Orijinalini görmek için tıklayınız : Yakıt? besleme?
killererkan
14-01-2007, 11:43
95 model 200sx olan ve yılan hikayesine dönen arabamı yakın zaman icinde alacagim insallah.. simdi soru su;
garret T35 turbo ,custom manifolt ve downpipe yapıldı.
rodaj bittikten sonra turbonun basincini ufak ufak acicaz.
Soru şu: 1,1-1,2 bar civarı basınçlarda heralde 300-320 bg ler civarı bir guc vericektir, greddy e-manage ile ayarlamaların yapıldığını varsayalım...
1-benim FCD ye ihtiyacım olucak mı?
2-benzin regulatorune ihtiyacım olucakmı?
3-370 cc sidefeed olan enjektörler bana yetmicek diimi?
(benzin pompası walbro)
killererkan
14-01-2007, 11:45
Semih precision enjektörlerden bahsediyodu... nerden bulunur? nasıl alınır? kaç cc olamı enjektörler?
370 ler benzin basıncını artttırırsen sana yetebilir 1 bar kadar 1,1 barda ihtiyacın olmaya bilir olada bilir flow ratini bilmiyorum turbonun ama sanırım olmaz her haikarda benzin regulatörü sart arabana
95 model 200sx olan ve yılan hikayesine dönen arabamı yakın zaman icinde alacagim insallah.. simdi soru su;
garret T35 turbo ,custom manifolt ve downpipe yapıldı.
rodaj bittikten sonra turbonun basincini ufak ufak acicaz.
Soru şu: 1,1-1,2 bar civarı basınçlarda heralde 300-320 bg ler civarı bir guc vericektir, greddy e-manage ile ayarlamaların yapıldığını varsayalım...
1-benim FCD ye ihtiyacım olucak mı?
2-benzin regulatorune ihtiyacım olucakmı?
3-370 cc sidefeed olan enjektörler bana yetmicek diimi?
(benzin pompası walbro)
1- emanage FCD işlevini görüyor zaten öle bir fonksiyonu var
2-3 370cc standart enjektörü sanırım, NiSMO' nun 550 cc lik side feed enjektörleri var, benzin regülatörü almana gerek yok bence adam gibi bi fuel setup için büyük enejektörler ve emanage çok daha etkili bi çözüm olacaktır.
her şekilde benzin pompası diyorum 200sx llerin benzin pompası hemen bozulmakta
Mechanix
15-01-2007, 11:54
Erkan benü beyenmiyörmüsün ?
her şekilde benzin pompası diyorum 200sx llerin benzin pompası hemen bozulmakta
pompa varmıs adamda regulator dıyo yav :heyoo:
arkadasta zaten emanage var,
eski enjektorler yerine 550cc taksak daha guvenli olmaz mi?
550de olur ama bana göre 850 olsun rahat olsun
550de olur ama bana göre 850 olsun rahat olsun
gereğinden büyük enjektör takmak emanage da benzin ayarlarını zorlaştırır..
gereğinden büyük enjektör takmak emanage da benzin ayarlarını zorlaştırır..
bazen işte gerekebilir bu tip bi setup e managein bi sorunu diğer ürünler çözer sanırım
kaç beygir olcagını bilmiorum da
cok zevkli bir arac olcaga benzer
hayırlısı olsun inşallah
killererkan
15-01-2007, 21:43
walbro var, ya ben 1,5-1,6 basmam heralde, 850 lik biraz acaba gereksiz mi?
FCD ye gerek kalmadıı o zaman buna sevindim , bi regulator de olmayabilir heralde, xsi 'ın dedği ; bendce bi 550 cc enj. almalıyım..
şimdi sorum şu o zaman;
diyelim ki semihin de tavsiyesi gibi 850 cc civarı bi enjektör seti aldım; sabah ilk marşta çalıştıramazsam araba çok boğulur mu?
...ve yakıt tüketimi normal kullanımda, sehir için , turbo devreye girmeden çok mu artıcak, enj. debisini e manage den ayarliyabilicez mi?
ayrica mustafacm seni begeniyorum ama sen sınırları zorlamayı seviyosun ,ben biraz daha guvenlikciyim
walbro var, ya ben 1,5-1,6 basmam heralde, 850 lik biraz acaba gereksiz mi?
FCD ye gerek kalmadıı o zaman buna sevindim , bi regulator de olmayabilir heralde, xsi 'ın dedği ; bendce bi 550 cc enj. almalıyım..
şimdi sorum şu o zaman;
diyelim ki semihin de tavsiyesi gibi 850 cc civarı bi enjektör seti aldım; sabah ilk marşta çalıştıramazsam araba çok boğulur mu?
...ve yakıt tüketimi normal kullanımda, sehir için , turbo devreye girmeden çok mu artıcak, enj. debisini e manage den ayarliyabilicez mi?
ayrica mustafacm seni begeniyorum ama sen sınırları zorlamayı seviyosun ,ben biraz daha guvenlikciyim
abi 550 cc lik bi enjektör 400 hp ye kadar iş görür, 850 cc lik bi enjektör kullandığını farzedersek sen 850 cc nin yarı kapasitesini kullanacaksın..
ayar yaparken enjektörün ayarlama ölçüsünü 1 den 10 a kadar düşün (0 tamamen kapalı 10 tamamen açık) hedeflediğin güçlerle 850 cc lik enjektörle 0-5 arası bi ayar yapıcaksın, ama 550 likle 0 - 9 arası yapacaksın, yani daha hassas bi ayar olacak özellikle tam gaz gitmediğin gaza hafif bastığın ve düşük devirlerde yapılan ayarlar daha iyi olacak aracın daha tepkili ve daha ekonomik olacak..
550 den şaşma derim..
hazır walbro pompan ve emanage in var regülatörle benzin basıncı arttırmaya ne gerek var? emanageden arttırıver benzini bitsin gitsin..
abi ben gelene kadar ayarlarını tamamlarsın inş hatta yazın geldiğimde rodaj da bitmiş olur bol basınçlı bi drift yaptırırsın bize :)
550cc 330whp~380whp + basınc la yükseliceği için sorun olmaz standa alone bir beyin kullandığından Dolayı 850+ için sorunlar yaşaarssın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.