Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Negatif Kamber nasıl yaparım?



uerbas
17-05-2010, 11:08
arkadaşlar aracım 99 mdl b5 kasa a4 arkaya negatif kamber vermek isteyrum :D quattro değil sadece önler bağımsız olduğundan coille bastıkça önler açıyor arkayı nasıl yaparım :) konuyla ilgili bilgisi olanlar :)

http://i1005.hizliresim.com/2010/5/17/1933.jpg (http://urlal.com/dqqf)

Ome_RS
17-05-2010, 11:33
arkalar bagımsız değilse saglık bir sekilde kamber veremezsin.
ama yinede vermek istiyorum dersen porya somunları altına pul koy o sekilde yamult :)

olcay_bora
17-05-2010, 13:13
audiyi hiç bilmem ayarlı kamber kolu yok mu bunların bnm aracta negatifte oluo pozitifte :)

uerbas
17-05-2010, 13:23
audiyi hiç bilmem ayarlı kamber kolu yok mu bunların bnm aracta negatifte oluo pozitifte :)

sattıracaksınız bana arabayı :D

Cıhat YAVAS
17-05-2010, 19:23
kamber kiti olması lazım a4 için en sağlıklısı o şekilde sanırım

ouzs
17-05-2010, 19:41
kamber kitine felan gerek yok. somun atmaya da.. üst amortisör deliklerini biras daha genişlettr. üst tarafı bras içeri alacak kadar. sonra istediğin açı yakalanınca iyice sıktır. çok sert çukur lara düşssen bile kayması çok zor.. ;)

Frid
17-05-2010, 19:46
kamber kitine felan gerek yok. somun atmaya da.. üst amortisör deliklerini biras daha genişlettr. üst tarafı bras içeri alacak kadar. sonra istediğin açı yakalanınca iyice sıktır. çok sert çukur lara düşssen bile kayması çok zor.. ;)

araç muayene gittiginde nasıl bir çözüm bulacaksınız

levent
17-05-2010, 21:03
kamber kitine felan gerek yok. somun atmaya da.. üst amortisör deliklerini biras daha genişlettr. üst tarafı bras içeri alacak kadar. sonra istediğin açı yakalanınca iyice sıktır. çok sert çukur lara düşssen bile kayması çok zor.. ;)


araç muayene gittiginde nasıl bir çözüm bulacaksınız

+ geri dönüşümü olmaz o işin.

cery
17-05-2010, 21:19
camber kit yok mu o araçlar için?

basit çözüm olarak da pul olayı war. ama sağlıklı olur mu??

Dragger
17-05-2010, 22:16
Coiloverda kamber ayarı yok mu?

cembozbey
17-05-2010, 22:36
pul koydugunuzda civata kısa gelicektir uzun civata ayarlasanız gene o kalitede bi civata bulmanız gerekiyor onlar özeldir sertlikleri vs amortisör deliklerini genişletmeyi ilk defa duydum hem geri dönüşü imkansız hemde her iki tarafıda aynı acıda deliceksin sıkıcaksın kaymıayacak felan biraz körebe işi tavsiye etmem,arkalar için ayarlanabilir taşıyıcalar alıcaksın negatif için, önler içinde camber plate ler var coil olmadan onlarla kulelerden eksi artı verebiliyosun....ben olsam bunalra harcadıgım paraya camber ayarlı coil alırım:icon_tup:

initial-D
17-05-2010, 22:49
bugün bir a4 quattro gördüm ben arkaya çoluk çocuk doluşmuşlar bagajda doluydu belki arka tekerler gayet açıktı:beuj:

cembozbey
17-05-2010, 22:50
bugün bir a4 quattro gördüm ben arkaya çoluk çocuk doluşmuşlar bagajda doluydu belki arka tekerler gayet açıktı:beuj:

yanii dolumu gezsin:D yükte acılabilir ama düşürünce açmayabilir

uerbas
18-05-2010, 10:13
Coiloverda kamber ayarı yok mu?

coilde yok ama ebayda bir parça buldum
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Camber-Kit-Caster-Plate-Acura-RSX-DC5-Front-Adjustable-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3caca9a21dQQitemZ26059 4835997QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries

acaba bu arka kule başlarına uyum sağlayacak mı bilen var mı?

uerbas
18-05-2010, 10:14
bugün bir a4 quattro gördüm ben arkaya çoluk çocuk doluşmuşlar bagajda doluydu belki arka tekerler gayet açıktı:beuj:

quattro da 4 üde bağımsız indikçe açıyor :)

oguzhan999
18-05-2010, 20:47
topkapıda kamber ustası varmış onun bilgilerine ulaşabilirsem sana ulaştırırm onada bi danış bakalım

uerbas
19-05-2010, 09:46
topkapıda kamber ustası varmış onun bilgilerine ulaşabilirsem sana ulaştırırm onada bi danış bakalım

teşekkürler.bilgi alırsan bekliyorum dostum.:)

emresener
19-05-2010, 16:09
topkapıda kamber ustası varmış onun bilgilerine ulaşabilirsem sana ulaştırırm onada bi danış bakalım

bende isterim o kamber ustasının bilgilerini...

gorke
19-05-2010, 17:36
camber ustası ne demek arkadaşlar yapmayın.. üstten ayarlı coiloverlerla bile belli bir derece verebiliyorsunuz. alt kısımdan müdehale çok daha başarılı olur her zaman ve daha sağlıklıdır. örnek; üstten 0.5 derece verdiniz diyelim alttan 0.5le 1 derecelik bi değer yakalıyabiliyosunuz. alt kısmın açısı çok daha farklı. o yüzden arka ve ön camber kolları vardır. en doğru en sağlıklı bu şekilde yapılabilinir. bazı araçlarda ön kollarda vidalı camber sistemi vardır. burdanda yapılır ön taraf. ama yok somun atma civata yapıştırma. onlarla olcak iş değil.

ledler
20-05-2010, 01:35
Ben Suanda Taşıyıcıyla amortisör arasındaki üstteki civatayı 19 yerine 17 kullanıp 2.50 derece eksi kamber aldım bu doğru bi sistemmidir ?

oguzhan999
20-05-2010, 10:54
camber ustası ne demek arkadaşlar yapmayın.. üstten ayarlı coiloverlerla bile belli bir derece verebiliyorsunuz. alt kısımdan müdehale çok daha başarılı olur her zaman ve daha sağlıklıdır. örnek; üstten 0.5 derece verdiniz diyelim alttan 0.5le 1 derecelik bi değer yakalıyabiliyosunuz. alt kısmın açısı çok daha farklı. o yüzden arka ve ön camber kolları vardır. en doğru en sağlıklı bu şekilde yapılabilinir. bazı araçlarda ön kollarda vidalı camber sistemi vardır. burdanda yapılır ön taraf. ama yok somun atma civata yapıştırma. onlarla olcak iş değil.

Sonuçta bu kamber bizim gibi adamların eline alet alıp yapamayacağı birşey ustası derken adam bu işide yapabiliyor,yapabiliyorki namı kamber ustası die geçiyor senin dediklerin doğrudur,dedğimiz kmberi oyle düşünrsek birçok rotcuda ayarlayabiliyor.

uerbas
20-05-2010, 15:59
az önce fk astrayı gördüm sefaköyde sen mi kullanıyodun.

gorke
20-05-2010, 17:10
Sonuçta bu kamber bizim gibi adamların eline alet alıp yapamayacağı birşey ustası derken adam bu işide yapabiliyor,yapabiliyorki namı kamber ustası die geçiyor senin dediklerin doğrudur,dedğimiz kmberi oyle düşünrsek birçok rotcuda ayarlayabiliyor.

niye yapamayalım veya yapamayayım eğer öyle bir imkan olsa. rotçuda yapıyor demişsinde, zaten bu işi iyi bilen neyin ne olduğunu anlayan çok iyi bir rotçuya yaptırtmak gerek. kafadan somun sıkmayla olcak birşey değil. düzgünce tablaya bağlanmalı değerler görülmeli bilgisayar ile.. en iyi şekilde böyle olur ama yapıcak adam ince ince uğraşçak arabayla. rtoçular alışmış bunu şöyle sık onu böyle yap otomatikleşmişler standartlara.

oguzhan999
20-05-2010, 18:49
az önce fk astrayı gördüm sefaköyde sen mi kullanıyodun.

aynen bi tosba vardı ona bakmaya gittik =)

oguzhan999
20-05-2010, 18:50
niye yapamayalım veya yapamayayım eğer öyle bir imkan olsa. rotçuda yapıyor demişsinde, zaten bu işi iyi bilen neyin ne olduğunu anlayan çok iyi bir rotçuya yaptırtmak gerek. kafadan somun sıkmayla olcak birşey değil. düzgünce tablaya bağlanmalı değerler görülmeli bilgisayar ile.. en iyi şekilde böyle olur ama yapıcak adam ince ince uğraşçak arabayla. rtoçular alışmış bunu şöyle sık onu böyle yap otomatikleşmişler standartlara.


aynen yaşa :icon_tup:

uerbas
25-05-2010, 10:54
tosbacılarr..:)

mhuratboz
10-11-2013, 20:50
http://i40.tinypic.com/20u1lid.jpg


Arkadaşlar Bende Daha Önce Böle Yaptırdım Kampana Arkasında Alt 2 Vidasının İçine Pul Koyarak Yaptırdım.Fakat 1.ci Vitesde Yavaş Giderken Arabanın Kıçı Başı Ufak Tefek Yalpalıyodu Kalın Pul Koyarak Yapmıştım Ondan Sonra Pulu Daha İnce Koydum O Zaman İyidi Ama Azda Olsa Vardı. Tek Sorum Şu Olucak Bunu En Sağlıklı Şekilde Nasıl Veya Kime Yaptırabilirim...Bunun İyi Bir Ustası Rotçusu Varmıdır.Dezavantajlarını Biliyorum *****...

Yardımlarınızı Bilgilerinizi Esirgemezseniz Sevinirim...

mhuratboz
10-11-2013, 23:07
Güncell Diyelim

Y.Emre
11-11-2013, 00:23
Arabanın arka süspansiyonunun sisteminin resmi varmı ? yada hangi tip süspansiyona sahip ?

emin olmamakla birlikte torsion beam diye hatırlıyorum ve eğer öyleyse sağlıklı şekilde kamber verilmez. zevk için risk almak olur, değmez.

low&slow
11-11-2013, 01:14
Güncell Diyelim


http://i40.tinypic.com/20u1lid.jpg


Arkadaşlar Bende Daha Önce Böle Yaptırdım Kampana Arkasında Alt 2 Vidasının İçine Pul Koyarak Yaptırdım.Fakat 1.ci Vitesde Yavaş Giderken Arabanın Kıçı Başı Ufak Tefek Yalpalıyodu Kalın Pul Koyarak Yapmıştım Ondan Sonra Pulu Daha İnce Koydum O Zaman İyidi Ama Azda Olsa Vardı. Tek Sorum Şu Olucak Bunu En Sağlıklı Şekilde Nasıl Veya Kime Yaptırabilirim...Bunun İyi Bir Ustası Rotçusu Varmıdır.Dezavantajlarını Biliyorum *****...

Yardımlarınızı Bilgilerinizi Esirgemezseniz Sevinirim...

Sağlıklı bir şekilde yapamazsın.

low&slow
11-11-2013, 01:15
Arabanın arka süspansiyonunun sisteminin resmi varmı ? yada hangi tip süspansiyona sahip ?

emin olmamakla birlikte torsion beam diye hatırlıyorum ve eğer öyleyse sağlıklı şekilde kamber verilmez. zevk için risk almak olur, değmez.

tek dingil o araclar. Bagımsız amortisor olsaydı civatayla yapılabilirdi.:icon_tup:

low&slow
11-11-2013, 01:16
Ben Suanda Taşıyıcıyla amortisör arasındaki üstteki civatayı 19 yerine 17 kullanıp 2.50 derece eksi kamber aldım bu doğru bi sistemmidir ?

Doğrudur. Başka bi yöntemi yok kamber için. :icon_tup: