Orijinalini görmek için tıklayınız : VTI'da yüksek sıkıştırma hk.
R_Kaptan
28-03-2010, 23:30
vtı'da yüksek sıkıştırmalı piston 11,2 yük.sıkıştırmalı subap,yay,şapka ve sadece orjınal olarak ana ve kol yatak kullanılarak toplanan motor nekadar sağlıklı olur?+ları ve - leri nelerdir? bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim..:)
fsunnetci
28-03-2010, 23:37
Dereceli Stage 2 Egzantrik olmadığı için yatakların Orjinal olması pek dezavantaj sağlamaz diye düşünüyorum.11 sıkıştırmada pekte yüksek bir sıkıştırma sayılmaz VTİ için.zaten orjinalide 11cr 'e yakın sanırım.81.5mmb16B pistonları koyarsan bence daha faydalı olur yaptığın işe değer.işlemler sonrası yazılım attrıman lzm ama yoksa bir anlamı olmaz:rolleyes:
ana kol yatak oem ıse 600 hp olsada sorun cıkarmaz.
R_Kaptan
28-03-2010, 23:41
Dereceli Stage 2 Egzantrik olmadığı için yatakların Orjinal olması pek dezavantaj sağlamaz diye düşünüyorum.11 sıkıştırmada pekte yüksek bir sıkıştırma sayılmaz VTİ için.zaten orjinalide 11cr 'e yakın sanırım.81.5mmb16B pistonları koyarsan bence daha faydalı olur yaptığın işe değer.işlemler sonrası yazılım attrıman lzm ama yoksa bir anlamı olmaz:rolleyes:
kardeşim piston olarak cp 81,5 düşünüorum yazılım olarakta s300 var onu kullanacağım.b16b takmammı daha ii olur?orjınal açısından
R_Kaptan
28-03-2010, 23:42
ana kol yatak oem ıse 600 hp olsada sorun cıkarmaz.
ana,kol yatak komple yeşil kullanılacak ve motor ömrü ne olur? aşağı yukarı
KCANN_220
28-03-2010, 23:45
orjı vteclere 2-3 boy fark eder +sı bu olur -sı olcagınıda sanmıom..:Db16b yerıne cp tak nıpponları kımsenın tawsıe ettıgını duymadım...cplerı oem kola bısıler yapıp ortuorlarda vteclerın kollarıda dayanıklı herhalde...
kemal nıpponları dunya arabada kullandık ve sorun yasamadık yanlıs bılgılendırme yapma ;)
oem ana kol yatak uygun olan renk olduktan sonra sorun yasamazsın tabıkı rektefıyecı gereklı boslukları duzgun verırse
KCANN_220
28-03-2010, 23:52
abı bız yaptık 1000 km rodaj yaptık sonra 300 km sonra yag yakamaya basladı..:Dpıstonları guseldır belkı ona bısı dıemem ama segmanlarını bılmıom abı bnce segmanları wasat yanı...
bosluklarını ıyı ayarlayamazsa rektefıyecı 100 kmdede yakar
R_Kaptan
28-03-2010, 23:53
kemal nıpponları dunya arabada kullandık ve sorun yasamadık yanlıs bılgılendırme yapma ;)
oem ana kol yatak uygun olan renk olduktan sonra sorun yasamazsın tabıkı rektefıyecı gereklı boslukları duzgun verırse
motor ustam ve rektefiyeci bu konuda beraber çalışıolar zaten bilgilerin için saol
stage 2 egzantirk cp yada wiseco 12.5 cr derim gayet güzel ve sorunsuz binersin..
R_Kaptan
28-03-2010, 23:57
bosluklarını ıyı ayarlayamazsa rektefıyecı 100 kmdede yakar
peki selçuk kol almıycam gerekte duymuyorum sadece kol saplamalarını arp kullanıcağım kol almamı tavsiye edrmisiniz?bide iyi sağlıklı olursa motor km olarak nekadar km gider tahmini?
KCANN_220
28-03-2010, 23:57
ewt rektefıye hatasıda olabılır bızımkısı..cp yada wıseco tak kafan rahat olsun o zaman boyle dıyım saygılar ıyı geceler...:)
marka takıncada rektefıyecı hatrası olursa yag yakarsın bırsey degısmezkı
R_Kaptan
29-03-2010, 00:04
peki cp pıston kullanınca ileride motor rolantıde çalışırken orj. gibi çalışırmı? bide avans ayarlamada problem yasarmıyım?
KCANN_220
29-03-2010, 00:05
abı oyle dusunursek motor yaptıramıyız kı..:Dbı yerden tutucan yanı cp alıcam yazdıgı ıcın bn wıseco yada cp al dedım..hem ılerde erol abının dedıgı gıbı stage 2 bı egzantrıkle cok gusel olur hem s300 de warmıs mıs gıbı ıste...
R_Kaptan
29-03-2010, 00:09
abı oyle dusunursek motor yaptıramıyız kı..:Dbı yerden tutucan yanı cp alıcam yazdıgı ıcın bn wıseco yada cp al dedım..hem ılerde erol abının dedıgı gıbı stage 2 bı egzantrıkle cok gusel olur hem s300 de warmıs mıs gıbı ıste...
parçalarımın çoğu hazırda pıston v.s parçaları daha almadım biraz kafam karısık o yüzden bu paylaşımı yapıyorum yorumlarınız benim için çok önemli!!
peki cp pıston kullanınca ileride motor rolantıde çalışırken orj. gibi çalışırmı? bide avans ayarlamada problem yasarmıyım?
bu kadar detay cok fazla ve gereksız basına dert acmaktan baska bırsey yapmazsın. sakına goze batar bunu unutma. rolantısınde avansında bı sorun cıkmaz takılma bunlara
kardeş sen yola motora bir şey olurmu korkusuyla çıkmışsın bence problem olur..
R_Kaptan
29-03-2010, 00:40
[QUOTE=stlegal;1287176]kardeş sen yola motora bir şey olurmu korkusuyla çıkmışsın bence problem olur..
problem motor deil USTA! ayara sana gelicem zaten:)
kanka gelde sıkıntı yapma bu kadar nippon piston ve sekmanları tüm dünya kullanıyo ben dünya aldım sattım taktım sıkıntı olmaz ama varsa paran cp al gece rahat uyursun :)
R_Kaptan
29-03-2010, 03:45
kanka gelde sıkıntı yapma bu kadar nippon piston ve sekmanları tüm dünya kullanıyo ben dünya aldım sattım taktım sıkıntı olmaz ama varsa paran cp al gece rahat uyursun :)
kanka işin uzmanı olarak senin tavsiyene uyacağım ve cp alıp rahat uyuyacağım valla şiir gibi de yazmışım :D
fsunnetci
29-03-2010, 09:04
White Vtec bu nippon pistonları STP ve STlegal çok kez kullandı ve satmışlıkları vardır.eğer problem çıkarcak mallar olsaydılar bu adamlar kendi arabalarına kullanmazdılar..Benim sana tavsiyem tecrübe etmiş kişilerin söylediklerine itimat et kafanı fazla kurcalama bu işi ilk yapan sen olmadığın için örnekleri binlerce var ve kimse de sorun çıkarmadı herkes paşa paşa biniyor araçlarına..Kendi piston kollarını kullanabilirsin 200hp lerde sorun çıkarmazlar çünkü Oem kollar ile 250 hp'lerde kullananlar var ama oem kol ağırlığı ile forged hafif kolların ağırlıkları bir değil.Kol hafifledikçe performans artıyor karar senin;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.