Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kat İptali.



YunusCan
16-04-2010, 16:19
Slm arkadaslar aracıma Kat iptali yaptırmayı düşünüyorum. ama aklımda şöyle bir düşünce var. kat.ı iptal ettirip manifold tan orta susturucuya kadar 51 lik borumu çektirsem. yoksa sadece katalizör ü mü sadece kestirip çıkartsam .araç 1.6 vvt-i 16v. corolla . Yorumlarınızı bekliyorum tşkkrler.

bilalMW
16-04-2010, 22:00
komple düz boru çek 51'lik bence.sonunada güzel bir son susturucu en güzeli.

_Burak_
16-04-2010, 22:14
benim şu an için sadece kat iptalli
ama en mantıklısı komple düz boru çektirmek amacına hizmet etmiş oluyor , niyetimde o yönde:)

edirne
16-04-2010, 23:10
orta susturucudan sonra kompLe 51'Lik düz boru + otto spec yanık uçLu faLan bi tane sağLam son susturucu anLatıLmaz yaşanır. :)

plekumat
17-04-2010, 01:14
Düz boruyu orj son susturucuyla kullansam nasıl olur? (C2 1.6i)

_Burak_
17-04-2010, 01:18
orta susturucudan sonra kompLe 51'Lik düz boru + otto spec yanık uçLu faLan bi tane sağLam son susturucu anLatıLmaz yaşanır. :)

yanık uçlu + hp mi veriyor :p :)

EREN34
17-04-2010, 01:22
Slm arkadaslar aracıma Kat iptali yaptırmayı düşünüyorum. ama aklımda şöyle bir düşünce var. kat.ı iptal ettirip manifold tan orta susturucuya kadar 51 lik borumu çektirsem. yoksa sadece katalizör ü mü sadece kestirip çıkartsam .araç 1.6 vvt-i 16v. corolla . Yorumlarınızı bekliyorum tşkkrler.


Hiç bir fark olmaz.O nedenle maliyeti düşük olanı tercih edin derim ben.51lik çektirseniz bile orta susturucuya girip geriye kalan 45lik devam edeceği için kat iptalinin sağladığı faydadan başka bir fayda göremezsiniz.

EREN34
17-04-2010, 01:23
Düz boruyu orj son susturucuyla kullansam nasıl olur? (C2 1.6i)


Sakin kullanımda sessiz sessiz polisle yüzgöz olmadan rahatça gezerseniz.Sıktığınız zamanda zırıltılı kulak tırmalayan bir ses alırsınız.Perf. açısından faydası stock'a göre illaki olur ama tabiki komple düz+perf son ile mukayese edilemez.

plekumat
17-04-2010, 01:30
Kat yüzünden motor ışığı yakıyor. söndürdük, birdaha yanarsa, kat'ı iptal edeceğimde,
yaptırmışken komple düz boru mu yaptırsam diyorum.

51 olsa bile son susturucuya girerken çapı gene küçülecek kaçarı yok galiba..

EREN34
17-04-2010, 01:32
Kat yüzünden motor ışığı yakıyor. söndürdük, birdaha yanarsa, kat'ı iptal edeceğimde,
yaptırmışken komple düz boru mu yaptırsam diyorum.

51 olsa bile son susturucuya girerken çapı gene küçülecek kaçarı yok galiba..

Aynen öyle kaçarı yok.C2 VTS'de zamanında komple 51 boru kullandık İskender usta imzalı.Onda bile lamba yanma gibi dertler oldu.Gerçi çok enteresandır ki arabayı stop edip yeniden çalıştırınca sönüyordu :)

vvt-i_349
17-04-2010, 08:13
bendede vvt-i var kat iptalinde ışık yanma sorunu vermedi..can kardeş sen ortadan 51 lik taktır+son susturucu

fsunnetci
17-04-2010, 12:30
vvti toyota'larda cat iptali sonucu arza ışığı vermez eski teknoloji catalysator var bu araçlarda 2001 sanırım aracınız..ama sana şunu söyliim toyotanın başarılı bir şekilde gitmesinin sebebi orta devirlerde yüksek performans vermesi ve sen eğer 51lik boru koyarsan o araca 5000devir altı pek birşey bekleme o araçtan ancak 5000dd üstü o araçta performans alırsın.orta susturucu iptali ile ve kat iptali ile o arabalar çok çabuk redline oluyor bence hiç egzoz çapı büyütme işine girme yapcaksanda catback sistemi ile yaptır bari bir anlamı olsun:rolleyes:

DR808
19-04-2010, 13:30
yanık uçlu + hp mi veriyor :p :)

:D:D:D:D:D görüntü + rahatlatma :D maksat :icon_tup:

YunusCan
19-04-2010, 17:01
bendede vvt-i var kat iptalinde ışık yanma sorunu vermedi..can kardeş sen ortadan 51 lik taktır+son susturucu

caglar eksozcuya söyledim dedi sizinkiler ışık yakar dedi. bugun yakmasa yarın yakar eninde sonunda ışık yakmaya başlar dedi. ee dedim nasıl olucak sensör takıcaz dedi. nekadar dedim . Headersten direk orta susturucuya düz boru cekerım dedi. bide sensör takarım dedi ışık yakmasın diye. toplam 100 tl dedi... nediyorsun çaglar?

Bluttbeton
20-04-2010, 16:35
Yunuscan eğer kat iptal edersin vvt-i ın en iyi özellği olan alt devirleri öldürüsün

YunusCan
20-04-2010, 17:23
hmm. niye ölsünki ? anlamadım ben onu

Ome_RS
20-04-2010, 17:53
geri basınc düşeceği için alt devirlerde bir miktar cansızlık olur ama üst devirler hissedilir derece rahatlar ;)

Bluttbeton
21-04-2010, 12:21
VVT-i motor gücü düşük devirde verdiği için alt devirlerin ölür ama yüksek devirde canlanma olur

YunusCan
21-04-2010, 12:34
alt devirlere işim yok zaten. 3 k dan sonrası canlansın yeter...

plekumat
21-04-2010, 13:13
Kat yerine düz boru (diğer borularla aynı çapta) veya sizin sattığınız gibi bir susturucu taksak basıncı muhafaza edebilir miyiz??

Ben genelde sakin kullanıyorum; alt devirler bu haliyle bile cansız geliyor bana

vvt-i_349
22-04-2010, 07:54
kat iptali+ortadan 51 lik boru ve son susturucu...arabadaki değişimi hissedebilirsin

YunusCan
23-04-2010, 11:08
ben şimdi böyle bir sistem düşünüyorum sizce nasıl olur bu ?.
Headerstan orta susturucuya kadar düz 51lik boru kat. felan yok.
orta susturucu. herhangi bir marka.
tekrar 51lik düz boru.
ve supersprint son susturucu.
evet arkadaslar verim nasıl olur sizce. daha iyisini yapabilirmiyim... yorumlarınızı bekliyorum

ugur ekinci
23-04-2010, 21:35
kardesım 51 lık boru koymak ıstıyosun dusundunmu söle bı olay var . komple 51 lık boru koysan bu araba mesela 1.2 barla sıkıştırıp yakıyosa yakıtı egzozun capı buyudugunde .1.0 a dusucek. nıe? egzoz borusunun capı buyuk hava sıkışmadan atıcak . ama arabana motor beslemesı yaparsın egzozların az gelır butursun boryu em sesı alırsın hemde guzu ama orjınal motor a sadece katları aldırman yeterlı bence. bunu nerden bılıyosun dıceksın . ben kendım egzoz cuyum samsundakı hemen hemen tum modofoyelı aracların egzozlarıyle ben elgılenyorum bunları hesaplayarak malzeme kullanıyoruz. bunun ıcın söyledıklerımı bı degerlendır

YunusCan
26-04-2010, 19:53
hmm anladım peki 51 lik boru degilde orjinal borularıylamı bırakalım aracı ?

YunusCan
26-04-2010, 19:56
yada boru deişecekse kac cm capında yaptırmamız gerekir ?