Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 gti hks hi-power
106 gti aracıma hks hi-power 90mm egzoz aldım ancak araçta kat iptali dışında hiç modifiye işlemi yapılmamış ilk olarak egzozla beraber düz boru çektirmeyi düşünüyorum kaç mm daha uygun olur birde filtre düşünüyorum açık kazan hiç frketmez tavsiyelerinizi bekliyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
Ahmet_28
28-02-2010, 18:19
90 değildir sanırım o.giriş 60 mm yada 76 lık olur.muhtemelen 60 lıktır.araçta hiç bir mod yoksa 48 lik çekin 51 likle çok rahat olur araç
Cimmeria
28-02-2010, 18:23
90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...
bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki
106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...
bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki
dediğinde mantıklı üstad.:icon_tup: ya da colombo-bariani 280*280* dereceli egzantriklere yatırım yapılabilirde. :)
tavsiyeleriniz için teşekkürler montaj yapıldıktan sonra fotoğraflarını ekliycem .
birde bu egzoz ya ateş etmioo yda patlamıoodu galiba?
devilboy
02-03-2010, 18:56
ateş etme nedir yaa 6 patlar magnum almadın egsoz aldın :D toros egsozu koysan bile 106 saxoya patlatır gazı tokatlayınca ama hks yerine remus yada sebring 51mm girişli egsoz alıp güzel 51 lik boruları çektirseydin daha tatminkar olurdu
elektronik bir parça ile devri istediğin limite çekip örn:5600 d/d' yı geçmiyor senin ateş etme olayı o zaman oluyor. ;)
dragstar
02-03-2010, 20:29
hks hi powerın girşi 60lık bile olsa 106 içöin fazla büüyük hatta gereksiz olur 51lik ss filan alsan çok daha güzel performans alırsın
hks hi powerın girşi 60lık bile olsa 106 içöin fazla büüyük hatta gereksiz olur 51lik ss filan alsan çok daha güzel performans alırsın
+1905 abi. :icon_tup:
bende son susturucu olarak 60 lık HKS hi-power var düz boruyuda yeni çektirdim 51 lik ayrıca ortadada susturucum var gayet memnunum tavsiye ederim...
devilboy
02-03-2010, 23:00
elektronik bir parça ile devri istediğin limite çekip örn:5600 d/d' yı geçmiyor senin ateş etme olayı o zaman oluyor. ;)
arkadaşım bu dediğin olayı ilk defa duyuyorum sen flame kitinden bahsediyor olmayasın lunch olacak hali yok neyse ayrıntılı bi bilgi ve şema verirsen bende yapimde ateş edim havam olsun :D
vites geçişlerinde alev atabiliyosanız atında görelim..
aLperTunga
02-03-2010, 23:25
90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
yaa kardeşim ne güzel demişssin ölee headers felan headers 106 ya yaramayan tek parça ancak aşırı besleme bi 106 olursa iş görür diğer türlü eksiye düşürüyor 106 yı, yok 90 lık cok büyük değilmi demişssin..sen 90 lıktan kasıt ne anladınmı adamın aldıgı eksozun kafa çapı 90 lık..çıkışı 51 lik yada 60 lıktır..allah aşkına
aLperTunga
02-03-2010, 23:27
106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...
bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki
brawooo kardeşim işte yapılacak en güzel yorum bu yaa++ birde bunlarla beraber potsuz 51 lik çektirdinmi değme 106 nın keyfine..
aşırı beslemede nasıl headers takıyorsun ? :)
bende supersprınt magnum var cok memnunum ve cogu 106 cıda bılır magnum 106 ıcın bıcılmıs kaftandır.ve ben cok rahat ates atıorum vıtes gecırırkende gaza basıp cekıp tekrar bastıgımda ates atıo ve hks ye gore bence en ıyı ozellıgı magnum ss'in gaza yuklenmedıkce alt devırlerde cok fazla ses cıkmaz gaza yuklendıgınde ses cıkar
aLperTunga
02-03-2010, 23:33
aşırı beslemede nasıl headers takıyorsun ? :)
göki aşırı beslemeden kastım atmosferik gırtlak yaparsın arabayı eksoz gazı cıkacak delik arar o zaman koyarsın..yurt dışındaki heriflerde böyle yapıyor zaten..turbo 106 lardada keçi boynuzu tarzı headers oluyor genelde..
ve sana tek tavsıyem 106ya yapılıcak en guzel sey duzgun bır egsoz fıltre,chip ve en onemlısı kısa sanzıman 13.59 olursa hele kısa sanzıman baya neselı bı araba oluo
arkadaşım bu dediğin olayı ilk defa duyuyorum sen flame kitinden bahsediyor olmayasın lunch olacak hali yok neyse ayrıntılı bi bilgi ve şema verirsen bende yapimde ateş edim havam olsun :D
devilboy kastettiğim şey flame kit değil launch kontrol'dur. ;)
Örnek-i Kastım: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1213195260818&ref=nf
Gc8'in yaklaşık 8.000 d/d ya ayarlanmış launch kontrol.
yaa kardeşim ne güzel demişssin ölee headers felan headers 106 ya yaramayan tek parça ancak aşırı besleme bi 106 olursa iş görür diğer türlü eksiye düşürüyor 106 yı, yok 90 lık cok büyük değilmi demişssin..sen 90 lıktan kasıt ne anladınmı adamın aldıgı eksozun kafa çapı 90 lık..çıkışı 51 lik yada 60 lıktır..allah aşkına
Ben 106'nın headers'ını kötülemedim ya da kötü tasarımlı bir parça olarak kastetmedim ki bu çıkış ne? Ama daha iyi performans verebilecek üretilmiş oem headers varmı yokmu? var daha ne bende tercih olarak onu görmüşümdür kendimce.Egsoz konusunda 90 lık dediğinde anladığım egsozun çıkışı 90'lıktı orda kafa çapı şudur v.s yazmadı dikkat edersen...Herkesin bir veriden anlıcağı aynı olmayabilir malesef.Bu arada üslübunuzu beğenmedim.
devilboy
03-03-2010, 12:09
devilboy kastettiğim şey flame kit değil launch kontrol'dur. ;)
Örnek-i Kastım: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1213195260818&ref=nf
Gc8'in yaklaşık 8.000 d/d ya ayarlanmış launch kontrol.
sen neyden bahsediyorsun eyy kardeşim :) arabanda katalizör haricinde modifiye olmadığını söylüyorsun launch kontrolden bahsediyorsun bunu yapabilmen için ilk önce beyin alman lazım sonra programla launc yapabilirsin ancak :) orjinal beyine yazılım atarak launch yapamazsın
sen neyden bahsediyorsun eyy kardeşim :) arabanda katalizör haricinde modifiye olmadığını söylüyorsun launch kontrolden bahsediyorsun bunu yapabilmen için ilk önce beyin alman lazım sonra programla launc yapabilirsin ancak :) orjinal beyine yazılım atarak launch yapamazsın
güzel kardeşim launch kontrol'le arkadaşın istediğini yapılabildiğini söylüyorum ve bunun nasıl yapılacığını biliyorum yeni ecu gerektiğini v.s. :) Hatırlattığın için yine sağ ol. :D
devilboy
03-03-2010, 13:42
ben bişeyi yeni farkettimm :D:D:D konuyu açan kişinin sen olduğunu zannediyorum benn kusura bakma yaa
ben bişeyi yeni farkettimm :D:D:D konuyu açan kişinin sen olduğunu zannediyorum benn kusura bakma yaa
öhhhhhhhh be güzel kardeşim naaptın yaaa :D :D Olur böyle vakalar sağlık olsun. ;)
göki aşırı beslemeden kastım atmosferik gırtlak yaparsın arabayı eksoz gazı cıkacak delik arar o zaman koyarsın..yurt dışındaki heriflerde böyle yapıyor zaten..turbo 106 lardada keçi boynuzu tarzı headers oluyor genelde..
iişte o keçi boynuzu tarzı headers değil gökininde anlatmak istediği bu zaten.turbo manifoldu o.turbolu araçta headers olmuyor bildiğiniz üzere.dümdüz 76lık qtp :D yakışannnn
Arkadaşlar karar verdim 51lik çektirmeye önümüzdeki günlerde halledicem egsozu bağlattım çok gaza getirio motor sürekli bas çek olduğundan :D motor kulakları zarar görüor dye silencerı taktım esnaf mod :D
Yorumlarınızla beni aydınlattığınız için Teşekkür ederim .
http://www.hizliupload.com/onizleme/44930005032010(006).jpg ('http://www.hizliupload.com/img/44930005032010(006).jpg')
http://www.hizliupload.com/onizleme/9914705032010(005).jpg ('http://www.hizliupload.com/img/9914705032010(005).jpg')
Kağan Celep
05-03-2010, 20:42
Arkadaşlar karar verdim 51lik çektirmeye önümüzdeki günlerde halledicem egsozu bağlattım çok gaza getirio motor sürekli bas çek olduğundan :D motor kulakları zarar görüor dye silencerı taktım esnaf mod :D
Yorumlarınızla beni aydınlattığınız için Teşekkür ederim .
http://www.hizliupload.com/onizleme/44930005032010(006).jpg ('http://www.hizliupload.com/img/44930005032010(006).jpg')
http://www.hizliupload.com/onizleme/9914705032010(005).jpg ('http://www.hizliupload.com/img/9914705032010(005).jpg')
Alt devirleriniz direk 51lik düz boru ile öldüreceğinizi düşünüyorum.
48'lik duz boru eksiz kaynaksiz problemsiz .. arabayi biraz sikardi iyide olurdu bayilmazdi araba rahat olmazdi ben oyle yaptim faydasinida gordum ayni sekilde orjinal susturucu ile spor susturucu arasinda bir boy fark ediyordu bariz ! 48'lik duz boru ile 51 mm egzoz gayet tatminkardi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.