Orijinalini görmek için tıklayınız : Subaru dunyasi birbirine girdi... + bonus: supra tune
Selamlar,
2.5L icin dizayn ettigimiz yeni 35R turbo kitinin test ettik gecen hafta. Sonuclara buyuk itirazlar var, ciddi tartismalar cikti.. sizlerle paylasmak istedim.. %90 bize inanmiyor, ama onyargisiz yaklasan bir kesimde destek veriyor. Tork garajdan Korhan'da destegini esirgemedi, bu vesile ile tesekkur etmek istiyorum kendisine..!
Amerikada yasayan bir yunan'lida enteresan bir yorum yapmis:
"garageGT'ye gitmeyi dusunuyorum ama dedemin kemikleri sizlar yattigi yerde eger arabami bir turk'e teslim edersem" demis :D
test dyno sonuclari / resimler / video
http://garagegtlinks.blogspot.com/2010/04/tomei-gt-project2-garagegt-single.html
nasioc subaru forum link
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1981175
dunde supramizi tune ettik, 650BHP (560WHP) @ 12psi (0.8 bar)
4-0cB_Md-EQ
Baya bir karisti ortalik cenk, yeni hazirlayacagin kitide bir an evvel denemen lazim:) Ah bizim de burada adam gibi bir dynomuz olsa ah.
Yiğit Ş.
09-05-2010, 02:07
elinize sağlık :) tebrikler.
bu arada 0.8 bar 560hp iiymiş yav :)
VTec_king
09-05-2010, 02:16
Maşallah yorumlarda gercekten bu emegin karsılıgını verir cinsden
Selcuk_RoL
09-05-2010, 02:27
maşşalllah
maşallah Cenk abi başarılarınızın devamını dilerim, daha çok söz ettirirsiniz kendiniz orlarda. Korhan abi senden bekliyoruz artık bi dyno Tork Garaj'a :D
Yiğit Ş.
09-05-2010, 02:53
yorumları okudumda, baya saldırmışlar kaçak var fln diye :)
ciddi saygı gerektiren bi emek bu olsa gerek maşallah
devil_berk22
09-05-2010, 04:14
süper bi güç almışsınız maşallah Allah başarılarınızın devamını getirsin inş.
Maşallah elinize sağlık :)
kickboxer
09-05-2010, 10:02
masllh ellerınıze saglık
Maşallah pazarı sallayacak bu kit. :)
mitsubishi_boy
09-05-2010, 10:20
Unreal low end power! ahaha:D
karışmış ortalık özellikle nasiocda.
güzel sonuç. tebrkler
Ahmet_28
09-05-2010, 10:47
maşallah.yunana çok güldüm :D
bluecore
09-05-2010, 16:56
boost leak de boost leak.. adam yapmis testi yokmus daha ne uzatiyorsunuz..
birde olay byagi terbiyesizlesmis artik valla cenk bey iyi dayaniyorsunuz:)
ben coktan basmistim kalayi ama isinde profesyonellik de bu olsa gerek..
allah kolaylik versin.. isiniz zor bu amerikalilarla ugrasmak dert...
allah sabir versin. basarilarinizin devamini bekliyoruz..
Tesekkurler beyler, elimizden geleni yapiyoruz. Bize burda genelde onyargi ile yaklasiyorlar, yeni testler yapmaya basladik. Amac ayni basincta alt devirleri canlandirmak ustlerden kaybetmeden..bakalim hayirlisi :) tial egsoz housing'e uygun 56mm boru kullanacagiz 62.5mm yerine (uppipe borusu). Daha sonrada Eq.Lenght (esit uzunluk egsoz borulama) yerine daha kisa olan UnEq.Length (boxer sesi cikaran, esit olmayan tip) header deneyecegiz..ustlerde ayni beygiri yakalarsak, buyuk her zaman iyidir mantigi cope gidebilir..2.5L ustunde 30R kadar cabuk dolan ama ustlerde %10-15 daha fazla guc ureten bir setup olacaktir..
Korhan, engine dyno alsan bile olur ama mutlaka bir dyno lazim guc teyidi / avans ayari ve parca testleri icin, yoksa yolda ayar yapmak gercekten yeterli, sizdede yol musait zaten :) Gecen bir emme manifoldu takildi heryerde guc kaybi yasadik, direk soktuk..Dyno bu konularda cok faydali cidden..
supra 12psi'da iyi guc cikardi, biz bu gucu 1bar civarinda bekliyorduk, 3.4L oldugu icin devirde cevirmedik pek..turboyu kucultebiliriz pist testinin sonuclarina gore.. gerci 4300RPM civari 0.7bar goruyor, basinci 1.1bar civarina cikarip altlari canlandirabiliriz, ama ustlerde aziyor o zaman :) kontrolu zor bir setup olmasini istemiyorum, bize 700-750crank HP yeter, araba cok hafif zaten..hayirlisi diyorum..insallah yol tutacak :)
destek veren herkese tekrar tesekkur ederim..
saygilar,
cenk
Ya a.k mun amerikalılarında sani cok iyi ustalık işçilik varda birde dünya lafr sölemişler
ben daha full race den gelen bir tane kitin bile iskendere ugramadan takılabildigini görmüş degilim arkadaş
devam cengo devam çok güsel ilerliyorsun adamım Allah Yâr ve Yardımcın olsun
Avrupalısı da Amerikalısı da aynı. az uğraştırmıyor şerefsizler. manifold geliyor eğri büğrü, conta yollar triger oturmaz, downpipe sağa sola çarpar. en güzelini bizim insanımız yapıyor. yapılan işlerimizin çok kaliteli olduğunu anladım arabayı yaparken
Ya a.k mun amerikalılarında sani cok iyi ustalık işçilik varda birde dünya lafr sölemişler
ben daha full race den gelen bir tane kitin bile iskendere ugramadan takılabildigini görmüş degilim arkadaş
devam cengo devam çok güsel ilerliyorsun adamım Allah Yâr ve Yardımcın olsun
moralimizi bozuyorlar ama durmak yok.. saolasin destegin ve yorumlarin icin..
full-race ile bende problem yasadim, Emrah'in turkiye sampiyonu subaru projesi bu manifold yuzunden iptal oldu. Adam sinirlenip arabayi satti ya daha otesi varmi? 25 derece aci ile turbo surekli yag akitti, turbo gitti geldi duzelmedi, sonunda ben geri aldim komple kiti adam ettik 15 derereye cekince aciyi, yag problemi bitti..ama bir turlu alt devir yakalayamadik T4 TS 1.06 ciddi buyuk bir egsoz housing..0.63 takinca tabiki alt devir daha iyi olacakti, ama ustlerdede guc geldi :)
amerika enteresan bir yer, guzel bir websitesi yapan, 2 video ceken her dukkan bir anda profesyonel kimlik sahibi oluyor.. dikkat etmek lazim alis veris yaparken..ozellikle telefon numarasi olmayan websitelerinden uzak durun..
Avrupalısı da Amerikalısı da aynı. az uğraştırmıyor şerefsizler. manifold geliyor eğri büğrü, conta yollar triger oturmaz, downpipe sağa sola çarpar. en güzelini bizim insanımız yapıyor. yapılan işlerimizin çok kaliteli olduğunu anladım arabayı yaparken
evet Turk'un yapamayacagi sey yok dunyada, sadece ciddi calismak lazim kisa yol aramadan, malzeme/alet edevat olduktan sonra onlardan eksigimiz yok kesinlike..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.