PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Stı mega test



M_PROJECT
22-01-2010, 01:07
_N5AScA-5q4

http://www.youtube.com/watch?v=_N5AScA-5q4&feature=sub



uzun ama vaktiniz varsa izlemeye degecek bir test .

arac listesi

Impreza STI spec C, Impreza STI, BMW M3, Audi S4, Mercedes Benz C55 AMG

VeNoM_35
22-01-2010, 01:19
el freni olayı olmasa güzel test aslında, çünkü orda beceriye bakıyor olay.

M_PROJECT
22-01-2010, 01:21
el freni olayı olmasa güzel test aslında, çünkü orda beceriye bakıyor olay.

27 dakkadan el freninimi sectin , on yargili almanci :D

levent
22-01-2010, 01:35
baya başarılıymış impi spec c tabiki :)

VeNoM_35
22-01-2010, 01:39
27 dakkadan el freninimi sectin , on yargili almanci :D

euheuhe zaten o bölümden sonrasında pek birşey yok düzlükte basıyorlar stabilliğe fln bakıyorlar. genel olarak fena değil test, yinede japanlara güvenmiyorum:D

M_PROJECT
22-01-2010, 01:42
euheuhe zaten o bölümden sonrasında pek birşey yok düzlükte basıyorlar stabilliğe fln bakıyorlar. genel olarak fena değil test, yinede japanlara güvenmiyorum:D

bu test biraz farkli kullandiklari araba spec c oldugu icin , adamlar sadece kendi pazarlarina uretiyorlar spec c leri ve hala 2 litre . bmw severler izlemesin :D

grkm
22-01-2010, 01:45
bu test biraz farkli kullandiklari araba spec c oldugu icin , adamlar sadece kendi pazarlarina uretiyorlar spec c leri ve hala 2 litre . bmw severler izlemesin :D

yalnız 07sti, 05 spec c ye göre biraz daha mı stabildi bana mı öyle geldi :rolleyes:

elpadre
22-01-2010, 12:08
guzel test yapmöıslar adamlar ugrasıyorlar

Stı-PoweR
22-01-2010, 13:20
bana göre c63 ile m3 virajdan da daha hızlı çıkıp son hızı daha iyi yapabilirdi.!!!

khan
22-01-2010, 14:47
sti a zaten diyecek kelime yok her ne kadar agzi olan birsey diyorsada, s4 ve amg hakkaten cok basarili konforlu ve stabil bir sekilde gidiyorlar.
musti egitici ogretici videolar koyuyorsun bu ara cok iyi oluyor, bazi arkadaslar yorum yapmadan bunlari izleseler azicik arastirsalar, neyin ne oldugunu gorup komik durumlara dusmeyecekler;)

deathofacar
22-01-2010, 16:04
mustafa eline sağlık çok güzel bir kaynak. spec c nin vites kolunun diğerlerinden daha fazla sallanması rijitliğini ortaya koyuyor. eğer japonyanın m3 ü olmak istiyorlarsa o rijitliği koruyup o vitesin kolunun da kamyondan korkan clio reklamındaki sallanmaması lazım :)

khan
23-01-2010, 00:30
bence kesinlikle vites kolu sallanmaya devam etsin;) sti kullanicisinin sallanmayan vites koluyla isi olmaz. kirilmayan sanziman, kirilmayan transfer kutusu, patlamayan diff;), kopmayan sasi yeter. Vites kolu sallanmayan smg1 smg2 hurdacilarda yiginla, varsin kol sallansin;)
zaten mekanik olarak vites kolunun sallanmamasi mumkun degil cunku tam simetrik agirlik dagilimi ve boxer motor sayseinde, subaruda sanzimanda halat ivir kivir yok direk vites kolu sanzimanin ustunde, sanziman kulak ile traverse bagli o yuzdende sasi rigidligi ile alakasi yok, halat koptu, uzadi vs vs davasi olmaz yani. bunun aynisi manuel porschelerdede boyledir cunku sistem tamamen ayni. Porsche bu sorunu sorun olarak gorup cozerse subaruda cozer;) cunku hedef eskiden m3 idi artik ornek alinan porsche zaten videolarda izledigimiz gibi 5 tane subaruyu rahat alan ihtiyar spor arabasinin bile ustunde performansi, sonuc olarak subarucular ve mekanik severler olarak bizim istegimizde bu varsin mekanik ustunluk olsunda vites kolu sallansin, mekanikten vazgecersek gider eski model bir s4 aliriz sonucta 2001 wrx parasina :D.

chiefkadir
23-01-2010, 01:06
uzun ama vaktiniz varsa izlemeye degecek bir test .

arac listesi Impreza STI spec C, Impreza STI, BMW M3, Audi S4, Mercedes Benz C55 AMGİzlemeye değdi sağoalasın:icon_tup:

erkan.dinkcier
23-01-2010, 08:38
Çok zevk alarak izledim test videosunu. Güzel paylaşım ellerine sağlık.