Orijinalini görmek için tıklayınız : ep3 typer ın genel sorunları nelerdir
kol kırma nasıl olur hangi nedenlerden dolayı olur olmaması için nelere dikkat etmeliyiz böyle birşey başımıza gelse masrafı ne olur sekromençler neden sorun yaratır ve ep3 ün diger sorunları. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar ep3 hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum şimdiden teşekkürler..
qwertynord
26-02-2010, 01:33
sanırım senkromençleri dışında öle kol kırma gibi kronik problemleri yok ama sıkıştırmanın artması veya aşırı besleme tarzı uygulamalar sonucunda kollar basınca dayanamayıp bloktan çıkabiliyo almayı düşünüyosanda doğal olarak devir çeviren makina km si fazla olanları tercih etme (düşüğünü bulabilirsen tabi) =) bide bu forumdan gördüğüm kadarıyla ince contayı tavsiye edeni duymadım..
kol kırma nasıl olur hangi nedenlerden dolayı olur olmaması için nelere dikkat etmeliyiz böyle birşey başımıza gelse masrafı ne olur sekromençler neden sorun yaratır ve ep3 ün diger sorunları. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar ep3 hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum şimdiden teşekkürler..
sanzımanı harıc gerısını kırmak kolay deıl...
qwertynord
26-02-2010, 01:36
birde yazmayı unuttum k pro gibi bi velinimet var type r için dahada aydınlatıcak şeyler yazıcaktır kullanan arkadaşlar bunlar şimdilik ön bi bilgi olsun
_muhaRRem
26-02-2010, 01:38
.......... yalnış yazdım ..........
satsakta alsak artık be :(
qwertynord
26-02-2010, 01:43
. .
.......... yalnış yazdım ..........
ne yazacaktın onuda yazda bilelim muharrem kardeşş
satsakta alsak artık be :(
hayırlısı olsun.
sanırım senkromençleri dışında öle kol kırma gibi kronik problemleri yok ama sıkıştırmanın artması veya aşırı besleme tarzı uygulamalar sonucunda kollar basınca dayanamayıp bloktan çıkabiliyo almayı düşünüyosanda doğal olarak devir çeviren makina km si fazla olanları tercih etme (düşüğünü bulabilirsen tabi) =) bide bu forumdan gördüğüm kadarıyla ince contayı tavsiye edeni duymadım..
sagol bilgilerin için ..
_muhaRRem
26-02-2010, 13:05
ne yazacaktın onuda yazda bilelim muharrem kardeşş
Önemli değil.Banada kardeşş falan demessen sevinirim..
4 ten 3 e at kol guzel kırılıo. 3 adet kırıldıgını bıle gordum tek seferde. kırmak kolay sen yeter kı ıste
kırılmaz al bin keyifle merak etme alırken kenarda 1500 tl para bırak yeterli gelir ..
8.000rpm
26-02-2010, 13:56
kırmak derken? nasıl bir kullanım öngörülüyor ki kollar kırılsın? biraz arkası boş bir cümle olmuş bence... basınç mı verilecek? nos mu açılacak?
ayrıca ince contayı tavsiye etmeyen kimse olduğunu da zannetmiyorum , o da yanlış bir fikir olmuş...
atmosferikte bu parçaların hepsi bir bütündür ve birleştiklerinde sinerji yaratırlar...
yani tek başına ince conta , tek başına headers , tek başına kpro kullanmaktan ziyade , filtre headers egzoz ince conta kpro gibi bir setup ile toplam getiri çok daha yüksek olmaktadır
ama amaç ne? atmosferik mi? basınç mı? drag mı? rolling mi? top speed mi? 0-100 veya 100-200 mü?
bişeyler öğrenmeye çalışıyorsun ama daha detaylı senaryolarla soru sorarsan daha net ve faydalı cevaplar alabilirsin
DetailEF
26-02-2010, 14:26
kırmak derken? nasıl bir kullanım öngörülüyor ki kollar kırılsın? biraz arkası boş bir cümle olmuş bence... basınç mı verilecek? nos mu açılacak?
ayrıca ince contayı tavsiye etmeyen kimse olduğunu da zannetmiyorum , o da yanlış bir fikir olmuş...
atmosferikte bu parçaların hepsi bir bütündür ve birleştiklerinde sinerji yaratırlar...
yani tek başına ince conta , tek başına headers , tek başına kpro kullanmaktan ziyade , filtre headers egzoz ince conta kpro gibi bir setup ile toplam getiri çok daha yüksek olmaktadır
ama amaç ne? atmosferik mi? basınç mı? drag mı? rolling mi? top speed mi? 0-100 veya 100-200 mü?
bişeyler öğrenmeye çalışıyorsun ama daha detaylı senaryolarla soru sorarsan daha net ve faydalı cevaplar alabilirsin
Adamı korkuttun küstü yazmıyo işte :)
bizde havalar güzelken hafta sonları deniyoruz. 4 den 3 de atıyorum sıfırdan kalkıyorum 260km/h görüyorum bende daha bi sıkıntı yok. arada sırada işe gidiyorum arabayla arabada değil kol çıkarma çok şükür tık ses yok. Ama benim arabada sadece cai-headres- kat iptali var. diğer type-r lara göre baya bi stock :)
ocean0636
26-02-2010, 14:37
Typer'da değilde typer la deneyenlerin psikolojilerinde sorun çıkıyor genelde :D:D
Önemli değil.Banada kardeşş falan demessen sevinirim..
kusura bakma muharrem bey..
4 ten 3 e at kol guzel kırılıo. 3 adet kırıldıgını bıle gordum tek seferde. kırmak kolay sen yeter kı ıste
yani kısacası bu senin elinde hata yaparsan araç affetmez onun kurallarına uyman gerekiyor sanırım birde onun sınırlarını aşmamak..teşekkürler bilgin için.
bizde havalar güzelken hafta sonları deniyoruz. 4 den 3 de atıyorum sıfırdan kalkıyorum 260km/h görüyorum bende daha bi sıkıntı yok. arada sırada işe gidiyorum arabayla arabada değil kol çıkarma çok şükür tık ses yok. Ama benim arabada sadece cai-headres- kat iptali var. diğer type-r lara göre baya bi stock :)
Allah Allah 4 u bıtırıosun sonra 3 e atıosun hıcbısı olmuo masallah abı sneınkını ozel uretmısler. 4 tane goturduk bız bu sekılde makına :)
kırmak derken? nasıl bir kullanım öngörülüyor ki kollar kırılsın? biraz arkası boş bir cümle olmuş bence... basınç mı verilecek? nos mu açılacak?
ayrıca ince contayı tavsiye etmeyen kimse olduğunu da zannetmiyorum , o da yanlış bir fikir olmuş...
atmosferikte bu parçaların hepsi bir bütündür ve birleştiklerinde sinerji yaratırlar...
yani tek başına ince conta , tek başına headers , tek başına kpro kullanmaktan ziyade , filtre headers egzoz ince conta kpro gibi bir setup ile toplam getiri çok daha yüksek olmaktadır
ama amaç ne? atmosferik mi? basınç mı? drag mı? rolling mi? top speed mi? 0-100 veya 100-200 mü?
bişeyler öğrenmeye çalışıyorsun ama daha detaylı senaryolarla soru sorarsan daha net ve faydalı cevaplar alabilirsin
kırmak dememem lazımdı özür diliyorum kol çıkartmak olarak düzeltiyorum pek bilgim olmadıgı için zaten sizlerden yardım istiyorum eger başımıza birşey gelirse bilelim önceden bilelimm bu arada araç atmosferik..
aslında sorunun özeti atmosferik yüklü typer ın olsa başına neler gelir :D
Adamı korkuttun küstü yazmıyo işte :)
korkacak bişey yokki en çogu hurdaya veririz ne olacak benim için önemli olan içimdeki hevesi almam bana göre araba bi hevestir buda herhalde son hızlı aracım olabilir ailem oldugu için daha düşünmem herhalde.
Allah Allah 4 u bıtırıosun sonra 3 e atıosun hıcbısı olmuo masallah abı sneınkını ozel uretmısler. 4 tane goturduk bız bu sekılde makına :)
:)
yaw hilmicim sende vur diyince öldürdün hesabı oldu o kadarda değil tabi 4 bitirdiğinde 3 attığında hangi araba kırılmaz ki. ben öğle demek istemedim yani kısaca arada sırada gazlıyoruz vs..vs.. daha bi sıkıntı çıkarmadı demek istedim
kırılmaz al bin keyifle merak etme alırken kenarda 1500 tl para bırak yeterli gelir ..
senin tavsiyelerin benim için degerli çünkü sende benim mantıgımdasın al bin keyifle 1500 yeterliyse sorun degil.
:)
yaw hilmicim sende vur diyince öldürdün hesabı oldu o kadarda değil tabi 4 bitirdiğinde 3 attığında hangi araba kırılmaz ki. ben öğle demek istemedim yani kısaca arada sırada gazlıyoruz vs..vs.. daha bi sıkıntı çıkarmadı demek istedim
takviyeli geri vites :D
Motor yağı , yağ filtresi, fren balatası insan gibi kullanılan typerda başka hiç bi parça satın almazsın :) Ama vites geçişleri o kadar keyifli ki sen ne kadar hızlı vites atmak istersen imkan sağlıyo bu yüzden de yüksek devirde çeviren bi araba olduğundan senkromençler zamanla aşınıyor..En büyük masrafı senkromenç zaten bu zamana kadar durduk yere arıza çıkaran typer görmedimde duymadımda..
:)
yaw hilmicim sende vur diyince öldürdün hesabı oldu o kadarda değil tabi 4 bitirdiğinde 3 attığında hangi araba kırılmaz ki. ben öğle demek istemedim yani kısaca arada sırada gazlıyoruz vs..vs.. daha bi sıkıntı çıkarmadı demek istedim
yok baskan yanlıs anlama ben kırılma sebebını yazdım yanı boyle bır vahsılık sonucu oluyor kırılma onu ndısında kırmak zor demek ıstedım zten. k20 lere masallah
8.000rpm
26-02-2010, 16:03
Motor yağı , yağ filtresi, fren balatası insan gibi kullanılan typerda başka hiç bi parça satın almazsın :) Ama vites geçişleri o kadar keyifli ki sen ne kadar hızlı vites atmak istersen imkan sağlıyo bu yüzden de yüksek devirde çeviren bi araba olduğundan senkromençler zamanla aşınıyor..En büyük masrafı senkromenç zaten bu zamana kadar durduk yere arıza çıkaran typer görmedimde duymadımda..
o zaman senkromeçlerin maliyetini belirtelim konu netleşsin :)
_muhaRRem
26-02-2010, 16:05
o zaman senkromeçlerin maliyetini belirtelim konu netleşsin :)
514 senkromeç 215 tl de çatal :)
içimdeki korkuları gidermeye başladım iyiki bu konuyu açmışım
8.000rpm
26-02-2010, 16:33
aşırı bir rakam değil
+ işçilik olacak tabi :)
Motor yağı , yağ filtresi, fren balatası insan gibi kullanılan typerda başka hiç bi parça satın almazsın :) Ama vites geçişleri o kadar keyifli ki sen ne kadar hızlı vites atmak istersen imkan sağlıyo bu yüzden de yüksek devirde çeviren bi araba olduğundan senkromençler zamanla aşınıyor..En büyük masrafı senkromenç zaten bu zamana kadar durduk yere arıza çıkaran typer görmedimde duymadımda..
Degerli bilgilerin için çok tesekkür ediyorum ..
yaklasık 1300 tl arası olur ozaman seko nickli arkadasımız haklı ozaman aracı alırken 1500 tl kenarda paran olsun derken.
peki kpro lu typer da nelere dikkat etmeliyiz neler yapılmamalı ayar çok önemli sanırım ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.