PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ae101 corolla headers...



ae101
21-01-2010, 01:07
arkadaslar uzun zamandır ae101 corollama amerıkadan 4-2-1 krom hedars getırtmeyı dusunuyodum ve sonunda uygun zaman oldugunu dusundum ve yapmaya karar verdım umarım verım alırım.... sizce nasıl bı vrim alırım...bub dısında ıyı yalıtılmıs ve soguk hava ceken bı AEM dry flow hava fılıtresı ıle beraber...



http://img46.imageshack.us/img46/8315/20261336y45.jpg (http://img46.imageshack.us/i/20261336y45.jpg/)

-batu-
21-01-2010, 01:15
abi, 2 marka var onlardan birini al bence, Pacesetter en iyisi tek geçerim. Sarmana gerek yok kendilinden ceramic powder coated. İkincisi JVT, Orta kalite. Zaten fiyat farkından anlarsın. Bunların üstüne kat iptali + 51 mm egzos + yazlılım gayet iyi sonuçlar vericektir kefilim :D
Eğer 114 lükse dediklerimi yaparsan 13x hpler seninle :D Finallerde bitti göreyim artık şu amerikan korollayı ya :D

ae101
21-01-2010, 01:27
abi, 2 marka var onlardan birini al bence, Pacesetter en iyisi tek geçerim. Sarmana gerek yok kendilinden ceramic powder coated. İkincisi JVT, Orta kalite. Zaten fiyat farkından anlarsın. Bunların üstüne kat iptali + 51 mm egzos + yazlılım gayet iyi sonuçlar vericektir kefilim :D
Eğer 114 lükse dediklerimi yaparsan 13x hpler seninle :D Finallerde bitti göreyim artık şu amerikan korollayı ya :D


bakalım artık bırıne bakacaz...51 lık var zaten ılk adımı onunla attımm
yazılım konusunuda konusalımm senınle bı ara.... ee artık bı goruselımm yaww:)

fsunnetci
21-01-2010, 08:29
bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..:D
Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..
topkapıda egsozcu selçuk var hondacılar bilir onu biz ona yaptırmıştık krom headers ve komple 51 lik boruları o zamnlar 1000tl sıkı pazarlıkla işi bitirmiştik:rolleyes:
headers sonrası ole amanın aman bir hp artışı olmuyor Ae101'lerde çünkü hafif kasa ve sıkıştırma ile yürüyen araç bunlar ama 3.vites uzaması harika oluyor ve üst devirlere tırmanma daha bi hızlanıyor araç daha erken redline çizgisine ulaşıyor..yalnız her hafta radyatör suyunu kontrol et çünkü su kalmayabiliyor eğer çok gazlayan biri isen..neden der isen manifold radyatöre çok yakınlaşıyor ve ısısı radyatörde su kaybına neden oluyor..ısı geçirmeyen sargı bezi kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim yoksa sıkıntı yaratıyor..:rolleyes:
aracın performansı nasıl oluyor diyorsan bunu 34 han plakalı ep3 type R sahibine sorabilirsin :hahaha: ya da modifiye sonrası 150 hp yaptıklarını zannetikleri civic Si sahiplerine:D

tool
21-01-2010, 10:57
ciddi anlamda ufak portlari var 4afe motorun, once silindir kapagina girismeniz gerekir bence :)

fsunnetci
21-01-2010, 11:08
çağatayın sarı toyota kapak taşlama soucu 1.vites 70 2.vites 115km yapıyordu arabada egzantrik varmış gibi yürüyordu araba:confused::icon_wack egzantrikleri değişmeye bak o araçta ancak o zmn devir çevirmeye başlarsın yaptığın headers uygulamasıda iş görür ozmn he:rolleyes:

ae101
21-01-2010, 12:58
bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..:D
Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..
topkapıda egsozcu selçuk var hondacılar bilir onu biz ona yaptırmıştık krom headers ve komple 51 lik boruları o zamnlar 1000tl sıkı pazarlıkla işi bitirmiştik:rolleyes:
headers sonrası ole amanın aman bir hp artışı olmuyor Ae101'lerde çünkü hafif kasa ve sıkıştırma ile yürüyen araç bunlar ama 3.vites uzaması harika oluyor ve üst devirlere tırmanma daha bi hızlanıyor araç daha erken redline çizgisine ulaşıyor..yalnız her hafta radyatör suyunu kontrol et çünkü su kalmayabiliyor eğer çok gazlayan biri isen..neden der isen manifold radyatöre çok yakınlaşıyor ve ısısı radyatörde su kaybına neden oluyor..ısı geçirmeyen sargı bezi kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim yoksa sıkıntı yaratıyor..:rolleyes:
aracın performansı nasıl oluyor diyorsan bunu 34 han plakalı ep3 type R sahibine sorabilirsin :hahaha: ya da modifiye sonrası 150 hp yaptıklarını zannetikleri civic Si sahiplerine:D


bu bılgılendırme ıcın cok tesekkur ederımm.....sargıyı nerden bulabılırım....

fsunnetci
21-01-2010, 13:20
şeref ustada var Honda Radar'da mehmete söylersen yardımcı olur sana..

ae101
21-01-2010, 13:25
gecende mehmett abının yanındaydım..geyıkk yapıyodukk dedımm benım green stuffları burda takalım buraya honda dısında araba gırmıyoo dıyoo:)

fsunnetci
21-01-2010, 22:25
gecende mehmett abının yanındaydım..geyıkk yapıyodukk dedımm benım green stuffları burda takalım buraya honda dısında araba gırmıyoo dıyoo:)
hahaha:D :hahaha:mehmet oyle diyorsa vardır bi bildiği..yeri geldimi mibüs bile giriyor oraya;)

levent
21-01-2010, 22:54
bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..:D
Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..


abi yanlışın var 4afe konusunda biraz, hepsi 114 diildir, 105-109 ve 114 lük olarak 3 versiyonları var yazılım kat olup olmaması ve emisyon değerleri (ihraç edildikleri ülke std ları) na göre değişiyor biraz biraz :)

ama dediğin gibi headers + egsoz + filtre kiti ile 15 hp nerdeee ? + 13x hp için egzantrik, ayarlı kasnak düzgün bi timing + chip şarttır 4afe de daha yukarsı için üst kapağa işlem gerekir biraz portlara , ama esas konuya döncek olursak üst devirlerin rahatlar egsoz filtre headers ile.

tool
21-01-2010, 23:02
çağatayın sarı toyota kapak taşlama soucu 1.vites 70 2.vites 115km yapıyordu arabada egzantrik varmış gibi yürüyordu araba:confused::icon_wack egzantrikleri değişmeye bak o araçta ancak o zmn devir çevirmeye başlarsın yaptığın headers uygulamasıda iş görür ozmn he:rolleyes:


mesajiniz sanki kapak taslama sonrasi viteste yapilan son surat degismis havasi veriyor ama disli ile oynamadan yada limitore mudahele etmeden mumkun degil malesef...

Schumi
21-01-2010, 23:07
Yukarıdaki arkadaşın postunu tekrar okursanız 114 lük ise araç yazılım header vs.vs. ile 130 lu rakamları bulabilir diyo. Bencede bu değerleri görür. 139 görmez belki ama 131 vs.vs. görür.

levent
21-01-2010, 23:11
Yukarıdaki arkadaşın postunu tekrar okursanız 114 lük ise araç yazılım header vs.vs. ile 130 lu rakamları bulabilir diyo. Bencede bu değerleri görür. 139 görmez belki ama 131 vs.vs. görür.

94 japonlar 109, 95-96 yerliler 105, 97-98 yerliler 114 denilir genelde ama ne çıkıcağı belli olmuyo, killererkan erkan abinin 98 model ae101 filtre kiti ile 109,8 vermişti seneler önce dynoda mesela :) o yüzden bence öncelikli olarak bi dynoya çıkmak lazım abi;)

tool
21-01-2010, 23:14
http://i45.tinypic.com/2ibzwbk.jpg

4afe, then 4agze smallport (same dimensions as 4age smallport), then 4age bigport

PPR engineering
21-01-2010, 23:33
ciddi anlamda ufak portlari var 4afe motorun, once silindir kapagina girismeniz gerekir bence :)

+1000000000000 :) port&polısh ince jonta kestirin headers çok işe yarıyo bu araçda.not:bu headers i sahibinden de gördüm satılık bir bakın isterseniz

PPR engineering
22-01-2010, 00:03
http://www.sahibinden.com/toyota_corolla_93--97_headers-51WQQaXQQ20261336WQQpXQQdisplayitem

header bu bakın bi isterseniz belki daha ucuza gelir böle...

poşetçay
22-01-2010, 00:17
headers filitre kiti we yazlımla alacagı en fazla 10-12 hp

ae101
22-01-2010, 02:24
http://i45.tinypic.com/2ibzwbk.jpg

4afe, then 4agze smallport (same dimensions as 4age smallport), then 4age bigport


yazılım dan sonra hatta ayarlı kasnaktan sonra ılerı gıdersem kesınlıkle port polish,port maching ve over size subap kapak taslama ve ince conta yapmak gerekir..bide 7a-ze krankı koydum mu doyma keyfıne....

levent
22-01-2010, 10:58
yazılım dan sonra hatta ayarlı kasnaktan sonra ılerı gıdersem kesınlıkle port polish,port maching ve over size subap kapak taslama ve ince conta yapmak gerekir..bide 7a-ze krankı koydum mu doyma keyfıne....

7aze diye bi model yokki, 4agze lere 7afe kapak koyuyolar hacmi büyütmek için Cem ;)

ae101
22-01-2010, 11:35
7aze diye bi model yokki, 4agze lere 7afe kapak koyuyolar hacmi büyütmek için Cem ;)

yanlış yazmısınn pardonn...:)

gökan
22-01-2010, 11:41
kanka header güzel olur aracına :)

fsunnetci
22-01-2010, 12:31
opel corsa toyota corona:D yaws headers hangi aracta verim sağlamıyorki Ae101'de iş yapmasın:soru: radyatörde ki suyu eksiltmesinden başka bi sıkıntısı yok..onun çözümünüde sana yazmıştım :icon_tup: yaptır headersi sonra farkını görürsün roll'de titahtitahtitah:hahaha:

BAHADIR24
22-01-2010, 13:07
mesajiniz sanki kapak taslama sonrasi viteste yapilan son surat degismis havasi veriyor ama disli ile oynamadan yada limitore mudahele etmeden mumkun degil malesef...

;)
birde anlamadığım 1-2 fazla hız yapmak neye yarar:D birde 100 görür ama 25 saniyede ne anlamı var:confused::D

dragstar
23-01-2010, 11:50
7aze diye bi model yokki, 4agze lere 7afe kapak koyuyolar hacmi büyütmek için Cem ;)

kapakla motor hacimi büyümezki 7a-fenin krankı daha strokelu boreları aynı 81mm 4a nın storku 77mm, 7a-fenin 85.5

ama sıkıştırmayı düşürmekmek için 7a-fe kapağı 4agzelerde kullanılabilir

ki hacim arttırmak en güzel modiiyedir bence cem için 7a-fe krankı aradım bi ara bulamadım

-batu-
25-01-2010, 19:32
kapakla motor hacimi büyümezki 7a-fenin krankı daha strokelu boreları aynı 81mm 4a nın storku 77mm, 7a-fenin 85.5

ama sıkıştırmayı düşürmekmek için 7a-fe kapağı 4agzelerde kullanılabilir

ki hacim arttırmak en güzel modiiyedir bence cem için 7a-fe krankı aradım bi ara bulamadım

7a-fe nin bloğu (Crank kollar ve pistonları kullanarak) 4ageleri frankestein 7age yapıyorlar, 128 hp lik smallport 4age 140hpleri görüyor ve tork manyağı oluyor. toyotada a serisi motorlarda en sağlam krank 7anınki 4age den bile sağlamdır ve iyi balanslanmıştır.

Ayrıca 4afe genelde orta devir torku için üretilmiş bir makinedir. 22 derecelik subap açıları, dar portları, ince uzun runnerlarıyla. Şehir içi kullanımı için üretilimiş çift eğrili tork grafiğinden kurtulmak gerekir. Eğer atmosferik birşeyler yapılırsa aşağıdaki gibi bir liste oluşur ve doğru uygulamalarla değil 130lar 140+ lar zorlanabilir.

Header + 51mm Komple Düz Boru
Port Polish, Port matching. (Oversize subapları tavsiye etmiyorum, port polish üstüne 7000 rpm çevirsen bile yeterli sübap boyu, büyükleri alt devirlerde türbülans etkisi yapabilir.)
İnce Conta, Kapak Taşlama veya Pistonla Sıkıştırmanın 9.5:1 den 10.5 + ya çekilmesi
En fenası ITB
Doğru ellerde bir yazılım.

bunların üstüne + Egzantirik ve kısa yapılabilir.
Yanında da bir benzin istasyonu olursa dertsiz tasasız binilir gayet te güzel olur. Kafam atmoya dönüyor düşündükçe, hadi hayırlısı

Greentiger01
31-01-2010, 08:29
98 model efsaneler fabrika çıkışlı headersli diye biliyordum yanlışmı biliyorum acaba

levent
31-01-2010, 10:01
kapakla motor hacimi büyümezki 7a-fenin krankı daha strokelu boreları aynı 81mm 4a nın storku 77mm, 7a-fenin 85.5

ama sıkıştırmayı düşürmekmek için 7a-fe kapağı 4agzelerde kullanılabilir

ki hacim arttırmak en güzel modiiyedir bence cem için 7a-fe krankı aradım bi ara bulamadım

kemal demek istediğimi anlamışsın işte yanlış yazmışım orda dövercesine yazmana gerek yoktu ;)

abd de yığınla var 7afe krankı arayan bulur herşey paraya bakar, ama malezyadan getirmek daha ucuza mal olur :heyoo:

fsunnetci
31-01-2010, 10:05
evet yanlış biliyorsun :) oyle derler hep ama hikaye bu? 98'ler 96'larla yürüyemiyor bile nedeni de katalizör olması ve 70kg fazladan ağırlık Abs+Srs+Ac+katalizör fln gibi fazladan eksra özellikler..

Greentiger01
31-01-2010, 11:54
Peki ben bu uygulamayı 97 model efsaneme uygularsam ne gibi sonuçlar alablirim ?

fsunnetci
31-01-2010, 23:43
Efsanemiii:eek: lem Ae86 levin desen tamam efsane diyecemde Ae101'in neresi efsane:confused:
sana tavsiyem bu arabaların motorları gerçekten performanslı bir motor ama parça sıkıntısı çok o yüzden hiç uğraşma derim.eğer ki performans istiyorsan Civic Si yada Integra al bak keyfine..corolla ile alcağın performansın kat be kat üstünü alırsın bu iki araçla..:icon_wack

Greentiger01
01-02-2010, 08:12
Efsanemiii:eek: lem Ae86 levin desen tamam efsane diyecemde Ae101'in neresi efsane:confused:
sana tavsiyem bu arabaların motorları gerçekten performanslı bir motor ama parça sıkıntısı çok o yüzden hiç uğraşma derim.eğer ki performans istiyorsan Civic Si yada Integra al bak keyfine..corolla ile alcağın performansın kat be kat üstünü alırsın bu iki araçla..:icon_wack
Lewin başlıbaşına bi efsanedir ona diyecegm yok haklısın. Ama google efsane kasa yaz b istersen bak karşına ne çıkacak :D:D

makif84
01-02-2010, 08:19
corolla SPECİAL modellerinde orjinal headers çıkıyo bilginize

fsunnetci
01-02-2010, 14:43
Evet 98 lerde Headers çıkıyor ama bir işe yaramıyor salakça bi headers..iş görmüyor yani anlıcağın..onu da denedim ama yalan oldu sonra Topkapıda Egzozcu Selçuğa 1200Tl ye komple egzoz ile Krom Headers yaptırdık:icon_tup:

fsunnetci
01-02-2010, 14:46
Lewin başlıbaşına bi efsanedir ona diyecegm yok haklısın. Ama google efsane kasa yaz b istersen bak karşına ne çıkacak :D:D

nan tühh efsaneyi pert ettik desene napalım kaderi böyle imiş:D
Corolla Ae101'i severim çok günlerim geçti o araba ile MomoCorse Black 17 jantları ilk ben takmıştım bu kasaya ;)

Greentiger01
04-02-2010, 20:46
nan tühh efsaneyi pert ettik desene napalım kaderi böyle imiş:D
Corolla Ae101'i severim çok günlerim geçti o araba ile MomoCorse Black 17 jantları ilk ben takmıştım bu kasaya ;)
ilk spoonuda ben taktım efsaneye

cgtuzn
28-07-2013, 01:35
Efsanemiii:eek: lem Ae86 levin desen tamam efsane diyecemde Ae101'in neresi efsane:confused:
sana tavsiyem bu arabaların motorları gerçekten performanslı bir motor ama parça sıkıntısı çok o yüzden hiç uğraşma derim.eğer ki performans istiyorsan Civic Si yada Integra al bak keyfine..corolla ile alcağın performansın kat be kat üstünü alırsın bu iki araçla..:icon_wack

1. sayfada "sıkı pazarlıkla 1000 TL' ye taktırdık" dediğiniz headers son sayfada 1200 TL oldu.

Performans konusundan bahsederken Corolla' ya 17" Momo corse taktığınızı söylediniz.

Corolla' nın parçasının olmadığını söylüyorsunuz fakat kullandığınız integra' nın Allah korusun arka camı patlasa parça bulamayacağınızdan Pleksi malzeme kullanacağınızı biliyor musunuz?

h.guroglu
28-07-2013, 02:29
1. sayfada "sıkı pazarlıkla 1000 TL' ye taktırdık" dediğiniz headers son sayfada 1200 TL oldu.

Performans konusundan bahsederken Corolla' ya 17" Momo corse taktığınızı söylediniz.

Corolla' nın parçasının olmadığını söylüyorsunuz fakat kullandığınız integra' nın Allah korusun arka camı patlasa parça bulamayacağınızdan Pleksi malzeme kullanacağınızı biliyor musunuz?

3 senelik konuyu hortlattığının farkındamısın:icon_wack:icon_wack

tuner faruk
28-07-2013, 02:38
Halamın sakalları olsa amcam olurdu :D Hey Allahım konun üstünden 3 sene geçmiş adam ekmeğe mama derken Fatih abi Corolla pert etmiş adam arama butonuna ae101 yazıp çıkan konuları bulup 3 sene önce yazılanları düzeltmeye çalışıyo :D

gökberk
28-07-2013, 02:44
Biz Corolları da iyi biliriz Tuner..

tuner faruk
28-07-2013, 02:50
Biz Corolları da iyi biliriz Tuner..

Biliriz kanka :D O defterleri kapatalı çok oldu Filtre düz borulu LPG li aile aracı artık o :D

gökberk
28-07-2013, 02:55
Nankör seni.. :D
Adapazarı'na gel de balık yemeğe gidelim.. Daha da bu konuya yazmayacağım ! :)

cgtuzn
30-07-2013, 23:25
hadi ben google' a ae101 yazdımda gördüm, sen nerden farkettin.?

YunusCan
01-08-2013, 22:49
headers filitre kiti we yazlımla alacagı en fazla 10-12 hp

araca uygun yazılım yok. Beyın okunamaz programlanamaz. Headers komple 51lık boru ve guzel bı son sustucu dusunulebılır hava fıltresı sımota universal tercıhımdır. Yakın bır arkadasımda vardı headerstan snra ıyı gucler elde edıldı ama sadece headers olarak dusunmeyın komple egzoz olması gerek. Headers ı 450 tl gıbı bı rakama almıstık. 7afe lere uygun headers 4afeyede uygundur.

Chn53
02-08-2013, 00:07
bende corolla varken çok aradım headers çok saçma biyerden denk geldi 250 liraya almıstım :D

Bluttbeton
02-08-2013, 00:16
Nerden bulmuştun Cihan :) kaşıntım tuttu yapmıcam yapmıcam diyom ama :D :D

Redfish16V
02-08-2013, 01:26
Nerden bulmuştun Cihan :) kaşıntım tuttu yapmıcam yapmıcam diyom ama :D :D
sen önce düz boru yaptır :p:D

Bluttbeton
02-08-2013, 02:03
sen önce düz boru yaptır :p:D

yaptırrım egsoz benim boru benim :D :D