Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : M3 Csl Nurburing Record 7:22....



KAAN_M3
28-02-2010, 22:25
superchargerli m3 csl in 7:22 dönüşü pistte arabalar varken....
http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Non-series/road-legal vehicles bölümünde
M3 CSL in özellikleri yazio burda...

Ludacris
28-02-2010, 22:27
gülzemiş saol paylaştığın için.

TaGo
28-02-2010, 22:35
maaşallah bugüne kadar dönülmüş e ii 3. zaman nerdeyse. oldukça iddialı yani

emresener
28-02-2010, 22:43
çok iyiymiş ya Forzada rakip tanımam bu pistte.. GT4 de de nsıl oynadığımı ahmetbaha-drs iyi bilir...

gerçi millet çıkkıp real gazlıo biz similatör de:D

initial-D
28-02-2010, 22:46
bu araba içi boş bi yarış arabası yalnız

öyle yoldaki bi csl nin sc li hali değil

ahmetbaha-drs
28-02-2010, 22:46
çok iyiymiş ya Forzada rakip tanımam bu pistte.. GT4 de de nsıl oynadığımı ahmetbaha-drs iyi bilir...

gerçi millet çıkkıp real gazlıo biz similatör de:D

Ahaha benden güçlü/hafif araçları alıyorsun sen hep oglum:D İşine gelirse Enthusia'da gazlayalım:D

Ludacris
28-02-2010, 23:45
bu araba içi boş bi yarış arabası yalnız

öyle yoldaki bi csl nin sc li hali değil

ama CSL :D
içi boş honda girsin piste bekliyoruz:p

KAAN_M3
01-03-2010, 09:08
bu araba içi boş bi yarış arabası yalnız

öyle yoldaki bi csl nin sc li hali değil

normal csl in içinde ne varki zaten sadece arka koltuklar japonlarin yaptiği cok iyi arabalar gtr 35 v spec fln kac saniye fark var bi inceleyin...

miniks
01-03-2010, 09:15
Ya kaan neyin peşindesin olm sen

Standart GTR 7.29 yaptı

bak full stock aractan bahsediyoruz

Loaded M3 dedigin arac SC olarak yapılabilicek en üst seviyede gücü ve torku alınmış ayrıca hafiflik olarak da öle yoldaki M3 csl den farkı sadece koltuklar falan da degil ciddi hafifletilmiş bir araçtır

tamamen tune edilmiş m3 csl ile sen gitmiş tamamen orjinal stock GTR a laf sölüosun

buna herkes güler

miniks
01-03-2010, 09:17
birde o pistin videolarda hiç bir zaman bomboş oldugunu görmedim

vede aracı yavaşlatan bir kalabalıgıda görmedim

kendini kandırma dolu pist falan filan diye

M_PROJECT
01-03-2010, 09:22
normal csl in içinde ne varki zaten sadece arka koltuklar japonlarin yaptiği cok iyi arabalar gtr 35 v spec fln kac saniye fark var bi inceleyin...

inceledik : Nissan Motors conducted test,[13][14][15]. The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed.

bu 7:29.03 gitmis , birde bmi test yapmis onu yazmayim :)

yunus3441
01-03-2010, 09:34
6.40 dan sonraki düz yolda kaç km hıza çıkmışdır bu ya :D ses mükemmel

KAAN_M3
01-03-2010, 11:35
Ya kaan neyin peşindesin olm sen

Standart GTR 7.29 yaptı

bak full stock aractan bahsediyoruz

Loaded M3 dedigin arac SC olarak yapılabilicek en üst seviyede gücü ve torku alınmış ayrıca hafiflik olarak da öle yoldaki M3 csl den farkı sadece koltuklar falan da degil ciddi hafifletilmiş bir araçtır

tamamen tune edilmiş m3 csl ile sen gitmiş tamamen orjinal stock GTR a laf sölüosun

buna herkes güler

kardeşim yüklü bitane gtr nie dönmüo pisti göremıoruz zamanlarini gtr v spec dönmüş 7 :25 toshio suzuki 550 hp araba ile japonlar dönsün o zaman görelim abi pisti 7:22 ile arkadan itişli araba ile

miniks
01-03-2010, 11:44
kardeşim yüklü bitane gtr nie dönmüo pisti göremıoruz zamanlarini gtr v spec dönmüş 7 :25 toshio suzuki 550 hp araba ile japonlar dönsün o zaman görelim abi pisti 7:22 ile arkadan itişli araba ile

ya kaan az bir bilgin var onu da burda harcama

sen hiç 4 x 4 yarış otomobili gördün mü lemans da falan yada GT lerde falan

arkadan itişli arac tabiki cok daha iyi gidicek pistte

o almana versinler de GTR ı kullansın

zamanında 997 muhendisleri de GTR a *** atıolardı japon abi gecti direksiyon başına da 997 alman şöföründen daha iyi zaman cıkardı sonra siz sürmesini ögrenin dediler :))

Ludacris
01-03-2010, 11:44
kardeşim yüklü bitane gtr nie dönmüo pisti göremıoruz zamanlarini gtr v spec dönmüş 7 :25 toshio suzuki 550 hp araba ile japonlar dönsün o zaman görelim abi pisti 7:22 ile arkadan itişli araba ile

döner abi deme öyle:cool: biraz yüklü ctr girsin biraz hafifletme olsun 6.50 yapar :D

Maxiboost
01-03-2010, 13:52
döner abi deme öyle:cool: biraz yüklü ctr girsin biraz hafifletme olsun 6.50 yapar :D


boş konuşma artık ortalıkta yahu, nette resmen saçmalıyorsun. En başından beri takip ediyodum bu aracı ciddi çalışmalar yapılmış bir araç. Sen tr de standart bir csl i yurt dışından destek almadan bu seviyeye getiremezsin..


güncel hali

http://www.youtube.com/watch?v=CmoKsmJyykY

Ludacris
01-03-2010, 14:01
Bertan yokmu orda ctr fanatii madem o derece harika bi araç bi değer yapsın pisste:beuj: listeye baktım öyle bişey göremedim:rolleyes:
Ben csl i bu seviyeye getiremem ama bazıları typer i bu hale getirebileceğini ima ediyor. adam 335-m3-645 alayını deliyor ctr ile :D

Tuner
01-03-2010, 14:04
Adam çıkmış keyfi gazlamış siz olayı japon alman kavgasına getirdiniz kutlarım valla

Maxiboost
01-03-2010, 14:08
Bertan yokmu orda ctr fanatii madem o derece harika bi araç bi değer yapsın pisste:beuj: listeye baktım öyle bişey göremedim:rolleyes:
Ben csl i bu seviyeye getiremem ama bazıları typer i bu hale getirebileceğini ima ediyor. adam 335-m3-645 alayını deliyor ctr ile :D

yaw kim demiş göstersene? neyi ima etmiş? bi yazsana merak ettim

Ludacris
01-03-2010, 14:14
bu araba içi boş bi yarış arabası yalnız

öyle yoldaki bi csl nin sc li hali değil


Ya kaan neyin peşindesin olm sen

Standart GTR 7.29 yaptı

bak full stock aractan bahsediyoruz

Loaded M3 dedigin arac SC olarak yapılabilicek en üst seviyede gücü ve torku alınmış ayrıca hafiflik olarak da öle yoldaki M3 csl den farkı sadece koltuklar falan da degil ciddi hafifletilmiş bir araçtır

tamamen tune edilmiş m3 csl ile sen gitmiş tamamen orjinal stock GTR a laf sölüosun

buna herkes güler

Ben bu konu için demiyorum sırf, genel olarak konuşarı sık takip ediyorum:icon_tup: heleki konu içinde bmw geçiyorsa yok s2k modlanıyor o deliyor ctr şu bu ekleniyor o 645 geçiyor
bi kaç arkdaş ile kibarca tartıştık. E fikir özgürlüğü herkezin var.
sonuç olarak İnsanız;
Doğru yada yannış bildiğimiz şeyleri zikretmekte ben bi sakınca görmüyorum

ReßeL
01-03-2010, 15:23
Muhtesem bir arac. Istedigi kadar sokulu olsun. GTR bir SuperSport segment araci, CSL ise sport-tracky arac. SC olmasinda her hangi bir adaletsizlik yok, GTR da asiri besleme ona bakilirsa. Asiri sokuk dendi, Diger giren araclar daha da sokuk. Onlar da ayni dereceyi yapsin, alkislansin. Ne gerek var bu kadar agresyona...

TaGo
01-03-2010, 15:25
M3CSL sadece 3200cc bir araç. Üzerindeki aşırı besleme tipide tek supercharger. Karşılştırıldığı araç ise 3800cc ve çift turboya sahip. Her ama her halukarda GTR daha avantajlı (ağırlık farkı hariç). Kaldıki 550hp lik GTR da aynı pistte deneme yapmış ancak 3-4 sn iileştirebilmiş gidişini. Yani 7:22 sn bence gayet başarılı bir zaman.

Ludacris
01-03-2010, 15:30
Nokta....:cool:

OmerRS
01-03-2010, 15:45
CSL üzerinde fabrika çıkışı slick varken bile 7.50 çıkardı. Bu işin tartışması modifiyeli araba üzerinden olmaz. Standart halinde de çok başarılı zaten 7.50 çok iyi bir zaman.

Viper 7.22 yi ACR paketli standart haliyle yapıyor.

miniks
01-03-2010, 15:53
CSL üzerinde fabrika çıkışı slick varken bile 7.50 çıkardı. Bu işin tartışması modifiyeli araba üzerinden olmaz. Standart halinde de çok başarılı zaten 7.50 çok iyi bir zaman.

Viper 7.22 yi ACR paketli standart haliyle yapıyor.

bişi sorucam

sen nurburgring deki 21 saniyeyi yani GTR ile CSL stock dan bahsediyorum

21 saniyenin nurburgring de ne anlama geldigini biliomusun

adamlar salise kasıolar üst sıraya gecmek için

miniks
01-03-2010, 15:56
M3CSL sadece 3200cc bir araç. Üzerindeki aşırı besleme tipide tek supercharger. Karşılştırıldığı araç ise 3800cc ve çift turboya sahip. Her ama her halukarda GTR daha avantajlı (ağırlık farkı hariç). Kaldıki 550hp lik GTR da aynı pistte deneme yapmış ancak 3-4 sn iileştirebilmiş gidişini. Yani 7:22 sn bence gayet başarılı bir zaman.

dediklerin mantıklı

ama burda bazı arkadaşlar harbi bmw fanatigi haberleri yok

csl denen arac 2004 ün aracı

gtr 2010 teknolojisi

E92 M3 stock olarak kaç saniye yapmış pistte birde ona bakalım ozaman

kaç motordu o

kaç silindiri vardı ben hatırlıyamıyorum fanatikler hatırlatsınlar

bir aracın yol tutuşu hızı vs vs hepsinin belli oldugu yer neresi pist

fabrikasyon cıkışı en iyi dereceyi yapan arac benim gözümde daha üstündür

TaGo
01-03-2010, 15:58
tabiki fabrikasyon olarak kesinlikle GTR daha ii durumda.

Ancak bmw nin o denli agresif bir aracı yok. Belki yei üretiminde v8 çift turboya geçecek ozaman acak bu değerlere yaklaşır.

OmerRS
01-03-2010, 16:11
bişi sorucam

sen nurburgring deki 21 saniyeyi yani GTR ile CSL stock dan bahsediyorum

21 saniyenin nurburgring de ne anlama geldigini biliomusun

adamlar salise kasıolar üst sıraya gecmek için

Mesajımı yanlış yorumlamışsın aslında. Bu aracın derecesinin pek bir önemi olmadığını getirmeye çalışıyorum. Sonuçta bir otomobili değerlendirirken standart hali geçerlidir. Standart olarak da CSL 7.50 yaptı en iyi. Gayet iyi bir derece ama arabada zaten semi slick vardı. Sadece SC ile 7.22 ye falan düşmesi hayaldir. Bundan bi çıkarım yapmak da saçma olur.

Örnek olarak da Viper ı verdim standart makinalar içinde 7.22 yapabilecek araç olarak. Ki o başka bi gezegende zaten.

initial-D
01-03-2010, 16:45
Ben bu konu için demiyorum sırf, genel olarak konuşarı sık takip ediyorum:icon_tup: heleki konu içinde bmw geçiyorsa yok s2k modlanıyor o deliyor ctr şu bu ekleniyor o 645 geçiyor
bi kaç arkdaş ile kibarca tartıştık. E fikir özgürlüğü herkezin var.
sonuç olarak İnsanız;
Doğru yada yannış bildiğimiz şeyleri zikretmekte ben bi sakınca görmüyorum

sen benim mesaja alıntı yapıyosun ama ben herhangi bişeymi demişim bir araçlamı karşılaştırmışım.

7:22 muazzam süre ona söz yok ama yoldaki sıradan sc li bmw olmadığını söyledim sadece.csl çöp araba anca iyi bi hale sokmuşlar gibi bi anlammı çıkıyo yazdığımdan?illaki bmw en iyisi muhabbetinede getiren sensin olayı.

zaten 7:50 gibi stock süreyi 28sn daha geliştirmişler çok güzel...

gtr-ctr gibi araçları işin içine niye sokuyosun ki sen.modlu araba üstünden fanatiklik yapıyosun

miniks
01-03-2010, 16:45
Mesajımı yanlış yorumlamışsın aslında. Bu aracın derecesinin pek bir önemi olmadığını getirmeye çalışıyorum. Sonuçta bir otomobili değerlendirirken standart hali geçerlidir. Standart olarak da CSL 7.50 yaptı en iyi. Gayet iyi bir derece ama arabada zaten semi slick vardı. Sadece SC ile 7.22 ye falan düşmesi hayaldir. Bundan bi çıkarım yapmak da saçma olur.

Örnek olarak da Viper ı verdim standart makinalar içinde 7.22 yapabilecek araç olarak. Ki o başka bi gezegende zaten.

OK

viper yanlış olmasın ama 6 ncı sırada galiba ve orda nedense csl yok

yani yasal bir deger de degil csl ninki

VeNoM_35
01-03-2010, 17:22
OK

viper yanlış olmasın ama 6 ncı sırada galiba ve orda nedense csl yok

yani yasal bir deger de degil csl ninki

yasal demeyelim de, birisi fabrika çıkış bir araç, diğeri bir takım işlemlerden geçmiş, bu yüzden farklı listedeler.

ayrıca standart fabrika çıkış olarak gtr ile csl nni alakası yok doğal olarak gtr'ın hızlı olması normal. ama csl nin kendi rakiplerine bakarsanız gücüne oranla nakadar iyi bir araba olduğunu görürsünüz. iki araç da farklı klasmanlarda kendini kanıtlamıştır, fanatikliğe gerek yok.

M_PROJECT
01-03-2010, 17:25
yasal demeyelim de, birisi fabrika çıkış bir araç, diğeri bir takım işlemlerden geçmiş, bu yüzden farklı listedeler. ayrıca standart fabrika çıkış olarak gtr ile csl nni alakası yok doğal olarak gtr'ın hızlı olması normal. ama csl nin kendi rakiplerine bakarsanız gücüne oranla nakadar iyi bir araba olduğunu görürsünüz. iki araç da farklı klasmanlarda kendini kanıtlamıştır, fanatikliğe gerek yok.

haci minikler fanatiklik yapmiyoki , ilk sayfadaki yaziya bak csl 22 cikarmis v spec gtr bile 29da gezio denmis :D hayir araba fabrikadan gelmis donmus direk yani lastikler bile yol lastigi . fanatiklik die degerlendiriceksen bence ilk sayfadan objektif oku :D

ahmet3425
01-03-2010, 18:41
yalnız ben sunu eklemek istiyorum bu aracın 7.20 yaparı var:)

onune cıkan sonuncu aracı gecerken nerden baksanız 1 1.5 sn kaybı var bide dikkat ettim bazı virajları cok icerden almıs bu sure dahada iyilesebilirdi...

onun dısında yine fanatikliğe gerek yok pist uzerinde asıl onemli olan değerler fabrikasyon değerlerdir.

son olarakda ah keske soyle bir pist bizde olsa cıksak gazlasak ne guzel olurdu yaw:D

VeNoM_35
01-03-2010, 19:00
haci minikler fanatiklik yapmiyoki , ilk sayfadaki yaziya bak csl 22 cikarmis v spec gtr bile 29da gezio denmis :D hayir araba fabrikadan gelmis donmus direk yani lastikler bile yol lastigi . fanatiklik die degerlendiriceksen bence ilk sayfadan objektif oku :D

hehe ben onlara demedim yahu:D zaten yazımda da belirttim ya 2 araç da kendini kanıtlamış bu yüzden fanatikliğe gerek yok:) ayırdım şimdi daha anlaşılır olmuştur:)

Juggernaut
01-03-2010, 20:23
GTR R35 e rakip arıyorsanız bmw'nin yaptığı daily drive kullanabilen araçlarla karşılaştırın.E92 M3,E60 M5,M6 gibi.

Burdaki csl'nin setupı tamemen bu pist için yapılmış süre yapmak için kasılmış bir otomobil.Yarış lastiği bile olmayan yol lastiği ile piste çıkan bir otomobil ile karşılaştırması komik oluyor biraz.

KAAN_M3
01-03-2010, 20:57
dediklerin mantıklı

ama burda bazı arkadaşlar harbi bmw fanatigi haberleri yok

csl denen arac 2004 ün aracı

gtr 2010 teknolojisi

E92 M3 stock olarak kaç saniye yapmış pistte birde ona bakalım ozaman

kaç motordu o

kaç silindiri vardı ben hatırlıyamıyorum fanatikler hatırlatsınlar

bir aracın yol tutuşu hızı vs vs hepsinin belli oldugu yer neresi pist

fabrikasyon cıkışı en iyi dereceyi yapan arac benim gözümde daha üstündür

kardeşim e92 m3 gts gelıo onu görcez kac sn dönüo sen şimdi japonlar daha mi iyi araba kullanio diosun nurburing de porsche leri daha iyi sürmüşler gülerler ordaki adamlar onlara...

ef186
01-03-2010, 21:03
zamanında 997 muhendisleri de GTR a *** atıolardı japon abi gecti direksiyon başına da 997 alman şöföründen daha iyi zaman cıkardı sonra siz sürmesini ögrenin dediler :))


Ben UFUK Buğra'nın hesaptan yazıyorum...

Abi hangi japon şöförüymüş bu ALMANYA'daki ALMAN pistini ALMAN şöförlerinden hızlı dönmüş? O pistte en çok dönen Japonlar Suzuki ve Kurosawa (Gan-San). Biri tüm yeni Japon Arabaları ile dönüyor. Gan-San zaten 1969daki Formula 1 yarışları zamanından beri bilimum araçla dönüyor. Ben bunlardan başka burayı iddialı bir şekilde dönen JAPON bilmiyorum... Tabi istisnai adamlar olabilir bilmediğim ama bildiğin en ünlü Japon adamlar bunlar...

Ama bu dediğimiz Kurosawa ve Suzuki hiç bir zaman dayanak noktası olarak alınmaz zira Horst von Saurma'nın zamanları her zaman onlardan bir kaç saniye kısadır (bazen 10sn kadar atmıyorum). Bu arada Horst von Saurma profesyonel yarışcı veya bir firmada çalışan test pilotu değil, Sport Auto dergisinin editörü.... :) Ama ne hikmetse Walther Roehl'den hızlıdır... :)

Şimdi bu pisti bilmeden atmak kolay, :) zuahahah (ben çok döndüm gerçek hayatta) belli bir zamandan (9 dakika) hızlı dönmek zordur tecrübe ister... E ALMAN orda yaşadığı için en tecrübeli adamlar genelde Almanlardan çıkar...

Pisti en hızlı dönen adamın Stefan Bellof olduğunu bilirsiniz zaten (yaşasın internet herkes herşeyi biliyo) Ama o yolda hergün gazlayan Gruber, Von Saurma, Fabian, Vergers, Duechting, Tim Schrick, Stuch, Roehl, Roser gibi ALMANLAR varken Japonların genelde pek süksesi olmaz orda... Ama herhalde en çok sevilen bilinen Kurosawa'dır onun da Suzuki'den hızlı döndüğü bir zaman yok (ama STİ ile çok güzel bir zamanı var hatta çok sevdiğimiz bir sağ viraja 4le girmiş olduğu video giremez diyen beni *** etmiştir)

BU ARADA BEST MOTORİNG'in eskiden Ring'de gördüğü en iyi zamanı Dirk Shoysman yaptıydı o da ALMAN Motoharu Kurosawa'dan aynı arabayı 2sn hızlı kullanmıştır. Söylediğinizin tam tersi Japonlar ALMAN pilot kullanırlar: ÖRNEK Blitz'in Supra'sını 7.49 döndüğü zamanı yaparken kim kullanmıştır? Herbert Schürg sizce bu adam JAPON MU? :)

ATMAYIN ABİ KIZDIRMAYIN BENİ.....

OmerRS
01-03-2010, 21:13
Posrche çıktı ring e 911 turbo 911 gt2 ve gtr alıp sürdük dediler. gtr en yavaş gt2 en hızlı çıktı. sonra nissan da cevap verdi sürmesini öğrenin diye.

gtr ın sport auto zamanı 7.50 küsür çıktı von saurma kullanınca ama nissan 7.29 çıkardı. aradaki fark opsiyonel lastik pistin durumu ve gtr ın revize edilmiş versiyonu yüzünden oluşuyor biraz da pilotaj tabi.

ayrıca fabrikalar test ederken araçların ayarlarını değiştirebiliyor bazen. bu tartışma konusu olur hep.

sonrasında DR çıktı 911 gt2 ve gtr ı karşılaştırcaz dedi ringde denediler gt2 geçti ıslak pistte.

Asıl fark gtr ın yenilenmesinden oluşuyor gibi çünkü nissanın açıkladığı dereceler hep yenilenmiş versiyon için geçerliydi ama dergiler ilk çıkan versiyonu denediler. sport auto en son test etti yeni versiyonu ve 7.38 çıkardı.

http://www.supercars.net/PitLane?fID=0&gID=3&tID=10073&viewThread=y

Maxiboost
02-03-2010, 01:53
Posrche çıktı ring e 911 turbo 911 gt2 ve gtr alıp sürdük dediler. gtr en yavaş gt2 en hızlı çıktı. sonra nissan da cevap verdi sürmesini öğrenin diye.

gtr ın sport auto zamanı 7.50 küsür çıktı von saurma kullanınca ama nissan 7.29 çıkardı. aradaki fark opsiyonel lastik pistin durumu ve gtr ın revize edilmiş versiyonu yüzünden oluşuyor biraz da pilotaj tabi.

ayrıca fabrikalar test ederken araçların ayarlarını değiştirebiliyor bazen. bu tartışma konusu olur hep.

sonrasında DR çıktı 911 gt2 ve gtr ı karşılaştırcaz dedi ringde denediler gt2 geçti ıslak pistte.

Asıl fark gtr ın yenilenmesinden oluşuyor gibi çünkü nissanın açıkladığı dereceler hep yenilenmiş versiyon için geçerliydi ama dergiler ilk çıkan versiyonu denediler. sport auto en son test etti yeni versiyonu ve 7.38 çıkardı.

http://www.supercars.net/PitLane?fID=0&gID=3&tID=10073&viewThread=y


+ nissanın yayınladığı süreyi çıkartan pilot GTR ile (prototip dahil) 1000+ sayıda ring turu atmış. Direksiyona geçipte 7:29 u 5 turda 10 turda birinin çıkartması çok zor.

Porsche un yaptığı karşılaştırmaya gelince

porsche uygun ve eşit hava koşullarında çıkardıkları süre için (ne hikmetse walter amca yerine şase geliştirme bilmemne uzmanı kullanıyor araçları):

7:54 --- 156.46 km/h - Nissan GT-R R35 back-to-back testing by Porsche www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Nissan-GT-R/235197/

dedi.

Sport auto kısmi ıslak pistte:

7:50 --- 157.787 km/h -- Nissan GT-R, 480 PS/1750 kg, Horst von Saurma, partially wet track (sport auto 12/07)


Horst von Saurma, chief editor of sport auto magazine, completed about 100 kms with the new Nissan GT-R at the Nurburgring Nordschleife. Best time he achieved was a 7:50 on a partiallly wet track especially at one of the key passages so called Kesselchen.

ve bu süreyi ringte 100km gazladıktan sonra ulaşmış yani adam sadece GTR ile 5 tur dönüp kısmi ıslak pistte 7:50 çıkartmış.

Bu süre farkından sonra nissan kullanmayı öğreninde öyle gelin demesinde ne desin? :)

miniks
02-03-2010, 05:31
Abi sizde amma cok biliosunuz ben de yalan sölüyorum sanki babamın ogulları

GTR ilk zamanı yaptıgı zaman porsche ile olan atışmaları hiç takipğ etmemişsiniz gelip burda bana bir sürü pilot ismi sayıyorsunuz ama ne oldu bitti bilmiyorsunuz

o kaan da orda bunları okuyunca seviniyor

abi siz ne dönüosunuz Allahınızı severseniz

nissan 200sx ile hpf m3 gecen orda
M3 e36 ile bütün typerlar gecen orda

bu nedir abi Allahınızı severseniz


neyse Ufuk abi sana lafım yok senin 911 le hulk u deneyelim mi bu akşam