PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 3000devirden sonra yığılma



ceco
22-01-2010, 10:57
arkadaşlar sıtedeki bilğili arkadasların yardımına ıhtıyacım war...

aracım 99 model ımp. 2,0gt

aracta gaza yuklenince 3000devirden sonra kesme yapıyor nedenı ne olabılır?

akış metre dedıler akısmetreyı degıstırdım, buji kablosu dedıler kabloda değişti baska neden olabılır??? yardımalrınızı beklıyorum...

Xenomorph
22-01-2010, 12:09
Benzin Pompası Olabilir

sulhi
22-01-2010, 12:40
kesme derken kütt die mi kapatıyo yani bi anda?

ceco
22-01-2010, 13:40
pompada sıkıntı yok yenı alındı;)

@sulhi
evet kanka tam 2900 3000devirde kendını bırkaıyo arac?

sulhi
22-01-2010, 13:47
bosst cat yapıodur kac bar da yapıo bunu?_

Mehmet Gazihan
22-01-2010, 13:49
arıza vermiomu okutsana bi hafızayı

fatiii
22-01-2010, 13:57
sulhinin dedigi gibi boost cut olabilir büyük olasılık..

turbo basıncına baktınmı kesmeden hemen önce?

sulhi
22-01-2010, 14:04
1 barın altına düşür kanka bide öle dene..

kickboxer
22-01-2010, 14:10
boost 0.8 i gecınce bı anda keser arabayı ama yarım bı yıgılmaysa degıldır bıldıgın keser arabayı

khan
22-01-2010, 14:41
boost cut 98 modelde 1.2 barda olur, eger duvara vurmus gibi kesiyorsa boost cut yapiyordur arkadaslarin dedigi gibi ama eger pepeleme yapiyorsa bobinden yapiyordur yuksek ihtimal bir diger ihtimalde benzin basincinda bir sikinti vardir, regulator hortumumunda yirtik veya regulatorde olabilir.

ceco
22-01-2010, 16:23
arac 0,8 de de aynı 1,2 de de aynı sıkıntıyı cıkarıyor, rolantıde sıkıntı yok sadece yüklenınce 3000 devırden sonra yapıyor.

ceco
22-01-2010, 16:55
arkadaşlar bi usta krank devir sensöründe sıkıntı olabılceğini söyledi, olasılığı nedır sizce?

H22Power
22-01-2010, 17:01
cengizciğim benle dene birşeyi kalmaz arabanın:) şaka bir yana daha önce yazıcaktım bu problemi çıkartan olaylarla ilgili birkaç bişi yazıldı die sustum söliyim
1)akışmetre (değilmiş)
2)bobin (değilmiş)
3)carbon clean (yapıldı mı bilmiorum)
4)benzin filtresi (değişti mi bilmiyorum)
5)pompa ( ne durumda bilmiyorum)
6)regulatör (ne durumda bilmiyorum)
7)boost cut (sanırım map ayarından yapıldı mı bilmiyorum)
bakmam lazım arabaya birgün barbaros abinin orda denk gelirsek elimden geleni yaparım ama arabanda wideband varsa işler dahada kolaylaşır...

ceco
22-01-2010, 17:07
ya aracta wide band warda, gecen evc yı bıras kurcalamışlardı ordanda bısıkıntı verırmı acaba? :D

ceco
22-01-2010, 17:08
cengizciğim benle dene birşeyi kalmaz arabanın:) şaka bir yana daha önce yazıcaktım bu problemi çıkartan olaylarla ilgili birkaç bişi yazıldı die sustum söliyim
1)akışmetre (değilmiş)
2)bobin (değilmiş)
3)carbon clean (yapıldı mı bilmiorum)
4)benzin filtresi (değişti mi bilmiyorum)
5)pompa ( ne durumda bilmiyorum)
6)regulatör (ne durumda bilmiyorum)
7)boost cut (sanırım map ayarından yapıldı mı bilmiyorum)
bakmam lazım arabaya birgün barbaros abinin orda denk gelirsek elimden geleni yaparım ama arabanda wideband varsa işler dahada kolaylaşır...

lan passat mustafa bı cıkarım aracı ılk senı bulcam zaten:D:D eyv saolasın sıkıntıları halledıp gıdıcem yanına zaten barbının.

H22Power
22-01-2010, 17:12
ya aracta wide band warda, gecen evc yı bıras kurcalamışlardı ordanda bısıkıntı verırmı acaba? :D

evc den olabilir hortumları çıkarılmışsa wastegate hortumu açık bırakılmışsa eğer evc de 1.0 barda gösterse 1.5 da gösterse wg Allah ne verdise basacağından boost cut olur boost saatin varmı?

ceco
22-01-2010, 17:23
kanka bost saatım yok.

H22Power
22-01-2010, 17:30
kanka bost saatım yok.

boost saati bağla eğer yoksa ben bugun yarın barbaros abiye gidicem zaten orda benim blitz i de takabiliriz kaldı ki barbaros abide test için hks de var %90 sorun o basınç tahmininden yüksek boost cut var umarım odur yoksa sana yazdığım liste o2 sensörü hararet müşürü benzin depo temizliği vs vs die gider işin kötü yanı sorunu bulana kadar bunları tek tek değiştirmek lazım:( yada arıza tespit ücreti ödeyerek yetkili serviste makinaya bağlamak lazım barbaros abide çoğu aracın programı hatta bilgisayarları var ama subaru varmı bilmiorum...

ceco
22-01-2010, 17:34
ok kanka saolasın bı gotureyım ben su hatayı buldurmak için;)

khan
22-01-2010, 18:36
GC8 ler obd1 yani ariza soketini takarak herhangi subaru bilen bir adam kodunu okur ama ariza lambasi yanmiyorsa zaten bir hata yoktur.

Bobin olmadiginq emin misin? krank aci veya egzantrik aci sensorlerinden deyapabilir dogru denemek lazim.

subaruyu bilen taniyan bir ustaya goturursen kisa surede cozer;)

ahmet3425
22-01-2010, 19:02
ateslemeyle ilgili bi sıkıntı gibi gorunuyor bobinleri iyice kontrol etmenizi oneririm.

Oz`
22-01-2010, 20:09
arabandaki evc de boost satti var kim elledi senin Safc neonu kurcalatmış uyada biri kurcalamış olabilirmi ? Evc de basıncını görebilirsin AFr ne bakabilirmisin lütfen o kesiklik yaptığında

missfire gibi bişey yaptığında araç genelde ariza ısığını anlık yakar

boboini coil on plug değil arabada çok güçlü bir araç değğil limti zorlanmadığından dolayı sorun yaratmaz

impreza_can
22-01-2010, 20:47
arabandaki evc de boost satti var kim elledi senin Safc neonu kurcalatmış uyada biri kurcalamış olabilirmi ? Evc de basıncını görebilirsin AFr ne bakabilirmisin lütfen o kesiklik yaptığında

missfire gibi bişey yaptığında araç genelde ariza ısığını anlık yakar

boboini coil on plug değil arabada çok güçlü bir araç değğil limti zorlanmadığından dolayı sorun yaratmaz

Arıza ışığı anlık yanıyo zaten,ayağını gazdan çekince sönüyo ve teklemeyide kesiyo,
Ayrıca 2 nolu buji kablosu yırtık pırtık bantlı falandı,cengiz değiştirmiş onuda peki bu buji kablosu bozukken binilen sürede bobini bozmuş olabilirmi,aracı ben kullandım boost gelmeden kesmeye başlıyo 2500 devirlerde falan,
Araç bence fazla basmıyo 0.85 okumuştum ekranda...

khan
22-01-2010, 21:24
arkadaslar soyle bir genelleme yapayim, bobinlerin kullanim omru maksimum 80.000 kmdir helebu gc8lerde biraz daha kisa surebiliyor, eger atesleme ile ilgili bir sikinti varsa oncelikli olarak bobinlere ve buji kablolarina bakilmali eger imkan varsa 98 ler icin igniter denemekte de fayda var. 98 ler external igniter dir , 99 larda ise igniter coil pack in icindedir beraber degisir, yani herseyi deneyip cozemez isen igniterdan kaynakli oldugunu dusunebilirsin. krank aci ve cam acidan da yapabilir deneyin duzgun calisan bir arabadan;)

laden
22-01-2010, 23:36
Benim başıma da geldi bobin, yakıt, filtre vs. vs. dediler. Ama Bujileri değiştirince sorun kalmadı.

ceco
23-01-2010, 08:48
yardımlar için teşekkurler bugun tekrardan buji - buji kablosu -bobini kontrol ettireceım umarım bunlardan bırındendır sıkıntı...

ceco
26-01-2010, 16:39
arkadaşlar sıkıntı OZ tarafından giderilmiştir.

:D:D:D ne buji kablosu ne hava akışmetresi maharıfet OZ'un ellerindeymiş:D

OZ' usta saolasın be elıne koluna sağlık...

laden
26-01-2010, 17:12
Sorunun kaynağı neymiş acaba

ceco
26-01-2010, 17:13
EVC yı kurcalamıslar benim :D

H22Power
26-01-2010, 18:20
evc den olabilir hortumları çıkarılmışsa wastegate hortumu açık bırakılmışsa eğer evc de 1.0 barda gösterse 1.5 da gösterse wg Allah ne verdise basacağından boost cut olur boost saatin varmı?

rica ederim cengiz:D sanki biz demedik:hahaha:

Oz`
26-01-2010, 18:30
EVc değil o SAFC la cengiz aşağıdaki minik olan EVC :)


AFC neonunayarını bozmuşlar

H22Power
26-01-2010, 18:33
EVc değil o SAFC la cengiz aşağıdaki minik olan EVC :)


AFC neonunayarını bozmuşlar

eline sağlık özgün..

ceco
27-01-2010, 08:03
rica ederim cengiz:D sanki biz demedik:hahaha:

sende saol be mustafa:D

ceco
27-01-2010, 08:12
EVc değil o SAFC la cengiz aşağıdaki minik olan EVC :)


AFC neonunayarını bozmuşlar

gün gelicek hepsını ogrencem özgün:D:D