PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : wideband yanına hangi saat



Serhat Y.
14-04-2010, 17:44
aracıma wideband takmayı düşünüyorum, begendigim bir pod var onu yaptırıcam fakat pod ikili, diğer saati ne kullanmalıyım?
egzos sıcaklığımı yoksa yağ basıncımı yada başka ne öneriyorsunuz?
aracım atmosferik olarak yüklüdür, ona göre cevaplarsanız sevinirim, teşekkürler..

http://img80.imageshack.us/img80/3560/3763625936fed8350c54.jpg (http://img80.imageshack.us/i/3763625936fed8350c54.jpg/)

Boost Up
14-04-2010, 17:45
EGT derim:)

mmustu
14-04-2010, 17:48
kesinlikle yağ basıncı derim bende ;)

atmosferik arabasınız EGT niz nerelere çıkıyor ki ?

mono
14-04-2010, 17:49
tabiki oil press, egt ne alaka ??

Dou
14-04-2010, 17:51
yüklü atmosferikte ne kadar yüklü??

filtre egzozlu arabada egt olsa nolur olmasa nolur

yağ basıncı +1.

Ludacris
14-04-2010, 17:51
Yağ basınç tabiki..
Atmosferik araç:rolleyes: oyil pires, çok önemli her araç için egt aslında çokta gerekli değil ama boş yer varsa olabilir :)

mmustu
14-04-2010, 17:51
hauha yaw imkanın varsa tak tabi :D ama öncelik sırası dersen n/a arabada bence oil pres önce gelir
;)

deeperblack
14-04-2010, 17:53
Üstad bana sorarsan lokasyon seçimin iyi değil. Şöyleki senin eklediğin foto civic sedan. Sol tarafta sıkıntı yok ama sağ taraf bizde farklı devam ediyo.

http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Honda-Civic-Type-R-Interior-1280x960.jpg

EREN34
14-04-2010, 17:53
Bence yağ sıcaklığı

Serhat Y.
14-04-2010, 17:57
yüklü atmosferikte ne kadar yüklü??

filtre egzozlu arabada egt olsa nolur olmasa nolur

yağ basıncı +1.

bukadar yüklü
filtre,egzos,headers,jdm emme manifoldu,hondata conta(emme),jdm cams,hondata flashpro

Serhat Y.
14-04-2010, 18:01
Üstad bana sorarsan lokasyon seçimin iyi değil. Şöyleki senin eklediğin foto civic sedan. Sol tarafta sıkıntı yok ama sağ taraf bizde farklı devam ediyo.

http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Honda-Civic-Type-R-Interior-1280x960.jpg

üstad birebir aynısı değil zaten farkındayım resmin americadaki si kasa olduğunu:icon_tup: bizim arabaya uyarlıycaz işte, lokasyon konusunda senin varmı önerin?

mmustu
14-04-2010, 18:03
ya oil press

işin can damarlarından Allah göstermesin ufacık bir basınç kaybı neler getirir.

tabi tayyar olayını bilmiyorum egt leriniz nerelere çıkıyor ama ben turbo arabamda ki gazdan ayağımı çekmem apaçiyimdir :D daha 700 üstü egt ler görmedim

Dou
14-04-2010, 18:03
vitesin üstündeki cep olabilir, oraya sığar mı bilmem ama oranın içine bir şeyler yapılırsa kapanınca da görünmez hem.


bukadar yüklü
filtre,egzos,headers,jdm emme manifoldu,hondata conta(emme),jdm cams,hondata flashpro

oil pressure +1. sıkıştırma orjinal olduğu müddetçe bence o kadar da yüklü sayılmaz, tabi tercih sizin.

SaBRi
14-04-2010, 18:04
ben olsam vitesin ordaki gözü komple çıkartıp yaptırırım 2 tane koyabilirsin
egt bence gerek yok

Göki,ZD
14-04-2010, 18:06
aracıma wideband takmayı düşünüyorum, begendigim bir pod var onu yaptırıcam fakat pod ikili, diğer saati ne kullanmalıyım?
egzos sıcaklığımı yoksa yağ basıncımı yada başka ne öneriyorsunuz?
aracım atmosferik olarak yüklüdür, ona göre cevaplarsanız sevinirim, teşekkürler..

http://img80.imageshack.us/img80/3560/3763625936fed8350c54.jpg (http://img80.imageshack.us/i/3763625936fed8350c54.jpg/)

resimdeki yerler bende çok güzel..

Serhat Y.
14-04-2010, 18:07
vitesin üstündeki cep olabilir, oraya sığar mı bilmem ama oranın içine bir şeyler yapılırsa kapanınca da görünmez hem.



oil pressure +1. sıkıştırma orjinal olduğu müddetçe bence o kadar da yüklü sayılmaz, tabi tercih sizin.

sıkıştırmayı artırmayı ümiid ediyorum zaten, bakalım şuan sadece parçalar takıldı o şekilde duruyor araç, üstüne düşmedim henüz çok fazla

Serhat Y.
14-04-2010, 18:11
ya oil press

işin can damarlarından Allah göstermesin ufacık bir basınç kaybı neler getirir.

tabi tayyar olayını bilmiyorum egt leriniz nerelere çıkıyor ama ben turbo arabamda ki gazdan ayağımı çekmem apaçiyimdir :D daha 700 üstü egt ler görmedim

turbo araç için dediklerinde haklı olabilirsin ama atmosferikte egt nekadar önemli oil press nekadar önemli acaba?
yani görsellik dışında ikisininde çok fazla öenemi varmı?

Serhat Y.
14-04-2010, 18:11
sol direğe pod yaptırmaktan başka birşey gelimiyor şuan benim gözümde malesef :(

sol direk hiç düşünmüyorum

mmustu
14-04-2010, 18:12
bende onu diyorum zaten n/a yada turbo oil press muhakkak gerekli ve çok önemli

egt turbo araçta önemli muhakkak ama n/a araçta her ne kadar yüklü olursada olsun o kadar gerekli değil

mono
14-04-2010, 18:12
turbo araç için dediklerinde haklı olabilirsin ama atmosferikte egt nekadar önemli oil press nekadar önemli acaba?
yani görsellik dışında ikisininde çok fazla öenemi varmı?

atmosferikte turbo da yatak sarabiliyor, başka hangi göstergeden durumu fark etmeyi düşünüyorsun ? tabi ki wideband'den önce bile oil press, 90 model 205 gti'da bile fabr. var.

mmustu
14-04-2010, 18:13
oil press bir adım önce olur sıkıştırma olayına girersen egt nin olması gerekir bence ;)

yiğit senin arabanda bi ton gösterge olması lazımdı :)

egt var mı aralarında ? varsa roll gecelerinde ne görüyosun max ?

mmustu
14-04-2010, 18:16
boost bile koymuşlar :D:D

sadece wideband çalışıyor ;) :D:D

la o zaman ittirip durma egt diye deli gibi gazlıyosun önce kendin tak :D :D

Oil Press uleynn :D

Serhat Y.
14-04-2010, 18:23
oil presse şimdilik karar verilmiştir

Jam da Joker
14-04-2010, 18:34
Sağ taraf sedandaki gibi olmadığı için bence sol tarafı kullanmak mantıklı, müsait bir yer var hemde açısı çok güzel ben olsam oraya dizerdim. Güzel bir pod yaptırıp rahatlıkla 3 saat sığar sanırım fikir olsun diye koydum iki defi ve bir aem wideband..


http://i41.tinypic.com/f3rhqo.jpg

deeperblack
14-04-2010, 18:39
Sağ taraf sedandaki gibi olmadığı için bence sol tarafı kullanmak mantıklı, müsait bir yer var hemde açısı çok güzel ben olsam oraya dizerdim. Güzel bir pod yaptırıp rahatlıkla 3 saat sığar sanırım fikir olsun diye koydum iki defi ve bir aem wideband..


http://i41.tinypic.com/f3rhqo.jpg

Ah keşke o lokasyon o kadar büyük olsa :)

Sol tweeter in çapı yaklaşık 7,5cm gibi. Dün 10cm mid ler için baya yer aradım orası mantıklı geldi. Yüksek ihtimalle orayı kullanıcam.

Lokasyon olarak en mantıklı yer bence saatin önünde bulunan plastik. Servis fiyatı 45 tl gibi bişey. Ben olsam oraya takardım.

Cem.B
14-04-2010, 18:43
Ah keşke o lokasyon o kadar büyük olsa :)

Sol tweeter in çapı yaklaşık 7,5cm gibi. Dün 10cm mid ler için baya yer aradım orası mantıklı geldi. Yüksek ihtimalle orayı kullanıcam.

Lokasyon olarak en mantıklı yer bence saatin önünde bulunan plastik. Servis fiyatı 45 tl gibi bişey. Ben olsam oraya takardım.

kanka ne yaptırırsan yaptır rahat görebilceğin biyere yaptır,ben direksiyonun önünde olmasına rağmen gazlarken zor bakıorum :)

deeperblack
14-04-2010, 18:52
http://i42.tinypic.com/91kvnm.jpg
Burası iyi gibi görünüyor.

despe
14-04-2010, 18:54
Ah keşke o lokasyon o kadar büyük olsa :)

Sol tweeter in çapı yaklaşık 7,5cm gibi. Dün 10cm mid ler için baya yer aradım orası mantıklı geldi. Yüksek ihtimalle orayı kullanıcam.

Lokasyon olarak en mantıklı yer bence saatin önünde bulunan plastik. Servis fiyatı 45 tl gibi bişey. Ben olsam oraya takardım.

bence tweeter iptal edilip değilde, onun önüne 3 lü bi port yaptırıp kullanılabilir. ve bence açısıda gayet iyi. bence mutlaka göz önünde olması lazım yani gazlarken gözünü hafif kaydırdın mı ne olup bitiyor görmelisin. saatlere bakmak için eğilip bükülmemek lazım :D

ibooo
14-04-2010, 18:59
http://1.bp.blogspot.com/_2o5Lep2wWQs/SneFoDmLCGI/AAAAAAAABmw/ywrv_4F3M_U/s320/28072009193.jpg

Dou
14-04-2010, 19:04
http://1.bp.blogspot.com/_2o5Lep2wWQs/SneFoDmLCGI/AAAAAAAABmw/ywrv_4F3M_U/s320/28072009193.jpg

bu çok iyi :icon_tup:

Quantum
14-04-2010, 19:16
saatin bulunduğu bölümdeki ekranı iptal edeceğini hiç sanmıyorum. :)
herşey orada.. teyp göstergesinden klima göstergelerine kadar..

Dou
14-04-2010, 19:27
saatin bulunduğu bölümdeki ekranı iptal edeceğini hiç sanmıyorum. :)
herşey orada.. teyp göstergesinden klima göstergelerine kadar..

iptal edilmiyoki,

vitesin önündeki cebe taşınmış.

Quantum
14-04-2010, 19:33
hmm dikkat etmemişim ona..
ama onu oraya almak işçilik olarak da her babayiğidin harcı değildir :)
ben cesaret edemezdim öyle yaptırtmaya.. :)

Dou
14-04-2010, 19:35
hmm dikkat etmemişim ona..
ama onu oraya almak işçilik olarak da her babayiğidin harcı değildir :)
ben cesaret edemezdim öyle yaptırtmaya.. :)

bende herhalde yeni araca kıyamazdım o kadar kurcalanmasına,

ama yerleşim süper mantıklı olmuş :)

doush
14-04-2010, 19:35
http://www.youtube.com/watch?v=JB_k80Ixt0w
http://www.youtube.com/watch?v=JB_k80Ixt0w

Aynı şeyi söyleyecektim. Daha küçük olabilr göstergeler biraz kötü görünüyor. Sadece yerini göstermek amaçlı. Ekran da aşağıya alınabilir.

MeRtCaN
14-04-2010, 19:37
oıl temp
veya
oıl press
koy yanına.

bilalMW
14-04-2010, 19:48
oiı temp koymak daha mantıklı.

Serhat Y.
14-04-2010, 19:57
http://1.bp.blogspot.com/_2o5Lep2wWQs/SneFoDmLCGI/AAAAAAAABmw/ywrv_4F3M_U/s320/28072009193.jpg

bu photoshop mu gerçek görüntümü?

deeperblack
14-04-2010, 21:29
bu photoshop mu gerçek görüntümü?

Rusyadaki fn2 bu önce sc sonra turbo yapılan. Ortadaki ekranın yanları kesilip alta konmuş. Mantıklı ama şahsen bende kiyamam. Ha hitabe daha bulursam yaparmiyim? Evet :)

Oz`
14-04-2010, 21:48
yağ sıcaklığı olsa
daha iyi olur

Gunes G.
27-06-2010, 15:33
yüklü atmosferikte ne kadar yüklü??

filtre egzozlu arabada egt olsa nolur olmasa nolur

yağ basıncı +1.

filtre egzozlu arabada oil press'i napican olm :) Oil temp en azindan daha mantikli olurdu.

DetailEF
27-06-2010, 16:09
filtre egzozlu arabada oil press'i napican olm :) Oil temp en azindan daha mantikli olurdu.

Yağ pompası bozulup yağ akmazken motor yatak sarmaya başlayınca, motor içinde dönmeyen yağın sıcaklığıda görmek çok mantıklı evet :)

Gunes G.
28-06-2010, 00:12
Yağ pompası bozulup yağ akmazken motor yatak sarmaya başlayınca, motor içinde dönmeyen yağın sıcaklığıda görmek çok mantıklı evet :)

Yag pompasinin bozulup bozulmayacagi ya da ne siklikla bozulacagi standarta yakin bir aracta yuzde kac ihtimal diye dusunursek, sadece bu ihtimale odakli bir amac edinip, muhtemelen yasami boyunca hemen hic dikkate alinmayacak bir gosterge takmak mi daha verimli olacaktir, yoksa normal sartlarda calisan bir aracin, sikistirildikca olusturdugu isinmalari mi gozlemlemek daha verimli olacaktir buradaki esas soru bu olmali.

Bu sebepten oturudur ki yag sicakligi gostergesi daha efektif bir kullanima sahip olacaktir diye dusunuyorum. Konuyu bu bakis acisi ile gorebilirsek neden boyle dusundugum daha da net olarak anlasilacaktir. "Yag pompasi bozuldugunda yagin sicakligini gormek cok mantikli evet" gibi igneleyici ve konuya butun olarak degilde kesitsel bir yaklasimda bulunmak yerine daha yapici ve detaylari sorgulayici bir stil, forumdaki paylasimi ust seviyelere tasimaya yardimci olacaktir diye dusunmekteyim.

Dou
28-06-2010, 01:16
Stock bir araçta napıcan oil temp i ya bırah allasen :D

Öyle olsa fabrikasyon olarak hararet göstergesinin yanında yağ ısı göstergeside olurdu.

En iyisi orta yolu bulalım, bundan koyalım

http://i49.tinypic.com/11tpxc3.jpg

En azından gideceğimiz yere vakitlice yetişiriz kankaaa, hep arabaya mı yatırım yapacaz birazda kendimize yapalım :hehe:

Gunes G.
28-06-2010, 03:08
Dogu tam olmus bu ya, tamamdir yani :)