PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vtı skunk2 emme manıfoldu hk.



R_Kaptan
10-04-2010, 22:44
vtı skunk2 emme manıfoldu takılsa ne gibi + ları olur tavsiye edermisiniz,görüşlerinizi paylaşmanızı beklıorum arkadaslar.

By_DoMiNo
10-04-2010, 23:29
İyi bir Beyin yazılımıda eklenirse ve olmazsa olmaz Egzost headers Filtre lerde olursa üst devirlerde daha da canlı hale gelir zannediyorsam.. Tabiki bu konuda deneyimli proffesiyonel arkadaşlar cvp vereceklerdir.

fsunnetci
11-04-2010, 00:36
eğer aracında egzantrik var ise güzel bir gaz kelebeği taktırman şartı ile tavsiye ederim yüksek devirlerde motor daha iyi hava çektiği için emin ol 5-7hp arası güç verir aracına..b16b emmesi bile bulsan işini görür Ankarada var birinde satıyor..

DC2-R
11-04-2010, 04:02
Skunk2 Emme guzel bir baslangic sayilabilr.. B16a2 motora allahin emri bazi mod lar var.. :) .. Emme yi degismek de onlar arasinda ..

B16B / B18C Emme manifold lari B serisi Type R motorda cikiyor .. Skunk2 Blox vs.. gibi markalar bu manifoldlari ornek alip tasarm yapti..ve uzerinde gelistirmeler yapmaya calisti..

B16A/a2 gibi motorlara B16B(185bhp) yi ornek alip modlanmasi en saglikli stg1 paket olur diye dusunuyorum..
Buna gore gereken parcalar
-B16B/18C Type R Egzantrik Seti
-B16B/18C Type R Emme Manifoldu + Gaz kelbegi(Skunk2 / Blox Emme Man.)
-B18C 98spec 4-1 2.5cikis header (yada DC toda hytech vs.)
-2.5 inc egzos borulari ve 2.5 girisli son susturucu

tabi bunlarin P28 yada s300 vs.. ile tam verim almasini saglayabilrisinz ..

bunlar motor bazinda .. sanzimana da gecersek .. hafif volan ve tr de`ki vti lara icin 4.4 yada 4.7 son disli de olmasi guzel olur ..

8.000rpm
11-04-2010, 10:07
oem beyin ile kullandım
ayarsız halde bile üst devirler belirgin şekilde iyileşti
kesinlikle tavsiye ederim

By_DoMiNo
25-04-2010, 19:08
Peki madem konu açılmış bende bu konu içerisinde sorumu sormak isterim. Bu B20 ye yükseltilen vtec lerde de Skunk2 Pro emme kullanılıyor. B16 larda da kullanılıyor. Bu Skunk2 Pro emmenin vti icin olanı standartmıdır yoksa belli ölcülerde farklı seceneklerde varmı.. 8.000 senin kullandıgın Skunk2 Pro muydu..

mstpower
28-04-2010, 21:08
bende kullandım asırı bir degişiklik olmadı ama pro serisi daha ii die duydum

Oz`
29-04-2010, 12:43
skunk2 altları hafif öldürür ama tork istersen Edebrock Performer X a derim

ama skunk2 ucuz tabiki güzel bir kelebek ile güzel bir headers ile bile sonucların iyi olabilir

kanashibari
29-04-2010, 19:22
Skunk2 Emme guzel bir baslangic sayilabilr.. B16a2 motora allahin emri bazi mod lar var.. :) .. Emme yi degismek de onlar arasinda ..

B16B / B18C Emme manifold lari B serisi Type R motorda cikiyor .. Skunk2 Blox vs.. gibi markalar bu manifoldlari ornek alip tasarm yapti..ve uzerinde gelistirmeler yapmaya calisti..

B16A/a2 gibi motorlara B16B(185bhp) yi ornek alip modlanmasi en saglikli stg1 paket olur diye dusunuyorum..
Buna gore gereken parcalar
-B16B/18C Type R Egzantrik Seti
-B16B/18C Type R Emme Manifoldu + Gaz kelbegi(Skunk2 / Blox Emme Man.)
-B18C 98spec 4-1 2.5cikis header (yada DC toda hytech vs.)
-2.5 inc egzos borulari ve 2.5 girisli son susturucu

tabi bunlarin P28 yada s300 vs.. ile tam verim almasini saglayabilrisinz ..

bunlar motor bazinda .. sanzimana da gecersek .. hafif volan ve tr de`ki vti lara icin 4.4 yada 4.7 son disli de olmasi guzel olur ..

Peki Stage2 paketi nasıl sıralanıyor? Teşekkür ederim.

bilalMW
29-04-2010, 20:24
Yüksek sıkıştırmalı pistonlar hafif volan diye başlar.

kanashibari
30-04-2010, 09:24
Yüksek sıkıştırmalı pistonlar hafif volan diye başlar.
Hafif volan zaten olmazsa olmaz gibi bir durumda kısa falan takılınca güzel oluyor stg2 için piston ve daha yüksek liftli egz mi lazım? ve stg1 stg2 gibi sıralanırken hp olarak değerler nasıl ilerliyor?

bilalMW
30-04-2010, 21:10
Hafif volan zaten olmazsa olmaz gibi bir durumda kısa falan takılınca güzel oluyor stg2 için piston ve daha yüksek liftli egz mi lazım? ve stg1 stg2 gibi sıralanırken hp olarak değerler nasıl ilerliyor?

piston ve daha yüksek liftli egz lazım bence.Genelde gördüklerim o yöndeydi tabi burdaki honda'ya gönül veren abiler daha detaylı açıklarlar.

Erol
01-05-2010, 09:57
vtı skunk2 emme manıfoldu takılsa ne gibi + ları olur tavsiye edermisiniz,görüşlerinizi paylaşmanızı beklıorum arkadaslar.


selamlar, rahman..:)

aracın stock kavramı adı altında ise ( piston vs.. yoksa) gereksiz bir işlem olur.
özellikle ecu(s300-neptune) varsa aracda; stage 2 egzantirk yay-şapka + ince conta +headrs ile emme çok gzl iş yapar..

sLcK_VTI
03-05-2010, 15:04
+10 yapılmışı vardı bir zamanlar:(

8.000rpm
05-05-2010, 14:22
Peki madem konu açılmış bende bu konu içerisinde sorumu sormak isterim. Bu B20 ye yükseltilen vtec lerde de Skunk2 Pro emme kullanılıyor. B16 larda da kullanılıyor. Bu Skunk2 Pro emmenin vti icin olanı standartmıdır yoksa belli ölcülerde farklı seceneklerde varmı.. 8.000 senin kullandıgın Skunk2 Pro muydu..

skunk2 nin pro olanı ve pro olmayanı var. pro olmayanı eski seri diye biliyorum
eski seriyi kullandım
ama mutlaka beyin ve ayar lazım
aslında işin özü şu , atmosferikte parçaların sinerjisi apayrıdır
sadece headers , sadece filtre , sadece emme , sadece egzoz , bunlar tek başlarına kaldıklarında beklentileri karşılayamazlar
bu seti birlikte uygularsan ve üstüne bir de beyin / yazılım müdahalesi yaparsan o zaman fark dramatik olacaktır...
sadece emme , evet gereksiz
ama headers - filtre - egzoz - beyin üzerine emme çok şey getirir...

K20SWAP
23-06-2010, 12:55
Pro serisi almalısın kardeşim,Mantıklı fiyat değilse,almış olmak için hiç alma,Pro serisi,gaz kelebeği,gaz tepkisini belirgin bir oranda değiştirir.Diğeri ise psikolojik beygirden başka bişey olmaz.:)

16EC813
23-06-2010, 13:38
Hafif volan zaten olmazsa olmaz gibi bir durumda kısa falan takılınca güzel oluyor stg2 için piston ve daha yüksek liftli egz mi lazım? ve stg1 stg2 gibi sıralanırken hp olarak değerler nasıl ilerliyor?

paranla dogru orantılı ilerliyo :D

üntar
26-06-2010, 13:51
hiç ugrasma benım fuattan aldıgım gıbı b18c nın emme ve gaz kelebegını al. emın ol skunk ondan ıyı deildır. bouna fazla fazla para werme

speed
26-06-2010, 18:17
skunk2 nin pro olanı ve pro olmayanı var. pro olmayanı eski seri diye biliyorum
eski seriyi kullandım
ama mutlaka beyin ve ayar lazım
aslında işin özü şu , atmosferikte parçaların sinerjisi apayrıdır
sadece headers , sadece filtre , sadece emme , sadece egzoz , bunlar tek başlarına kaldıklarında beklentileri karşılayamazlar
bu seti birlikte uygularsan ve üstüne bir de beyin / yazılım müdahalesi yaparsan o zaman fark dramatik olacaktır...
sadece emme , evet gereksiz
ama headers - filtre - egzoz - beyin üzerine emme çok şey getirir...

çok doğru bence......... :icon_tup:

melih
26-06-2010, 18:20
alt devirlerde biraz düşüş oluyo ama üst devirlerde hissetilir derecede iyileşmeler oluyo günümüzde alt devir isteyen zaten çok nadirdir. vteclerde en kötü safc desteklenmesi gerekli

YUSUF
26-06-2010, 19:31
bende edelbrock performanceX emme manifoltu var aracımda beyin yok müballasız 4-5 boy gerideyim

aracınızda beyin yoksa eğer emmeye hiç gerek yok

melih
26-06-2010, 19:35
emmenin o kdr geri düşürceğini sanmıyorum max 1- 2 boy arası

JDM VTİ
26-06-2010, 20:09
bende edelbrock performanceX emme manifoltu var aracımda beyin yok müballasız 4-5 boy gerideyim

aracınızda beyin yoksa eğer emmeye hiç gerek yok

beyin şart. + gaz kelebeğide olursa iyi olur!

melih
26-06-2010, 20:11
Alt yapın stoksa ve egzantirk yoksa gaz kelebeğinede gerek yok

YUSUF
28-06-2010, 12:31
emmenin o kdr geri düşürceğini sanmıyorum max 1- 2 boy arası

sen sanmıyosun ben kullanıyorum melih 4-5 boy geri düşürüyor :)

Erol
28-06-2010, 12:42
ayarsız bir emme 5 hp ler düşürüyor..

eski egvtec boya aşamasına girmeden(gri renk iken) oz ayar yaptı 180.75 hp aldık. sonra aracı boyaya verdim motor inmişken arada skunk emme taktık ayar olmadı birdahada aynı arac 175 hp çıktı + eski geçtigim 2-3 boy araclarla başabaş gider oldum..