Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic si mı crx mi daha hafif
Arkadaşar 92 crx mi daha hafiftir yoksa 93 hb si mı yardımcı olursanız sevinirim...
mgnPower
14-12-2009, 09:03
rex daha hafif
Bulut Y.
14-12-2009, 09:09
rex diye biliyorum..
Peki rex'in tam kilosu ne kadar acaba?
fsunnetci
14-12-2009, 09:51
CRX'ler 910kg diye biliyorum..
iyi de 92 crx demek delsol demek değil mi delsolsa daha ağır 91 crx se daha hafif
mgnPower
14-12-2009, 12:14
delsol 1020-1040 kg civarinda olmasi lazim.
delsol deildir ama sorulan sanirim.
91 crx del sol değil arkadaşlar yanlış anlaşılmasın
delsol 1020-1040 kg civarinda olmasi lazim.
delsol deildir ama sorulan sanirim.
arkadaşlar del sol malesef 1120 -1140 kg korozonun kantarına çıkmıştım bizamanlar
crx si dah dahahafif
ef kasa civic te ondan (ef crx) biraz daha hafif die biliorm
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=crx&x=0&y=0
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=civic%20&x=12&y=11&offset=60&num=20
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=crx&x=0&y=0
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=civic%20&x=12&y=11&offset=60&num=20
teşekkürler...
Arkadaşar 92 crx mi daha hafiftir yoksa 93 hb si mı yardımcı olursanız sevinirim...
Crx daha hafif... kafandaki düşünceleri tahmin etmek istemiyorum :D
Bildiğim kadar crx in 3. ve 4. dişliside daha kısa. Demekki crx,,si dan baya hızlı.
Crx daha hafif... kafandaki düşünceleri tahmin etmek istemiyorum :D
öylesine sordum :D orta susturucusuz arkadaşım :icon_tup:
Rockford
14-12-2009, 14:34
Bildiğim kadar crx in 3. ve 4. dişliside daha kısa. Demekki crx,,si dan baya hızlı.
ama onların da son dişli daha uzun olması lazım :) si lar crx3.4 , crx ler si son ile 5 i alıyolardı sanırım kısaltmak icin
timucintt
14-12-2009, 14:51
Elimdeki honda katalogları var ve aynen şunlar yazıyor....
Civic Si 1020 KG
Civic SOHC VTEC 985 KG
CRX 905 KG
elimdeki honda katalogları var ve aynen şunlar yazıyor....
Civic si 1020 kg
civic sohc vtec 985 kg
crx 905 kg
sanırım senin elindeki katalogdaki si sedan versiyonu
öylesine sordum :D orta susturucusuz arkadaşım :icon_tup:
öylesine sorduğuna eminim yandan egzozlu dostum :heyoo:
timucintt
14-12-2009, 15:13
sanırım senin elindeki katalogdaki si sedan versiyonu
Sedanı 1040 gözüküyor....
HB dolu olan 1020
donanımı düşük olan versionuda 940... :)
sanırım sunroof ve 2 3 fazlası var onların... ondan 1020 yazıyor...
ama ortalama HB ile Sedan arasında(boş ve dolu karışık olmak üzere) 40-60 kilo oynuyor...
öylesine sorduğuna eminim yandan egzozlu dostum :heyoo:
bizden habersiz gazlarsınız öylemi :d haberler geliyo combo
sedanı 1040 gözüküyor....
Hb dolu olan 1020
donanımı düşük olan versionuda 940... :)
sanırım sunroof ve 2 3 fazlası var onların... Ondan 1020 yazıyor...
Ama ortalama hb ile sedan arasında(boş ve dolu karışık olmak üzere) 40-60 kilo oynuyor...
teşekkürler bilgilerin için
CRX_Power
14-12-2009, 16:29
Türkiyedeki crx lerin fabrika versi 930 kG
slowmotion
14-12-2009, 17:42
crx hafiftir ama si lerin yoltutuşu daha iyidir gibime geliyor
Bildiğim kadar crx in 3. ve 4. dişliside daha kısa. Demekki crx,,si dan baya hızlı.
crx 2 3 4 5 kısa son dişli 3.888 si ın 4.25 final var
stocklarsa crx uzayıp gidiyor si ın yanından kısa uzun faketmiyor
si'da kısa varsa da 4. viteste gelip geçiyor rex :D tecrübeyle sabittir ;)
si'da kısa varsa da 4. viteste gelip geçiyor rex :D tecrübeyle sabittir ;)
si daki sıkıntıyı başka yerde arayın o zaman ya da crx pek stock değil
si daki sıkıntıyı başka yerde arayın o zaman ya da crx pek stock değil
valla sida sadece kısa sanzuman var diye uzayıp gideceğini düşünüyorsanız crxin yanından cok hayalperest bir yaklasıma sahipsiniz derdim...
yok ben sadece bu yazıyı bana yazdığın için tebrik edicem
yok ben sadece bu yazıyı bana yazdığın için tebrik edicem
tebrikleri p.m den alıyorum burdan gereksiz yazmaya gerek yok :)
bence de gereksiz boş yazmaya gerek yok
crx daha hafıf dıye bılıyurm
hadi si ciler kosun kosun crx sanzimani bulun :D
arkadaşlar gelin anlaşma yapalım sadece burada söz konusu araçları bahsedildiği özelliklerde kullananlar yazsın sonra gereksiz laf kalabalığı olmasın.
ben tecrübeyle sabittir diyorum, yok si'daki sıkıntı yok crx stock değil.
hava filtresini mod sayıyorsan bu devirde ne diyeyim, stok değil araç
arkadaşlar gelin anlaşma yapalım sadece burada söz konusu araçları bahsedildiği özelliklerde kullananlar yazsın sonra gereksiz laf kalabalığı olmasın.
ben tecrübeyle sabittir diyorum, yok si'daki sıkıntı yok crx stock değil.
hava filtresini mod sayıyorsan bu devirde ne diyeyim, stok değil araç
genel olarak soluorm bence sadece kilo sorusu cwplansn.şimdi sanzman tartişmasi olcak bi ara aerodinamik yuzunden yol tutus tartişmasi cikmişti :) tum kullancilar araçlarini seviolar sonucta hepsi honda :p:D
arkadaşlar gelin anlaşma yapalım sadece burada söz konusu araçları bahsedildiği özelliklerde kullananlar yazsın sonra gereksiz laf kalabalığı olmasın.
ben tecrübeyle sabittir diyorum, yok si'daki sıkıntı yok crx stock değil.
hava filtresini mod sayıyorsan bu devirde ne diyeyim, stok değil araç
o öyle olmuyo işte yıllar bu araçları yıpratıyo iki aracın şanzuman oranları ciddi fark taşıyo motor güçleri genlede 130dan çoğu uzak durumda yani şu an bitik si da crx de çok az çok görüyosunuzdur
ZC: Si:
1st: 3.250........ 3.250
2nd: 1.944........ 1.894
3rd: 1.346........ 1.259
4th: 1.033........ .937
5th: .878........ .771
final 3.888........ 4.250
diğer farklar nedir ecu farkı crx obd0 si obd1 işletim sistemli aralarında biraz ağırlık farkı var yani aynı motorlu araçların arasında gereksiz muhabbetlere girmenin çok manası yok temiz diye gelen çok si ya da crx görüyorum ama hiçbirinin yolda gidişi aynı değil sağlıklı bi si vti ın 3 boy gerisinde kalır genelde e bu araba crx geçemiyosa kısa takınca o zaman crx vti ı da geçer
haa hava filtresini de 3 4 ü de moddan saymam pek anlayışım azcık farklıdır o konuda bu araçların aralarında genelde 1 boy olur sağlıklı olduğunda biri diğerini 3 5 10 boy geçiyosa diğeriyle ilgili sıkıntı ararım bunu neyini yanlış anladınız o kısmı anlayamadım o kadar
konuyu toparlıyım stock crx 950 kgdır
Ben demekki kendimi ifade edemedim. Farkındaysan sen hala sayısal ve kağıt üzeri veri paylaşıyorsun, araştırmana ilgine alakana, emeğine saygım sonsuz ama ben mesajımın sonuna "tecrübeyle sabittir" diyerek yani biz denedik böyle oldu demek istedim.
e şimdi günümüzde ikisini de fabrika çıkışı haliyle stock bulamayacağımıza göre eldekilerle bu denemeyi yapmış olmak ve bunu paylaşmış olmaktan başka birşey değil yazdığım.
ha belki benim pek tanımazsınız ama sitede benden çok daha iyi tanınan Tuğral anlatsın denemesi yapılan si ve crx'in orjinale yakın kondisyonları hakkındaki yorumu.
dediğimi gibi bizim yaptığımız denememizin sonucunu paylaştım.
pardon Cem;
dediğin gibi kaldığı yerden devam.
Şoförü kilolanmadığı sürece crx 950 kg...
genel olarak soluorm bence sadece kilo sorusu cwplansn.şimdi sanzman tartişmasi olcak bi ara aerodinamik yuzunden yol tutus tartişmasi cikmişti :) tum kullancilar araçlarini seviolar sonucta hepsi honda :p:D
Barışcım bende SI varken (3-4CRX dişlisi yani kısa şanzuman varken) Kadirle Denemiştik kadirle 3-4 yanyanaydık ama dörtte CRX kafa çıkarıyordu ama 5. vitese atamamıştık. denemelerimiz olmuştu bunu baz alıp yazdığı için yorum yapmış.
Sen de denesen eminimki daha farklı sonuçlar pek çıkmaz tabiki araçların motor sağlıkları önemli ;)
Ana konu ; CRX Hafiftir SI dan :icon_tup:
(şu yürüyen si leri allahım neden bursaya vermemiş)
benim rex 870kg çıktı kantarda klimasız aracım
arkadasımın dun ruhsatına baktım crx 980 kıloydu si bılmıorum ama her turlu crx daha hafıftır
(şu yürüyen si leri allahım neden bursaya vermemiş)
benim rex 870kg çıktı kantarda klimasız aracım
+ - hata payı mutlaka vardır.. çıkan sonuca tam olarak ınanmayın.
stock şanzımanlarda crx 4-5 kısa si a göre 2. vites si da cok az daha kısa
zamanında sadece kısa ve filtre ıle egsoz filtrelı vteclerı gecıyordum tabi alt devir denemelerınde:) hemde baya fark oluyordu
CRX in arka bagaj kapagını sök 60 kg hafiflesin :D
tam bilmiyoprum ama galiba crx de motor ve şaseden sonra en agır eleman bagaj kapagı
crx cok hafifdir 5 de bile sarar :)
CRX in arka bagaj kapagını sök 60 kg hafiflesin :D
tam bilmiyoprum ama galiba crx de motor ve şaseden sonra en agır eleman bagaj kapagı
yok abi crx bagaj kapağı hafiftir ama arka cam(plexiglas) kırılmışsa yerine cam döktürmüşlerse dediğin kadar olabilir bana sökerken en ağır gelen kısım kapılar bagaj kapağı o kadar ağır değil
CRX'lerin kiloları;
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=crx&x=15&y=10
Si'lerin kiloları;
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=civic+si&x=17&y=14
yok abi crx bagaj kapağı hafiftir ama arka cam(plexiglas) kırılmışsa yerine cam döktürmüşlerse dediğin kadar olabilir bana sökerken en ağır gelen kısım kapılar bagaj kapağı o kadar ağır değil
zamanında kagan yarışırken onun bagaj kapagı nı acmaya üşenioduk siyah crx in
ama onun camı pleksi degildi camdı resistanslı orjinal diyodu
evt bagaj kapağı cok ağır
hem kılosu hemde ruzgar dırencı ıyıdır si dan...
kaanpoyrazoglu
01-03-2010, 13:04
Crx daha hafiftir,birde crx kullanan arkadaşlarda bilirki her crx aynı gitmez ;) Aracın en ağır parçaları kapılar ve bagaj kapağı,onlarda öyle ağır olmasa zaten kuş olur uçarız diye düşünüyorum :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.