Orijinalini görmek için tıklayınız : Sıfır Garrett 2876 yağ sorunu
Mechanix
19-02-2010, 14:51
0 Olarak aldığımız 2876 ilk marşa basmamızla birlikte intake den ciddi şekilde yağ verdi.Tüm vakum hortumlarını kontol ettik , yağ giriş çıkışlarında sorun yok ,restrictor var.
Fotoğrafı aşağıda :
İlginçtir ki turbo rölantide dönmüyor.0 Garrett alıp bu sorunu yaşayan başkaları da varmı ?
http://img341.imageshack.us/img341/1835/img5131.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/4039/img5127c.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/1854/img5119.jpg
0 Olarak aldığımız 2876 ilk marşa basmamızla birlikte intake den ciddi şekilde yağ verdi.Tüm vakum hortumlarını kontol ettik , yağ giriş çıkışlarında sorun yok ,restrictor var.
Fotoğrafı aşağıda :
İlginçtir ki turbo rölantide dönmüyor.0 Garrett alıp bu sorunu yaşayan başkaları da varmı ?
http://img402.imageshack.us/img402/4829/img5131f.jpg
sık yaşanan bir durum. geniş restriktörü dar olanla değiştirmeniz gerekiyor. çapı 0.8mm. genelde geniş olanla geliyor turbolar
keçelerinden ağrızalıdır...
moruk restriktör cok geniş gelmiş içeriyi komple yag ile dolduruor su anda ve milin de dönmesine engel oluyor
Mechanix
19-02-2010, 15:06
Restriktör 1mm olarak var zaten , 0.8mm olsa bundan az gelirdi belki ama kesilmezdi.
Restriktör 1mm olarak var zaten , 0.8mm olsa bundan az gelirdi belki ama kesilmezdi.
0.8mm çözüldüğünü biliyorum durumun, hatta ilk turbomda(gt2876r) daha takmadan 1mm yerine 0.8mm taktık ve hiç problem yaşamadık
0.8 lik bir şey değil bu ordaki havalandırlamarı söküp emme housingini söküp çalıştırıp deneyebilirsin ellemesssen sorun olmaz pervaneyi :) ama bizdede suprada olmuştu keçeleri yırtılıyor içindeki bir tıkanıklık olduğunda keçeler en zayıf yerler kalıyor ordan patlıyor
kickboxer
19-02-2010, 18:53
acaba ılk basta restriktorsuz 2 dakıka calıstırdık ondan mı oldu dıyorum kecelerı patlattı restriktörü takıncada akıntı devam etti
acaba ılk basta restriktorsuz 2 dakıka calıstırdık ondan mı oldu dıyorum kecelerı patlattı restriktörü takıncada akıntı devam etti
kankacım bizde ilk baslar calıştırdık bilmıoduk ama bizde öle bi yağlama sorunu olmadı..
kickboxer
19-02-2010, 19:17
restriktor denılen alet sadce turbo yag gırısının turbo ya baglı olan kısmındamı olmalı yoksa cıkıstada restriktor olması lazım mı
kickboxer
19-02-2010, 19:54
cıkan orjnalıne baktıgımdan rekorun her ıkı tarafıda cıddı sekılde ınceydı dusunuyorumda bu kadar fark yaratırmı
mantık olarak turboya giriş ince turbodan çıkış kalın olmalı diye biliyorum
kickboxer
19-02-2010, 20:57
mantık olarak turboya giriş ince turbodan çıkış kalın olmalı diye biliyorum
yok turboya gıren yag hortumunun motordan cıkan kısmındada restriktör vardı orjnalınde yanı ıkı tarafıda cıddı ınceydı suankınde sadce turboya gıren kısmında restriktor var o kısmada restriktor yapsak acaba sorunu coze bılırımıyız cunkı turbo normalde pallerı gayet ıyı donuyor calısmaya baslayınca kasarak donemeye calısıyo sankı yag sıkıstırıyo onu orda
çıkışta rescrictor olmaması lazım . Bende gt3076 var çıkış 8an . 8mm çapında 50 cm uzunlugunda rekor... çıkışta yağın kolay akması, tahliyesi önemli...
çok geçmiş olsun.birisinin de gt30 u bozuk çıkmıştı.sonradan 35 koydu glb.
Mechanix
20-02-2010, 14:13
Yoğun istek üzerine restriktör 6mm e indirildi ,yağ besleme hortumunun iki tarafına da kondu hemde.Yağ yine aynı şekilde geliyor.
Pazartesi keçeleri kontrol ettiricem.
egeturbo
20-02-2010, 16:55
mustafa abi turbo hava filtresi tarafına yağ vermesi fizik kanunlarına aykırı o gördüğün yağ motor havalandırmadan geliyor.
Sonuçta emiş yaptığı yere yağ veremez.
egeturbo
20-02-2010, 16:56
up
turbonun içinde kece sistemi yok abi
burçlar yada rulmanlar
plaket sekman taşıyıcı sekmanlar kapak oringi tutucu sekmanlar bulunmaktadır.
kickboxer
20-02-2010, 17:03
yagın cıkısı kartere gıdıcek olan kısmında kac mm boru kullanılmalı bız orjınalden bıraz dar olanı kullandık bundan ola bılırmı yada turboyu nasıl anlıyabılırz baska turlı eskı turboyla gayet guzeldı kafayı yıcem
egeturbo
20-02-2010, 17:09
yagın cıkısı kartere gıdıcek olan kısmında kac mm boru kullanılmalı bız orjınalden bıraz dar olanı kullandık bundan ola bılırmı yada turboyu nasıl anlıyabılırz baska turlı eskı turboyla gayet guzeldı kafayı yıcem
onu şimdi msutafa abiye telden anlattım yarın söküp yapıcak orasını
mustafa abi turbo hava filtresi tarafına yağ vermesi fizik kanunlarına aykırı o gördüğün yağ motor havalandırmadan geliyor.
Sonuçta emiş yaptığı yere yağ veremez.
Emiş yaptğı yere turbo yağ verebilir ,Havalandırmadan öyle yağ gelmez
egeturbo
20-02-2010, 19:07
Emiş yaptğı yere turbo yağ verebilir ,Havalandırmadan öyle yağ gelmez
peki arda abi sen bi derin nefes cek o nefesi çekerkende bi tükürmeye calış bunuda öyle düşün + bu sanayide çok başımıza geliyor araçların motorları zayıf olduğundan dolayı havalandırmadan gelen yağ turbonun emiş kısmından coolera gidiyor çoğu müşterimizde turbom yağ veriyor diye dükkana geliyor.
fakat şuan turbonun yağ çıkışı 6 mm miş ben raftan sıfır gt28 indirdim ölçtiğümde 15.86 mm yani arada cok ciddi bir iç çap farkı var büyük ihtimalle yağın tazliğinden dolayı yağ veriyor.En zayıf turboda sekman emme tarafı ordanda yağ verdior
+
kickboxer
20-02-2010, 19:11
egzozdanda yag verıyo bu arada sole bısey var bakıyorumda orjnalıde 15mm gıbı bısey bakıyorum suanda sorun bu ola bılır yuksek ıhtımalde bu
egeturbo
20-02-2010, 19:55
egzozdanda yag verıyo bu arada sole bısey var bakıyorumda orjnalıde 15mm gıbı bısey bakıyorum suanda sorun bu ola bılır yuksek ıhtımalde bu
onur abi egzozdan yağ verdiğini bilmiyordum ozman msndende dediğim gibi %90 ihtimal ile yağ dönüşü ufak olduğu için. Yarın mustafa abi söküp bakıcak inş probleminiz bu yol ile çözülür
kickboxer
20-02-2010, 20:14
valla orjnal turbodakıne baktım senın dedıgın gıbı 15mm cıvarında bı genıslıgı var kı sole bı olay yapmısız turbo yag cıkısına rekor yaptırılms rekora gıren hortumla kartere gıren hortum arasında cıddı kalınlık farkı oldugundan cıkısta ınce kartere gırıste henıs bı boru kullanmısız arayada bı demır boruyla baglamısz kesın yanlıstır bu sorun bu ınsllh tabı
Vts_Power
20-02-2010, 20:44
büyük ihtimalle yağ geridönüşünde sıkıntı
ballbearing turbo alırken geri dönüş ve restrcitoru firma tavsiyesine uyup alınmalı umarım turbonuzda bir şey yoktur..
kickboxer
21-02-2010, 09:27
inşllh baska bısey yoktur sagolun
geçmiş olsun onur inşllah kısa sürede çözersiniz problemi
egeturbo
21-02-2010, 13:59
varmı problemden bi haber çözüldümü
Djalican
21-02-2010, 14:14
Hacı Tribe Sokar Senin Bu turbo adamı...daha bi haber yok dimi kanka :(
kickboxer
21-02-2010, 16:39
bugun pazar diye bı rahatlıyım dıye:D pıknıge gıttık stresten uyuyamadım bu gece yarın ben okuldayken ınsallh guzel haberler gelıcek ya donusunu dar yapmısız onu duzeltıce ıcımden bı ses olmıycak dıyo ama olurda tutarsa cok guzel olur
siz kaç kullandınız geri dönüş iç çapını
kickboxer
21-02-2010, 18:02
siz kaç kullandınız geri dönüş iç çapını
yardımın ıcın sagol abı bakalım yarın yapılcak dusundugumuz seyler yapılsın ınsllh mutlu haber gelır
Ludacris
21-02-2010, 18:04
yardımın ıcın sagol abı bakalım yarın yapılcak dusundugumuz seyler yapılsın ınsllh mutlu haber gelır
İnşallah gelir Onur.
kickboxer
22-02-2010, 15:17
Sorun orjinal geri dönüşdeymiş arkadaslar. Custom daha büyük geri dönüş denedik ve sonunda sorunu hallettik. Yardım eden herkese tskler.
hadi geçmiş olsun... yağ sızması durdurmu
egeturbo
22-02-2010, 17:18
Sorun orjinal geri dönüşdeymiş arkadaslar. Custom daha büyük geri dönüş denedik ve sonunda sorunu hallettik. Yardım eden herkese tskler.
dediğim cıktı hadi gene iyisin dert ettin okadar abi :p
kickboxer
22-02-2010, 20:26
dediğim cıktı hadi gene iyisin dert ettin okadar abi :p
sagol kardesım allhın ıznıyle suanlık sorun yok gıbı gozukuyo
gözun aydın onurcum..
sagol abı tskr ederım turbo suanda guzel donuyo hersey normal
hadi geçmiş olsun... yağ sızması durdurmu
yag sızması takar takmaz durdu abı yanı donusu genısletır genısletmez cok sagol abı yardımların ıcın
hadi onur cok sevindim güle güle kullan =)
çözüme ulaşmasına sevindim onur...
VTec_king
22-02-2010, 22:30
oh be ben bile rahatladım ya
hadi gözün aydın onur :)
rolllerde görmek istiyoruz :)
kickboxer
22-02-2010, 22:33
çözüme ulaşmasına sevindim onur...
sevıncen tabı:D caktıgım:D
;1194783']hadi onur cok sevindim güle güle kullan =)
cok sagol abı ya maf da bı sorun cıktı calıstırdık rolantı tutmadı yarın elektrkcıyle azcık ısı var ondan sonra bakıcaz
deneriz artıkın :D
abi:D azcık daha bekle yav bak 0.8 de olucam ıstersen denerız:D tabı kırmam senı
ahuah her devir her basınçta denerik davşanım :D
kickboxer
22-02-2010, 22:38
oh be ben bile rahatladım ya
hadi gözün aydın onur :)
rolllerde görmek istiyoruz :)
abi eyw ama gene cıkaramadık sacma sapan bı sıkıntı vardı böle araba rolantı tutmuyo sankı bı boru cıkms gıbı anlam vermedık yarın elektrkcı gelıcek bakıcak mafın kablosunda bısey var sanrım
VTec_king
22-02-2010, 23:29
abi eyw ama gene cıkaramadık sacma sapan bı sıkıntı vardı böle araba rolantı tutmuyo sankı bı boru cıkms gıbı anlam vermedık yarın elektrkcı gelıcek bakıcak mafın kablosunda bısey var sanrım
oda halledilir
bakalım yeni hali nasıl gidicek
için kaynıyo dimi bitsede otursam gaza diye :)
kazasız belasız tekrardan onur görüşürüz haftasonu
maskaran
11-03-2010, 19:32
turbo motora büyü gelmiş :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.