Orijinalini görmek için tıklayınız : 93 si Typ R
Merhaba, foruma bir süredir üyeyim ancak okumaktan sormaya fırsat bulamamıştım :)
Bir çoğunuza gereksiz veya saçma gelebilir ancak bir şey sormak istiyorum.
93 model sedan bir Si sahibiyim, sıfır headers veya egzost almaya gücüm yetmiyor. Aklıma şöyle bir şey geldi.
VTI ile Sİ manifoltları arasında bir fark var mı ?
Typ-r veya VTI emme ve egzost manifoldlarını benim araca uydurabilir miyim. ?
İkinci el almak istiyorum. Fiyat konusunu daha araştıramadım.
Benim araç 130bg Typ-r 200bg. Çok acemice veya cahilce gelmiş olabilir kusuruma bakmayın :o
aracında zaten çift boğum manifold var sadece düz boru yaptır yeter type r ın da sadece son susturucusu uyar vti manifoldlarını da typerınkini de unut
doktoru cevabını vermiş:D bizm renoya ne uyar hocam?
doktoru cevabını vermiş:D bizm renoya ne uyar hocam?
b20 swap :D:hahaha:
PPR engineering
26-04-2010, 09:16
Merhaba, foruma bir süredir üyeyim ancak okumaktan sormaya fırsat bulamamıştım :)
Bir çoğunuza gereksiz veya saçma gelebilir ancak bir şey sormak istiyorum.
93 model sedan bir Si sahibiyim, sıfır headers veya egzost almaya gücüm yetmiyor. Aklıma şöyle bir şey geldi.
VTI ile Sİ manifoltları arasında bir fark var mı ?
Typ-r veya VTI emme ve egzost manifoldlarını benim araca uydurabilir miyim. ?
İkinci el almak istiyorum. Fiyat konusunu daha araştıramadım.
Benim araç 130bg Typ-r 200bg. Çok acemice veya cahilce gelmiş olabilir kusuruma bakmayın :o
gerci bladerk daha ii bilir 48 mm düz boru cek seni baya bi tatmin edicektir.güzel bi custom filtre kiti yaparsan cok keyifli bi aracın olur daha sonra para biriktirir 4-2-1 no name güzel headerslar var 250 200 tl fiyatlar arasında..motor değerleride düzgünse..çok çok keyif alırsın saygılar..
Bilgi için teşekkür ederim.
Öyleyse 51 düzboru (ileriye yönelik) orjinali 48mm yanılmıyorsam , no name headers ve typ-r son susturucu. Short ram filtre var zaten, tampon altından hava borusu çekip mümkün olduğunca soğuk hava ile beslemeye çalışacağım.
Tekrar teşekkür ederim.
...birde CRX dişlilerini eklersen bu kombinasyona tadından yenmez o Si ;)
Bilgi için teşekkür ederim.
Öyleyse 51 düzboru (ileriye yönelik) orjinali 48mm yanılmıyorsam , no name headers ve typ-r son susturucu. Short ram filtre var zaten, tampon altından hava borusu çekip mümkün olduğunca soğuk hava ile beslemeye çalışacağım.
Tekrar teşekkür ederim.
boru 48den başlar ortada 42ye iner sonalrda kaynak varsa daha da daralır 51 mm den başlayıp arka koltuklara doğru 48 mm e inersenin verim artacaktır eğer ilerde emme tb sıkıştırma kısmına dokunmayıp sadece yazılım falan ekleyecekseniz direk 48 mm keyifli olacaktır
Şimdilik herhangi bir yükleme düşünmüyorum. Amacım rahat nefes alıp vermesi. Egzostu son susturucu hariç yeni değiştirdim.Yalnıza ortayı söküp sona da bir orjinal Typ-R egzost düşünüyorum.
Bu arada havafiltresi için aliminyum veya krom boru yaparak farın arkasına kadar uzatmak istiyorum. Susturucu iptali ve filtre borusu için anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı ? Ben Üsküdardayım.
Yeni fark ettim hanüz İstanbuldan biri yazmamış. Ankaralı arkadaşlardan İstanbulda yer istemiş oldum kusura bakmayın :)
Cihan Çizmeci
28-04-2010, 10:18
Filtre borusu için kıvırmana gerek yok bence emmenin çapına göre belli uzunluklarda bi taslak yapıp kavuçuk dirseklerle Custom bi kit yapabilirsin kendine hem ucuz hemde sağlıklı olur birde sıcaktan yalıtırsınız mis olur hemde zevkli olur kendiniz uğraşırsınız.
Komple düz 48 yada 51 çekersiniz eksoz borularını headers 2" + 3 ve 4 Crx dişlisi birde güzel bi yazılım yaptırın mis :)
Peki filtrede alüminyum veya krom hangisini önerirsiniz.? Sıcaktan korunma olarak.
Cihan Çizmeci
28-04-2010, 16:08
Peki filtrede alüminyum veya krom hangisini önerirsiniz.? Sıcaktan korunma olarak.
Üstüne yalıtıcı malzeme yapın derim boru ne olursa olsun :icon_tup:
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.