Orijinalini görmek için tıklayınız : bravo hgt turbo tavsiyesi
punto_multijet
11-05-2010, 13:07
Sc işinden vazgecince ***** turboda karar kıldım. amacım stock motora 0.5 basmak içine girmeden. ***** arac 2.0 20v 5 silindir motora sahip. orjinal coupe turbo manifoldu kullanıcam egzos için .basıncta az olcagından ust devirlerde tekme yemiş gibi gitmektense maks 4000 civarı dolsun ama 7000lere kadarda bitmesin istiyorum. zaten maks 7200 donuyorum. nasıl bir turbo secmeliyim? veya rollde hep ust devirler yurudugumuzden 4000 sevdasından vazgecip biraz daha yukarda dolacak bir turbo daha mı işime gelir? tecrubelilerden yardım lutfen
PPR engineering
11-05-2010, 13:26
adaş gt28 bence güzel bi ayarla cok sağlıklı bir aracın oluçaktır ançak gt28den aşşağısıda sana olmaz kanağatındayım..umarım istediğin gibi olur atmoda nasıl sağlıklı yürüdüyse turbodada öle olur üzmez seni..
egeturbo
11-05-2010, 14:11
bence 0.5 bar için gt28 almak garip kaçmazmı hem cook pahalı bu uygulama için hemde stok internallerle basıcak
dragstar
11-05-2010, 14:17
Sc işinden vazgecince ***** turboda karar kıldım. amacım stock motora 0.5 basmak içine girmeden. ***** arac 2.0 20v 5 silindir motora sahip. orjinal coupe turbo manifoldu kullanıcam egzos için .basıncta az olcagından ust devirlerde tekme yemiş gibi gitmektense maks 4000 civarı dolsun ama 7000lere kadarda bitmesin istiyorum. zaten maks 7200 donuyorum. nasıl bir turbo secmeliyim? veya rollde hep ust devirler yurudugumuzden 4000 sevdasından vazgecip biraz daha yukarda dolacak bir turbo daha mı işime gelir? tecrubelilerden yardım lutfen
tahminen 0.5 barda kaç hp çıkıyor
ayrıca 0.5 bar basıcaksan 4000 de dolması çok yüksek bende 2000-3000 gibi dolan turbo çok daha zevkli olur ztn fazla devirde çevirmiyorsun
hesaplarım ben sanada 0.5 barda kaç hp bilmem lazım
bide orjinalde motor hangi devirde max hp yi alıyor
BlackEmperor
11-05-2010, 14:18
2000-3000 de dolması biraz zor dizeller o ara boost veriyor 17 -18 gibi sıkıştırmayla :)
dragstar
11-05-2010, 14:31
2000-3000 de dolması biraz zor dizeller o ara boost veriyor 17 -18 gibi sıkıştırmayla :)
hesaplayınca bnm vts de tdo4 16g ile 2100 devirde 0.5 bar basabiliyorum :D ha basarmıyım bilmiyorum ne aks kalır ne şanzıman:o
punto_multijet
11-05-2010, 14:58
adaş gt28 bence güzel bi ayarla cok sağlıklı bir aracın oluçaktır ançak gt28den aşşağısıda sana olmaz kanağatındayım..umarım istediğin gibi olur atmoda nasıl sağlıklı yürüdüyse turbodada öle olur üzmez seni..
inş uzmez :D
bence 0.5 bar için gt28 almak garip kaçmazmı hem cook pahalı bu uygulama için hemde stok internallerle basıcak
ee arda arıyom acmıyon oneri için
tahminen 0.5 barda kaç hp çıkıyor
ayrıca 0.5 bar basıcaksan 4000 de dolması çok yüksek bende 2000-3000 gibi dolan turbo çok daha zevkli olur ztn fazla devirde çevirmiyorsun
hesaplarım ben sanada 0.5 barda kaç hp bilmem lazım
bide orjinalde motor hangi devirde max hp yi alıyor
orjinalde motor 6750de alıyo maks gucu
2000-3000de dolsa cabuk bitmez mi 7000e gelmeden oyle olsa dahada işime gelir tabiiki ama 7000e kadar tutucak mı basıncı?
dragstar
11-05-2010, 15:22
fazla boost basmadığından bitmez sana egzost tarafı küçük emme tarafı büyük turbo lazım ayrıca fazla devirde çevirmiyon ben turbo 8000 e kdr tam gelsin diye hesap yapınca saçma sapan şeyler çıkmıştı:D
egeturbo
11-05-2010, 18:26
ee arda arıyom acmıyon oneri için
malesef telefonu çaldırttım :S akşam msnden yazarım sana abi
kolay gelsin kaancım inşallah istediğin gibi ve sorunsuz bi şekilde biter,,,,imprezzalardan felan çıkma bişiler düşünülebilir bence ..............
GT28R mantıklı bir seçim olur bencede.
Turbo ların ölçülerinden felan anlamam ama bir kaç tavsiyem var. HGT sürmüştüm. Güzel zevkli bir araç. 5 silindir olması sebebiyle bence flowu diğer 4 silindir 2.0 motor araçlara göre (k20 felan hariç) daha yüksek olucaktır. O yüzden tahmin ettiğinizden daha erken turboyu doldurabilir. Bence 4000 devir o araç için oldukça geç. Zaten orjinali dediğin gibi 6750 çeviriyor. 7000 devir belki daha üstüne kadar üfleyebilecek ama en geç 3500 tercihen 3000 civarı dolacak bir turbo bakın derim. Sorunsuz bitirirsiniz inşallah.
Kaan öncelikle hayırlı olsun. Ayırdığın bütçe nedir? Bence td04 yada to4 bulursan işini görür. Ama td04 daha ucuza bulursun. Yada orjinal coupe turbosunu kullanabilirsin.
punto_multijet
12-05-2010, 08:32
Turbo ların ölçülerinden felan anlamam ama bir kaç tavsiyem var. HGT sürmüştüm. Güzel zevkli bir araç. 5 silindir olması sebebiyle bence flowu diğer 4 silindir 2.0 motor araçlara göre (k20 felan hariç) daha yüksek olucaktır. O yüzden tahmin ettiğinizden daha erken turboyu doldurabilir. Bence 4000 devir o araç için oldukça geç. Zaten orjinali dediğin gibi 6750 çeviriyor. 7000 devir belki daha üstüne kadar üfleyebilecek ama en geç 3500 tercihen 3000 civarı dolacak bir turbo bakın derim. Sorunsuz bitirirsiniz inşallah.
orjinalde 7200 ceviriyor 147liklet. 6800 cevirenler 154hp olanlar
punto_multijet
12-05-2010, 08:34
Kaan öncelikle hayırlı olsun. Ayırdığın bütçe nedir? Bence td04 yada to4 bulursan işini görür. Ama td04 daha ucuza bulursun. Yada orjinal coupe turbosunu kullanabilirsin.
oncelikle tesekkurler. butce olarak cok acılmayı dusunmuyorum 600 veya maks 700 falan gibi. tabii bu biraz değişkenlikte gosterebilir
punto_multijet
12-05-2010, 08:35
http://www.sahibinden.com/gt28r_turbo-24WQQaXQQ12202137WQQpXQQdisplayitem?
bu ilandaki için dusunceniz nedir? çin malı sanırım ama sıkıntı olur mu? fiyat nasıl? uygun mu bana
benim aracın stock turbo td03, 0.6 bar basıyor, td04e geçmeyi düşünüyorum istersen benim turboyu sana veririm...
0.5 basacaksan td04 fazla bile gelir benim turbo 1 bar üstünü rahat basıyor....
punto_multijet
13-05-2010, 13:33
benim aracın stock turbo td03, 0.6 bar basıyor, td04e geçmeyi düşünüyorum istersen benim turboyu sana veririm...
0.5 basacaksan td04 fazla bile gelir benim turbo 1 bar üstünü rahat basıyor....
öm alabilir miyim fiyat?
dragstar
13-05-2010, 13:51
bence küçük gelir tdo3 üstlerde kesilir
abi sana en kısa zamanda flow charttan hesaplıycam kusura bakma yoğunum bu aralar
Bak ozan WRX in turbosunu 500e verio incele
Ben geçen günlerde 350 liraya tdo4 aldım, temizdi. tdo4 güzel turbodur, senin makine için de oldukça yeterli gelir.
PPR engineering
13-05-2010, 18:16
k03 .
ko3 mü????:)
orjianal kol ve pistonla kac bar basicaksin ki? k03 hem erken dolar , hemde ucuz yollu , hem de orjinal kkk turbo. diesel turbosu yada cin mali cakma garrett den daha mantikli geliyor bana.
1.8 makinaya bile az işlem sonrası yetmio k03. Birde bravo sorunsuz 7300dd çeviren bir araç. Bence k04 daha uygun kalacaktır.
Rstmania
13-05-2010, 20:46
td04 subaru da nerede doluyor?
http://techturkey.com/forum/showthread.php?t=54071
al kaan
Kaan alabilirsen kit al . Custom yaparsan ımbığa zımbığa çok para kaçıyor. Kit daha hesaplı geliyor.
dragstar
14-05-2010, 01:38
td04 subaru da nerede doluyor?
1800 gibi :)
punto_multijet
14-05-2010, 08:43
Kaan alabilirsen kit al . Custom yaparsan ımbığa zımbığa çok para kaçıyor. Kit daha hesaplı geliyor.
walla dogru diyosunda ***** benim arac için kit yok ki herseyi aldım zaten bitek turbo kaldı onu alamadım daha. kısmetse manifoldta coupe turbo orjinal manifoldu kullanıcam oda onumuzdeki hafta elimde olacak takılmazsa gumrukte arkadas getirirken
punto_multijet
14-05-2010, 08:45
Bak ozan WRX in turbosunu 500e verio incele
eyw kardeşim...
walla dogru diyosunda ***** benim arac için kit yok ki herseyi aldım zaten bitek turbo kaldı onu alamadım daha. kısmetse manifoldta coupe turbo orjinal manifoldu kullanıcam oda onumuzdeki hafta elimde olacak takılmazsa gumrukte arkadas getirirken
ooo Süper o zaman!!! Bitmiş desene... Hayırlı olsun. td04 ün flanşı direk olur manifolda. O paraya en iyi turbo gibi birşey aslında. Sonucta ne kadar ekmek o kadar köfte:):):)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.