Orijinalini görmek için tıklayınız : k24
http://www.youtube.com/watch?v=8JamW04zi30&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=rr7xNkKVpkw&feature=related
inan mpower
28-12-2009, 10:34
maşallah adamların emekleri boşa çıkmamış süper olmuş
swap için K20 mi? yoksa k24 mü?
B.Aktepe
28-12-2009, 10:53
fenaa :D darısı bizim başımıza :p
dragstar
28-12-2009, 12:57
akıllara zarar
fenaa :D darısı bizim başımıza :p
k24 stage 3 ekzantrik komple kaca gelir hocam sen bilirsin ?
ep3 arac için ..
B.Aktepe
28-12-2009, 13:04
k24 kimde var niye stage 3 egzantrik takılıyor?
yada soru şu mu k24 yapıp stage 3 atmosferik yüklemek istiyorum kaça çıkar mı?
eger soru oysa
k24 allmotor e85 tadındn yinmez
ama oraya kdar k20 turbo yap daa mantıklı :)
k24 kimde var niye stage 3 egzantrik takılıyor?
yada soru şu mu k24 yapıp stage 3 atmosferik yüklemek istiyorum kaça çıkar mı?
Soru soyle k24 yapıyoruz benim bildigim tr de bir stg 2 yapıldı onu gecmemiz lazım stg 3 uyarmı :D
Şaka bir yana ne kadara mal olur min.
eger soru oysa
k24 allmotor e85 tadındn yinmez
ama oraya kdar k20 turbo yap daa mantıklı :)
her yerde turbo k20 k24 yapan yok :D
KSK-VTEC
28-12-2009, 13:13
Yine b k muhabbeti olucak ama b serisinden de bu güçler alınıyorsa nededn k
Eg hatch, custom kit, s366, 795whp/480tq, s300
Car: Eg hatch
Engine: 84 x 89mm, sleeved, 9:1 compression, manley valvetrain, Pro 1 cams, edebrock intake manifold and 65mm tb
Mods: FR pro street t3 manifold, s366 .70 a/r t3, tial 44mm wg, 3" custom downpipe, 3" exhaust, no cat, custom 2.5" charge pipes, FR 20x11x3" backdoor intercooler, tial bov, bosch 1600cc injectors, aeromotive a1000 fuel pump, aeromotive fpr, -10 feed line, -8 a.n return line, MSD digital 7 and coil, hondata boost solenoid, hondata s300
Tuning at 30 psi on Q16:
http://dynos.evans-tuning.com/mikebalintfinalpull.jpg
This set-up made sick power on t3 frame. Duty cycle was 65%. Pulled off the dyno so we did not break the OEM gears. This set-up will run 9's as soon as it hits the track. Same car with 600whp was a consistent low 10 second car a few years back
B.Aktepe
28-12-2009, 13:18
Yine b k muhabbeti olucak ama b serisinden de bu güçler alınıyorsa nededn k
Eg hatch, custom kit, s366, 795whp/480tq, s300
Car: Eg hatch
Engine: 84 x 89mm, sleeved, 9:1 compression, manley valvetrain, Pro 1 cams, edebrock intake manifold and 65mm tb
Mods: FR pro street t3 manifold, s366 .70 a/r t3, tial 44mm wg, 3" custom downpipe, 3" exhaust, no cat, custom 2.5" charge pipes, FR 20x11x3" backdoor intercooler, tial bov, bosch 1600cc injectors, aeromotive a1000 fuel pump, aeromotive fpr, -10 feed line, -8 a.n return line, MSD digital 7 and coil, hondata boost solenoid, hondata s300
Tuning at 30 psi on Q16:
http://dynos.evans-tuning.com/mikebalintfinalpull.jpg
This set-up made sick power on t3 frame. Duty cycle was 65%. Pulled off the dyno so we did not break the OEM gears. This set-up will run 9's as soon as it hits the track. Same car with 600whp was a consistent low 10 second car a few years back
K doğru yol :) B de güzel, fantezisi bol, parça bol ama K iyidir:)
o ısın sonu yok seko ıstekler cok degsıyo.
B.Aktepe
28-12-2009, 13:20
Soru soyle k24 yapıyoruz benim bildigim tr de bir stg 2 yapıldı onu gecmemiz lazım stg 3 uyarmı :D
Şaka bir yana ne kadara mal olur min.
tam setup yazarsan nelerin olduğunu ona göre eksik listeyi tamamlarım istersen.
ep3 typer a k24 kuru blok getirip takmayı mı düşünüyorsun? krank kol piston ne olucak yağ pompası ne olucak? sıkıştırma kaç düşünüyorsun maliyet nedir? bu işlerin sonu yok 5bin dolarada yaparsın 10bin dolara da:) k24 gerek yok derim. k20 yi all motor yapıp limitlerine taşımayı deneyin.
guzel bır takım egzantrıkle saka arabası oluyo seko he bırde manıfold alman lazım.
ne kadar ekmek okadar köfte bu işler
fantezimiz çok var ama hpsini yapmaya yeticek para yok :)
Yine b k muhabbeti olucak ama b serisinden de bu güçler alınıyorsa nededn k
Eg hatch, custom kit, s366, 795whp/480tq, s300
Car: Eg hatch
Engine: 84 x 89mm, sleeved, 9:1 compression, manley valvetrain, Pro 1 cams, edebrock intake manifold and 65mm tb
Mods: FR pro street t3 manifold, s366 .70 a/r t3, tial 44mm wg, 3" custom downpipe, 3" exhaust, no cat, custom 2.5" charge pipes, FR 20x11x3" backdoor intercooler, tial bov, bosch 1600cc injectors, aeromotive a1000 fuel pump, aeromotive fpr, -10 feed line, -8 a.n return line, MSD digital 7 and coil, hondata boost solenoid, hondata s300
Tuning at 30 psi on Q16:
http://dynos.evans-tuning.com/mikebalintfinalpull.jpg
This set-up made sick power on t3 frame. Duty cycle was 65%. Pulled off the dyno so we did not break the OEM gears. This set-up will run 9's as soon as it hits the track. Same car with 600whp was a consistent low 10 second car a few years back
moruk şu listeye bakıp daşu güçleri alabiliolarya bazn cenke inanmamak elde deil
aynısı K serisi içinde gecerli bazı dyno sheetler cok abartı
800 teker yw şaka gibi sece olabilirmi B serisi ile ugraşan adamsın
ben acık konuşayım bu turbo ile K serisinde ips kt1 cam kullanalım 600 teker en fazla cıkar
ne kadar ekmek okadar köfte bu işler
fantezimiz çok var ama hpsini yapmaya yeticek para yok :)
piyango aldım he birde bu sene iyi satmsıısm iyi bir prim alırım diye ümit ediyorum:D
Şaka bir yana k20 all motor nedir bilmiyorum ama 370-380 beygir bir cupra ya tutunamaz sanırım :icon_tup:
hem para hemde ımkan yok mınıklerın dedıgı gıbı.
piyango aldım he birde bu sene iyi satmsıısm iyi bir prim alırım diye ümit ediyorum:D
Şaka bir yana k20 all motor nedir bilmiyorum ama 370-380 beygir bir cupra ya tutunamaz sanırım :icon_tup:
bu konu kılıtlenır sen fıtılı atesledın seko.
piyango aldım he birde bu sene iyi satmsıısm iyi bir prim alırım diye ümit ediyorum:D
Şaka bir yana k20 all motor nedir bilmiyorum ama 370-380 beygir bir cupra ya tutunamaz sanırım :icon_tup:
neeeeeeeeeeeeeeee
470 - 480 gelsin
neeeeeeeeeeeeeeee
470 - 480 gelsin
2 lt all motor dediginiz nedir yaw benim anladıgım 280-290 beygir k20 motor ne kadar yururkine :)
turbo yapınca cupra kalmıyor ortalıkta :D
piyango aldım he birde bu sene iyi satmsıısm iyi bir prim alırım diye ümit ediyorum:D
Şaka bir yana k20 all motor nedir bilmiyorum ama 370-380 beygir bir cupra ya tutunamaz sanırım :icon_tup:
Hayırdır ne alaka şimdi cupra,önce sen tutun cupraya bakalım bi görelim..
mesela stock blok stok kapak Allmotor K20A 270 WHP (teker beygiri)
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1162191
Hayırdır ne alaka şimdi cupra,önce sen tutun cupraya bakalım bi görelim..
Üzerine alınma hocam sen bak keyfine :D
mesela stock blok stok kapak Allmotor K20A 270 WHP (teker beygiri)
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1162191
Dun uye oldum bu foruma aksamları bakıyorum ara ara :icon_tup:
Üzerine alınma hocam sen bak keyfine :D
Ben her daim keyifliyimde senin cuprayla derdin ne o kısmı anlamadım.Tam yırtık don gibi olmuş:)370/380 hp cupramı varmış tr de..
germeyin arkadaşlar birbirinizi bukadar alnganlıgı bırakalım artık
Typer cıların hayali cupraları gecmek
cupracıların hayali typerları gecmek
hepimiz biiyoruz artık bu gerçegi :)
Ben her daim keyifliyimde senin cuprayla derdin ne o kısmı anlamadım.Tam yırtık don gibi olmuş:)370/380 hp cupramı varmış tr de..
Ne derdim olacak severim cupra ayrıca rakı ile guzel olur ama deniz cuprası olacak:D
Piyasada yuruyen bir type r lar var yakındada cupralar olacak bol bol, baska arac sık sık goruyormusun goremiyorsun dimi .
Cupra turbo bir araç fakat turbo bir k20 ile yurumusun yurumezsin zira denk olmazlar o zaman SC yada k24 yapabilirsin diye dusundum sonra dediki arkdaslar k24 e gerek yok iyi yapıolmıs bir k20 de gider dediler mevzu bu:)
=) yoruma gerek duymuyorum açıkca belli ediyor video herşeyi =)
germeyin arkadaşlar birbirinizi bukadar alnganlıgı bırakalım artık
Typer cıların hayali cupraları gecmek
cupracıların hayali typerları gecmek
hepimiz biiyoruz artık bu gerçegi :)
Hayal degil zevk diyelim bak rekabet sonucu nasıl hızlandı cupra lar :icon_tup:
Hayal degil zevk diyelim bak rekabet sonucu nasıl hızlandı cupra lar :icon_tup:
senin ilk cümlene bittim yanlız ofiste yıkıldım gülmekten güsel espri
dedigin dogru tabiki biri birini gecicek öteki onu gecicek öbürü hzlancak onu gecicek o hızlancak onu gecicek böle böle gidicek
senin ilk cümlene bittim yanlız ofiste yıkıldım gülmekten güsel espri
dedigin dogru tabiki biri birini gecicek öteki onu gecicek öbürü hzlancak onu gecicek o hızlancak onu gecicek böle böle gidicek
Ortamı germemek lazım :D
Ne derdim olacak severim cupra ayrıca rakı ile guzel olur ama deniz cuprası olacak:D
Piyasada yuruyen bir type r lar var yakındada cupralar olacak bol bol, baska arac sık sık goruyormusun goremiyorsun dimi .
Cupra turbo bir araç fakat turbo bir k20 ile yurumusun yurumezsin zira denk olmazlar o zaman SC yada k24 yapabilirsin diye dusundum sonra dediki arkdaslar k24 e gerek yok iyi yapıolmıs bir k20 de gider dediler mevzu bu:)
Cupranın Turbo k04:)Rakı olursa cupranın nerde yetiştiği çok önemli değil bence..İyi yapılmış n/a type r varmı tr de??Varsa nerde..Miniks güzel özetlemiş konuyu rekabet güzel tabi ama,dostça olması koşulu ile..Senide görmek isteriz rollerde sadece buraya yazmakla olmuyor;)
germeyin arkadaşlar birbirinizi bukadar alnganlıgı bırakalım artık
Typer cıların hayali cupraları gecmek
cupracıların hayali typerları gecmek
hepimiz biiyoruz artık bu gerçegi :)
bütün hayalim cuprayı geçmek :)
Cupranın Turbo k04:)Rakı olursa cupranın nerde yetiştiği çok önemli değil bence..İyi yapılmış n/a type r varmı tr de??Varsa nerde..Miniks güzel özetlemiş konuyu rekabet güzel tabi ama,dostça olması koşulu ile..Senide görmek isteriz rollerde sadece buraya yazmakla olmuyor;)
vag mühendisleri neden k04 turbo koymuşlar. sordunuzmu
yeterli bulmuyorsanız siz k04ü çıakrıp 30 veya 35r koyun . tutanmı var:)
Bulut Y.
28-12-2009, 14:34
akşama kadar 198471982472398 sayfa tartışılır artık.
konuyu type-R , cupra karşılaştırmasına çevirmeyelim lütfen.
konuşulmak istenenler varsa bir karşılaştırma açabilirsiniz, hatta ben açayım size
Harbi boş konustun simdi kusura bakmada bu yeni plan hrld :D
Birbirine dusurme taktigi :D
Sana pm den cvp verim kardeş konu dağlmasın.
konuyu dağıtmayalım, type-R vs cupra olayına girmeyelim
DetailEF
28-12-2009, 23:41
adamlar yapmıs
Sen de yap karılar yapmış deriz :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.