Orijinalini görmek için tıklayınız : bkr cupra dyno
BMK TypeR
08-12-2009, 00:01
http://i387.photobucket.com/albums/oo315/R-13239/bkr.jpg
egsoz ve stg1 yazılım var sadece, yapılcaklar apr ıntercool,apr benzın pompası,dbılas veya ıtg ıntake ve forge dv
Eray Yümsel
08-12-2009, 00:02
meksika dalgası gibi olmuş :D
BMK TypeR
08-12-2009, 00:04
meksika dalgası gibi olmuş :D
bılemedın karadeniz dalgası:D:D
abi typerlar hzlı ya bu cupralardan ne işin var cuprayla :)
CanBasel
08-12-2009, 00:06
Güzel güç artışı olmuş ama Neden bu kadar dalgalı çıkmış üst devirler? Birde yazılımı kim yaptı?
BMK TypeR
08-12-2009, 00:12
abi typerlar hzlı ya bu cupralardan ne işin var cuprayla :)
4sene ıkı typerım oldu, evın tek arabası oldugu ıcın aılece bınemıyoduk typera, nedenı o
BMK TypeR
08-12-2009, 00:13
Güzel güç artışı olmuş ama Neden bu kadar dalgalı çıkmış üst devirler? Birde yazılımı kim yaptı?
Mehmet Gazıhan yaptıgı chıp var ustunde,
dragstar
08-12-2009, 00:26
meksika dalgası gibi olmuş :D
güzel yorum:)
listedikilerle dahada güç çıkar
hadi hayırlıolsun gaddar reşit bekir de güzeldi sende bi başka güzel olur inşallah
Antalyalogy
08-12-2009, 00:32
Bravo..Doğru ellerde cupraların nasıl canavarlara dönüştüğünü gördük hep ..Antalya da yapılan Beyaz çok iddaalı geliyor örn ..
Aracın da hayırlı olsun...Allah kaza bela vermesin...
kickboxer
08-12-2009, 00:34
masllh fakat bu egrı bıraz anormal
guzel .. bende bu tfsi konusunda yasadgm bazi tecrubeleri sizle paylasmak isterim.. dikkat edilmesi gereken bir husus.. TFSI motorlarda ki o degisik benzin pompasi sanrm VF Engineering in yda APR performance olmasi lazim .. sadece ic kismini yada full pompa alacaksanz .. 2 sinde de gecerli olan bir olay.. cok narin ler .. kotu benzine fazla gelmez hemen bozuluyorlar .. ben arkadasima GOLF5 GTI E30 1kez ic bir kez de full pompa olmak uzere 2 kez aldm .. 2 si de kotu benzin yuzunden bozuldu .. su an yine ful pompa aldk allaha sukur uzun zmandr hersey yolunda benzinimizi kaliteli 100oktan kullnyoruz..
egrinin dalgalanması fazla gibi.yazlılmda bi sorun olabilirmi?
Jam da Joker
08-12-2009, 00:41
Maşallah egzoz yazılım için güzel sonuç.. Cemdeyken göndermişti dyno sonucunu
Cupraların eğrisi genelde böyle oluyor tork erken peak yapıp düşüşe geçiyor atmosferik araç gibi sürekli tırmanan bir eğri beklememek lazım..
guzel .. bende bu tfsi konusunda yasadgm bazi tecrubeleri sizle paylasmak isterim.. dikkat edilmesi gereken bir husus.. TFSI motorlarda ki o degisik benzin pompasi sanrm VF Engineering in yda APR performance olmasi lazim .. sadece ic kismini yada full pompa alacaksanz .. 2 sinde de gecerli olan bir olay.. cok narin ler .. kotu benzine fazla gelmez hemen bozuluyorlar .. ben arkadasima GOLF5 GTI E30 1kez ic bir kez de full pompa olmak uzere 2 kez aldm .. 2 si de kotu benzin yuzunden bozuldu .. su an yine ful pompa aldk allaha sukur uzun zmandr hersey yolunda benzinimizi kaliteli 100oktan kullnyoruz..
Evet TFSI pompası çabuk yıpranıyor ucundaki ittirdiği mili eritiyor APR'ye orjinal pompanızı yollarsanız içini değiştirip geri gönderiyor yada komple pompa yolluyor fakat pahalı onun yerine KMD veya Autotech gibi markalara yönelmek daha ucuz bir yol..
bide sanrsam egzantrik milleri biraz zayf .. yorum ?
ecz_murat
08-12-2009, 08:42
raşitçiğim hayırlı olsun. cupra harici arabası olanlarada geçmiş olsun!......:D:D:hahaha:
sarı çizgi güç eğrisi 6200 de bir iniş var, başka bir dalgalanma göremedim,avans filan mı vuruyor araba?
bence güzel güle güle kullan
dalgalandımda duruldum :D
masallah guzel deger
reşit agam maşallah hayırlı ugurlu olsun.
BlackEmperor
08-12-2009, 09:13
güzel güç almışsın ama üst devirlerdeki dalgalanmanın sebebi motor karakteristiğimi yoksa miss fire,afr veya basınçla alakalı bişeymi ? kazasız belasız eskisin
Gaddar reşo kardeşim hayırlı olsun tekrar :D
En hızlı otomobil Cupradır itiraazı olanı Reşite veririm itirazını geri alıp cupra hayranı olarak hayatına devam eder ona göre :D:D
type-RRR
08-12-2009, 10:10
hızlı olduğu için 4 kapı olduğu için aldım yazmış arkadaşlar :)
kazasız belasız kulan kardeşim
vay hayırlı olsun kpro+rbc +contalı ctr ıle denedınmı hıc hehehe
H.bilgili
08-12-2009, 11:29
yenı cupran hayırlı olsun guzel guc cıkartmıs masallah deneme vıdeolarını beklıyoruz ;)
BMK TypeR
08-12-2009, 11:34
herkeze teşekkurler, typer benım ıcın yerı ayrı typer gıbı hıcbır arac olamaz bence:) typerın yurtdısında cıkartıgı gucler ortada n/a ve turbo olarak:) ımkan yok tr de ep3 typerı degısmem hıcbı arabaya ama evde tek araba olunca artık sıkıldılar 4sene:) dort kapılı hızlı bı arac almak ıstedım paramda cupra yettı,
emrah type-r
08-12-2009, 11:38
hayırlı ugurlu olsun...allah kaza bela wermesın..
Eray Yümsel
08-12-2009, 11:40
herkeze teşekkurler, typer benım ıcın yerı ayrı typer gıbı hıcbır arac olamaz bence:) typerın yurtdısında cıkartıgı gucler ortada n/a ve turbo olarak:) ımkan yok tr de ep3 typerı degısmem hıcbı arabaya ama evde tek araba olunca artık sıkıldılar 4sene:) dort kapılı hızlı bı arac almak ıstedım paramda cupra yettı,
sen bence git yurt dışında da yaşa kahrından ölcen yoksa k20 yi burda yürütemediğin için auhauhahah :D
BMK TypeR
08-12-2009, 11:49
sen bence git yurt dışında da yaşa kahrından ölcen yoksa k20 yi burda yürütemediğin için auhauhahah :D
yanlıs anlamada 8 m3 gectım 1 tanesı gectı nasıl yurumemıs onu anlamadım:)) araba satılmasaydı ben sorcaktım sana:) k20 gucunu
siyahinci34
08-12-2009, 12:15
hayırlı olsun.birşey tuhafıma gitti.ilk sahibi olan bekir.dynoya soktuğunda 300 hp çıktığını biliyorum.aynı setuplar araçtaki dyno sonucu tuhaf değilmi peki.
BMK TypeR
08-12-2009, 12:22
hayırlı olsun.birşey tuhafıma gitti.ilk sahibi olan bekir.dynoya soktuğunda 300 hp çıktığını biliyorum.aynı setuplar araçtaki dyno sonucu tuhaf değilmi peki.
bekırde komple egsoz yoktu:) kat ustundeydı, cemde down pıpe komple egsoz vardı ondandır, artı yazılım degıstırdıler,
siyahinci34
08-12-2009, 12:25
ok.tekrar hayırlı olsun.
yanlıs anlamada 8 m3 gectım 1 tanesı gectı nasıl yurumemıs onu anlamadım:)) araba satılmasaydı ben sorcaktım sana:) k20 gucunu
reşo nası bu cupraların sağı soluu rahat sökülüyormu:)
Hayırlı olsun Reşit :)
Acilinden bı çupra tayyar denemesi lazım :)
cupra_bkr
08-12-2009, 15:13
ne ara ölçtürdün reis ?allah daha iyi sonuçlar nasip eder inşallah ben fazla uğraşamadın darısı senin başına :)
Jam da Joker
08-12-2009, 15:32
ne ara ölçtürdün reis ?allah daha iyi sonuçlar nasip eder inşallah ben fazla uğraşamadın darısı senin başına :)
CLIENT : CEM YAVUZVARNALI
Tarih : 2.10.2009
Araç önceki sahibindeyken dynoya çıkmıştı Mehmet Gazihan yazılım yaptıktan sonra komple 76 lık Sebo egzoz sonda 80 lik Greddy ile bu sonucu almıştı yani önceden alınan bir sonuç ama hala aynı halde araç..
Cem buda seninki gibi yazılımdan sonra egzostlananlardan mı ;)
Jam da Joker
08-12-2009, 15:43
Cem buda seninki gibi yazılımdan sonra egzostlananlardan mı ;)
Valla ben Cemdeyken biliyorum aracı daha öncesinde orta susturucu sonrası İskenderin yaptığı egzoz + yazılım vardı 300 lerde
Sonra Cem alınca Mehmet Gazihan ile Cemin önceki Cuprasından şimdiki siyahinci34 ün aracından tecrübeli oldukları için tek yazılım komple egzoz ile bu sonucu almışlardı :)
Benim araba gariban kaldı :p
bugùn gordum kgm nin onunde guzel arac. Jad da kuzu kuzu yatiyodu yan yana guzel olurlar:)
Bu dyno'da 2 tane aracın dyno bilgileri var, karşılatırmalı olsun diye böyle verdim Reşit'e dyno'yu. Dyno'da herhangi bir sorun da yok zaten.
Down pipe+76'lık boru ve greddy son susturucu ve yazılım ile alınmıştır bu sonuç. Eğer high pressure fuel pump, CAI, intercooler, DV takılırsa bu yazılım veya az biraz oynanmışı ile 360/370 hp arası sonuç verir. Reşit'e tekrar hayırlı olsun araç ben kullanmaya fırsat bulamadım umarım o tadını çıkarır....
BMK TypeR
08-12-2009, 22:28
Down pipe+76'lık boru ve greddy son susturucu ve yazılım ile alınmıştır bu sonuç. Eğer high pressure fuel pump, CAI, intercooler, DV takılırsa bu yazılım veya az biraz oynanmışı ile 360/370 hp arası sonuç verir. Reşit'e tekrar hayırlı olsun araç ben kullanmaya fırsat bulamadım umarım o tadını çıkarır....
teşekkürler kardeşim senın sayende,
chiefkadir
08-12-2009, 22:31
Maşallah bro ;)
BMK TypeR
08-12-2009, 22:59
Maşallah bro ;)
sagol abım:)
kilo dezavantajı mevcut bir araç...
yapılan herşeyin karşılığı veren bir araç...
çok hondacıyı üzebilecek bir araç şahit oldum cupranın hazır olmamasına rağmen...
fazla oynamaya gelmeyecek olmasınıda dezavantaj...
en ufak bir hatada affı olmayan maliyetleri kimilerine göre el yakacak cinsten olan bir araç...
Bu dyno normal çıkmış.İstenilen modifikasyonlar yapıldığı takdirde ağırlık hususunda ise bir kaç şey yapılırsa çok ciddi yürüyecektir...
Jam da Joker
10-12-2009, 01:55
kilo dezavantajı mevcut bir araç...
yapılan herşeyin karşılığı veren bir araç...
çok hondacıyı üzebilecek bir araç şahit oldum cupranın hazır olmamasına rağmen...
fazla oynamaya gelmeyecek olmasınıda dezavantaj...
en ufak bir hatada affı olmayan maliyetleri kimilerine göre el yakacak cinsten olan bir araç...
Bu dyno normal çıkmış.İstenilen modifikasyonlar yapıldığı takdirde ağırlık hususunda ise bir kaç şey yapılırsa çok ciddi yürüyecektir...
Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
yorum güzel+
Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
sana güzel bi ep3 bulmak lazım :)
elektronik gaz pedalı dezavantajını yazılımla yada takılan soketle çözümü olduğunu duymuştum...
yazılımla bazı arabalarda evete bazen gereksizce rahatsız ediyor ama dalgalanma hoş değil mehmet az daha uğraşırsa sorunsuz yapar herhalde
TYPERHAKAN
11-12-2009, 19:24
Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
jam da joker arkadaşım,arabana haksızlık yapıyorsun bence,arabana ne yaptın ki ? karşılığında ne bekliyosun.sen cupra nın ne olduğunu görmek istersen ben her zaman hazırım bi telefona bakar,tel imi senin hızlanma video konusunda sana vermiştim.beni yanlış anlama amacım sadece senin şu an bindiğin aracın gerçekten güzel bir araç olduğunu,nankör olmadığını hepberaber görmemiz için.saygılarımla......
Maşallah gücü yerinde. ama dyno verisi nedense çok dalgalı.motor karakteristliğimi yoksa başka bir problemmi?
BMK TypeR
11-12-2009, 21:03
Maşallah gücü yerinde. ama dyno verisi nedense çok dalgalı.motor karakteristliğimi yoksa başka bir problemmi?
dynoda ıkı aracın dynosu var:) bırı komple egsoz superchıplı bı arac dıgerı bızım arac:)
karsılastırma yapıldı, ondan dolayı tek dyno olsa daha anlasılırolurdu sanırım,
2.0 tfsi potansiyeli yüksek bit motor ve ciddi yüklenme yapılırsa ciddi karşılıklar alınır. 2010 R serisindeki kilitli difransiyel olsaydı bizim cupralarda da çok güzel olacaktı. bakarsan cupra olur bakmazsan type r :)
Jam da Joker
12-12-2009, 00:32
yorum güzel+
Doğrusu bu insanlar söylemekten kaçınsada..
sana güzel bi ep3 bulmak lazım :)
Valla ne yalan söyliyim bana göre Cupradan çok daha fazla ruhu olan bir araç en azından hangi amaca hizmet ettiği belli gerçekten safkan.. Biz Reşit ile denerken ben hayran hayran onun aracını izliyordum hala aklımdadır :)
elektronik gaz pedalı dezavantajını yazılımla yada takılan soketle çözümü olduğunu duymuştum...
Yazılım değilde sprintbooster ile çözdüklerini iddaa ediyorlar ama olay öyle değil.
Önemli olan gaz tepkisi yani response time ı ..
Sprintbooster ile yapılansa sen gaza %20 bastığında onun atıyorum %40 vermesi buda sanki erken alıyormuş hissi yaratmasına sebep oluyor ama öyle değil.. Bu yüzdende Özgünün dediği gibi sabit konumda veya bas çeklerde stabilitesi kayboluyor araba fazla silkeleme yapabiliyor..
jam da joker arkadaşım,arabana haksızlık yapıyorsun bence,arabana ne yaptın ki ? karşılığında ne bekliyosun.sen cupra nın ne olduğunu görmek istersen ben her zaman hazırım bi telefona bakar,tel imi senin hızlanma video konusunda sana vermiştim.beni yanlış anlama amacım sadece senin şu an bindiğin aracın gerçekten güzel bir araç olduğunu,nankör olmadığını hepberaber görmemiz için.saygılarımla......
Valla arabama haksızlık yapmıyorum ben zamanında Honda motosiklete binerkende Honda kullanıp Kawasaki , Suzuki , Yamahayı kötüleyenlere anlam veremiyordum bu iş arabadada bu şekilde. Doğrusu neyse onu söylüyorum sırf ben kullandığım için o araba mükemmel değildir. Honda Type-R ın atmosferikteki başarısını değiştirmez. 2 litre turbo sınıfında Cupranın başarılı bir araç olmadığı gerçeğinide değiştirmez. Bana göre ruhu olan bir araç değil. Ha günümüzün şartları için ideal olabilir 4 kapı turbo vs olması ama bu onu vazgeçilmez yapmıyor. 2 litre turboda bana göre başarı Subarunun veya Evonundur.. Benim arabaya ne yaptığımın ne önemi var ? Pompa, intake, intercooler ve daha agresif bir yazılım ile karakterimi değişiyor arabanın ? O parçaların verdikleri benim fikirlerimi değiştirmez. Hatta gidip bi GT30 setupın getiricekleride fikirlerimi değiştirmez sonuç ortada.. TFSI motor hiçbirzaman bir K serisi kadar verimli olamicak bunu kabul etmek ayıp değil, Cupraların piyasasınıda düşürmez bunu söylemekten korkmayın. ;)
Telefonunu verdiğini gördüm hatta tiiye aldığını zannettiğin araban benimkinden baya bir hızlıymış denemek isterim dediğin mesajıda gördüm cevap vermedim kimseyi kandırmaya gerek yok kalkıpta dandik superchipsli yazılımlı egzozlu araba ile agresif yazılımlı cooler intake pompalı egzozlu aynı aracı deneyip farklı bir sonuç umut edicek kadar kimse burda saf değil. Benim aracımı tanımam için böyle bir deneme yapmayada ihtiyacım yok. Kaldıki daha piyasada pompalı Cupra yokken ben arkadaşımın APR pompa, intercooler, BSH intake, SACHS stage 3 debriyaj volanlı S3 ü ile o zevki gayet yaşadım o yüzden bilmediğim, beni şaşırtıcak bir durumun oluşması zor.
Sen aracından zevk alıyorsan ne mutlu sana yapılmamışı yapmakta güzeldir ben isteseydim aracımı yapmaya devam ederdim ama artık öyle bir hevesim kalmadı..
Onun için deneme falan gibi iddaalar bana komik geliyor..
ya bi Kserisi veya B serisi ile kendinizi 1 tutmayında aman diiim okey Vag grubunda güçlü ama lütfen düşünün taşının sona konusun ;)
Mehmet Gazihan
13-12-2009, 19:04
Dikkat edin 2 dyno verisi karşılaştırılmış resimde..
dalgalanma alttaki grafikte..üstteki asıl grafik ve stoc turbo ile daha iyisi zor..
eksoz ve chiple safe olarak 11.5-12 afr ile ben bukadar çıkartabiliyorum..buji olsa belki en tepedeki atesleme sıkıntısı da kalmaz..
VTec_king
13-12-2009, 20:19
reşit kazasız belasız kullan ama aklımda hep TypeR Reşit olarak kalıcaksın:)
TYPERHAKAN
14-12-2009, 20:47
reşit kazasız belasız kullan ama aklımda hep TypeR Reşit olarak kalıcaksın:)
bende zamanında typeRhakan dım.ama sonra ***** CUPRA.
fıd type r
21-12-2009, 15:35
yakışır kardeşim..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.