Orijinalini görmek için tıklayınız : 1992 NİSSAN ALTİMA ( cefiro a31) neler yapılabilir...
tayreep_john
07-02-2010, 20:22
arkdaşlar mrb ben foruma bursadan katılıyorm bende 1992 model arkadan itişli nissan altima 2.0 90 hp ufaktan modifiye işlemlerine başlamak istiyorm sizinde yardımlarınıza ihtiyacım war öncelikle bu araç çok eski olduğu için after market parça hemen hemen hiç yok mecburen sanayide ustalara baş vurucaz =) öncelikle ben el yapımı headers 4-2-1.. komple düz boru son sustrucu olarak otto marka egsoz düşündüm karbüratörlü olduğu için egsoz sisteminin büyük önemi olduğunu düşnüyorm daha sonrada sübablarla oynamayı düşünyorm 8v tek egzanntrik olduğu için tek çare turbolamaktır ama 290.000 km yorgun bir motorum olduğu için o işe girmek istemiyorm sizin de yorumlarınızı bekliyorum iyi forumlar =)...
Boost Up
07-02-2010, 20:24
Bence "ÜYELERİMİZ" bölümünde kendinizi tanıtın ilk olaraktan, yoksa oldukça fazla olumsuz tepki gelebilir:).
tayreep_john
07-02-2010, 20:39
pardonn =))
PROMINENT
07-02-2010, 20:42
altima iyi arabadır hoştur ama eski bir motora sahip yapıcağın şeyler kısıtlı olucaktır..karb. 90 hp ağır bir kasa sadece lüx ve keyif için binilicek bir araba..
pardonn =))
msn tarzı yazmassan daha da hoş karşılanırsın :icon_tup:
Emir_b16a
07-02-2010, 20:45
yapabiliosan swap yapmanı öneririm :)
tayreep_john
07-02-2010, 20:47
tamam bilgiler için saolun da ağırlık konusunda hemfikir değiliz 1170 kg araba gayet hafif 90 beygir ama 2.0 ve 180 n/m tork yeterli yani ama güç dewri 2500 d/d den 4500 d/d ye kadar onun için üst devirler için turbodan bahsetmiştim... swap için yapçak bişeymz yok günlük kullanım aracım bu benim ruhsat işleri çözülmüyo diye duymuştum...
Boost Up
07-02-2010, 20:49
tamam bilgiler için saolun da ağırlık konusunda hemfikir değiliz 1170 kg araba gayet hafif 90 beygir ama 2.0 ve 180 n/m tork yeterli yani ama güç dewri 2500 d/d den 4500 d/d ye kadar onun için üst devirler için turbodan bahsetmiştim...
Biraz imkan varsa swap olabilir:). ae101 ler kaç HP acaba?
Vts_Power
07-02-2010, 20:51
motor kodu ne? sr20 die biliorum kapağı değiştrebilirsin belki
tayreep_john
07-02-2010, 20:51
swap sıkıntılı bi iş de ruhsat işlerini çözebilirsem bi SR20DE (primera GT ) motoru swaplamayı düşnüüyorm ae101 ler 114 hp olması lazm ..
bu tip araclarda maceraya gerek yok bence.
swap mwap hikaye.
bunlara harcıyacagın parayı koy kenara biriktir yeteri kadar biriktirince elindekinide satar güzel bişi alırsın ;)
tayreep_john
07-02-2010, 20:52
motor kodum CA20S sr çift egzantik benimki tek egzantrik onun tesissatını buna uydurabilcek bir usta warmıdır acaba????
Vts_Power
07-02-2010, 20:53
L20A sanırım motor kodun
Vts_Power
07-02-2010, 20:54
bu tip araclarda maceraya gerek yok bence.
swap mwap hikaye.
bunlara harcıyacagın parayı koy kenara biriktir yeteri kadar biriktirince elindekinide satar güzel bişi alırsın ;)
o kadar emin olma bu kasa driftte çok başarılı coiloverını fln bulabiliyorsun.en mantıklısı bi sr20 alıp koyman ama tabiki bütce meselesi
tayreep_john
07-02-2010, 20:58
amacım elimdekini güzelleştirmek başka bişy almayı düşünmüyorm şimdilik ;)
tayreep_john
07-02-2010, 21:00
SR20DE 6000 ytl + şanzıman 3000 ytl + bilstein coilover 2000 ytl = 11.000 YTL oldu bile :)
Emir_b16a
07-02-2010, 21:50
SR20DE 6000 ytl + şanzıman 3000 ytl + bilstein coilover 2000 ytl = 11.000 YTL oldu bile :)
ca18det te olur daha ucuza
tayreep_john
07-02-2010, 21:55
ewet ama araştırmasını yapmak lazım satılk warmı diye benim bildiğim hurdadan alınmış sorunsuz bir SR20DE war onun için onu düşündüm 2.0 150 hp bide üst dewirlerde sorun çıkarmıyo çok dayanıklı yani tam turbo luk =)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.