Orijinalini görmek için tıklayınız : Vtı için rc enjektor seçimi
vtı atmosferik yüklü stg 2 cams piston vs. enjektör rc 320cc mi almalıyım yoksa 440cc mi konu ile ilgili bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim ona göre hemen enjektör sipariş vericem şimdiden herkese tşkrlrr..:)
almısken buyuk al derım....
düşürsen 440 rc var elimde
almısken buyuk al derım....
s300 beyın var aracta beyınden yakıt ayarlaması 440cc de rahat ayarlanır değilmi yani yakıtı kısma vb. durum 440cc ve 330cc arasında aynımıdır?
s300 beyın var aracta beyınden yakıt ayarlaması 440cc de rahat ayarlanır değilmi yani yakıtı kısma vb. durum 440cc ve 330cc arasında aynımıdır?
aynıdır tabı canım sıkıntı olmaz belkı coook buyuk enjektorler ıcın(1200cc falan )sıkıntı olabılır ama bu modellerde olmaz...
aynıdır tabı canım sıkıntı olmaz belkı coook buyuk enjektorler ıcın(1200cc falan )sıkıntı olabılır ama bu modellerde olmaz...
teşekkür edrim ben ozaman arkadsımda 440cc enj. var onu alayım
ayrı bi konu acmayayım dedim benzin regulatörü atmos. aracım almalımıyım yani regülatör mesela aem'in görevi nedir??
gerek yok atmosferık...
regülatör görevi hk. bilgi veririsen sevinirim..:)
regülatör görevi hk. bilgi veririsen sevinirim..:)
benzın basıncını ayarlar...na uygulamalarda (cok abartı olmamak kaydıyla) gerek yoktur...turbo sc falan yaparsan ıhtıyac olur.
benzın basıncını ayarlar...na uygulamalarda (cok abartı olmamak kaydıyla) gerek yoktur...turbo sc falan yaparsan ıhtıyac olur.
ozaman 220 hp lerde falan gerek yok regülatöre..
ozaman 220 hp lerde falan gerek yok regülatöre..
yokta 220 nasıl alıyosun na olarak onu ırdelemek lazım...
benzın basıncını ayarlar...na uygulamalarda (cok abartı olmamak kaydıyla) gerek yoktur...turbo sc falan yaparsan ıhtıyac olur.
ozaman 220 hp lerde falan gerek yok regülatöre orjinal regülatörle devan yani:D
nicomedia
19-01-2010, 00:16
220 hp n/a vti da ciddi bi güç demek.. imrendim dogrusu
220 hp n/a vti da ciddi bi güç demek.. imrendim dogrusu
ortalama canım 200~~220 hp :D inş. dynoya cıkıcaz rodajım bıtsın az kaldı ama tahmını rakam verdim pıston kol vs cams sbp tk kısacası hersey değişti motorda işltimse s300 wıdeband vs hersey var işte :)
ortalama canım 200~~220 hp :D inş. dynoya cıkıcaz rodajım bıtsın az kaldı ama tahmını rakam verdim pıston kol vs cams sbp tk kısacası hersey değişti motorda işltimse s300 wıdeband vs hersey var işte :)
yanlıs anlama ama bır sey soyleyım enjektor secımınde sıkıntı yasarken oyle 200 220 ler egzantrıkler pıstonlar kollar cok zor ıs...
yanlıs anlama ama bır sey soyleyım enjektor secımınde sıkıntı yasarken oyle 200 220 ler egzantrıkler pıstonlar kollar cok zor ıs...
yok canım nıe yanlıs anlıyayım sadece araçta orj. enjektor kaldı kafama takılan regülator vardı onuda saol acıklamıssın konu ile ilgili fazla n/a olsu turbo olsun bilgim yok ama ustam iyi onun dediği yaptığımız setup'ta 200~~220 hp rakamı ben vermedim enjektör ve regülatöre gelince değişmeye gerek olmadığını söledi bende bu forum cok gusel arkadaslıklar ve modifiye namına paylasımlar yapıldığı için paylastım..
Rstmania
19-01-2010, 01:22
200-220 NA biraz fazla değil mi? Honda üstadlarına bu soru..
bence 200 hp lerde bile regülatör+benzin pompası alman gerekli + 310 cc. yeterli olmalı
200 hp ok de 220 hpler yazdıklarınızla baya kasar adamı :) specleri yazsanız az çok alıcağınız gücü söyleyebilirim ..
B.Aktepe
19-01-2010, 08:34
benzin regulatoru ve benzin basınç saati kaliteli bir marka tercih edilip daimi şekilde gözlenmeli benzin basıncın bana kalırsa.
benzin pompanında yenilenmesinde fayda var tabikide.
440cc enjektor tercih edebilirsin. 2. el enjektor alıyorsun anladığım kadarı ile. kontrollerini yaptırırsın takmadan önce.
b16a dan hacimle oynamadan 200-220 arası çok güzel değerler :) iyi günlerde kullan.
13.5 civarı + güzel bi egzantrık seti felanmı var.
fsunnetci
19-01-2010, 09:43
220hp harbi güzel bir değer.turbo yapmak gereksiz o zmn:rolleyes:
bende hacimi1,8 yaptım. 84mm 12,5 sıkıstırma piston, egzantirik, kol,eagle krank, sibop, yay, sapka, aem ems,benzin rayı,aem kasnak,skunk2 emme vsvs aldım. +220 hp alabilirsem benden mutlusu olmaz galiba:) ama 220 hp gerçekten cok hayal :)
bence rahatlıkla alabilirsin 220 hp. leri egzantirklerin ney? + güzel bir tune ile rahat almalısın
Bi piston kol egzantrik le 220 hp alınıyorsa, bende alıyım ondan 2-3 kilo ya :)
B16 da, alt blok değişmedikçe yada stroker kit takılmadıkça (yani hacim büyümedikçe) 220 hp falan almak??? Kolay gelsin ne diyim
84.5 mm12,5 cr sıkıştırma küçümsenecek bir şıkıştırma deil yakın speclerde 235 hp leri alanlar var tune çok önemli Oz ellerse iyi birşeyler olur..
örnek: laci vtec 81.5 mm. 13 cr toda c egzantirkler + mapped Oz 210+ hp
bence rahatlıkla alabilirsin 220 hp. leri egzantirklerin ney? + güzel bir tune ile rahat almalısın
crower stage2 egzantiriklerim. özgün yapacak ayarıda. ins alabiliriz +210 hiç umudum yok ama:)
84.5 mm12,5 cr sıkıştırma küçümsenecek bir şıkıştırma deil yakın speclerde 235 hp leri alanlar var tune çok önemli Oz ellerse iyi birşeyler olur..
örnek: laci vtec 81.5 mm. 13 cr toda c egzantirkler + mapped Oz 210+ hp
Gömlek yağdanlıklar yağ pompası radyator vs.. vs.. değiştirmeden 13cr sıkıştırma? Sence nekadar sağlıklı ve mantıklı? Dekı aldın 220 hp yı, nekadar surecek?
Bu iş yemek yapmaya benzıyor bence.. Bır malzemeyı eksık yada cok yada yanlıs kullanırsan tadı tuzu olmaz, yenmez.. Hatta zehir olur burnundan gelır. Yasanmıslıkla tecrubeyle gozlemle sabıttır.
antalyada dmg ( murat) aynı spec'i toda d egzantirklerle yaptı 230 aldı diye hatırlıyorum..
Gömlek yağdanlıklar yağ pompası radyator vs.. vs.. değiştirmeden 13cr sıkıştırma? Sence nekadar sağlıklı ve mantıklı? Dekı aldın 220 hp yı, nekadar surecek?
Bu iş yemek yapmaya benzıyor bence.. Bır malzemeyı eksık yada cok yada yanlıs kullanırsan tadı tuzu olmaz, yenmez.. Hatta zehir olur burnundan gelır. Yasanmıslıkla tecrubeyle gozlemle sabıttır.
vallahi 2 sene dolu dolu bindik laci vtec'e hatta açıldı pistonlarında yada herhangi bir yerinde hiç birşey yok arac savaş abide toplanıyor stokerlı olarak şuanda hatta yakında pistonlarının fotosunu çekip satılıklara eklicem ;)
gömleklerin degiştirilmesine gerek yok ama diger saydıkların yapılması gerekli
Gömlek yağdanlıklar yağ pompası radyator vs.. vs.. değiştirmeden 13cr sıkıştırma? Sence nekadar sağlıklı ve mantıklı? Dekı aldın 220 hp yı, nekadar surecek?
Bu iş yemek yapmaya benzıyor bence.. Bır malzemeyı eksık yada cok yada yanlıs kullanırsan tadı tuzu olmaz, yenmez.. Hatta zehir olur burnundan gelır. Yasanmıslıkla tecrubeyle gozlemle sabıttır.
bende darton gömlek, miniklerden aldıgım koyo radyatör ve itr yağ pompası da mevcut.. alt yapımın sağlıklı oldugunu düşünüyorum. zaten vs vs yazarken onları demek istemiştim..
bende darton gömlek, miniklerden aldıgım koyo radyatör ve itr yağ pompası da mevcut.. alt yapımın sağlıklı oldugunu düşünüyorum. zaten vs vs yazarken onları demek istemiştim..
Ozaman hayırlı ugurlu olsun, Allah utandırmasın inş.
Ozaman hayırlı ugurlu olsun, Allah utandırmasın inş.
t.ederim kardeşim. inş bi sıkıntı yasamayız:)
84.5 mm12,5 cr sıkıştırma küçümsenecek bir şıkıştırma deil yakın speclerde 235 hp leri alanlar var tune çok önemli Oz ellerse iyi birşeyler olur..
örnek: laci vtec 81.5 mm. 13 cr toda c egzantirkler + mapped Oz 210+ hp
13cr sıkıştırma yap avansdan kurtulamasın, sıkıştırmak demek güç demek deyil yakıt oktanı yüksek olmasa, hee metanol kullanırsan sıkıştırmayi 15cr yap o zaman daha iyi beygir alırsın, b16a2 için 97 oktan için 200hp alırsan başka sey isteme, acaba ne kadar sağlıklı olacak.
hocam yapıldı işte izmirde yalan mı söylüyorum laci vtec herkez bilir 97 oktan ile 210 hp cıkardı 13 cr ile paşaoglunda dyno veriside mevcut hatta ve hatta 2 sene deli doluda gazladık arac ile..
evet erolcum o bahsettıgın guclerı hemen hemen aldık aractan gayette zeklı ve sorunsuzdu.setup:darton gomlek,je 84.50mm 13.5cr pıston,manley kollar,ıtr yag su pompası,koyo radıator mugen termostat ve fan mushuru,stroker krank,aem ems,440cc enjektor,toda c serısı egzantrık.dc 2.5''headers vs.vs.suan araca gunluk hayatımda kullandıgım ıcinde toda c egzantrıklerı sokup b16b egzantrıklerı taktım.hıc bır sıkıntım yok..tek bır sey harıcınde aem ems arzalandı:mad: sıkıntı buyuk:D
slowmotion
03-02-2010, 02:28
inş istediğin gücü alırsın dostum. speclerin bayağı iyi. ben 330cc enjektör öneriyorum. forumda geçen tartışması olmuştu. 440cc takınca afr zengin olması gerekirken fakire düşmüştü. deneme imkanın varsa bir yerlerden bul dene öyle al derim...
evet erolcum o bahsettıgın guclerı hemen hemen aldık aractan gayette zeklı ve sorunsuzdu.setup:darton gomlek,je 84.50mm 13.5cr pıston,manley kollar,ıtr yag su pompası,koyo radıator mugen termostat ve fan mushuru,stroker krank,aem ems,440cc enjektor,toda c serısı egzantrık.dc 2.5''headers vs.vs.suan araca gunluk hayatımda kullandıgım ıcinde toda c egzantrıklerı sokup b16b egzantrıklerı taktım.hıc bır sıkıntım yok..tek bır sey harıcınde aem ems arzalandı:mad: sıkıntı buyuk:D
geçmiş olsun kardeşim nasıl bir arıza bu ?
çok geçmiş olsun kardeşim.
saolun kardeslerım ama yapacak bır sey yok s300 yolu gozuktu.yakınlarınızda uygun fıyatlara varsa haberdar edersenız sevınırım..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.