Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW M Z3 nasıldır?
Karşılaştırmalar topiğine açacaktım ancak direk bilgi istiyorum. Karşılaştırma yok. Ama isteyen mesela Headers CAI Kpro ve egzantrikli bir typeR ile karşılaştırabilir veya yüklü bir s2000 ile :) veya daha da abartayım egzoz ve yazılımlı bir Cupra ile :)
Bir arkadaşıma düşünüyoruz 1997 veya 1998 model arası olacak. Kronik sorunları var mıdır, ağırlığı nedir, yakıtı nasıldır, yürürü nasıldır, satışı nasıldır vs vs gibi sorularım olacak. Haa bir de utanmadan soracağım ama modlama işi nasıldır? Örneğin komple düz boru + son susturucu + iyi bir CAI ile 350 hp leri bulabilir mi?
Evet iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum :) Eraycım özellikle de senden :)
komple düz boru ile 310hp lere düşersin muhtemelen mz3 komle boru ile güç ve tork kaybedersin iyi bir marka egsoz ve yazılı ile olabilir.
komple düz boru ile 310hp lere düşersin muhtemelen mz3 komle boru ile güç ve tork kaybedersin iyi bir marka egsoz ve yazılı ile olabilir.
Allah Allah ilk defa duyuyorum. Sebebi nedir? Zaten orjinalinden geniş olan egzozunu daha genişletmek mi?
Allah Allah ilk defa duyuyorum. Sebebi nedir? Zaten orjinalinden geniş olan egzozunu daha genişletmek mi?
Real alıcağınız güç yaklaşık 320hp filan -10 düz boru diyorum tahminlerim.
m3 öyle düz boruyla güç alacağın bir araba değil.
m3 kullanan arkadaşlarım sana benden daha detaylı bilgi vericiklerdir eminim.
Real alınacak güç derken stock olarak 321 hp kayıpsız net alınır mı demek istedin anlamadım?
Karşılaştırmalar topiğine açacaktım ancak direk bilgi istiyorum. Karşılaştırma yok. Ama isteyen mesela Headers CAI Kpro ve egzantrikli bir typeR ile karşılaştırabilir veya yüklü bir s2000 ile :) veya daha da abartayım egzoz ve yazılımlı bir Cupra ile :)
Bir arkadaşıma düşünüyoruz 1997 veya 1998 model arası olacak. Kronik sorunları var mıdır, ağırlığı nedir, yakıtı nasıldır, yürürü nasıldır, satışı nasıldır vs vs gibi sorularım olacak. Haa bir de utanmadan soracağım ama modlama işi nasıldır? Örneğin komple düz boru + son susturucu + iyi bir CAI ile 350 hp leri bulabilir mi?
Evet iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum :) Eraycım özellikle de senden :)
BMW'ler sıkıştırma seviyor, katalitik ve orta susturucuyu düz geçmek yerine spor tip katalitik konvertör filan kullanabilirsin demek istemiş arkadaşlar bence. ki bende hep bu şekilde duydum :)
araca uygun komple SS takılabilir, onlar zaten gerekli hesabı yapmıştır, hem de başın ağrımaz :) cai'yi de geç, kutu içi filtre :)
güzel de bi yazılım, o zaman 340 350 arasını bulursun kanımca.. 321'den başladığımızı varsayıyorum :)
Ayrıca çok iyi bi tercih olur, M Z3'ün coupesi en sevdiğim BMW'dir :)
Bir de 2001 ve 2002 modellerinin güçlerinin diğer modellere nazaran daha iyi olduğundan bahsediyorlar. 2001 e kadar S54 motor kullanılırken 2001 den sonra S52 motora geçilmiş diye duydum. Bilgisi olan var mı?
Eray Yümsel
21-03-2010, 13:01
bora abi mz3 321hp çok sağlı bişey aldığınızı var sayarsak 350hp olabilmesi için ss headers ve kompe egzos sistemi + güzel bir yazılım + (herkez cai yazmış ama bmw de cai takmak güç kaybına yol açabiliyo remap çok önemli) ben carbon airbox diyorum.
kronik sorunu yok temizse uzun müddet kullanırsın bakım yaptığın sürecede problem cıkarmaz
yürürü 321hp lik m3 ten daha iyi çünkü daha hafif
satışı zor
stock mz3 kpro spec bir typer ı 2.vites 60 da dahi bassalar ezer yani
Bir de 2001 ve 2002 modellerinin güçlerinin diğer modellere nazaran daha iyi olduğundan bahsediyorlar. 2001 e kadar S54 motor kullanılırken 2001 den sonra S52 motora geçilmiş diye duydum. Bilgisi olan var mı?
bütün mz3 lerde s52 kullanıldı mz4 lerde s54 e geçildi yani 343hp olan motora
bora abi mz3 321hp çok sağlı bişey aldığınızı var sayarsak 350hp olabilmesi için ss headers ve kompe egzos sistemi + güzel bir yazılım + (herkez cai yazmış ama bmw de cai takmak güç kaybına yol açabiliyo remap çok önemli) ben carbon airbox diyorum.
kronik sorunu yok temizse uzun müddet kullanırsın bakım yaptığın sürecede problem cıkarmaz
yürürü 321hp lik m3 ten daha iyi çünkü daha hafif
satışı zor
stock mz3 kpro spec bir typer ı 2.vites 60 da dahi bassalar ezer yani
bütün mz3 lerde s52 kullanıldı mz4 lerde s54 e geçildi yani 343hp olan motora
Bir daha bak istersen...
Eray Yümsel
21-03-2010, 13:11
emre yanlış biliyorumdur belki açıklada öğrenelim burda birbirmizi *** etme yarışması yok bilgi paylaşıyoruz biliyosan söyle işte kimse mükemmel değildir
e46 motorunun 325 HP lik bir versiyonu olması lazım 2001 den sonra.... e46 ya göre Tork ve HP olarak daha düşük ama devir karakteri aynıdır. Tork e36 ya göre daha yukarda gelir.
Eray Yümsel
21-03-2010, 13:14
e46 motorunun 325 HP lik bir versiyonu olması lazım 2001 den sonra.... e46 ya göre Tork ve HP olarak daha düşük ama devir karakteri aynıdır. Tork e36 ya göre daha yukarda gelir.
motorun fotosu varmı şafak ben yeni öğreniyorum bunu mz3 e hiç ilgim olmadı ondandır :D
z3 te de benim bildiğim kadarıyla s54 kullanıldı ama son iki üç yılda yanılmıyorsam yazılım farklı bir tek bildiğim kadarıyla gücü düşük.
onun öncesinde s50b32 var 321 lik.
motorun fotosu varmı şafak ben yeni öğreniyorum bunu mz3 e hiç ilgim olmadı ondandır :D
Kendi fotomu koyim :D
Ya BMW'nin USA specli ///M makinaları ile Euro Specli ///M makinaları o dönem çok farklıydı.
Amerikada ///M die 240HP makinaya bindiler.
VeNoM_35
21-03-2010, 13:18
buyrun:)
The S54 is the final, most powerful evolution of the M50 engine line, incorporating individual throttle bodies, drive-by-wire throttle control, and variable valve timing (VANOS) for both intake and exhaust camshafts.
Power output is 333 hp (256 kW) at 7900 rpm with 269 ft·lb (365 Nm) of torque at 4900 rpm with an 8000 rpm redline. The US version of this engine required some modifications to meet US emissions standards (such as close-coupled catalytic converters closer to the engine exhaust ports) and thus produced slightly less power in each application. In addition, air intake and exhaust differences, as well as a lower RPM limit, resulted in different performance figures for the Z3 M Roadster and Z3 M Coupé.
Application Displacement Power Torque Redline Stroke Bore Compression
US Z3 M Coupé, Z3 M Roadster 3.2L (3246 cc/132 in³) 235 kW (315 hp) @ 7400 340 N·m (251 ft·lb) @ 4900 7600 91 mm (3.58in) 87 mm (3.43in) 11.5:1
US E46 M3, E85 Z4 M Roadster, E86 Z4 M Coupé 3.2L (3246 cc/132 in³) 248 kW (333 hp) @ 7900 355 N·m (262 ft·lb) @ 4900 8000 91 mm (3.58in) 87 mm (3.43in) 11.5:1
Non-US Z3 M Coupé, Z3 M Roadster 3.2L (3246 cc/132 in³) 239 kW (325 hp) @ 7400 353 N·m (261 ft·lb) @ 4900 7600 91 mm (3.58in) 87 mm (3.43in) 11.5:1
Non-US E46 M3, E85 Z4 M Roadster, E86 Z4 M Coupé 3.2L (3246 cc/132 in³) 256 kW (343 hp) @ 7900 365 N·m (269 ft·lb) @ 4900 8000 91 mm (3.58in) 87 mm (3.43in) 11.5:1
E46 M3 CSL 3.2L (3246 cc/132 in³) 265 kW (355 hp) @ 7900 370 N·m (273 ft·lb) @ 4900 8000 91 mm (3.58in) 87 mm (3.43in) 11.5:1
ilk S50B32 vardı 321 lik. Sonra 2001 gibi S54B32 koyuldı ama gücü 343 değil 321 e düşürüldü.
ilk S50B32 vardı 321 lik. Sonra 2001 gibi S54B32 koyuldı ama gücü 343 değil 321 e düşürüldü.
s54b32 325 olarak kullanıldı benim bildiğim kadarı ile.
Bir de s52 ye göre, Torku daha yukarda gelen bir motor s54.
325 olabilir doğrudur tam hatırlamıyorum.
S52B32 zaten 240 hp.
Bence ne motorlu olursa olsun MZ3,cok guzel.Hele coupe olursa,tadindan yenmez.Benim de favorilerimden biri.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.