Orijinalini görmek için tıklayınız : Filtre Karşılaştırma
racing3000
14-12-2009, 22:28
Daha önce de irdelenmiş ancak net cevaplar verilmemiş bir konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorum. Vtec 2 aracımda uzun süre aem dry flow kullandım. pipercrossun cai boruları ile short ram ve cai şeklinde kullandım. ses tatminkardı ama asıl amaç olan performans "filtre ile hp almak hayal" dedirtti bana malesef. sadece bu filtre kiti için söylemiyorum. geneli için fikrim. farklı ürünler de kullandım. bu yine aralarında en iyisiydi. sonuç olarak öğrenmek istediğim
1-simota aeroform
2-karşılaştırmalı olarak tecrübe eden varsa başka bir kit
seçeneklerinin aem dry flow + cai boruları şeklinde bir kitten iyi olup olmadığı. ses ve performansı ayrı ayrı karşılaştırırsanız sevinirim. bu arada aemin v2 olması çok önemli değildi çünkü v2 den bile daha iyi izoleli bi hale getirmiştik son hali ile. ve tabii tampon portu dahil..
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
AEM dryflow ve sis farına kadar cai kullandım vtec2'de performans olarak aman aman bişey hissetmedim ama filtre olarak AEM iyidir.
racing3000
14-12-2009, 23:17
:icon_tup: yüzde yüz aynı fikirdeyim. deneyimleri bekliyoruz..
böyle bişey yap :D
http://img189.imageshack.us/img189/2553/54443753.jpg (http://img189.imageshack.us/i/54443753.jpg/)
Aem dry flow kullanıyorum S13 de . çok memnunum kullanım ömrü olarak - temizleme kolaylığı ve en önemlisi yağlı olmadığı için maf ı kirletmiyor. K&N temizlemesi işkence...ayrıca günlerde kurumasını bekliyorsun yağın
stock olarak max. gücünü 6800 devirde veren aracım aem cai + aem dryflow filtre ile bariz bir şekilde 6500 rpm üstü canlandı limitöre kadar ve dynoda max gücü 7400 rpm de verdi aem cai filtre cıkartıp orjinal filtreyi takınca araç 7000 devirden sonra resmen tıkanıyor aem i takınca limitöre kadar 7800 rpm hiç bir tıkanma kesilme yok aem diyorum
racing3000
15-12-2009, 18:30
ben araçtan dolayı mı bu farkı hissetmiyorum? vtec 2 lerde emmenin çok iştahlı olmadığı aşikar ama bu denli de olmamalı.
racing3000
15-12-2009, 18:32
böyle bişey yap :D
http://img189.imageshack.us/img189/2553/54443753.jpg (http://img189.imageshack.us/i/54443753.jpg/)
güzel :) yapim yapmasına da sen sonuçtan haber ver. fiziksel olarak aeroformun koruma kabini ısıyı izole ederken sen dry flowu açığa çıkartmışsın, son durum ne :icon_wack
eheh hacım motor içi ısınmıyor artık çok manifolt sarılı ayrıca borular iç içe 2 adet :) ayrıca kaputun hemen ucunda kaput altından çekiyodur havayı :)
racing3000
15-12-2009, 22:22
e peki bu standart dry flow mu 76mm lik bi? borulardan ilk emmeden çıkan simota aeroformun borusu sanırım, diğer gelen kalın nedir? aç biraz aga ne yaptığını :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.