TechTurkey >
Diğer >
Videolar > accent era dizel(baselchip) - volvo s40 2.0t(baselchip) - r21 turbo roll denemeleri
Orijinalini görmek için tıklayınız : accent era dizel(baselchip) - volvo s40 2.0t(baselchip) - r21 turbo roll denemeleri
alper1001
25-04-2010, 23:21
buluşma sonrası roll denemelerimizin videolarını ekliyorum
accent era dizel(baselchip) - volvo s40 2.0t(baselchip)CAMCAR - r21 turbo roll fm 40 to 180kmh
http://www.youtube.com/watch?v=LaBlGAE_MT8
accent era dizel(baselchip) - volvo s40 2.0t(baselchip)CAMCAR roll fm 40 to 190 kmh
http://www.youtube.com/watch?v=I_RfezXZ1u8
volvo s40 2.0t(baselchip)CAMCAR - r21 turbo roll fm 40 to 200kmh
http://www.youtube.com/watch?v=MzNjEH6vChE
accent era dizel(baselchip) - volvo s40 2.0t(baselchip) - CAMCAR R21T roll fm 40 to 190 kmh
http://www.youtube.com/watch?v=Jf1T42jfGfo
volvo s40 2.0t(baselchip)- r21 turboCAMCAR roll fm 40 to 200kmh
http://www.youtube.com/watch?v=HSSyJ7luOPQ
mert0640
25-04-2010, 23:35
maşallah araçlara..Volvo 160 hp'den kaça yükseldi chip sonrası ?
alper1001
25-04-2010, 23:38
maşallah araçlara..Volvo 160 hp'den kaça yükseldi chip sonrası ?
keşke ölçebileceğine inandığım bir dyno olsada ölçtürsem ama benim gördüğüm 40-180arası 50mt ye yakın fark var, ***** önceden bu accenti 170de geçebiliyodum, 40dan bastığımızda
volvo 2-3 boy büyük gelmiş Era'ya... Era'nın 1.6 atmo arabalarla denemesi lazım.. civic, clio, pejo vs tarzında...
alper1001
25-04-2010, 23:41
volvo 2-3 boy büyük gelmiş Era'ya... Era'nın 1.6 atmo arabalarla denemesi lazım.. civic, clio, pejo vs tarzında...
o spec in biraz üstünde era, kendi aracımı övmek için konuşmuyorum ama, chipten önce benle 40-170i aynı geçiyodu, bende chipten önce, 110luk vteclerle denediğimde, 40-180arası 7-8boy atıyordum
CanBasel
26-04-2010, 01:14
1.6 atmosferik civic (110,120 ve 125likler) clio(110vs) pejo(206 1.6 16v 110) tarzındakiler era için gerçekten düşük kalıyor..
Daha önceki denemeleri de var araçların ki bu era da sadece denemeler için özel yazılım hazırlandı önceki gidişine göre ciddi fark var yaklaşık 150-155ps arasında yürüyor bu videolarda.. Daha sonra tekrar normal ayarlara çekip 145ps civarında bıraktık zaten duman olayı normale döndü.
Demem o ki era ile bu verdiginiz örnekler düşük kalır ama denemek isteyen arkadaşlarımız olursa çayımızı içeriz yola çıkar deneriz sorun olmaz :)
Volvo 40-180 de yaklaşık 50 metre kadar ilerledi.. ki bu R21 turbo da izmitte meşhur bir araç vteclerle 10 denemeden 9 unu geçiyor videoları var internette bulabilirsiniz. kendisinde 206 rc de var zaten.
Maşallah tüm araçlara
canım ERa'ya uygun modlu Vtec2 bulunur... stok 1.6 lardan bahsetmiyorum... Era ankaraya gelirse mutlaka denemek isterim...
maşallah tüm araçlara ;) Alper artık seninle ayrı dünyaların insanlarıyız :D
PPR engineering
26-04-2010, 11:16
maşALLAH araçlara reno 21 bırakıyo yanlız sen kilometre okuyosun ama..
alper1001
26-04-2010, 11:18
maşALLAH araçlara reno 21 bırakıyo yanlız sen kilometre okuyosun ama..
evet farkettim:D km okuduktan sonra bende bıraktığını
alper1001
26-04-2010, 13:50
maşallah tüm araçlara ;) Alper artık seninle ayrı dünyaların insanlarıyız :D
oysa ben seninle aynı rollerde koşturmak isterdim:D
fsunnetci
26-04-2010, 14:06
güzel denemeler olmuş kazasız sürüşler..:icon_tup:
Mehmet Gazihan
26-04-2010, 14:14
can bi haber vermiorsun biz de gorelim arabamızın performansını ((:
fazla yüklenme kıracaksın turbonu..tampondan veya kaputtan soğuk hava alıp turbona üflettir soğusun..
volvo cu arkadaş..
gel ben sana kitap gibi bi ölçüm yapayım..
Ek.Civic_Spoon
26-04-2010, 14:24
volvo önceki gidişine göre bayağı fark olmuş.. yanlız reno 21 de fena gidiomş.. :)
CanBasel
26-04-2010, 16:28
canım ERa'ya uygun modlu Vtec2 bulunur... stok 1.6 lardan bahsetmiyorum... Era ankaraya gelirse mutlaka denemek isterim...
o zaman tamam abi inş. yolum düşerse uğrarım. sende istanbula gelirsen alo dersen sevinirim tanışmış oluruz :)
maşALLAH araçlara reno 21 bırakıyo yanlız sen kilometre okuyosun ama..
R21 in içinde de ben vardım. İlker abi çok sevdigim bir arkadaşımız abimiz.. R21 5 e atar atmaz Volvo yanımızdan geçiyor ondan sonrada zaten bırakıyoruz R21 le.. volvo arkadan gelip bu şekilde geçtikten sonra R21 in yakalaması zordu. yol bitti zaten
can bi haber vermiorsun biz de gorelim arabamızın performansını ((:
fazla yüklenme kıracaksın turbonu..tampondan veya kaputtan soğuk hava alıp turbona üflettir soğusun..
volvo cu arkadaş..
gel ben sana kitap gibi bi ölçüm yapayım..
turbo 0.1 bar abi.. yakıt aşırı senin rio gibi dumanlı ayarda era burada.. ama yine ııh..
otomatikte ölçüm saglıklı olmuyor abi biliyorsun.. trip tronik degil araç. 4 te kesmesi de (4ileri) akıllara zarar 250i geçer.. saglıklı olmuyor o yüzden. en temizi yolda denedik. ölçümleri orjinalinde bile bi 184 hp bi 200 hp çıktı era ile denedigimiz 170te geçiyordu o zaman volvo :)
volvo önceki gidişine göre bayağı fark olmuş.. yanlız reno 21 de fena gidiomş.. :)
Çok değişti gerçekten.. Maşallah
Renault 21 Turbo bizim göz ağrımız :) Gayet güzel gideri var Maşallah
Cimmeria
26-04-2010, 17:32
1.6 atmosferik civic (110,120 ve 125likler) clio(110vs) pejo(206 1.6 16v 110) tarzındakiler era için gerçekten düşük kalıyor..
Daha önceki denemeleri de var araçların ki bu era da sadece denemeler için özel yazılım hazırlandı önceki gidişine göre ciddi fark var yaklaşık 150-155ps arasında yürüyor bu videolarda.. Daha sonra tekrar normal ayarlara çekip 145ps civarında bıraktık zaten duman olayı normale döndü.
Demem o ki era ile bu verdiginiz örnekler düşük kalır ama denemek isteyen arkadaşlarımız olursa çayımızı içeriz yola çıkar deneriz sorun olmaz :)
Volvo 40-180 de yaklaşık 50 metre kadar ilerledi.. ki bu R21 turbo da izmitte meşhur bir araç vteclerle 10 denemeden 9 unu geçiyor videoları var internette bulabilirsiniz. kendisinde 206 rc de var zaten.
Maşallah tüm araçlara
era 155 ps olduysa stoc vteclerle denesin bence :)
CanBasel
26-04-2010, 17:50
Era ciddi ciddi yürüyen bir araç şu anda.. stock 206 gti ile rahatlıkla deneyebilir bu mapte.. Vtec geçecektir stockta olsa. Era 1205 kg boş agırlıga sahip..
:)
CanBasel
26-04-2010, 19:52
stock era degil bu videoda ki chipli eradan bahsediyor.
orjinal hali ile era geçemez 110 vtecleri..
alper1001
26-04-2010, 20:06
bende war 110luk vtec2... stoc era nsl 7-8 boy atıyo vtec2 ye.. ammada salladn be bilader. o zaman chiple 15-20 boy atarki buda o era filtre egzoslu vtı ile rahat yürür demek :D
niye sallayayım birader, chipi yapmasam senin arabaylada yürütürdüm bnm arabayı, daha önce clubperformansın dragındada yürümüş bir arkadaşımın vteciyle denedim o kadar fark oldu, ben chipsizken, chipli erayla denedim, 170te yanyana olduk, bunlarda yalan yanlış bişey yok, bu bahsi geçen 3arabada halefleriyle daha önce denendi zaten yürürleride gayet iyi, zaten yanlış anlama olmuş heralde, bnm kişisel görüşüm stock 110luk vtec, stock era dizeli her koşulda alır diye düşünüyorum
antiparantez, yakın bir süre sonra iyi yürüdüğü iddaa edilen bi vti bulup deneyecem arabamı
PPR engineering
26-04-2010, 20:57
R21 in içinde de ben vardım. İlker abi çok sevdigim bir arkadaşımız abimiz.. R21 5 e atar atmaz Volvo yanımızdan geçiyor ondan sonrada zaten bırakıyoruz R21 le.. volvo arkadan gelip bu şekilde geçtikten sonra R21 in yakalaması zordu. yol bitti zaten
enterasan :)
1.4 civicle volvo stockken denediğimizde 140-150 civarı volvo gelip civic i geçiyordu hatırladığım kadarıyla
Stock olarak chipli erayı 170 de geçebiliyorsa volvo , chipli era ile şuan clio 1.6 16v veya 206 1.6 16v denemesi 200 lere kadar zevkli geçer aralarında bariz bir fark olacağını sanmam
alper1001
26-04-2010, 22:40
1.4 civicle volvo stockken denediğimizde 140-150 civarı volvo gelip civic i geçiyordu hatırladığım kadarıyla
Stock olarak chipli erayı 170 de geçebiliyorsa volvo , chipli era ile şuan clio 1.6 16v veya 206 1.6 16v denemesi 200 lere kadar zevkli geçer aralarında bariz bir fark olacağını sanmam
kıvanç , köprüden videoyu çeken sen deilmiydin abi, 140-150civarı geçsem o 300metrelik yoldaki dragta önde olamazdım heralde, civic 1.4 3.vitese attığından itibaren ben ayırıyorum ki buda 100kmh a tekavül ediyo , rollerdede aynı şekilde
alper1001
26-04-2010, 22:43
enterasan :)
kafanıza bişey takıldıysa söyleyin, bu arada ilk rollde 3boy geride bitirdim, eğer onla kıyaslıyorsanız, accentide orda 150de geçtiğimi dikkate almanızı isterim, hem arabam geç geldi , hem yürürken nazlandı, 2. ve 3.rollerde her zaman daha iyi performans veriyo, şimdiye kadarki bütün denemelerimde gördüğüm bu
CanBasel
26-04-2010, 22:55
enterasan :)
Enteresan gelen neyse sorarsanız dürüstçe yanıtlarım :)
redbaron
27-04-2010, 01:05
era çok duman atıyor,chip ,egr cart curt duman atmayı arttırıyor bunu biliyorum ama bu çok fazla değil mi?bu normal mi?
e bu accent i resmen tren yapmışsınız siz,lokomotif gibi duman atıyor araba...
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 01:31
güçlü dizel duman atar..
pek takılmamak lazım..
iyide sonuçta belli değerlerin kalmaları gerektikleri sınırlar var,bundan daha güçlü dizeller de gördüm daha az duman çıkaran,ki siz de sanırsam bu işi yapıyorsunuz,videodaki araca yapılan uygulama doğru mu size göre
iyide sonuçta belli değerlerin kalmaları gerektikleri sınırlar var,bundan daha güçlü dizeller de gördüm daha az duman çıkaran,ki siz de sanırsam bu işi yapıyorsunuz,videodaki araca yapılan uygulama doğru mu size göre
yeter ki duman atsın zengin çalışsın fakire düştümü kötü :icon_tup:
yeter ki duman atsın zengin çalışsın fakire düştümü kötü :icon_tup:
bu kadar duman normal yani:beuj:
CanBasel
27-04-2010, 10:22
Uzun süreli kullanımda bu duman normal degil tabiki. daha önceki mesajımda da belirttigim gibi bu araç için farklı mapler hazırladık bu tür denemeler için en güçlü versiyon olanı yüklüyoruz. bu da haliyle dipgazda zengin karışımdan duman atışına neden oluyor. Denemelerden sonra zaten ideal programa çevirdik aracı bir problem yok :)
Volvo orjinalken nisan ayının başında yaptıgımız denemelerdeki era da ideal yazılımımız vardı 145ps civarında.. Videoları da çekip sitemize eklemiştik bu linkten bakabilirsiniz videolara duman olayını siz kıyaslayın.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=51599
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 12:22
26042009-speed-weekend_648954.htm
dumanı problem olarak görme
daha fazla yakıt daha fazla güç..benzinli gibi değil yani..
bak draglarda birbirimizi geçebilmek için nası duman atıyoruz..
bu arada duman atmadan bu aracı geçebilecek bi era daha göremezsin..
CanBasel
27-04-2010, 12:35
Aynen öyle.. insanların birçoğu dumanı motorda problem diye algılıyorlar hala ama bu farklı bir durum yakıt basıncını artırdıgımızdan hava girişi bir yere kadar artırılabildiginden zengin karışıma düşüyor araç. duman atması normal. zaten +150ps bu video da ki era.. ciddi bir güç artışı var duman atmadan olmaz malesef.. ama 140lar dumansız alınabiliyor.. Bu arada bu yogun dumanlı programda da sabit gazda ilerlerken yada dipgaz yapmazsanız duman atmıyor araç.
Umarım anlaşılmıştır :)
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 12:37
daha fazla turbo basıncı için daha fazla duman gerekiyor..
sonuçta turboyu duman çeviriyor..
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 12:38
he bu arada video da ben diğer dizelleri geçerken neden duman atmıyorum diye soran olursa NOS dumanı keser diyim..((:
daha fazla güç daha fazla duman
kH9kKYz0kmI
CanBasel
27-04-2010, 13:18
zeytin peynir gibi ikili oksijen ve dizel :) biri olmazsa digeri olmuyor işte..
daha fazla turbo basıncı için daha fazla duman gerekiyor..
sonuçta turboyu duman çeviriyor..
kesinlikle doğru ancak bu durumda da turbonun egzos kısmı kurum yüzünden çok hızlı bir şekilde daralma yaşamayacak mı? Ayrıca paller daha hızlı kurum bağlamayacak mı?
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 15:19
özel durumlardan bahsediyoruz..7 gün 24 saat böyle gezilmiyor..
benim bahsetmek istediğim şuydu; şimdi chiptuningde turbo basıncını arttırmak istenildiği için önce rail basıncı artıp gerçekleşen yanmada daha çok egzos gazı çıkarıp bunun sayesinde hem spool süresini kısaltıp hemde basıncı arttırmıyormusunuz? Doğal olarak ani her hızlanmada araç zengin karışım gerçekleştirecek ve yukarıda bahsettiğim olay yüzünden turbonun egzos kısmı daha önce daralmayacak mı?
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 15:36
Chiptuning yapılan aracın turbo kapasitesi ile alakalı bi durum bu..
Turbo basıncını turbo basınc mapi ile ayarlarsın yakıt basıncını yakıt basınc mapi ile..
turbo basıncını arttırmak için rail basıncı arttırılmaz..onu ayarlıyan bi harita vardır zaten..
eğer CAN gibi turbonun kapasitesinin üzerinde güç almak istersen daha fazla yakıt püskürtüp daha fazla duman oluşturur ve turboyu daha fazla çevirebilirsiniz..
Mehmet Gazihan
27-04-2010, 15:43
turbonun egzos kısmı daha önce daralmayacak mı?
bunla ilgilide daralmaz heralde diye düşünüyorum..
bu daralma eski soba borularının içinin kurumdan ötürü daralması gibi bişeymi ?
Chiptuning yapılan aracın turbo kapasitesi ile alakalı bi durum bu..
Turbo basıncını turbo basınc mapi ile ayarlarsın yakıt basıncını yakıt basınc mapi ile..
turbo basıncını arttırmak için rail basıncı arttırılmaz..onu ayarlıyan bi harita vardır zaten..
eğer CAN gibi turbonun kapasitesinin üzerinde güç almak istersen daha fazla yakıt püskürtüp daha fazla duman oluşturur ve turboyu daha fazla çevirebilirsiniz..
cevap için teşekkürler :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.