Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : CAR 106 vs FS vtec--20.03.2010



aLperTunga
21-03-2010, 22:49
arkadaşlar FS nin sahibini tanımıyorum..arabasındada neler vardı bilmiyorum ama eksoz filtre vardı başka şeylerde vardıysa sahibi yazar zaten..FS vtec le iki kere denedim ve ikisinde de sonuc aynı..ii seyirler...

CAR : chip-filtre-eksoz

FS : eksoz-filtre-headers-4.785 kısa şanzıman

http://www.streetfire.net/video/car-106-gti-vs-fs-civic-vti_742011.htm

ibrahim
22-03-2010, 00:25
maşallah alper sen o gece baya araçla denedin çoğu araç okadar denemede şişer kalır seninkide ısındıkça iyi gidenlerdenmidir nedir :)

darkred
22-03-2010, 01:06
maşallah maşallahh alper direk koparmış CAR tebrikler güzel deneme...

aLperTunga
22-03-2010, 01:08
maşallah alper sen o gece baya araçla denedin çoğu araç okadar denemede şişer kalır seninkide ısındıkça iyi gidenlerdenmidir nedir :)

valla öyle kanka allaha şükür utandırmadı bizi o gece CAR..

D.CaN
22-03-2010, 09:48
Maşallah Araçlara Kazasız Belasız Sürüşler.CAR Güzel Yürümüş :)

3rk4n
22-03-2010, 10:13
Maşallah ama bi psa grubu fan ı olarak vtec ya basmamış yada bi anlaşmazlık olmuş gibi.

okanturan
22-03-2010, 10:19
akşam serhatlada denedik cee 106 gti 2 de ilk o aldı 3 te denedik ben aldım 4 vitesin sonunda geçmeye başladı sonra 2 de denedik beraber gittik
benim araç 210 da kesiciye giriyor şuan kısa şanzıman var üzerinde

okanturan
22-03-2010, 10:20
ama car gti nin mahşallahı var

sword
22-03-2010, 10:22
başka vtecle deneme yokmu :)

JDM VTİ
22-03-2010, 10:30
106*vtec tartışması hiç bitmeyecek :)

okanturan
22-03-2010, 10:31
Vti ile denedim daha önceden 5 boy fark attım
benim araçta
dj heders 4-1
filtre+egzoz

diğer vti
s300 beyin
stage 2 debriyaz
filtre +egzoz
akşama videosunu koyarım

tunceR
22-03-2010, 10:48
kısa şanzumanın oranı kaç .. bence direk sök at onu orjınalı tak... maşallah araçlara.

okanturan
22-03-2010, 11:06
4.785
yarın sökülüyor kısmetse çok kayıp yaratıyor bana
oem şanzımanlı vti 2 yi bitirirken ben 3 . Vitesi bitirip 4 e atıyorum.

aLperTunga
22-03-2010, 11:51
ama car gti nin mahşallahı var

teşk ederim kardeşim..sanada maşş..

sword
22-03-2010, 12:01
4.785
yarın sökülüyor kısmetse çok kayıp yaratıyor bana
oem şanzımanlı vti 2 yi bitirirken ben 3 . Vitesi bitirip 4 e atıyorum.

oem 2 yı bitirirken 100km de olur sen 4.78 le o hızda 3 un ortasında olursun 4 e 130kmde atarsın kısanın faydasını görmen ıcın oem oranlara sahıp vtecle denerken max 5000 (kısalının devrı)devırde basman lazım helekı 3-4 bınde basarsanız en az 2 boy one gecmen lazım...

tunceR
22-03-2010, 12:37
aracın kompresörünü de ölçtür fırsatın olursa.

necoone
22-03-2010, 12:47
Maşallah Alper nazar deimesin

melih
22-03-2010, 12:56
oem 2 yı bitirirken 100km de olur sen 4.78 le o hızda 3 un ortasında olursun 4 e 130kmde atarsın kısanın faydasını görmen ıcın oem oranlara sahıp vtecle denerken max 5000 (kısalının devrı)devırde basman lazım helekı 3-4 bınde basarsanız en az 2 boy one gecmen lazım...

zamanın ustası döktürmüş :D

okanturan
22-03-2010, 13:16
oem 2 yı bitirirken 100km de olur sen 4.78 le o hızda 3 un ortasında olursun 4 e 130kmde atarsın kısanın faydasını görmen ıcın oem oranlara sahıp vtecle denerken max 5000 (kısalının devrı)devırde basman lazım helekı 3-4 bınde basarsanız en az 2 boy one gecmen lazım...

evet alt devirlerde haklısın öyle filtre egzoz olan bi vti ile 3 bin devirde sıkmaya başlıyoruz 3 boy farka çıkıyor son hıza doğru yanıma geliyor
5500de denemeye başladığımızda yarım boy önümde gidiyor alt devirler çok iyi üst devirler bitik şuhan
kompresörünü paşaoğlunda geçen ay baktırdım 9.5 çıkıyor
doynoda ise 6000 bin devir 158 hp 7900 de ise 162.5 veriyor
aracımda sadece kısa var iken 235 kesiciye giriyordu
hafif voland takıldıktan sonra 210 215 arasına düştü
bilgisi fikri olan varsa paylaşır ise sevinirim

sword
22-03-2010, 14:54
stock ecu ıle kadranda 220de keser 4.78
TuTXX41MwuE