Orijinalini görmek için tıklayınız : vtı 2" & 2.5" headers ? ? ?
vtecburac
10-01-2010, 22:14
arkadaşlar bu konu hakkında herkesin çeşit çeşit yorumu var herkes farklı görüşleri savunuyor ve nerdeyse idda konusu yaptık biz bunu aramızda normal bir modda ki (egsoz filtre headers) vtı da headers kullanımında 2 ve 2.5 luk headers arasında ne kadar fark olur bunu bizzat deneyen ve etkisini gören felan oldumu ? 2.5 luk headersla 2 lık headers arasında cokmu fark var aracın gidişine ne kadar etken olur:confused:
inş tam bilgi veren olur burak çok gzl bir konu açmışsın;)
vtecburac
10-01-2010, 22:19
inş tam bilgi veren olur burak çok gzl bir konu açmışsın;)
senin için açtım konuyu canım benim:D
umut aynı speclerle denedi 2lik ve 2,5luk görebilirse söler...
senin için açtım konuyu canım benim:D
eyw kanka tşkler..;):icon_tup:
fsunnetci
10-01-2010, 22:24
iyi ama yeni bir konu değil ki bu?daha önceden konuşuldu bu olay..1.8 araçlara 2.5 collector 1.6VTI araçlara 2.0 collector uygundur dendi.backpressure düşmemesi açısından vti araçlara 2.0 collector daha uygun oluyor denildi..genel yargı böyle ama tabiki yorumlara açık bir konu....
vtecburac
10-01-2010, 22:24
umut aynı speclerle denedi 2lik ve 2,5luk görebilirse söler...
kanka umutun arabasıda kendıne benzıodu bı gun kafası ayık bir gün sarhoş :D
vtecburac
10-01-2010, 22:27
iyi ama yeni bir konu değil ki bu?daha önceden konuşuldu bu olay..1.8 araçlara 2.5 collector 1.6VTI araçlara 2.0 collector uygundur dendi.backpressure düşmemesi açısından vti araçlara 2.0 collector daha uygun oluyor denildi..genel yargı böyle ama tabiki yorumlara açık bir konu....
ben daha cok kıtap uzerınden deyılde deneme yanılma yontemınde yararlanmayı tercıh ederım ve o daha saglıklı olur o yuızden bı bakalım deneyen goren varmı hıc onu merak ettık benımde bıldıgım 2.ınc ama belkı 2.5 deneyıpte daha ıyı olmustur dıyen bırısı cıkabılır. umut vardı gercı 2.5 la daha ıyı yurudugunu soyluyordu :(
fsunnetci
10-01-2010, 23:05
bu işin kitabı mı varya :) konuşanlar zaten belli birşeyler yaşamış etmişler..ağzı olan konuşur adamım kafanı çok kurcalama bence 1.6 araca 70 lik egzos takıp verim alıyorum diyenler de var 1.6 araca 2.5 headers ile verim alıyom diyenlerde var.herkes kendi çapında bişeler yapıyor anlıcağın no comment...
VTec_king
10-01-2010, 23:22
bende 2" lik 4-1 dc vardı alttada pek sağlıklı olmayan 60 lık borular son çıkış 60 lık bir otto
alt devirler pek ii deildi ama üstler çıldırıyordu
standarta çevirdim manifoldu ve son susturucuyu
altlar çok canlı ama üstler ölü hesabını sen yap
iyi oldu konuyu açman burak bende merak ediyordum....bakalım neler söylenicek?
Metin Bilen
11-01-2010, 01:45
valla bende cok merak edıyorm..ama arabaya gorede deısır bunlar..
valla bende cok merak edıyorm..ama arabaya gorede deısır bunlar..
WAF'a hıc gerenk yok be metın:)
Xenomorph
11-01-2010, 02:00
2.5 header 55 lık boru 51 son susturucu seklınde backpressure yaratmaya calıstım ama tırt burak :) ustlerse 7k ustu acık bır rahatlama var 2' takıcam bıde oyle denıcem bakalım
Metin Bilen
11-01-2010, 02:03
WAF'a hıc gerenk yok be metın:)
olm cok ipnesin..
2'lik bence filtreli eksozlu vtı için ideal 2'' dc 4-1 kullanıyorum gayet memnunum..
ben ikisinide kullandım 1.6 da aralarında ahım şahım bir fark anlayamadım hatta şuan egvtec de 2,5 luk kullanıyorum.yere sürtmekden başka bir işe yaramıyor :)
orj. ise egemen in dedigi gibi alt devir canlanıyor üstler ölüyor..
ben şu anda orjinal kullanıyorum.....dc 2'' kullandığımdada öle kayda değer bir şey vermedi benim arabamda....7000 den sonra 2/3 beygir gibi gördük dynoda....ama 7000 e kadarda bütün devirlerde aynı oranda kayıp vardı....ama bunun için altları kaybetmek bana mantıklı gelmedi ve orjinale döndüm........bu arada komple 51 lik düz boru ve ss magnum replikası son vardı arabada...daha fazla hava alıpta^''egzantrik ıvır zıvır'' daha fazla egzoz üretilmediği sürece kendi orjinal dökümü çok kötü değil bence :icon_tup:
PPR engineering
11-01-2010, 23:07
2,5 lik kesinlik yüksek dereceli egzantirikli yüksek sıkıştırmalı vtilarda öneriyolar şiddetle..2,0 lar ise ne desek doğru olur stock spec aynen öle bence yüklü değilse hayırlı olanı 2,0
firat_07
12-01-2010, 09:02
dc 2. dc 2.5 ve megan 2.25 kullandım en iyi verimi megandan aldım desem yalan olmaz 2.5 luk bariz bir devir sorunu yaşatıyor alt devir hiç yok dc2 likte aşırı bi fark görmedim meganda ise (herkes 2lik ve 2.5 luk oldugunu söylüyor ama meganın 2 ligi yok 2.25 be 2.5 var sitesinden bakabilirsiniz)5 binden sonra acayip bi ivmelenme oldugunu kendi gözümle gördüm bu deneme aynı arabada yapıldı kople 51lik düz boru ve sonda ss typer son susturucu
Sierra Rs
12-01-2010, 09:13
2'' 4-1 headers + 2'' düz boru + 51mm Ss son susturucu yada 60mm free flow bir son susturucu kullanırdım ben olsam :)
benim gözümde 2'' meqan hdrs 60 lık potsuz ara boru 60 lık hks tarzı egsoz vtec e ideal olan sistem.
2'' 4-1 headers + 2'' düz boru + 51mm Ss son susturucu yada 60mm free flow bir son susturucu kullanırdım ben olsam :)
az kaldı cenk abi :)))
Up306Gti
12-01-2010, 19:11
bnce 2,5 kanka
vtecburac
12-01-2010, 22:09
bnce 2,5 kanka
senı kırayım ben kanka 2.5 takalım bu sefer senın dedıgını yapayım;):icon_tup:
PPR engineering
13-01-2010, 00:19
2 tak yanlış yaparsın tecrübeye sabit konuşuyorum...
Ya konu açtık dedik bi *** farketmiyor halen 2 mi 2.5 mu.
burak yap arabanı bende standart olarak gelecem yanına deneyeceğiz.
Filtre yok
Header yok
Düz boru yok
Sadece 60 lık Otto var.
Sen yükle arabanı ben gelip bak seni nasıl geçiyorum yukarıdaki setupla.
2",2.5" arasında + fark yok diyorum anlamıyorsun. aksine 2.5 ile altların dahada ölecek arabana 4 - 5 kişi bindimi göreceksin nasıl bayılıyor.
Burak Sen 2.5luk kovalama gerek yok. sen megan 2 lik tak devam et ;)
by_hayali
13-01-2010, 12:18
Burak Sen 2.5luk kovalama gerek yok. sen megan 2 lik tak devam et ;)
o basıklıkla meganda olmaz bro :D dc foreva ;)
o basıklıkla meganda olmaz bro :D dc foreva ;)
Valla yüksekliği EH kadar yaparsa olur EH'dede megan vardı zaten. biraz yükseltçek artık :)
2" megan'ın sesi de fenaa bee kardeşim.. :D
bu speclere 2'' ıdealdır.2.5'' headerslar yuksek sıkıstırma ve hacımde tercıh olabılır.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.