PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Swap.....ve soru isaretlerı



Selim.Y
11-12-2009, 21:17
1-Bılındıgı gıbı HB temız VTI bulmak cok zor olanlara da 23 22 bın lıra ıstıyorlar... VTI almaktansa 1.4 HB b16 swap mantıklı degılmıdır hemen hemen aynı fıyata gelecegını dusunuyorum...

2- Yurtdısından Turkıye'ye motor getırtebılecek guvenılır bır fırma,yada kısı var mıdır

3- Asagıdakı motorların Turkıyeye gelıs fıyatı nedır

b18c5,b16a2,b16b,k20

4-EK kasa hb cıvıc ıcın b serisi motorların swap malıyetı nedır. K serısının malıyetı nedır... K serısı bıraz daha ugrastırıyor sanırsam zaman,emek ve para acısından...

Aklıma gelen sorular oldukca bu konuda sormaya devam edecegım..

Cevaplar ıcın sımdıden herkeze tesekkurler ... :icon_tup:

CGTY
11-12-2009, 21:55
B16a2´yi burdan da bulursun,4-5 bin liraya.

K20 ise 15.000usd´yi buluyor diye yazılmıştı forumda daha önce.

STP
11-12-2009, 21:57
1.4 alıp vtec yapmak oyle ucuza mal oluyo snaıyosunuzda hıc oyle deıl :)

gökan
11-12-2009, 21:59
1.4 alıp vtec yapmak oyle ucuza mal oluyo snaıyosunuzda hıc oyle deıl :)

ben para bırktıryorum neden zor kanka

34tb9544
11-12-2009, 22:00
bence 1.4 alıp v tec yapmak kadar mantıksız bı durum yok motor al temız 1.4 el hıc ugrasma problem yasama aman orası sole oldu burası bole oldu frenıdır elektrık tesısatıdır sanzımanıdır beynıdır cartı curtu astarı yzunu gecıyo sakın gırme derım pahalı v tec al basın agırmasın en azından unutma orjınal her zaman daha ıyıdır ama benım param cok ugrasıcam dersen k 20 al ugras sana bol bol ugrasmalar dıyeleım

STP
11-12-2009, 22:04
ben para bırktıryorum neden zor kanka

sadece motoru koymakla bıtmıyorkı o ısler, yuruyen aynı deıl, arkalar dısc deıl,motoru almak faturalı ve sanzıman dahıl nerden baksan olusu 6 lıra bugun, ee aksları? elektrık tesısatı,bunun montaj ıslemlerı? yuruyenın vtec kadar saglıklı olması ıcın yuruyenı vtece cevırmek? arkaları dısce cevırmek? detaylı dusunun bıraz

sportinger
11-12-2009, 22:10
kardeş ben ek coupe ye B16 koyacaktım niyetim oydu temiz bulamadım:D zaten 2 3 tane var piyasada. eger hb ye koyacaksan hiç girme derim. k20 düşünürsen yardımcı olurum ama öyle vti rakamlarına cıkamazsın. işletmesi dahil herşeyini yapabilirim önümüzdeki mart ayında teslim olarak yaptırırım. paran varsa girmelisin...

Selim.Y
11-12-2009, 22:59
frenlere çozum yok mu..... Ben ek kasa HB VTI hastasıyım.. ama temız HB VTI bulmak gercekten cook zor oyuzden aklımda 1.4 swap yapmak var... belkı b16a2 olmaz ama b16b b18c gibi... malıyet tahmınen nekadr olur... 12 13 bınlere cook temız 1.4 civic var hatchback....swap motorun fıyatıyla bırlıkte ne kadar tutar tahmınen 15bın tutar mı

Selim.Y
11-12-2009, 23:02
sadece motoru koymakla bıtmıyorkı o ısler, yuruyen aynı deıl, arkalar dısc deıl,motoru almak faturalı ve sanzıman dahıl nerden baksan olusu 6 lıra bugun, ee aksları? elektrık tesısatı,bunun montaj ıslemlerı? yuruyenın vtec kadar saglıklı olması ıcın yuruyenı vtece cevırmek? arkaları dısce cevırmek? detaylı dusunun bıraz

Selcuk abı oyle dedınde nıye olmasın B.aktepe nıcklı abı 1.5 ex b18 koydu,ondada arkalar dısc degıldı bı cozumu vardır malıyetlı olsada

STP
11-12-2009, 23:04
hb temız vtec var 19 20 lı rakamlara az ıncele ;)

Selim.Y
11-12-2009, 23:07
bakıyorum var aslında ama swap yapmakta ayrı bı heyecan gbı gelıyor.... nekadar malıyetlı zahmetlı olsada...

edo typer
11-12-2009, 23:08
swap bıraz mesaketlı bı ıs bence. tesısattı aktaması orası burası. swap cekılcek cıle durumuna gelmesı ıcın trde olmayan bı motor yada hafıf kasaya guclu motor olması lazım dıe dusunuorum. ek kasada b16a motor varken 1.4 kasa alıp b16a ıle ugrasmak bnce bosuna kendını yorman demektır. ek ya k20 koyarım dersen bak o cıle cekılır:D hatta satılık hazır sorunsuz swap yapılmısını bulabılıosan onu almanı tawsıye ederım. mınıklrden ruhsata nasıl ıslettıklerını dınlemıstım,dınlerken yoruldum:D davulun sesı uzaktan hos gelır:D

overblack
11-12-2009, 23:09
selçuk haklı.birbirinle aynı gibi duran birçok parçasının bile kodu farklıdır vti ile 1.4 arasında

Selim.Y
11-12-2009, 23:12
swap bıraz mesaketlı bı ıs bence. tesısattı aktaması orası burası. swap cekılcek cıle durumuna gelmesı ıcın trde olmayan bı motor yada hafıf kasaya guclu motor olması lazım dıe dusunuorum. ek kasada b16a motor varken 1.4 kasa alıp b16a ıle ugrasmak bnce bosuna kendını yorman demektır. ek ya k20 koyarım dersen bak o cıle cekılır:D hatta satılık hazır sorunsuz swap yapılmısını bulabılıosan onu almanı tawsıye ederım. mınıklrden ruhsata nasıl ıslettıklerını dınlemıstım,dınlerken yoruldum:D davulun sesı uzaktan hos gelır:D

Evet abı dedıgın gıbı aslında b16a2 hatta b16b bıle mantıksız gıbı..ama bi b18c5 deger yhaa... EK hb cook agır degıl sanırsam kac kg

Tugral
12-12-2009, 10:46
japon koymus o kasaya zaten b16a2 niye sen yeniden yapmaya ugrasıyosunki. k20 falan tak bari

makif84
12-12-2009, 10:52
amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok bence zaten keşfedilmiş.Ama olmayan bi motoru uygularsan bana göre uğraştığına değer

nicomedia
12-12-2009, 11:00
EK hb cook agır degıl sanırsam kac kg
vti hb boş agırlık 1095 kg sunrooflu
ek hb boş agırlık 1040larda idi klimasız sunroofsuz ve airbagsiz

nicomedia
12-12-2009, 11:01
1.4 e svap cok mantıksız turbo yap 0.5 bas daha az ugraşırsın aynı performansı alırsın

8.000rpm
12-12-2009, 12:25
1,4is'e turbo yap nico'nun dediği gibi...
ya da sana hb vti bulalım temizinden güzelinden :)
swap işine gireceksen 1,4is + b16 gereksiz cidden... üç kuruş fazla ver temizinden vti hb al daha mantıklı olur..
k20 dersen işin bütçesi değişiyor ciddi şekilde..
b18c dersen ve eğer ki ruhsata işletme konusunda yardım alabileceğin kişiler varsa yapılabilir... tabii iyi bir motor bulman ön şartı ile...
frenler için uğraşman gerek , güç artacaksa ben olsam arka tekerlekleri kampana gezmezdim..
şimdi en baştan bir daha düşünelim ; hangi seçenek hangi bütçeye mal olacak?
:)

bladerk
12-12-2009, 13:07
1.4 ü N/A yükleyin zaten vti kadar yürüyo
http://videos.streetfire.net/video/14-sohc-vtec_721706.htm
bu azcık yüklüsü

bladerk
12-12-2009, 13:09
1.4 ü N/A yükleyin zaten vti kadar yürüyo
http://videos.streetfire.net/video/14-sohc-vtec_721706.htm
bu azcık yüklüsü
ki b swap parasına yapılacaklarla düşünemiyorum bile

TaGo
12-12-2009, 13:18
Düzgün 1.4 bulduktan sonra hiç düşünme turbola aracı. Hem alt yapı parası harcamassın, hemde düzgün projeyle ii bir b16a2 kadar gidersin. Tabiki gene arkaalar diske dönmeli, akslar gene taşımaz vs.

miniks
12-12-2009, 13:20
K20A bile koyucaksan vtec almnı tavsiye ederim söktügün motorun her cıvatasını satarsın K20A koyman içn sana bütçe olur ama 1.4 is motrunu kime satıcksın br de bu yönde bakmak lazım

ayrıca

1.4 is b16a2 swap 10.000 TL
1.4 is K20A swap 20.000 - 25.000 tl arası degişir


Bu arada bi şey daha eklicem

1.4 is yada 1.6 vti farketmez K20A swap yapıp

2.000 motor 200 hp diye ruhsata işletmeniz için cebinizde hazır nakitiniz olması lazım bira yüklü oda yaklaşık 5000 tl diyelim

alın size ysal K20A swap EK4 30.000 tl

Selim.Y
12-12-2009, 17:06
K20A bile koyucaksan vtec almnı tavsiye ederim söktügün motorun her cıvatasını satarsın K20A koyman içn sana bütçe olur ama 1.4 is motrunu kime satıcksın br de bu yönde bakmak lazım

ayrıca

1.4 is b16a2 swap 10.000 TL
1.4 is K20A swap 20.000 - 25.000 tl arası degişir


Bu arada bi şey daha eklicem

1.4 is yada 1.6 vti farketmez K20A swap yapıp

2.000 motor 200 hp diye ruhsata işletmeniz için cebinizde hazır nakitiniz olması lazım bira yüklü oda yaklaşık 5000 tl diyelim

alın size ysal K20A swap EK4 30.000 tl

Ozaman VTI HB bakmak lazım.... K20 ısletmek ıcın neler gereklı paraya razı olduk ...Sadece parayla hallolabılır mı:confused:

Selim.Y
12-12-2009, 17:08
1,4is'e turbo yap nico'nun dediği gibi...
ya da sana hb vti bulalım temizinden güzelinden :)
swap işine gireceksen 1,4is + b16 gereksiz cidden... üç kuruş fazla ver temizinden vti hb al daha mantıklı olur..
k20 dersen işin bütçesi değişiyor ciddi şekilde..
b18c dersen ve eğer ki ruhsata işletme konusunda yardım alabileceğin kişiler varsa yapılabilir... tabii iyi bir motor bulman ön şartı ile...
frenler için uğraşman gerek , güç artacaksa ben olsam arka tekerlekleri kampana gezmezdim..
şimdi en baştan bir daha düşünelim ; hangi seçenek hangi bütçeye mal olacak?
:)

Yok Abı 1.4 turbo ıstemıyorum daha dogrusu turbo araç ıstemıyorum... Atmosferıkle devır donmek daha zevklı gelıyor.... Ahhh o VTEC sesı yok mu .... yıne bu aksam ıcecem kederlendım :D:D

miniks
12-12-2009, 17:12
işletmen için çok belge gerekiyor zaman gerekiyor ve bilgi gerekiyor

ama k20a yı koyarsın 1.6 diye işletirsin on 700 tl para verirsin

muayaneye gittignde tüv de sorun cıkabilir

ZaZy
12-12-2009, 18:32
Hulk'ta TÜV'de bir sorun çıkabilir mi_? Yanlış anlamayın ama Ruhsatta 2000cc olarak mı geçiyor_?

ali
13-12-2009, 00:28
ben ilk olarak 1.4 aldım b16b veya b18c swap yapacaktım ama işin zor tarafı ve maliyeti binince 1.4 ü sattım, vti aldım, bi b18c takılsa sadece al tak olacak...tabii işletmesi ayrı bir dert...

o yüzden kesinlikle hb vti al ne yapacaksan da ona yap...

STP
13-12-2009, 00:32
ben yenı blok aldım b16 faturalı onun ısletmesı bıle 1500 lıra gtutuyor yaw nasıl bı memleketteyız anasını satım

Emir_b16a
13-12-2009, 00:43
nasıl bı memleketteyız anasını satım

:icon_tup: o yüzden sattım ztn motoru :(

miniks
13-12-2009, 02:34
Hulk'ta TÜV'de bir sorun çıkabilir mi_? Yanlış anlamayın ama Ruhsatta 2000cc olarak mı geçiyor_?

Hulk yüzde yüz yasal bir araç

6 ay ve 5000 tl yi aşan mliyeti ile

2000cc 220 hp

ayrıca devletin vermiş oldugu 17 haneli EGM ile başlayan motor numarası blokta mevcut şekildedir

Selim.Y
13-12-2009, 11:33
peki VTI'a B18C5 (swap daha kolay olur) peki işletmek??

Alperen-B
13-12-2009, 11:37
ek4 vti verelim sana kazasız orj. bir araba :)

Selim.Y
13-12-2009, 11:41
ek4 vti verelim sana kazasız orj. bir araba :)

hazırandan sonra Abi araba işi.... Arastırmalar tartısmalar degerlendırmelere basladık alım ısı hazırandan sonra...

Schumi
13-12-2009, 11:51
Elinde hazır B16 ile hazır HB 1.4is olsa bu ikisini birleştirsen VTI olmazki. Yürüyen farklı koltukları farklı. Frenleri farklı. Arka aksı farklı. Viraj denge çubukları vs.vs. farklı. :) VTI yapim değilde sadece hızlı bir 1.4 sahibi olayım diyorsan swap yapmaktansa çıtır bir turbo yap derim.

gökan
13-12-2009, 12:06
pekı şöle bı soru sorsam 1.6 ies motoru dırek motoru al tak 1.4 ise gecırebılrmıyız

Selim.Y
13-12-2009, 12:13
pekı şöle bı soru sorsam 1.6 ies motoru dırek motoru al tak 1.4 ise gecırebılrmıyız

buda guzel bır soru ...:)

miniks
13-12-2009, 18:52
1.6 ies gecirirsin gecirmesine de aka kulak demir sadece farklı olabilir aslarn falan uzunlukları aynıdır büyük ihtimal fakat cok gereksiz bir swap olur

bladerk
13-12-2009, 18:58
aslına yapılmışı var burda i es in sadece blok takıldı kapakları zaten aynı bi de emme manifoldu enjektörü değişti kulaklar falan herşey tutuyo sıkıntı yok zaten kapakları aynı

8.000rpm
13-12-2009, 22:44
ben de bi zamanlar düşünürdüm , hb kasaya 1,6ies motoru güzel bir bileşim olabilir
ama işte maliyetler işin içine girince atılan taş ürkütülen kurbağaya değmiyor..

delsolemrah
13-12-2009, 22:57
1.4 al turbo la :D