motor bg. 7000 devir max. Sorun yaşamadım.

eagle kullanan birçok supra var 1000 motor beygiri elde ediyorlar.

eagle fiyat olarak alt sıralarda, ancak fiyatına göre güzel performansa sahip.

daha iyi istersen, arrow precision veya carrillo var

veya 50 saat kullan at yapmaya tamam dersen ALUMİNYUM kollar var.

Son not:
eagle kol kullanırken max bg ne?
max motor deviri ne?
yeni pistonlar kaç gram?


bu arada kol markasından ziyade kolun motora monte edilmesi çok ama çok önemli.

miniks
19-11-2009, 23:21
Ben de yanlış anlaşıldım sanırım :) Çin'de üretim yapıyor anlamında söylemiştim. Evet Çin'de üretilen mallar da kaliteli oluyor ve Eagle forged internallarla çok başarılı yürüyen Camaro-Corvetteler de var Amerika'da ama ben Amerikan üretimini tercih ederim.

yani sonuçta demek istedigim
malın işçilik fiyatı uygun olsun diye nerede üretildiginin bir önemi yoktur

sonuçta bu malzeme eskiden USA de üretiliyordu ve fiyatı 500 küsür dolardı ama çin de üretime gectiginden bu yana eagle kollar 250 usd ile 350 usd arası degişiyor yani adam aynı malı daha uygun işçilik ile daha ucuza mal edip müşteriye daha uyguna satıyor

çok para kazanmak amaçlı degilde sanki çok fazla satmak amaçlı bir girişim oldugu ortada degilmi :)

ben çık konuşmak gerekirse kendi aracıma eagle aldım 250 $ a hedefledigim güçler 800 whp ler

ama bu güçlerin daha üstüne çıkma amacım olsaydı kullanıcagı tek marka carillo olurdu

sulhi
19-11-2009, 23:22
cem bu kadar kafanı kariştırana kadar az cok kosan arabalara sorsan ne kullanmişlar die herhalde biseylere guvenırsın dimi vıseco için konusurlar 53 bin oldu eagle için konusurlar 2 32 cont 100 shot nos basıoruz daha tık demedi söle parcaların gelsin boşver atla deve deil ya :))

miniks
19-11-2009, 23:23
cem bu kadar kafanı kariştırana kadar az cok kosan arabalara sorsan ne kullanmişlar die herhalde biseylere guvenırsın dimi vıseco için konusurlar 53 bin oldu eagle için konusurlar 2 32 cont 100 shot nos basıoruz daha tık demedi söle parcaların gelsin boşver atla deve deil ya :))

53 bin ne zaman oldu sulhi dün gece yattın sabah kaltın 53 bin miydi arabanın motoru :)

TurboM3
19-11-2009, 23:25
Bu arada cosworth kolları Arrow Precision a imal ettirir.

EN24 alaşımı Arrow Precision tarafından kullanılıyor.
Arrow ingiliz firma.

Arrow kollar 1200 bg olarak satılırken, 1400 lere dayandı. Emniyet payları yüksek.

Cosworth kollar da Arrow tarafından imal edilir, kol başı 230 bg. Dört silindir motorda 920 motor bg demektir. Max devir ise 8300 olarak düşünün.

m3 motorunda arrow kol kullandık, ta ki bugüne dek, aynı kol olduğu için örnek verdim.

miniks
19-11-2009, 23:27
2 x 2 = 4
fiyat + kalite = eagle

:D

sulhi
19-11-2009, 23:28
53 bin ne zaman oldu sulhi dün gece yattın sabah kaltın 53 bin miydi arabanın motoru :)

özgüne sor kanka canlı sahittir ayar yaparken göstermiştım :)

CemKD
19-11-2009, 23:30
mert abi ve miniksler cok tesekkür ederim biligleriniz icin allah razı olsun sizden.
kafama göre bakıcam bişeyler kırılır kırılmaz önemli değil tekrar alırız artık kafam karıştı iice nyse :)) tsekkrler

sulhi
19-11-2009, 23:31
88 taunus 2.6 m kolu bul topkapıdan cem cıkmacılardan tak hacım nerdeyse aynı 2.5 larla kollarıda uyar oldu :)

TurboM3
19-11-2009, 23:32
mert abi ve miniksler cok tesekkür ederim biligleriniz icin allah razı olsun sizden.
kafama göre bakıcam bişeyler kırılır kırılmaz önemli değil tekrar alırız artık kafam karıştı iice nyse :)) tsekkrler


ne demek, komşu sayılırız.
yköyün neresindesin?

emreekin
19-11-2009, 23:33
Bu arada cosworth kolları Arrow Precision a imal ettirir.

EN24 alaşımı Arrow Precision tarafından kullanılıyor.
Arrow ingiliz firma.

Arrow kollar 1200 bg olarak satılırken, 1400 lere dayandı. Emniyet payları yüksek.

Cosworth kollar da Arrow tarafından imal edilir, kol başı 230 bg. Dört silindir motorda 920 motor bg demektir. Max devir ise 8300 olarak düşünün.

m3 motorunda arrow kol kullandık, ta ki bugüne dek, aynı kol olduğu için örnek verdim.

EN24 seviyoruz :)

khan
20-11-2009, 01:54
Cosworth un subaru kollarini Carillo, yataklarini acl, pistonlarini cp yapar.
Mert hakli diger parcalarda ama cosworth subaru parcalari ingilterede degil amerikada uretilir.
Eagle bir suru kullandik hicbir sikinti yasamadik, teldede dedim sana cem ama artik manley kullaniyoruz, malzeme kalitesi ve ozellikle piston pim burclari daha duzgun olculu manleylerin. eagledada manleydede saplamalar zaten arp geliyor.
Fakat subaruda ozellikle kol cok onemli degildir bir yere kadar cunku kolda stres azdir, ne koldan ne saplamadan sikinti yasayan gormedim, oem kol ve oem saplamalar bile 600-650 hplere kadar rahat gider 8200 u gecmedigin surece. Bir kere kol kirdik ondada gt40 ile 2.6 bar uzerine 150 shot nosta back fire yaptiginda ki bence orada pauterda olsa carilloda olsa kirilacakti.

Subaru motorunda parcalarin cok fazla onemi yoktur, sadece toplamasi onemlidir. Bosluklar ve toleranslar duzgunse en ucuz malzemeler ile bile hic sikinti yasamaz. Fakat eger toleranslar hatali veya ozensiz ise en iyi malzemeler ile bile sorun yasarsin. Cunku boxer motor digerlerinden tamamen farklidir herseyiyle, yurtdisi forumlarinda bile malzemelere nazaran deneyim ve asinalik daha onde tutulur.
Kendi arabamda pauter ve cp kullandim ama backfire yapma olasigim oldugu icin. Eger yuksek nos kullanmayacaksam veya backfire riski yoksa varsa manley yoksa eagle takar devam ederim cok dusunmem. 200 250 kere kullanilan denenen malzemeden korkacak birsey yok denenmemis olsa, yurtdisi forumlarindan okuduklarimizla tecrube etmis olsak belki guvenmem ama TR de yapildi bu isler hayli fazla. Tak gec;) Sulhi ye de 3 yil once aynisini demistim.

CemKD
20-11-2009, 14:19
ne demek, komşu sayılırız.
yköyün neresindesin?

:) sana yakınım abi 2 sokak arkadandayımm çiçek sokak..

CemKD
20-11-2009, 14:21
Cosworth un subaru kollarini Carillo, yataklarini acl, pistonlarini cp yapar.
Mert hakli diger parcalarda ama cosworth subaru parcalari ingilterede degil amerikada uretilir.
Eagle bir suru kullandik hicbir sikinti yasamadik, teldede dedim sana cem ama artik manley kullaniyoruz, malzeme kalitesi ve ozellikle piston pim burclari daha duzgun olculu manleylerin. eagledada manleydede saplamalar zaten arp geliyor.
Fakat subaruda ozellikle kol cok onemli degildir bir yere kadar cunku kolda stres azdir, ne koldan ne saplamadan sikinti yasayan gormedim, oem kol ve oem saplamalar bile 600-650 hplere kadar rahat gider 8200 u gecmedigin surece. Bir kere kol kirdik ondada gt40 ile 2.6 bar uzerine 150 shot nosta back fire yaptiginda ki bence orada pauterda olsa carilloda olsa kirilacakti.

Subaru motorunda parcalarin cok fazla onemi yoktur, sadece toplamasi onemlidir. Bosluklar ve toleranslar duzgunse en ucuz malzemeler ile bile hic sikinti yasamaz. Fakat eger toleranslar hatali veya ozensiz ise en iyi malzemeler ile bile sorun yasarsin. Cunku boxer motor digerlerinden tamamen farklidir herseyiyle, yurtdisi forumlarinda bile malzemelere nazaran deneyim ve asinalik daha onde tutulur.
Kendi arabamda pauter ve cp kullandim ama backfire yapma olasigim oldugu icin. Eger yuksek nos kullanmayacaksam veya backfire riski yoksa varsa manley yoksa eagle takar devam ederim cok dusunmem. 200 250 kere kullanilan denenen malzemeden korkacak birsey yok denenmemis olsa, yurtdisi forumlarindan okuduklarimizla tecrube etmis olsak belki guvenmem ama TR de yapildi bu isler hayli fazla. Tak gec;) Sulhi ye de 3 yil once aynisini demistim.

Tesekkürler abi manley bulamayınca.. eagle diye sordum :) manleyi bulmuş arkadaş aldım şükürler olsun kafam rahat :)