PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 306GTi için headers?



Up306Gti
12-01-2010, 19:21
306gti için headers varmıdır? daha önce takan, el yapımı yaptıran arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Ozzy45
13-01-2010, 14:12
306gti ın headers ı zaten buyuk diye biliyorum... ama bilen arkadaslar daha cok yardımcı olacaktır

ceco
13-01-2010, 14:14
emre kardesım bayrampaşada vefalı yapıor

Ahmet_28
13-01-2010, 14:40
emre bence gerek yok.zaten var headers.performans olarak ben bişey kazanacağını düşünmüyorum ses değişir o kadar gereksiz masraf olur

STP
13-01-2010, 14:41
306 ıcınmı gecerlı bu soyledıgın? bı araca duzgun dızayn edılmıs bı headers takarsan performans olarak bırsey katmaması ımkansız

Ahmet_28
13-01-2010, 14:43
selçuk zaten var üzerinde.daha büyük bişey yaparsın alt devirler ölür geri basınç düşecek bu sefer

STP
13-01-2010, 14:44
onemlı olan buyukluk deılkı dızaynaynı capta runner kullanırsın ama dızaynı gelıstırırsın

melih
13-01-2010, 15:04
306 nın hdrs yaprak gibi ordan orya geçiyo doğru bi dizayn ve iyi bi işçilik ile güzel sonuçlar neden olmasın

serhat306
13-01-2010, 15:09
bence gereksız 306 ıcın konusuyorum tabıı...

Sefa_vts
13-01-2010, 15:12
Koç boynuzu şeklinde headersı olan ve atmosferik olan tek araba.. İngilterede scorpio marka var... Başarılı türkiye'de hiç duyumamış markalarda mevcut.. el yapımı olayını bence olandan kopyaladıktan sonra yapmak daha mantıklı gibi.. ?

ERkut 205
13-01-2010, 16:32
Üstündeki idealdir. Yurt dışında maxiF2000 lerde bile kullanılıyor. Zaten motorun konumuyla yer olarak ortalama dizayn edilmiş bir headers. 309 s16 dan da aynısı çıkmakta bilgine.

Up306Gti
13-01-2010, 18:40
büyük degil de, üstten bakınca turbo header gibi duruyo ve çok dolanıyo vti lerdeki gibi 4 çıkıp aşağıya bir indirmek istiyorum üzerindeki gibi olmayacak yani.

Up306Gti
13-01-2010, 18:43
selçuk zaten var üzerinde.daha büyük bişey yaparsın alt devirler ölür geri basınç düşecek bu sefer

amaç daha büyük yapmak deil zaten header çok dolanıyo, amacım düzleştirmek ama onunda + sı - si ne olur onu düşünüyorum

-ER-
13-01-2010, 19:57
büyük degil de, üstten bakınca turbo header gibi duruyo ve çok dolanıyo vti lerdeki gibi 4 çıkıp aşağıya bir indirmek istiyorum üzerindeki gibi olmayacak yani.

Emre boşuna uğraşma gidip bir marka üretimi olmadığı sürece ben pek birşey alacağına inanmıyorum ki
zaten ERkut demiş
Aracın üzerindeki egsoz manifoltu verimli yeterince dümdüz inersen Hondadaki gibi
Bize pek yaramıyor kaybımız artıyor.
Sefa Scorpio demişte ben hiç kullanan görmedim ingilterede pek takan yok
Tek OEM manifolt harici kullan bir araç var bildiğim oda yüksek basınçlı süperşarjlı 306 gti
Bu araç dışında bildiğim yok
Bende pek inanmıyorum açıkcası verim alabilineceğine ve Scorpionun sitesinde göremedim ben yabancı forumlardada cismi yok :)

Bilmeyenler için orjinal egsoz manifoltu

http://img24.imageshack.us/img24/1503/xu10j4rs25.jpg

http://img192.imageshack.us/img192/961/xu10j4rs27.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/8026/306gtiexhaustmanifoldou.png

dragstar
13-01-2010, 20:50
amma dolanıyor orjinal manifoldunuz salyangoz kaçmış gibi duruyor mübarek

peugeot yapmışşsa böyle vardır bi bildiği çünkü 106 gti ve 306 gtilarda headers takan neredeyse yok hatta demir abi taktığında gücü 1 hp düşüp torku biraz artmıştı orjinalde heraderslarımız çok güzel

Demir
14-01-2010, 12:40
Motor yapısı ve bulunduğu konumdan dolayı kıvrımsız manifold takılması çok zor..Gerekte yok bence Erel'e katılıyorum...

Kemal kardeşim tam tersi olmuştu..Torku düşmüştü...
+5 hp -2nm Dyno ölçümü ile sabittir...[Paşaoğlu Vamag]

dragstar
14-01-2010, 16:12
Motor yapısı ve bulunduğu konumdan dolayı kıvrımsız manifold takılması çok zor..Gerekte yok bence Erel'e katılıyorum...

Kemal kardeşim tam tersi olmuştu..Torku düşmüştü...
+5 hp -2nm Dyno ölçümü ile sabittir...[Paşaoğlu Vamag]

unutmuşum demir abi:D

ama komple egzost sistemi ve header sonucu bu olmuştu dimi

RCkid
14-01-2010, 16:26
pejonun headerları genelde iyi 206gti dışında hatta 205 inki için bir yerlerde fabrikasyondan daha iyi yapılamadı gibi birşey yazıyordu

Schumi
14-01-2010, 20:50
205 için güç veren eksoz manifoldları vardı diye hatırlıyorum. E 205 1.9 GTI makinası temel prensipte 306gti makinası ile aynı. Ayrıca Egzantrik gibi şeyler düşünülüyor ise bence eksoz manifoldunda daha rahat çıkış sağlayak bir tasarım tercih edilebilinir.

Up306Gti
14-01-2010, 21:36
106 ve saksoda - ye düşenlere bnde şahit oldum,ama hiç 306gti de deneyen görmedim çevremde bence çok dolanıyor rahatlatmak daha iyi gelir diye düşünüyorum

erayakar
15-01-2010, 16:53
106 ve saksoda - ye düşenlere bnde şahit oldum,ama hiç 306gti de deneyen görmedim çevremde bence çok dolanıyor rahatlatmak daha iyi gelir diye düşünüyorum

HEDIRSIN KONULDUĞU ALAN DAR .ASLINDA YER MUSAİT DEĞİL..AMA 306GTİ İÇİN ÜRETİLMİŞ TURBO KİTLERDE DEĞİŞİK ÇALIŞMALAR VAR..
http://img704.imageshack.us/img704/771/xu16vcompo1.jpg (http://img704.imageshack.us/i/xu16vcompo1.jpg/)