PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Toyota Celica T-Sport vs. Ibiza TDI FR



douu
20-05-2010, 03:29
Gece uzun süren muhabbetler ve gülüşmelerden sonra arkadaşlarla otobana çıkıp ter attık.. İyiki de çıkmışız.. Çok eğlenceli oldu.. Hüseyin kardeşimin aracı celica gerçekten mükemmel bi araç.. Kocaman maşallah.. Arabayı devilboy nickli Bahri kardeşim kullanıyo.. Benim arabada Emrah ve ben varız.. Emraha çekimler için Bahriye pilotaj için ekstra teşekkürler ;)

2. viteste 65 km ve 3. viteste 95 km hızlarda denedik.. 2. viteste basınca celica daha çabuk yakalıyor.. 2de basınca 170 gibi yanımda 180de önümde :D 3te basınca 190-200lere kadar bayrak bende :D

specler..

celica : stock 192HP + komple egzoz + cai
ibiza : stock 130HP + chip + kat. iptali + egr iptali

http://www.streetfire.net/video/ibizacelica_2013131.htm
http://www.streetfire.net/video/ibizacelica_2013132.htm
http://www.streetfire.net/video/_2013133.htm
http://www.streetfire.net/video/_2013134.htm
http://www.streetfire.net/video/_2013135.htm
http://www.streetfire.net/video/14avi_2013136.htm

slowmotion
20-05-2010, 03:32
güzel geceydi, çok eğlendim. araçlara pilotlara maşallah :) değişik denemelere ihtiyacımız vardı süper oldu :)

devilboy
20-05-2010, 03:46
minik ayağına sağlık güzel oldu 3 de bastığımızda araba kalıyor sıkıntı oluyor ama 2 de zevkli oluyor ilk defa gaza basılmasına ve okadar ağırlığa rağmen iyi gitti maşallah

yoldash
20-05-2010, 03:48
Bahriye, Doğuya, Emraha çok teşekkurler. Çok zevkli bir geceydi. Saolun arkadaslar ayagınıza sağlık.

levent
20-05-2010, 04:02
Maşallah öncelikle teker teker, yanlız vites ve hız olarak değilde sadece hız olarak bassanız mesela 75 ve 110 da başlayın tekrar denerseniz herkes kendine uygun vitesi seçsin :) sonuçta biri dizel biri benzinli devir çeviren makine ;)

110 da celica 3 te ibiza 4 te mesela dou'ya hangisi uyarsa, 75 te de celica 2 de ibiza 3 te ;)

Celica'nın egsoz kaçlık ve cai'nin fotosu varmı hiç?

yoldash
20-05-2010, 04:28
egsoz 60lık 63 duzgun bise bulamadım.

Cai Greddy Airinx Air Intake Kit, resmi vardı ama nerede bulamadım bulursam koyarım takılı halde pek görülmüyor zaten

levent
20-05-2010, 04:54
63 fazla bence o araç için, altları çok öldürür, zaten baya altta basmışsınız sen lift açmadan basmışsın 2 de 65 3 te 95 deyken zaten :)

yoldash
20-05-2010, 05:44
2.5 inch en guzel sonuçları veriyor bu araçlarda. tabi bu benim bildigim yanlışta olabilir belki. Evet lift altında denendi

akbaba78
20-05-2010, 06:54
Masallah her iki aracada Celica ii uzamis bu haliyle:icon_tup:

levent
20-05-2010, 06:56
2.5 inch en guzel sonuçları veriyor bu araçlarda. tabi bu benim bildigim yanlışta olabilir belki. Evet lift altında denendi

genelde altları çok öldürmek istemeyenler 57 kullanıyor boru çapını , 2.5 inc zaten 60mm demek biliyosun.tekrar maşallah, ek bi deneme olursa bide lift üstünde olduğun zaman denesene :D

FaBeRgE
20-05-2010, 07:55
Her 2 aracada maşallah, güzel denemeler olmuş. Kanka iyi yürümüşsün tebrikler :)

ergin
20-05-2010, 08:04
dou güzel video hala devam roll night'a :)

PPR engineering
20-05-2010, 08:59
ilk önce araçlara cok büyük bir maşALLAH.ALLAH kazadan beladan sıkıntıdan korusun.yanlız devirleriniz hiç uyuşmamış yurt dışında çok haşır neşir olduğum bi araç stock u typer stock u na eş değer bir araçtır..cidden fr cok ciddi yürüyen bi araç olmuş..ilk geçtin dedim bi problem var gts de sonra kapatıyo geciyo araç normal ama gts in alt deviri hiç ama hiç yoktur:)ikinizde 110 da istediğiniz viteste bassanız ilk kafa kafaya yürürsünüz..bu arada celica yurt dışında bu modeli gts diye geciyo çok şaşırdım bu aracı tr de görünce:)

yoldash
20-05-2010, 09:13
Liftte denemek hiç gelmedi aklımıza, böylede zevkliydi. Teşekürler allah kazadan beladan korusun hepimizi.

32FT430
20-05-2010, 09:34
t-sport manyağı olarak tebrik ediyorum sizi :D.çok güzel yürümüşsünüz.2 aracada maşallah.başka videoları varsa ts'nin araç içi güzel izlenir :)

MKT
20-05-2010, 09:54
ne ara kalktınız ne ara bastınız olm yaa.maaşallah ikinizin aracınada.
herkes dizel alsın korkmam,ama bu minik kuş dou dizel alınca yaklaşmayacan bu adama:D kara kutu gibi adam.içinden ne çıkacağı belli olmuyor:d

pasa35
20-05-2010, 10:20
araclara masalah.celicanın şanzımanı corolla tsporttan daha kısa diye biliyorum doğrumudur?corolla tsportlar şanzımanın uzunluğu yuzunden pek yuruyemıyor sanırım

tyMu
20-05-2010, 10:45
Maşallah gençler :) celicanın seside canlı canlı çok güzel :)

levent
20-05-2010, 11:01
araclara masalah.celicanın şanzımanı corolla tsporttan daha kısa diye biliyorum doğrumudur?corolla tsportlar şanzımanın uzunluğu yuzunden pek yuruyemıyor sanırım

hayır şanzımanlar tamamıyla aynıdır 1e1 olarak ;) hurafe o celicanınki daha kısa vs, trd kısa oranlı dişli taktılarsa bişey diyemem tabi :D

bu arada sadece 1den 2 ye geçerken lift altına düşer, diğer vites değişimlerinde hiç lift altına düşmez :)

edit:

JapanTuner @ hacı bence hiç tutunma diye bişey kalmazdı haşır neşir olmuşsun, lift ayrı bi olay arabanın karakteri huyu suyu değişiyo :D

douu
20-05-2010, 11:29
Bu lift denilen olay gerçekten mest ediyor adamı.. Sağlam bir vtec 5500 devire geldiği zaman nasıl karakteri değişiyorsa bu araçta vteclerin 10 katı kadar karakter değişiyo.. Çok keyifli bi makina gerçekten.. Bu arada 65 km hızla basıyoruz evet lift altı kalıyo ama bende tork üstü kalıyorum :D Benim devir çok yüksek oluyo.. Ama herşey bi tarafa gerçekten ama gerçekten çok keyifli bir akşam oldu.. Ben bu denli güzel ve ciddi bir araçla yürüdüğüm için ayrıca mutluyum tabiki.. Hüseyin'im tekrar maşallah aracına düşünceler gerçekleşirse çok fena olacak :D

PPR engineering
20-05-2010, 11:48
Liftte denemek hiç gelmedi aklımıza, böylede zevkliydi. Teşekürler allah kazadan beladan korusun hepimizi.

liftte nin kaç altında bastın acaba.bu araba tr de olsa inanın typer filan gözümde olmaz cidden çok değişik bir arabadır..mükemmel bir ses birde liftte açıldığı zaman...nerden nasıl aldınız bunu??

PPR engineering
20-05-2010, 11:55
hayır şanzımanlar tamamıyla aynıdır 1e1 olarak ;) hurafe o celicanınki daha kısa vs, trd kısa oranlı dişli taktılarsa bişey diyemem tabi :D

bu arada sadece 1den 2 ye geçerken lift altına düşer, diğer vites değişimlerinde hiç lift altına düşmez :)

edit:

JapanTuner @ hacı bence hiç tutunma diye bişey kalmazdı haşır neşir olmuşsun, lift ayrı bi olay arabanın karakteri huyu suyu değişiyo :D

yani zaten video izlerken ilk videoda anlamadım ilk sonra baktım geliyo nasıl dedim oh normalmiş araba sevindim liftte açtığında bildiğin deliler hastanesinden kaçıyo bu araba :Ddüşünürsen blitz in bolt on fena kitleri var ilerisi için cok ii hedefler olur..

pasa35
20-05-2010, 11:59
hayır şanzımanlar tamamıyla aynıdır 1e1 olarak ;) hurafe o celicanınki daha kısa vs, trd kısa oranlı dişli taktılarsa bişey diyemem tabi :D

bu arada sadece 1den 2 ye geçerken lift altına düşer, diğer vites değişimlerinde hiç lift altına düşmez :)

edit:

JapanTuner @ hacı bence hiç tutunma diye bişey kalmazdı haşır neşir olmuşsun, lift ayrı bi olay arabanın karakteri huyu suyu değişiyo :D

vites oranları uzun ama değilmi??

douu
20-05-2010, 12:05
yani zaten video izlerken ilk videoda anlamadım ilk sonra baktım geliyo nasıl dedim oh normalmiş araba sevindim liftte açtığında bildiğin deliler hastanesinden kaçıyo bu araba :Ddüşünürsen blitz in bolt on fena kitleri var ilerisi için cok ii hedefler olur..

6200 devir gördüğü anda inanılmaz şeyler oluyo :D Böyle karakteri değişen bir araba daha görmedim ben.. Ses değişiyo burnu kalkıyo koltuga yapıştırıyo :D Tam alınası bi araç gerçekten de.. Videolarda celica genellikle 5000 devir civarlarında.. Bende 3000 devir üstündeyim.. Benim içinde dezavantaj mevcut.. 4400 devirde vites atıyorum çünkü :D

douu
20-05-2010, 12:06
liftte nin kaç altında bastın acaba.bu araba tr de olsa inanın typer filan gözümde olmaz cidden çok değişik bir arabadır..mükemmel bir ses birde liftte açıldığı zaman...nerden nasıl aldınız bunu??

Araç yıllardır Adana'da.. Hüseyin kardeşim Adana'da başka birisinden aldı eğerki yanlış hatırlamıyorsam..

douu
20-05-2010, 12:09
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-celica-2004-celica-t-sport-vvtl-i/detay

bakınız araç bu :D

onursoytam
20-05-2010, 12:20
atmosferik arabaya 51 lik iyi gider her zaman :) maşallah araçlara

BAHADIR24
20-05-2010, 12:37
Maşallah gençler :) celicanın seside canlı canlı çok güzel :)

celicanın sesini kıbrıstan çok iyi biliyorum kardeşim kulaklara şenlik:D:D:D
araçlarada 41 kere maşallah...

LAST_ZZ
20-05-2010, 12:44
vvtl-i dan daha ıyısını beklerdım...kıbrısdakıler daha ıyı gıdıyordu....ıkı aracada maslalah...

PPR engineering
20-05-2010, 12:50
atmosferik arabaya 51 lik iyi gider her zaman :) maşallah araçlara

bu typer a 51 lik koymuş gibi bi şey olur:D ingilterede stock motoruna bilmem kaç mm öneriyolar onlarda inç olduğu için oda sanırım zanında bakmıştım 60 mm üstü oluyosu 51 lik gebertir yani rusyada da kıyametle gts var orda 70 mm kullanan 60 lıktan daha çok..ama filtre kiti sıkıştırma jontaları cam shaft filan ne arasanız mevcut rusyada kolayda gelir buraya.

PPR engineering
20-05-2010, 12:52
vvtl-i dan daha ıyısını beklerdım...kıbrısdakıler daha ıyı gıdıyordu....ıkı aracada maslalah...

araç liftte altı :)ayrıca o dizel de bildiğimiz dizel değil:) up level leri süper sportlar la bile videoları var dünyada örneği çok..gerçi biliyosunuzdur.

PPR engineering
20-05-2010, 12:58
6200 devir gördüğü anda inanılmaz şeyler oluyo :D Böyle karakteri değişen bir araba daha görmedim ben.. Ses değişiyo burnu kalkıyo koltuga yapıştırıyo :D Tam alınası bi araç gerçekten de.. Videolarda celica genellikle 5000 devir civarlarında.. Bende 3000 devir üstündeyim.. Benim içinde dezavantaj mevcut.. 4400 devirde vites atıyorum çünkü :D

8200 ceviriyo öle hatırlıyorum..bu arabayı ince jonta öle değiştiriyo anlatamam size ben gözlerime inanamamıştım headersta keza öyle.ama kardeşim sendede şanzuman kısa değil tabiki 2500 lerde denesen daha keyifli ama işte devirler bu sefer hepten tutmaz..o zaman mavi donunu kendisi getiriyo olur:D:Dbunun için tek cözüm o 2 sen 3 te olman lazım uyması için.daha yapılabiliçek senin çok seyin var sanırım değilmi bu arada soriyim..?down pipe o bu??

PriSOneR
20-05-2010, 12:58
celica iyi yürümüş maşallah kazasız belasız. rodajım bitmek üzere bende denemek isterim :D

PPR engineering
20-05-2010, 13:03
http://www.youtube.com/watch?v=xy1HlgfdxT0&NR=1

bu arada yeri gelmişken şu gts sesinide bi paylaşıyim

2005 ten beri devamlı izlerim nasıl otto bi ara typerlarda efsaneydi

bu kazuma marka egsozda gts lerde efsanedir sesi çok güzel cidden..

no2
20-05-2010, 15:02
dou yaptıgın ayıp basım agrıyor dedim eve gittim sen geceyi senlendirmişsin.ölsem gitmezdim bişseydim:D:D:D 2 araca da masallah aksama alırım ifadeni

32FT430
20-05-2010, 15:32
8200 ceviriyo öle hatırlıyorum..bu arabayı ince jonta öle değiştiriyo anlatamam size ben gözlerime inanamamıştım headersta keza öyle.ama kardeşim sendede şanzuman kısa değil tabiki 2500 lerde denesen daha keyifli ama işte devirler bu sefer hepten tutmaz..o zaman mavi donunu kendisi getiriyo olur:D:Dbunun için tek cözüm o 2 sen 3 te olman lazım uyması için.daha yapılabiliçek senin çok seyin var sanırım değilmi bu arada soriyim..?down pipe o bu??

8250'de kesiyor abicim

yoldash
20-05-2010, 15:34
quote alamadım.
51 dien arkadas vardı. orjinali 51mm, kazuma en iyi gucu veren egsoz onunda spec 2.5 inch.
2.5'' tr de 60a karsılık gelio olabilir ama forumdan arkadaslarıma olcturdum mm olarak 63e denk geliyor.

Blitzin kitleri mevcut evet sc kiti ama basıncı deiştirememek kötü yoksa süper bir kit.
http://approval.fensport.co.uk/images/general/fensport/blitz_sc.jpg

Kazuma seven arkadas :) izlemeni tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=r6zGX4Zgg4c

Teşekkürler dou inşallah ikimizinkide süper olacak.

yoldash
20-05-2010, 15:42
Şanzıman konusuna takılmayın arkadaslar :) istekler olduktan sonra e153 alınacak zaten...

Birde 1 den 2 ye lifti kaçırmıyorum o konuda sıkıntı yok. Çok sıkıntı yaşıyanlar trd short shift alıp üstesinden geliyor.

PPR engineering
20-05-2010, 18:01
quote alamadım.
51 dien arkadas vardı. orjinali 51mm, kazuma en iyi gucu veren egsoz onunda spec 2.5 inch.
2.5'' tr de 60a karsılık gelio olabilir ama forumdan arkadaslarıma olcturdum mm olarak 63e denk geliyor.

Blitzin kitleri mevcut evet sc kiti ama basıncı deiştirememek kötü yoksa süper bir kit.
http://approval.fensport.co.uk/images/general/fensport/blitz_sc.jpg

Kazuma seven arkadas :) izlemeni tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=r6zGX4Zgg4c

Teşekkürler dou inşallah ikimizinkide süper olacak.

eyvallah kit aynen bu güzelliğe bak.bu videoyuda izledim youtubede oyun kapattım..bi typerla denesene filtre egsozlu??

douu
20-05-2010, 19:22
quote alamadım.
51 dien arkadas vardı. orjinali 51mm, kazuma en iyi gucu veren egsoz onunda spec 2.5 inch.
2.5'' tr de 60a karsılık gelio olabilir ama forumdan arkadaslarıma olcturdum mm olarak 63e denk geliyor.

Blitzin kitleri mevcut evet sc kiti ama basıncı deiştirememek kötü yoksa süper bir kit.
http://approval.fensport.co.uk/images/general/fensport/blitz_sc.jpg

Kazuma seven arkadas :) izlemeni tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=r6zGX4Zgg4c

Teşekkürler dou inşallah ikimizinkide süper olacak.

Şiir gibi yaa :icon_wack:icon_wack

Gokhan43
20-05-2010, 19:33
Maşallah iki aracada güzel denemeler olmuş :)

maf
20-05-2010, 20:01
*atar tutar :D
*ne tatlı makina şu;
*toyota varsa sorun yok
*kara tren tampon +8 hp

"LFS" gerisi yaALAN

ethm
20-05-2010, 20:21
maşallah her iki aracımıza da guzel denemeler olmuş . 207 rc'nın de bklıyorum vıdeosunu:)

doush
20-05-2010, 20:36
*atar tutar :D
*ne tatlı makina şu;
*toyota varsa sorun yok
*kara tren tampon +8 hp

"LFS" gerisi yaALAN

hahahahahahahah Mehmet abi :D

gökhan
20-05-2010, 21:09
maşallah iki aracada.. doğukan senin karatreni zaten yakından görmüştüm.. bi ara şu benim kesicinin videosunuda atsana :)

3rk4n
20-05-2010, 22:45
Maşallah araçlara ibiza yi çok seviyim :)

cery
20-05-2010, 23:18
ooo. dou ısrarla japonlarla kalkıyorsun :)

bu videoyu izledikten sonra harbiden iyi gelmişim senle diyorum :)

douu
20-05-2010, 23:29
Yok ya benim araba gitmiyo :D

levent
21-05-2010, 00:51
8250'de kesiyor abicim

2003 e kadar olanlar 8400 sonrası 8200 de keser burakcım :)

levent
21-05-2010, 00:56
quote alamadım.
51 dien arkadas vardı. orjinali 51mm, kazuma en iyi gucu veren egsoz onunda spec 2.5 inch.
2.5'' tr de 60a karsılık gelio olabilir ama forumdan arkadaslarıma olcturdum mm olarak 63e denk geliyor.

Blitzin kitleri mevcut evet sc kiti ama basıncı deiştirememek kötü yoksa süper bir kit.
http://approval.fensport.co.uk/images/general/fensport/blitz_sc.jpg

Kazuma seven arkadas :) izlemeni tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=r6zGX4Zgg4c

Teşekkürler dou inşallah ikimizinkide süper olacak.

1 inç = 2.4 cm, o ölçen arkadaşlara sorabilirmisin dış çapınımı ölçmüşler borunun, sonuçta bi et değeri var onunda içi 60'tır illaki 2.5 inçte dıştaki et değeriyle 63 çıkıyo olabilir :)

blitz sc kitle basınç değiştiren vardı 2zzge de, hatta şu eleman yeni zelandalı, 300hp idi son halinde geçen yıl, daha üstüne bişey yaptımı bilmiyorum :) ama 2. aracın yoksa bence sc en mantıklı şey bu araç için, hatta n/a parçalar + sc derim :D

http://www.youtube.com/watch?v=4utPiinuAd0

devilboy
21-05-2010, 02:31
8250'de kesiyor abicim

8200de kesiyor araç

devilboy
21-05-2010, 02:34
aracı ilk defa sürdüm ve ilk yarışı daha bu güne kadar 200 km hıza 3 yada 4 kere gelmiştir videolar var argo kelimeler yüzünden ekleyemedim kesip onlarıda eklerim

yoldash
21-05-2010, 02:56
Tamam 2.5 60mm olabilir iç olarak.
tam çeviride 2.5 inch = 63.5 millimeter, bende diş captan bahsediyorum zaten 63 yaptık diye. ha cat yerinde daha geniş çunku yavaşça daralıyor orjinalde dahi 76mm başlayarak headerden.

http://www.onlineconversion.com/length_common.htm

Blitzde deil neyde olursa olsun artırırsın basıncıda kafaya takmak lazım ole pulleyle olacak iş deil. Blitzde pulleyin yanı sıra içinde elektro manyetik kavrama var. pulleyi deişirken elektromanyetik clutch uda uyarlaman lazım onu yapanıda ben görmedim.

2. bir araba peşindeyim olursa bu atmosferik kalır. Olmazsa rotrex kit düşünüyorum zaten blitz greddy bana uzak başka planlarımda var cunku.

levent
21-05-2010, 03:03
pardon ya ben inçi 2.4 diye hesaplıyorum 2 gündür uyumadım da :) 2.54 cm çarpanıyla 63 e geliyor doğrudur :)

hayırlısı araç sizin para sizin istediğinizi yapın ona karışan eden yok zaten ;)

ismailozkan_01
24-05-2010, 21:44
doğukan abi elinize kolunuza ayağınıza sağlık allah kazadan beladan uzak tutsun tek solukta izledim çekimler için emrah abiye teşekkürler adanayı çok özledim ilk fırsatta kaçıp gelcem projeyle benide aranıza alırmısınız :)

ofli
24-05-2010, 21:58
adana yine fenalarda benımde gelesım var :D

douu
24-05-2010, 22:00
Gelin gelin hepinizi bekliyoruz :D

douu
24-05-2010, 22:03
8200 ceviriyo öle hatırlıyorum..bu arabayı ince jonta öle değiştiriyo anlatamam size ben gözlerime inanamamıştım headersta keza öyle.ama kardeşim sendede şanzuman kısa değil tabiki 2500 lerde denesen daha keyifli ama işte devirler bu sefer hepten tutmaz..o zaman mavi donunu kendisi getiriyo olur:D:Dbunun için tek cözüm o 2 sen 3 te olman lazım uyması için.daha yapılabiliçek senin çok seyin var sanırım değilmi bu arada soriyim..?down pipe o bu??

Downpipe komple egzoz cupra intercooler ı ve yeni bi yazılımla yaklaşık olarak 6-7 boy daha gidiyo diye biliyorum :D

ismailozkan_01
25-05-2010, 10:18
gelecez abi ilk fırsatta

Metamorfoz
26-05-2010, 10:28
project 01 bir grup veya bir garaj falan mı bu adanada ne kadar çok tuningçi var çıktı ya en iyileri kimlerdir isim verebilecek olan var mı

douu
26-05-2010, 14:24
Project01 tr'nin en ciddi garajlarından birisidir.. Birbirinden farklı güçlü kuvvetli araçlara imzasını atıyor garajımız.. Hepsinin ellerine kollarına sağlık..

Trance-R
25-11-2011, 01:16
maşallah her 2 araca da :) güzel bir deneme

tdipower
25-11-2011, 01:22
maşallah çok keyifli olmuş bu toyota kaç kg douu :D

douu
25-11-2011, 01:23
valla bilmiyim kanka :D ama cok güzel sesi vardı ya :( sattı arkadaş gitti rx8 aldı :D

tdipower
25-11-2011, 01:24
rx8 le denedinmi peki :D

douu
25-11-2011, 01:24
bu arada burda eski hali kanka cooler yok egzoz yok :D

douu
25-11-2011, 01:25
rx8'le denemek mi ? :D göremedik bile daha dogru düzgün :D

tdipower
25-11-2011, 01:30
büyük turbo şart :D

douu
25-11-2011, 01:31
duyamadım ? telefonun başında çaresiz bekliyoooooruuuum :D:D

ara artık arkadaş ya :D

tdipower
25-11-2011, 01:32
funda arar seni verdim numaranı ben :hahaha::hahaha:

douu
25-11-2011, 01:33
ok bye. (krktr)

tdipower
25-11-2011, 01:36
turbocuların duvarına da yazdım :D arar biri malı bulunca :D:D

douu
25-11-2011, 01:39
kanka git o turbocuya bi yatak at oraya :D sen orda kal vakit geçirmeni saglayacak her türlü destek benden :D

tdipower
25-11-2011, 01:40
ahaha sen böyle takıl biraz daha :D elindeki turbonun kıymetini bil ayrıca bu denemede nosmu basıyon sen öyle öne fırlamalar falan hayırdır :D

douu
25-11-2011, 01:42
torkumuz cok güzel olacak :heyoo:

levent
25-11-2011, 01:56
1160 yada 1210 kg olması lazım Celica

Gko
25-11-2011, 07:00
nolur streetfire'a yuklemeyin artık ya acılmıyo hic bi video

Burak Kasim
25-11-2011, 07:26
Cok guzel denemeler olmus.

Bende eski bir Celica GT-S sahibi olarak, ozlemisim VVTL-I motorun Lift sesini.

Sanirim arac 2002 ustu ondan Lift 6200'lerde devreneye girip 7900'lerde kesiciye gidiyor.

2000 Modellerde Lift 6000 RPM'de devreye girip 8200'e kadar ceviriyor.

Seslerden duydugum kadariyla her vites atistan sonra Lift aldigina dusuyor arac ve bu cok can *****i bisey beni sinir ediyordu.

Araca Apex'i PFC alinip ayar yapilirsa, gayet guzel bi sonuc alinir kanisindayim, arkadas daha zevk alicaktir hic degilse vites gecislerinden sonra daha tatminkar olucaktir.

Ayardan once kendi orjinal headerini Port and Polish yaparsaniz, guzel sonuclar aliniyor, Boosted2.0 nickli bi eleman yapardi, bu islemi newcelica.org'ta ve herkes cok memnundu.

DC'den daha cok guc aliyordu, DC gerci guc vermiyor ama neyse :)

levent
25-11-2011, 07:36
Burak satılmış araba ama güzel bilgiler yinede, bu arada ufak bi düzeltme yapalım bu araba 8200 çevirenlerden :)

öncekiler 8400 çeviriyor *****. 2zz ye JapanTuner Kaan yapmıştı port & polish i Juggernaut Emrenin tsportuna , videoları ve değerleri olacak forumda güzeldi sonuç :)

Berent.t
26-11-2011, 00:01
Çok iyi be maşallah :)