seymansarac
28-02-2010, 11:50
herkeze selam;
aracımda bir sabah soğukken ilk çalıştırmada farkettiğimiz tak tak tak sesi dolayısıyla korka korka ustamıza götürdük ve yatak vurmaya başladığını öğrendik. tabi yatak dediğimiz parça aslında çok pahalı bi parça değil ama motor inmesi gerektirdiği için değişmesi gereken başka parçalar varsa onlarıda yenilemek istiyordum sonuçta satmaya niyetim yoktu arabamı uzun süre binmeyi istiyordum(500binleri görmeyi hayal ediyorum.. :D ) bununda etkisiyle birde baktım komple motor yaptırıyoruz :eek:
krank-subablar-pistonlar-kollar-subab gaydları-enjektörler vs hepsi değişti rektefiyesi yapıldı..
bunun yanı sıra şanzumandada cırtlamalar ve sarsıntılarda 3. vitesten boşa atma olayı oluyordu, elimde de fazladan komple crx şanzumanı vardı motor inmişken şanzuman olayınada girlim dedik ve si'nin kovasını boşaltıp kopmle crx dişlilerini koyduk.
aracım cumartesi günü yoplandı ustam 4-5 saat çalıştırıcaz kontrol edicez dedi, vardiyam uymadığı için akşam aracı alamadım pazartesiye alıcam.
Şimdi ideal bi şekilde rodaj yapmanın önemli olduğunu düşünüyorum ve tecrübelerinize ihtiyacım var, nelere yapılıp nelerden kaçınmak lazım..
Honda Cıvıc SI
1993
HB
200.000 km
aracımda bir sabah soğukken ilk çalıştırmada farkettiğimiz tak tak tak sesi dolayısıyla korka korka ustamıza götürdük ve yatak vurmaya başladığını öğrendik. tabi yatak dediğimiz parça aslında çok pahalı bi parça değil ama motor inmesi gerektirdiği için değişmesi gereken başka parçalar varsa onlarıda yenilemek istiyordum sonuçta satmaya niyetim yoktu arabamı uzun süre binmeyi istiyordum(500binleri görmeyi hayal ediyorum.. :D ) bununda etkisiyle birde baktım komple motor yaptırıyoruz :eek:
krank-subablar-pistonlar-kollar-subab gaydları-enjektörler vs hepsi değişti rektefiyesi yapıldı..
bunun yanı sıra şanzumandada cırtlamalar ve sarsıntılarda 3. vitesten boşa atma olayı oluyordu, elimde de fazladan komple crx şanzumanı vardı motor inmişken şanzuman olayınada girlim dedik ve si'nin kovasını boşaltıp kopmle crx dişlilerini koyduk.
aracım cumartesi günü yoplandı ustam 4-5 saat çalıştırıcaz kontrol edicez dedi, vardiyam uymadığı için akşam aracı alamadım pazartesiye alıcam.
Şimdi ideal bi şekilde rodaj yapmanın önemli olduğunu düşünüyorum ve tecrübelerinize ihtiyacım var, nelere yapılıp nelerden kaçınmak lazım..
Honda Cıvıc SI
1993
HB
200.000 km