Orijinalini görmek için tıklayınız : 306 GTI supercharger +400 hp
erayakar
25-01-2010, 13:35
TÜRKİYEDE 306 GTI supercharger YAPAN VARMI?? MALİYET
http://img40.imageshack.us/img40/1311/prod12ge.jpg (http://img40.imageshack.us/i/prod12ge.jpg/)
400 hp nerden çıktı... :)
erayakar
25-01-2010, 14:04
400 hp nerden çıktı... :)
This Peugeot 306 GTi-6 has seen a substantial upgrade in the form of a Rotrex supercharger. This upgrade developed by Lynx Power Engineering, has currently seen over 10000 of hard miles including several hundred miles on track and has been 100% reliable.
Peak power is in excess of 400bhp produced in a linear fashion thanks to the progressive nature of the Rotrex 'charger. Boosting at a peak pressure of 1.35 Bar, this Peugeot pulls hard through all gears to produce a 0-100mph time of 10 seconds, almost identical to that of a Porsche 911 Turbo! Given the subtle looks this car makes for a very potent street sleeper.
The engine internals have been carefully upgraded with forged steel components to maintain reliability, and motorsport grade oil is used to protect the bearings and maintain lubrication.
ahmet3425
27-01-2010, 17:48
sadece charger ile 400 hp cok iyimser bi rakam gibi geldi bana...
Eray abi daha öncede böyle bir konu açmıştın sanki :D:D
TR de yapan yok yapanların çoğuda rotrex in sc lerini kullanıyor. (Rotrex C30 series superchargers)
Power gains to 250-400 BHP are possible, depending on engine specification and boost pressure.
250BHP is achievable on a standard engine, for more than this low compression forged pistons are required.
250 hp ye kadar stock motor dayanabiliyor deniyor ancak fazlası için düşük sıkıştırmalı forged pistona ihtiyaç var deniyor.
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/Engine34.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/P10111281024x768.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/P10111271024x768.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/P10111191024x768.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/P10111161024x768.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y260/Rich306GTi/P10111121024x768.jpg
daha önce verilmişti bizzat benim tarafımdan :)
sadece SC ile değil o 400hp:)
low boost olarak 250 hp alıyorsun onada 8000 gibi bir para veriyorsun ama high boost istiyorsan :) 14 e çıkıyordu fiyat yanlışım yoksa :)
low boost olarak 250 hp alıyorsun onada 8000 gibi bir para veriyorsun ama high boost istiyorsan :) 14 e çıkıyordu fiyat yanlışım yoksa :)
yanlışın var bro 250 hp ve 8 milyar :) 250 hp yi zaten motor içine girmeden alıyosun yani bu yukardaki eleman öyle diyor.
yavrum biz araştırmıştık senle yarım yamalak hatırlıyorum.
SC, sc bağlantısı
Kayışlar
Emme
yazılım
başka değişik bi kasnak
(low boost 250hp)
başka ne istiyordu fiyat listesi evde var şuan mehzent in yanındayım eve gidince yazarım buraya
bu arada neden custom emme kullanıyorlar orjinal manifoldu fıstık gibi bunların
brocum sc yi sokamıyorsun yani yer açmak adına yapılıyor başka bir formül bulunsa orj emmeyede oygulanabilinir
Anladığım kadarı ile zor orj emme ile çünkü SC direk kelebeğin azına denk geliyo sıkıntı var ama emmenin aşşası rahat yani oradan boru dolanrılılıp kelebeğe ulaşılabilinir oda bence basınçta kayıp oluşturur direk azında durması ile boru ile uzaması arasında fark olacaktır tepkimede
contayla 400whp kaldırmışlığı var motorun
sadece charger ile 400 hp cok iyimser bi rakam gibi geldi bana...
ne iyimser olucaksın ne de karamsar:P
Kullanılan scharger klasik tipte değil. Blade değil yani. Centrafuge tipi ve gayet yüksek devirlere kadar güç üretebiliyor. Gelelim kitlere. 2 kit var. Conta bile kullanmadan stock motor üstüne basan kit 250 hp üretiyor. Diğer kit düşük sıkıştırmalı piston kol vs. istiyor. Oda 400 hp civarı veriyor. Klima şarj dinamosu hidrolik direksiyon takımından vaz geçmeden montajın tek yolu emmenin değişmesi. Vede hem 250 hp olan hemde 400 hp olan kit orjinal beyin ile yapılıyor. Gerekli mapler kit ile veriliyor.
Hımmm klimayı iptal edince nasıl olacak ben razıyım klima iptaline :)
Merakımdan soruyorum
Low Boost
http://img198.imageshack.us/img198/275/lowboost.jpg
4.000£ :D
http://img198.imageshack.us/img198/2353/highboost1.jpg
total fiyatı toplamadım ama daha fazla
Klima iptal ediceksen orjinal emme kalır yanlız sistem değişir. Şöyleki bu kitte hava kelebekten geçip charger a giriyo sonra motora. Klima sökersen onun yerine charger bağlannca filtreden charger a oradan intercoolera oradan kelebeğe. Yani turbo gibi montajlanıcak. Dahada güzel olur bence.
Kayıp olmazmı ki aceba birde bu SC ile diğer SC ler arasında nasıl fark var yani
Normali nasıl onuda bilmiom
erayakar
28-01-2010, 09:12
http://img198.imageshack.us/img198/2353/highboost1.jpg
total fiyatı toplamadım ama daha fazla
6800 ero +400 hp güç ureetimi için çok mu?? a dan z motor eksizsiz yapılıyor..
Buradaki fiyatlar € değil £ paund :) yani başka bir değimle sterlin
Bakınız sterlin TCMB Döviz (http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/201001/28012010.html)
Yani buradaki High Boost 400hp lik fiyat 16,184.52 kuruş a geliyor
low boost da 10,000 e geliyor :)
Kayıp olmazmı ki aceba birde bu SC ile diğer SC ler arasında nasıl fark var yani
Normali nasıl onuda bilmiom
Diğer SCler bıçak tipi oluyor. Root type diye geçiyo. Birbine bağlı uzun 2 tane vida gibi düşün. Bıçaklı tipin avantajı en alt devirlerde bile çok yüksek üflemeye başlıyo. Ama üst devirlerde nefesi kesiliyor. Yani turbo gibi devir çevirdikçe güç alaımyorsun. Centrafuge tipi olan ise bildiğin turbonun eksoz kısmının sökülüp V kayışına takılmış hali gibi. Palleri var. Bir kaç markanın centrafuge tipi superchargerları var. Bu chargerın avantajı turbo gibi devir arttıkça üflemeye devam edip güç üretmesi. Dezavantajı ise klasik scler kadar alt devirlerin dolu olmaması. Ama rotrex chargerlarda farklı bir mekanizma var. 2 vites gibi düşün. V kayışının alt devirlerden 1inci vites ile alt devirleri dolduruyor. Sonra 2inci vitese atıp üst devirleri dolruuyor. Sen hiçbişi yapmıyosun. Yani sc ve turbonun avantajlarına sahip. Ama fiyat var işte. İmla hataları için çok özür. Minnacık klavyeden yazıyorum.
low boost yani 250 hp ler için 9500 liramı deniyor. turbolamak çok daha mantıklı gibi hem güç olarak hemde maddi açıdan
Mehmet Gazihan
28-01-2010, 23:06
yaaa cakın bi 4G63 .. bitsin gitsin..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.