PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Autosock



Frid
23-01-2010, 16:02
http://image5.sahibinden.com/photos/60/67/07/206067078ls.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/60/67/07/20606707e53.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/60/67/07/206067078nm.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/60/67/07/206067079p0.jpg

Autosock, buzlu ve karlı yol şartlarında sürtünmeyi ve yol tutuşunu arttırır, güvenli bir yolculuk sağlar.

* Araçlar için kısa süreli zor şartlarda muhteşem bir performans
* Buzlu ve karlı yol şartlarında kolay ve pratik montaj ve sökme imkanı
* 50 km/saat de rahat ve güvenli sürüş imkanı
* Gürültü ve titreşim yaratmaz
* Hafif ve taşıması kolay
* Lastik üzerinde kendi kendine merkezleme özelliği ile maksimum yarar.
* Yeniden kullanılabilir ve yıkanılabilir.
* Çevreci ve geri dönüştürülebilir.
* Jantlara kesinlikle zarar vermez.
* TÜV ve GS tarafından onaylı
* Hemen hemen tüm binek araçlara uygun.
* Önde gelen araba üreticileri tarafından onaylanmış.
* Lastik ve jant arasındaki kapladığı alan düşük olması sebebiyle, araçlardaki tüm elektronik güvenlik sistemleri(ESP, ABS) maksimum seviyede çalışır.

Avrupadaki olumlu deneyler ışığında, Autosock satılan ülkelerdeki sürücülerin kaygan yol şartlarında Autosock ürünlerini tercih etmesi otomotiv üreticilerinin dikkatlerinden kaçmadı. TÜV`ün 2001 yılındaki onayından sonra Autosock önde gelen otomotiv üreticileriyle çalıştı ve Autosock ürününün karlı ve buzlu yol şartlarında yol tutuş ve çekiş gücünün arttıdığını; Toyota, Honda, Subaru, Mazda, Lexus, Nissan, Mitsubishi, Fiat, Alfa Romeo, Peugeot,Citroën, Volkswagen Grubu ve BMW grubu da onaylamış.


bu ürün hakkında daha detaylı bilgi sahibi olan yada kullanan varmı ?

dragstar
23-01-2010, 19:47
dışı nasıl bşy merak ettim, bütün firmalar onaylamış işe yarar heralde ama alçak arabalarda çamurluk lastik arası mesaesi az olan arabalarda çok işe yarayabilir

Alican
23-01-2010, 23:43
Arkadaşlar ürünü bugün kuru zeminde kullandım satan kişi illa bir bak kullan dedi :D dedim yusuf abi kar yok nasıl test edicem. Bana bir video izletti bursa uludağda çekilmiş fiat fiorinoya takmışlar yolda yaklaşık 20cm kar var araç gayet güzel bir şekilde ilerliyor.

Benim görüşüm zincire göre daha iyi hem takması kolay hemde araca zarar vermiyor çuvalın birazdaha kalını gibi bir malzemeden yapılmış.

Rockford
24-01-2010, 01:06
olmaz yassah.. zincir olacak ses cıkacak. 62lira yersiniz

Frid
24-01-2010, 14:25
olmaz yassah.. zincir olacak ses cıkacak. 62lira yersiniz

zinciri olmayan yoktur herhalde onun yanına ek olarak alınabilir kullanışlı ise

SONE-R
06-02-2011, 23:22
bunu kullanan var mı? kışlık lastik yerine bunu alıp bagaja koysak lazım olunca kullansak nasıl olur?
fiyatı 130 lira imiş..

Frid
11-02-2011, 19:52
bence çok merak ediyorum ama kullanan kimse yok demekki :D

gambit49
12-02-2011, 21:12
otobusculerin yolda kalinca lastige battaniye atmasiyla ayni mantikda calisiyo :)

_Burak_
01-03-2011, 16:58
Kasım ayı bitmeden kar yağışı başladı. Kar zincirleri, kış lastikleri yeniden gündeme geldi. Geçtiğimiz yıllardan tecrübeli olduğumuz ve İstanbul trafiğinde mahsur kalmamak için birçoğumuz hemen zincir veya benzeri ürünleri almaya koştuk. Piyasada bugün zincir ve kış lastiklerine alternatif olarak fiyatları birbirinden farklı bir çok yeni ürün bulunuyor. Kuşkusuz yollarda kalmamak için herkes bütçesine göre bu ürünlerden birini alacak.



Ben açıkçası kar zinciri yerine kış lastiği tercih edenlerdenim. Çünkü tak çıkar derdi yok. Ekim ayında taktırıp, mart-nisan ayında söktürüyorsunuz. Böylece hem normal lastiklerinizin ömrü uzuyor, hem de kışın her türlü şartta rahat ediyorsunuz.



İşte bu kışa da bu düşüncelerle girerken, elime ulaşan bir test sonucu kafamı karıştırdı. Milano Teknik Üniversitesi Mekanik Departmanı tarafından yapılan bu test, kar zincirleri ile diğer kayma önleyici ürünleri kıyaslamış. Sonuç ise zincirlerin hala önde olduğunu ortaya koyuyor.



Peki Milano Üniversitesi bu testi nerede ve nasıl yapmış. Öncelikli olarak testler karda, buzda ve asfaltta yapılmış. Teste kış lastikleri, bizde lastik çorabı diye tabir edilen Autosock isimli ürün ve iki tip zincir tabi tutulmuş. Önden ve arkadan çekişli iki otomobilin kullanıldığı testlerin sonuçları ise ilginç.



ÖNDEN ÇEKİŞLİ ARAÇLAR



Kar üzerinde eğimi aşma testinde, karla kaplı tali yolda sadece zincirler 15 derecelik eğimleri aşabilmişler. Autosock ile kar lastikleri 8.5 derecelik eğimi aşamamış. Çiğnenmiş kar üzerinde yapılan teste ise tüm ürünler aynı düzeyde performans sergilemiş. Buz üzerinde yapılan testlerde ise kar zincirleri daha yüksek performans göstermiş. Frenleme ve hızlanma testlerinde Autosock, 12 milimetrelik zincirlere göre sırasıyla yüzde 49 ve yüzde 66 oranında daha düşük performans gösterirken, 9 milimetrelik zincirlere göre ise yüzde 65 ve yüzde 79 oranında düşük performans göstermiş. Asfalt üzerinde yapılan testlerde ise kış lastikleri en yüksek performansı göstermiş.



ARKADAN ÇEKİŞLİ ARAÇLAR



Karla kaplı kamusal yolda sadece kar zincirleri 20 derecelik eğimleri aşarken, diğer ürünler bu eğimi aşamamış. Çiğnenmiş kar üzerinde yapılan frenleme ve hız artışı testlerinde tüm ürünler aynı düzeyde performans sergilemiş. Kış lastiklerinin bile zincirlere oranla yüzde 27 düşüş sergilediği kar üzerinde çekiş gücü testinde Autosock ürünü kaybolmuş.



Buz üzerinde yapılan testlerde ise kar zincirleri en iyi performansı ortaya koymuş. Frenleme ve hızlanma testlerinde Autosock zincirlere göre iki testte sırasıyla yüzde 29 ve 67 oranında daha düşük performans göstermiş. Asfalt üzerinde yapılan testlerde ise kar lastikleri en performansı elde etmiş. Bu test sırasında Autosock tertibatı kaybolmuş.

Test ettiler karda en az kayanı ortaya çıkardılar (http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=3553780)

bende böyle bir şey buldum

Frid
01-03-2011, 20:37
tırt yani :D

_Burak_
02-03-2011, 10:20
bizim oralarda öyle diyolar :D