Orijinalini görmek için tıklayınız : ARtık kara vermem gerekiyo Supercharger for B16a2
ARkadaşm yazın gelicek ve supercharger kit getirtmeyi düşünüyorum... Ama halen kapalı kutu benim için turbo olayına girmek istemioyorm... Sc kiti bana daha stabil çalışacakmış gibi geliyor. Taktıktan sonra cok fazla dert tasa istemiyorm...
Neyse vortech veya jackson racing in kitlerinden birini alıcam . Bu noktada dikkat etmem gereken hususlar varmıdır? Tavsiyeleriniz. Birde sonuç nasıl olur aşşa yukarı?
Maxiboost
08-02-2007, 17:26
pek bi farkı yok aslında hatta turbo gibi basıncınıda ayarlayamayacaksın vız vız sesi var bide? supercharger stabil çalışır diye bir garanti olacağını sanmıyorum :)
VteC_MaNiaC
08-02-2007, 17:41
koray supercharge la az bi güç ama keyifli bi sürüş satın alıyorsun ... bence 3000 doların varsa değecek bir yatırım ;)
koray supercharge la az bi güç ama keyifli bi sürüş satın alıyorsun ... bence 3000 doların varsa değecek bir yatırım ;)
3000$ var... zaten 1900$ civarında 0 kitler abd de kargo masrafı ödemiycem bir terslik cıkmaz ise 1000$ da montaja gider die düşünüorm ... hem değişiklik olsn herkes cufluyo bizde vızzlayalım :)
Emir_b16a
08-02-2007, 18:30
turbo da ne kdr sorun çıkarısa sc de o kdr çıkarır die düşünüyorum ama güç dağalımı olarak bakarsak sc li bi araba bütün dewirlere yayılmış gücüyle öne çıkıyo tabi zewk meselesi kimisi de bi anda gelen gücü sewiyo :)
ben olsam Jackson racing düşünmezdim
istanbulda örnekleri mevcut kesinlikle vortech after coolerlı diorum
9.5 sıkıştırmada süper güçler elde edebilirsin diye düşünüorum
Vtecte SC eğlenceli ve kesinlikle daha kullanı$lı oluyor . TC olduğunda aracın alt hızlanmaları kalmadığı için her zaman keyifli sürü$ler ya$ayamıyorsunuz .. Bencede Vortech tercih etmelisin.
coolvtec
08-02-2007, 21:11
VOrtec alt devirler çok kötü biliyorum. ANcak üst devirlerde güç verdiğini, turbadan bile lagy olduğunu okudum yabancı forumlarda. JR superchar ise %80 detanasyon sorunu yaşatıyor. intercooler yok cunku. zaten verdigi guc sınırlı olduğu için bir sure sonra sokup turbo takıyorlar. küçük bir turbo veya GT serisi bir turbo ile lag sorunu yok gibi birşey. 3500 lerde full boost veren turboalr var. ayrıca JR de 10psi de 220hp alırken orta boy bir turbo ile 260-280hp almak mumkun.
Emir_b16a
08-02-2007, 21:13
peki arkadaşlar herkez lagdan söz edio bunun için ALS sistemi takılsa (ki fazla bilgim yok bulunurmu bulunmazmı takılırmı... ) sorunu çözmezmi ?
Maxiboost
08-02-2007, 21:22
als için standalone beyin alması gerekli programlama ile alakalı birşey birde sürekli kullanamazsın aşırı bir ısınma oluyo turboya oldukça zararı var diye biliyorum hks sponsor olsa belki :D çift turboyla belki lag azaltılabilr aslında ama bütçe :D ben genede sc kullanmazdım ama kişisel zevkler.
alsye gerek yok bana göre eğer turbo uygulaması yapılıyosa lage katlanmak gerekir bence en mantıklı olanı bu en fazla vites küçültürsün
bana göre o meblalara turbo yapılsa daha güzel olur
Emir_b16a
08-02-2007, 21:41
als için standalone beyin alması gerekli programlama ile alakalı birşey birde sürekli kullanamazsın aşırı bir ısınma oluyo turboya oldukça zararı var diye biliyorum hks sponsor olsa belki :D çift turboyla belki lag azaltılabilr aslında ama bütçe :D ben genede sc kullanmazdım ama kişisel zevkler.
sadece sordum ztn sistemin ne işe yaradığını biliorum ama neye bağlanıyo nası bişi bilmiorum :D görmedim şu anda görmeye niyetim yok :D
....ayrıca JR de 10psi de 220hp alırken orta boy bir turbo ile 260-280hp almak mumkun.
Ama turbo için bi ton parça alınması lazım. Bence SC daha fizıbıl bir uygulama :D
VteC_MaNiaC
08-02-2007, 22:42
Ama turbo için bi ton parça alınması lazım. Bence SC daha fizıbıl bir uygulama :D
kesinlikle... bencede sc çokdaha cazip duruyo... peki bir b16a bloğu atmosferik yükleyip üzerine SC montajı yapılaiblir mi ?
kesinlikle... bencede sc çokdaha cazip duruyo... peki bir b16a bloğu atmosferik yükleyip üzerine SC montajı yapılaiblir mi ?
yüksek oktanlı benzin bulup yada alkol falan verip belki olabilr fakat riskli olucaktır çünkü turboyla aynı şekilde aşırı olarak besleniyo motor atmosferik modifikasyonlar bu yüzden biraz zararlı olabilir
facıa kardesım sc dusunuyor arkadaslar bu yondekı bılgılerınız daha yararlı olacaktır..tesekkurler.
TAM35GNY
09-02-2007, 08:38
Evet yaw benim de aklımda var ne zamandır bu uygulama...Güzel bilgiler bekliorum bende mümkünse..
özgün yapmışdı sanırım b16ya sc, o anlatsa daha yararlı olur...
Benim özellikle sc yapmak istememdeki düşüncem daha stabil calısacağı düşüncesi.. Bu işler birazda şans işi gerçi ama olsn Gündelik olarakda kullanıcam bu arabayı o yüzdende sc istiyorum. Şimdi bana arabama takabileceğim scler arasında seçim yapmamda yardımcı olursanız çok memnun olurum... Turbo yapmayı düşünmüyorum
alsye gerek yok bana göre eğer turbo uygulaması yapılıyosa lage katlanmak gerekir bence en mantıklı olanı bu en fazla vites küçültürsün
bana göre o meblalara turbo yapılsa daha güzel olur
zaten ALS ye dayanacak uzun süreli bir egzost manifoldu falan da yok :D:D:D:D
Benim özellikle sc yapmak istememdeki düşüncem daha stabil calısacağı düşüncesi.. Bu işler birazda şans işi gerçi ama olsn Gündelik olarakda kullanıcam bu arabayı o yüzdende sc istiyorum. Şimdi bana arabama takabileceğim scler arasında seçim yapmamda yardımcı olursanız çok memnun olurum... Turbo yapmayı düşünmüyorum
kesinlikle ve kesinlikle Vortech After coolerlı modeli
vtec acmadan 0.5 barlarda falan tam gücünü vermior ama sıkıştırması düşük bir piston ve ii bir beyin ayarı ile yüksek barlarda alt devirlerin bile cok güçlü olucagı kanaatindeyim
peki arkadaşlar herkez lagdan söz edio bunun için ALS sistemi takılsa (ki fazla bilgim yok bulunurmu bulunmazmı takılırmı... ) sorunu çözmezmi ?
als bir kere supercharger a uygulanmıyor. sadece turbo için kullanılıyor. ayrıca alt devirlerde ilerlerken gaza basıyım dersen devreye bile girmez. als sadece frenlemede olan aracları turbolarını dolu tutmak ve kalkıs kontrol sistemlerinde kullanılıyor. kabaca arac yavaslarken ayak gazdan cekildiginde patlamayı geciktiriyor ve turbin pallerinin onunde patlatıyor boylece basınc uretimi devam ediyor.
aracın ilgili aksamlarını da cok yıpratıyor ayrıca. kesin cozum formulu degil kesinlikle sadece işleri biraz kolaylastıran bir motorsporu uygulaması. o yuzden cadde otomobillerinde uygulaması cok kısıtlı ve gereksiz oluyor.
forumda als diye aratırsan bi makale koymustum diye hatırlıyorum.
Emir_b16a
09-02-2007, 17:22
als bir kere supercharger a uygulanmıyor. sadece turbo için kullanılıyor. ayrıca alt devirlerde ilerlerken gaza basıyım dersen devreye bile girmez. als sadece frenlemede olan aracları turbolarını dolu tutmak ve kalkıs kontrol sistemlerinde kullanılıyor. kabaca arac yavaslarken ayak gazdan cekildiginde patlamayı geciktiriyor ve turbin pallerinin onunde patlatıyor boylece basınc uretimi devam ediyor.
aracın ilgili aksamlarını da cok yıpratıyor ayrıca. kesin cozum formulu degil kesinlikle sadece işleri biraz kolaylastıran bir motorsporu uygulaması. o yuzden cadde otomobillerinde uygulaması cok kısıtlı ve gereksiz oluyor.
forumda als diye aratırsan bi makale koymustum diye hatırlıyorum.
bn turbo için söldim ztn :)
ok bende tam anlayamadım yazıyım dedim :)
Tholl-ga
09-02-2007, 19:35
kesinlikle ve kesinlikle Vortech After coolerlı modeli
vtec acmadan 0.5 barlarda falan tam gücünü vermior ama sıkıştırması düşük bir piston ve ii bir beyin ayarı ile yüksek barlarda alt devirlerin bile cok güçlü olucagı kanaatindeyim
katılıorum.uygulanmış olan fitenk var gayet başarılı yürüo ve sorunsuz...
vortech ;)
Detaylıca konuşalım bunu ... Biraz bilgiye ihtiyacım var sanırsam :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.