Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio V6 & Golf R32
İki aractan birini almaya kalksak secim hangisinden yana olurdu fiyat olarak birbirlerine cok yakınlar ve parmakla gösterilecek sayılı araclaradan kafa karıstıran tek seyde Golf 4 Clio ise 2 kişilik?
Clio V6 RS;
http://img199.imageshack.us/img199/249/renaultclio151024.jpg (http://img199.imageshack.us/i/renaultclio151024.jpg/)
Golf R32;
http://img691.imageshack.us/img691/2714/golfr32003.jpg (http://img691.imageshack.us/i/golfr32003.jpg/)
Clio nun farklı bir görünümü var gerçekten ama ben R32 derim.
arnawood omer
13-01-2010, 14:28
golf5 R32 olsaymış daha bi yakın olurlarmış üretildikleri yıl açısından.
Ben clio V6'yı överdim severdim ama ta ki içini görene kadar. Motoru arkaya alınmış aktarım rwd olmuş iki kişilik mutasyona uğramış clio adındaki bir makine fakat gel gelelim iç mekan clio 1.5DCI 65hp:)
golf4 olsa bile r32 derim.
Kesınlıkle R32 alırım,hem 4-5 kısı rahat bınılır hemde tıp olarak daha guzel gorunyo bana
ben r32 tercih ederdim...
Alicanrs
13-01-2010, 14:49
Golf R32 derim bende :D:D:D
akucukdogan
13-01-2010, 14:58
Golf R32 derim bende :D:D:D
Senin imzada baya küçük olmuş :)
Bu arada Clio V6 iyidir ama kafa karıştırıcı bi seçim olmuş ya.. Görüntüsü için V6 seçerdim sanırım..
tunc senın aklın nerde ?
aklım clioda kaldı ama :beuj:
DoDo_hamann
13-01-2010, 15:03
kesinlikle clio v6.
devil_berk22
13-01-2010, 16:06
r32 alırdım çok sıradışı gelen bir araç motor sesi şahane
Alicanrs
13-01-2010, 16:08
Senin imzada baya küçük olmuş :)
Bu arada Clio V6 iyidir ama kafa karıştırıcı bi seçim olmuş ya.. Görüntüsü için V6 seçerdim sanırım..
:D:D küçük oldu biraz ya :P cliocuyum ama r32 derim walla =)
Kaa scirocco
13-01-2010, 16:30
r32 derim ben ama clioda cok gusel bir imajı war...
mertacar
13-01-2010, 16:38
r32 yi seçerdim..
VeNoM_35
13-01-2010, 16:42
clio v6 ...
Renault un ortadan motorlu araçlarına hastayım, group b zamanından kalan bir takıntı olsa gerek, 50 yıl sonra aynı topik tekrar açılsa golf diyen 1 kişi kalmaz, o yüzden V6 diyorum ben.
Sefa_vts
13-01-2010, 17:07
r32 biraz başarısız.. görüntüsü normal golf gibi.. pek gitmez.. type-r lar felan geçer seni tunç anlıcağın rahat bi şekilde.. 4x4 241 hp.. 3.2 v6.. Bir ara acaip fanatiği idim bunların.. :) Ama içi o koltuklar oturma pozisyonu ezio golfün.. Clio hakkında hiç bişi bilmiorum yolda görsem dönüp defalarca bakarım ama.. :)
aklım clioda kaldı ama :beuj:
hımm yanı bunlardan bırını alıcaksın hayırlısı olsun derım en azından golfun parcalrı bulunuyor ama v6 nınkı cok zor yanı v aynı zamanda r32 makınası vw tuaregte cıkıyor dusun yanı kocaman arabayı nasıl yurttugunuu
golfun tek eksisi bende göruntusunun normaliyle hiç farkı yok yolda clio daha cok şaka yapar gibime geliyor
DogukanB
13-01-2010, 19:17
Clio farklı, güzel ama 60-70 milyar eder mi tartışılır..
60 70 cok ucuk rakamlar zaten ama kasko degeri 59.000 tl
DoDo_hamann
13-01-2010, 19:29
gri olan satılık var alacaksan kaçırma bence.
ilk tercihim siyahtan yana ama sıkı bi pazarlaık yapmak lazım uzun süredir ellerinde duruyor o araba
Tunç 320 Ne Yaptın Oğlum Ya 320 İyidir Kalsın :)
O duruyor kanka biraz sıkıldım sadece hepsı o :)
Sanırım Yeniköydeki Rs'i Diyosunuz Bayadır duruyo o km baya düşük eee tunç sende 3 Litre makinaya alışkınsın zaten tip olarak () İyii Arma hariç :)
CasabLanca
13-01-2010, 19:43
R32 her türlü akar diyorum :D iç tasarımı felan çok hoş
görüntü içinde german style akımı var :D:D
Ferhat_V
13-01-2010, 19:44
yeniköy motorsdaki arac koleksiyon aracıydı çok düşük kilometrede 0 gibi bir araba alıcaksan onu al derim V6..
şu an tabi r32 olursa kesin german style ama clioda olursa 4 cm yay ile tadından yenmez
ahmet3425
13-01-2010, 19:47
r32 vw icin tam bir hayal kırıklıgı gereksiz pahalı golf gti varken tutupta r32 ye para vermem bu benim sahsi gorusum.
onun dısında clio v6 nın kendine has goruntusu farklı tasarımı 3 lt lik atmosferik motorun homurtusu yolda sizi gorenlerin kafalarını cevirip cevirip bakması hergun arabaya binmek icin yanına geldiğinizde ne hos bi arabam varmıs diyecek olmanız bence bu karsılastırmada clio V6 yı 1 adım onde tutar.
v6 diyorum:)
r32 vw icin tam bir hayal kırıklıgı gereksiz pahalı golf gti varken tutupta r32 ye para vermem bu benim sahsi gorusum.
onun dısında clio v6 nın kendine has goruntusu farklı tasarımı 3 lt lik atmosferik motorun homurtusu yolda sizi gorenlerin kafalarını cevirip cevirip bakması hergun arabaya binmek icin yanına geldiğinizde ne hos bi arabam varmıs diyecek olmanız bence bu karsılastırmada clio V6 yı 1 adım onde tutar.
v6 diyorum:)
ki ben bunu 2.0 rs te tatmıstım v6 da düşünemiyorum acıkcası
Tunç Htırlatırım () İçin Yorumlarını RS Bindin Zaten Farklılık Olsun R32 Al Sen German Style Çak :)
DoDo_hamann
13-01-2010, 19:50
bence kıyas kabul etmez bile ama tercih meselesi, duruşu yeter lafı bu araba için var bence:)
dragstar
13-01-2010, 19:53
içlerinde egzotik sayılabilcek olan clio rs sonuçta sınırlı üretim ve çok özel bir araba
ilanlardaki 2 rs için fark 10000 euro dan bile fazla siyah cok cekıcı gelıyor bana yenıkoy motorstakı gercı yenıköyde megan rs de war onada ucuk bı fıyat yazmıs
Ferhat_V
13-01-2010, 19:57
ilanlardaki 2 rs için fark 10000 euro dan bile fazla siyah cok cekıcı gelıyor bana yenıkoy motorstakı gercı yenıköyde megan rs de war onada ucuk bı fıyat yazmıs
o arabaların sahibi aynı kişi araçlar max 5000 km de koleksiyondan ayrılıp satışa çıkıyor :)
Clio V6
Genel Bilgiler
Marka: Renault
Model: Clio V6
Üretim Yılı: 2003
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu C61U06
Model Ailesi
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 2S HBK
Kapı Sayısı: 2
Dingil Mesafesi: 2532 mm (99.7 in)
Ön İz Genişliği: 1518 mm (59.8 in)
Arka İz Genişliği: 1476 mm (58.1 in)
Uzunluk: 3841 mm (151.2 in)
Genişlik: 1830 mm (72 in)
Yükseklik: 1356 mm (53.4 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı: 1.52
Ağırlık: 1400 kg (3083.7 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka): %40.4 / %59.6
Yakıt Kapasitesi: 61 litre (13.4 Imp gal , 16.1 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı: 0.372
Ön Kesit Alanı: 2.02
Cx: 0.75
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi: Renault
Motor Yeri: Orta
Motor Yerleşimi: Enlemesine
Motor Yapısı
Soğutma Türü: Su
Motor Tipi: DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi: V-6
Silindir Başına Subap Sayısı: 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi: 2946 cc (179.78 cu in)
Çap: 87 mm (3.43 in)
Strok: 82.6 mm (3.25 in)
Çap / Strok Oranı: 1.05
Silindir Başına Düşen Hacim: 491 cc/silindir (29.96 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı
Sıkıştırma Oranı: 11.4 : 1
Yakıt Besleme Tipi: Bosch ME7.4.6 fuel inj.
Hava Besleme Türü: Normal
Kompresör Tipi: -
İntercooler Türü: Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü: 251 HP (187.2 kW)
Maksimum Güç Devri: 7150 d/d
Maksimum Tork: 300 N.m (221.4 lb.ft , 30.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri: 4650 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork: 250 N.m (7150 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı: 179.3 HP/ton (133.7 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı: 85.2 HP/litre (63.5 kW/litre)
CO2 Emisyonu: 285 g/km
Yakıt Tüketimi: 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h: 4.1 s
0 - 60 mph: 6 s
0 - 100 km/h
0 - 160 km/h: 15.2 s
80 - 120 km/h: (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma: 14.6 s @ 158 km/h (98 mph)
0 - 1000 m Hızlanma: 26.4 s @ 200 km/h (124 mph)
Son Sürat: 232 km/h (144.2 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü: 6M
Son Vites Dişlisi Oranı: 0.76 : 1
Son Dişli Oranı: 4.19 : 1
Aktarma RWD: (Arkadan Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu 2.8
Dönüş Çapı 14.4 m (47.2 ft)
Süspansiyon (ön) I.MS.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 330 mm
Disk Çapı (arka) 300 mm
Jantlar (ön) 7J x 18
Jantlar (arka) 8.5J x 18
Lastikler (ön) Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
Lastikler (arka) Michelin Sport Pilot 245/40 R 18
GOLF R32
Genel Bilgiler
Marka Volkswagen
Model Golf R32
Üretim Yılı 2005
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi Golf Mk 5
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S HBK
Kapı Sayısı 5
Dingil Mesafesi 2578 mm (101.5 in)
Ön İz Genişliği 1533 mm (60.4 in)
Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Uzunluk 4246 mm (167.2 in)
Genişlik 1759 mm (69.3 in)
Yükseklik 1465 mm (57.7 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.65
Ağırlık 1541 kg (3394.3 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 60 litre (13.2 Imp gal , 15.9 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 0.32
Ön Kesit Alanı 2.22
Cx 0.71
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & aluminium head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 3189 cc (194.61 cu in)
Çap 84 mm (3.31 in)
Strok 95.9 mm (3.78 in)
Çap / Strok Oranı 0.88
Silindir Başına Düşen Hacim 531.5 cc/silindir (32.43 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 7
Sıkıştırma Oranı 10.9 : 1
Yakıt Besleme Tipi MPFi
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 247 HP (184.2 kW)
Maksimum Güç Devri 6300 d/d
Maksimum Tork 320 N.m (236.2 lb.ft , 32.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri 2500 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 279.2 N.m (6300 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 160.3 HP/ton (119.5 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 77.5 HP/litre (57.8 kW/litre)
CO2 Emisyonu 257 g/km
Yakıt Tüketimi 14.9/8.3/10.7 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h 4.3 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 6.5 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 14.6 s
0 - 1000 m Hızlanma 26.8 s
Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 6M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.71 : 1
Son Dişli Oranı 4.26 : 1
Aktarma AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion VPAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı
Süspansiyon (ön) I.MS.LW.ARB.
Süspansiyon (arka) 4Li.ARB.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 345 mm
Disk Çapı (arka) 310 mm
Jantlar (ön) 7.5J x 18
Jantlar (arka) 7.5J x 18
Lastikler (ön) 225/40 R 18 Y
Lastikler (arka) 225/40 R 18 Y
Rakamlar Ortada ama ben olsa cliov6 seçerdim:icon_tup: daha ilgi çekici bir otomobil
gecen bizimm kapıda v6 vardı fume clio gercekten cok guzeldi.
yuksek hızda stabilite sorunu oldugu dogrumu acaba gercekten??
Serhat Y.
13-01-2010, 21:30
kesinlikle clio v6
V6 kadar güzel body kiti olan araç varmı. 2 tane R32 versinler gene Clio V6 :D
R32'yi seçerim ama acı gerçek Clio V6 pistte R32'yi geçer.
yavuz364
13-01-2010, 21:57
R32 + SC.. dadından yenmez :)
hakkıkaten zor bi kıyaslama oldu
Tunç Kapa Konuyu 320 Devam :)
Sıkıldım birazcık adrenalin istiyorum :)
TR şartlarını düşündüğümüz zaman (araç sayısının azlığı) hangisini temiz bulursam onu alırdım..
Tunç kardeşim Almanyada onun tadını almış biri olarak beni dinle sen Clio V6 ;)
Tam bir adrenalin makinası.
Sende eski bi RS ci olarak bunu kulak ardı etmıyorum:D
clio V6 sanki daha bi değişik geliyor bana .. ben olsam şahsen clio'yu seçerdim ..
EvrenCan_RS
13-01-2010, 23:26
V6.... Görüntüsü herşeye yeter
ahmet3425
14-01-2010, 10:37
param olsa v6 yı kesinlikle araclarım arasına dahil ederdim. cok cekici bir makina.
R32 + SC.. dadından yenmez :)
Bi RS sahibi olarak,
+172 ;)
Valla 2 aracıda beğenirim ama Bence Clio Tam bir hot hatch
Çok fantastik oluşundan kaynaklı Clio V6 3.0 ı tercih ediyorum
Gövde görünümü olsun motor olsun çok sexy duruyo :)
İçini bilmiyorum V6'nın ama görünüş açısından Golf 4 çok eskidi artık bence V6 tercih ederdim.
torrento
14-01-2010, 15:51
kralı gelse yinede clio derim üzerine tanımam onun verdiği zevki hiçbir araç veremez ufak arkadan çeker v6 255 hp
kısmetse bi v6 lazım o halde herkesın ortak görusu clıo :)
erayakar
14-01-2010, 16:23
Clio V6 RS yakından gormeden konuşmak yanlış olur bence..
ahmetbaha-drs
14-01-2010, 16:51
Günlük kullanabileceğin ikinci bir aracın olacaksa Clio V6 haftasonları için çok keyifli,eğlenceli +oldukça dikkat çekici bir araç olur..Ama günlük kullanıma o kadar da yatkın değil bence..Günlük kullanım için 2.araç düşünmüyorsan konforu,donanımı daha iyi olsun ve ileride rahat durmam supercharger-twinturbo v.s yaparım dersen R32 Golf'u tercih etmen daha mantıklı olur diye düşünüyorum..
İkinci bi aracım yok acıkcası evdekilerin var onada ben yanasmam zaten mecburen olursa da sadece hafta sonu binebilcez
ahmet3425
14-01-2010, 17:02
http://cgi.ebay.co.uk/2005-RENAULT-CLIO-3-0-V6-SPORT-ENGINE-L7XL52-F175695_W0QQitemZ390086929847QQcmdZViewItemQQptZUK _CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5ad2fe2db 7
yazık etmisler ama komple motorun fiyatı baya uygun:)
musty01gtc
14-01-2010, 17:17
günlük binilecekse kesinlikle r32 bence ama hafta sonları veya daha az kullanım olacaksa v6 diyorum cunku günlük binilmek için v6 pek de uygun gelmedi acıkcası bana hem kucuk hem içi pek de hosuma gitmedi..
V6 nın yol tutuşunun çok kötü olduğunu duymuştum . R32 derdim ben .. ayrıca renault & volkswagen kalitede de volkswagen derim
DoDo_hamann
14-01-2010, 18:48
valla şu vergisi olmasa her türlü alırdım ben golfle kıyaslanmaz.
garaja çekiceksin önüne bir masa attırcaksın, oturup izleyeceksin :)
içi süpermiş :D :D :D
http://image5.sahibinden.com/photos/82/89/73/17828973bfb.jpghttp://image5.sahibinden.com/photos/82/89/73/178289730uw.jpg
ahmet3425
14-01-2010, 19:10
clio SYMBOL:D
clio SYMBOL:D
+1. aynısı hem de.. sen 100 milyarlık araba üret, içini ise rezil halde bırak... işte reno mantığı bu nedenle sevemedim bir türlü bu renoları...:icon13:
Eğer Clio V6 nın içine binip sağ koltukta bile bir tur atsanız araç hakkındaki bütün fikirleriniz kökten değişeceğine kesinlikle eminim..
dragon07
14-01-2010, 20:16
r32 görsem yolda bakmam :)
ama cliov6 görsem takip edeim :)
+1. aynısı hem de.. sen 100 milyarlık araba üret, içini ise rezil halde bırak... işte reno mantığı bu nedenle sevemedim bir türlü bu renoları...:icon13:
Yerden göğe haklısın. İç tasarımları çok kötü. Ama gel gelelim V6 100 binliralık araba değil. Türkiyede öyle vergi yüzünden.
Silverbullet
14-01-2010, 23:39
r32 bambaska cok begeniyorum ben,secimim golften yana olur.
Sefa_vts
15-01-2010, 00:26
http://www.sahibinden.com/turkiyede_tek_golf_r32_v6_4motion-52WQQaXQQ20307751WQQpXQQdisplayitem
Bundan bahsediyorsan eğer tunç kesinlikle bu :) Benim tercihim..
percussonali
15-01-2010, 01:09
tabiki pugeot306 derim ben:D:D:D:D:D:D:D
olmucak bişeyi demem ben:D
sefa feyyk olmasın o araç Tr de bile değilmiş 10 güne getircekmiş :D
aklım clioda kaldı ama :beuj:
şaşırma yaa
+1. aynısı hem de.. sen 100 milyarlık araba üret, içini ise rezil halde bırak... işte reno mantığı bu nedenle sevemedim bir türlü bu renoları...:icon13:
Yaw ne alakası var mis gibi içi var arabanın :D Yabancılık çekmeyesin diye öyle yapmışlar :D Aynaya da CD yi astın mı değme keyfine =))
çağlarcoskun
16-01-2010, 13:52
şaşırma yaa
aynen tunç şaşırma bencede :icon_tup:
Ikisininde kullanım tadı ayrıdır clio dediğiniz araç v6 olup herhangi bi aşırı besleme bulunamaktadır. Golfle kıyaslarsanız eğer silindir başına güç olarak v6 alır anahtarı. Dış dizayn olarakta clio daha şıktır. Iç mekanı golfun daha iyidir kullanılan malzeme ve sportiflik açısından. Clionun içi isi normal cliolarla aynıdır..
http://www.sahibinden.com/turkiyede_tek_golf_r32_v6_4motion-52WQQaXQQ20307751WQQpXQQdisplayitem
Bundan bahsediyorsan eğer tunç kesinlikle bu :) Benim tercihim..
şu R32 orkestra videosundan sonra r32 hayranlığı başladı bende :D
gerçekten hoş araç, belki birgün nasip olur :)
Konfor ve kalite R32'de kıyaslanmıcak kadar iyi yedek parça ve mod olaylarını iyicene araştırın v6 bu oynanmadan durulmazki.Sahibinden'de 4 kasa R32 var üstelik sc'li 425hp :D benimmisin diyeni yolda evire çevire öpersin.
http://www.sahibinden.com/2003_model_38_000km_golf_r32-26WQQaXQQ18675115WQQpXQQdisplayitem
keyifli forumlar.
Konfor ve kalite R32'de kıyaslanmıcak kadar iyi yedek parça ve mod olaylarını iyicene araştırın v6 bu oynanmadan durulmazki.Sahibinden'de 4 kasa R32 var üstelik sc'li 425hp :D benimmisin diyeni yolda evire çevire öpersin.
http://www.sahibinden.com/2003_model_38_000km_golf_r32-26WQQaXQQ18675115WQQpXQQdisplayitem
keyifli forumlar.
bunu millet normal golf zanneder :D :D 400 hp de olsa pek bi agresiflik, sportif ruh yok, zaten sahibi de bunun farkında Evo ile takas istiyor...
turkerrr
20-01-2010, 13:15
clio daha egzotik geliyor bana ama golf daha mantıklı bir tercih ayrıca golfün daha dengeli bir araba olucağa kanısındayım... clionun iç mekanı çok büyük dezavantaj...
bunu millet normal golf zanneder :D :D 400 hp de olsa pek bi agresiflik, sportif ruh yok, zaten sahibi de bunun farkında Evo ile takas istiyor...
tam sleeper işte abi :D millet 1.6 sanar peşine takılır şaka makinesi :D en fazla r32 görünümlü gti dır derler :)
Gokhan43
20-01-2010, 13:31
Kendim de Golf sahibiyim diye değil, ben de R32'yi tercih ederdim :D
tam sleeper işte abi :D millet 1.6 sanar peşine takılır şaka makinesi :D en fazla r32 görünümlü gti dır derler :)
sleeper mleeper ama ruhu olmayan araba bana göre değil :) :D japon forever :)
R32 derim golfun bu kasasına hayranım
turkerrr
20-01-2010, 14:17
http://www.sahibinden.com/2006_golf_r_32_f-1-15WQQaXQQ20518708WQQpXQQdisplayitem
harika ama bu kadar vergiyi golfe binerek vermek istemezdim açıkçası...
fsunnetci
20-01-2010, 14:30
tercihim clio v6 olurdu kesinlikle daha agresif ve hırçın r32'ye nazaren..
sleeper mleeper ama ruhu olmayan araba bana göre değil :) :D japon forever :)
Bu fiyata bu yaşta ve beygirde bu performası veren ruhlu taşıt ne varki.
volkan106
20-01-2010, 14:54
clio v6 tek gecerım
2 sinide alma.. o paraları o arabalara vermemek lazım.
Emir_b16a
21-01-2010, 02:35
2 sinide alma.. o paraları o arabalara vermemek lazım.
ha yaşa yaa zihnimi okudun :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.