Orijinalini görmek için tıklayınız : 2009 model mondeo ya turbo düşünüyorum
Metamorfoz
25-05-2010, 09:12
2009 model 1.6 125 bg aracımıza turbo taktırmayı düşünüyorum bu konuda ne dersiniz sağlam olmasını arzuluyorum ve orjinalliğini bozmaya niyetim yok... Maliyeti de önemli Adana da yapabilecek garaj usta var mı veya nereyi önerirsiniz izmir ankarada olabilir
Orjinalliği bozmadan nasıl olacak o iş?
Bende de aynı arabadan var. Çok basmadıkca sorun olmuyor. Ben peak 0.78 bar gördüm kırılmadı. Orjinal pistonlar var bende. Forged falan zor zaten bu motora.. Gerek varmı ondan da emin değilim açıkcası.. Piston kolları falan zaten forgedten daha sağlam.
Oksijen sensörleri ciddi sorun yaratıyor. Ancak turbo takacağına göre zaten onların hepsi yalan olacak demektir. Yap bizde seni takip edelim. :)
punto_multijet
25-05-2010, 10:12
e21turbo nickli mustafa halledebilir İzmirde 0555 4042525
sc yapın bence.Hatta forumda bir abi yapmıştı gayetde sağlıklı yürüyordu araç.
MERTECE54
25-05-2010, 18:04
2009 model 1.6 125 bg aracımıza turbo taktırmayı düşünüyorum bu konuda ne dersiniz sağlam olmasını arzuluyorum ve orjinalliğini bozmaya niyetim yok... Maliyeti de önemli Adana da yapabilecek garaj usta var mı veya nereyi önerirsiniz izmir ankarada olabilir
orjınallık falan hepsı yalan olcakta boyle bır uygulamayı neden dusunuyorsunuz yanı ne beklıyorsunuz guc olarakta kulanım olarakta?
Metamorfoz
25-05-2010, 21:47
Orjinalliği bozmadan nasıl olacak o iş?
Bende de aynı arabadan var. Çok basmadıkca sorun olmuyor. Ben peak 0.78 bar gördüm kırılmadı. Orjinal pistonlar var bende. Forged falan zor zaten bu motora.. Gerek varmı ondan da emin değilim açıkcası.. Piston kolları falan zaten forgedten daha sağlam.
Oksijen sensörleri ciddi sorun yaratıyor. Ancak turbo takacağına göre zaten onların hepsi yalan olacak demektir. Yap bizde seni takip edelim. :)
orjinalliği bozulmadan babaya belli edilmeden derdimde illaki anlayacaktır bi yerinden yanlız şu peak0.78 bar meselesini anlamadım beni aydınlatırsan çok sevinirim forged ıda bilmem ama motor modifiye den hiç anlamıyorum anlamak için çalışıyorum işte elimden geldiğince
qwertynord
25-05-2010, 23:21
Baban kesin ve kesin anlıycaktır peak 0.78 bar olayına gelince uyygulanan turbo basıncından bahsediliyo genelde uygun görülen piston piston kolu gümlekler filan değiştirilmeden yani sağlaştırılması gerek parçalar sağlaştırılmadanda basılacak değer 0.5 bardır genelde bu basınç güvenilir olur ama arkadaş 0.7 bar basmış ve motor dayanabilmiş bu basınca bu arada ne kadar basınç o kadar güç bunuda unutma şu anda yapman gereken ise ford motoruna yatkın bi garaj bulup yüz yüze iletişime geçmek burdan ne kadar anlatılsa pek bişey anlamassın bence
Birde unutmaki bu bu uygulama görüldüğü kadar basit olmuyo öyle ufak çaplı bişey bile 4 lirayı 6 lirayı buluyo hatta 4 lira fazla iyimser oldu galiba. Tabi bunları uygulamayı yapıcak kişiyle görüşmen daha mantıklı olur
orjinalliği bozulmadan babaya belli edilmeden derdimde illaki anlayacaktır bi yerinden yanlız şu peak0.78 bar meselesini anlamadım beni aydınlatırsan çok sevinirim forged ıda bilmem ama motor modifiye den hiç anlamıyorum anlamak için çalışıyorum işte elimden geldiğince
Herşeyi gizlesen gidişinden anlar zaten , o iş biraz zor :)
gelince uyygulanan turbo basıncından bahsediliyo
turbo değil sc
qwertynord
25-05-2010, 23:36
doğrudur sc diye yazılmamış o yüzden turbo sandım.
Metamorfoz
26-05-2010, 00:25
Baban kesin ve kesin anlıycaktır peak 0.78 bar olayına gelince uyygulanan turbo basıncından bahsediliyo genelde uygun görülen piston piston kolu gümlekler filan değiştirilmeden yani sağlaştırılması gerek parçalar sağlaştırılmadanda basılacak değer 0.5 bardır genelde bu basınç güvenilir olur ama arkadaş 0.7 bar basmış ve motor dayanabilmiş bu basınca bu arada ne kadar basınç o kadar güç bunuda unutma şu anda yapman gereken ise ford motoruna yatkın bi garaj bulup yüz yüze iletişime geçmek burdan ne kadar anlatılsa pek bişey anlamassın bence
Birde unutmaki bu bu uygulama görüldüğü kadar basit olmuyo öyle ufak çaplı bişey bile 4 lirayı 6 lirayı buluyo hatta 4 lira fazla iyimser oldu galiba. Tabi bunları uygulamayı yapıcak kişiyle görüşmen daha mantıklı olur
anladım 4 lira 6 lira derken ki kastın milyar falan mı adanada bu tür işlerden azçok anlayan arkadaşımla konuştuğumda adanada sağlam yapan yer yokmuş
Project 01 i sor bir de onlara o zamn :)
Eğer peder aracın 20ila30 gün olmamasından işgillenmeyecekse , turbolandıgından da işkillenmez . Ayrıca aracın motoruna bir uygulama oldugundan bakıma gittiğinde de anlaması ve garantinin bozulması muhtemel :):)
Metamorfoz
26-05-2010, 00:57
project01 diye bişey var ama görünürde yeri mekanı belli değil sanırım bakıyorum bakıyorum bulamıyorum
Babanın anlamaması için cidden kadın şoför tadında falan kullanıyor olması lazım..
O iş zannettiğin kadar basit bir iş değil. Tamam uzay mekiği falan yapmıyorsun ama basit bir işte değil. Motor kulağı sökülmeden egzost manifoltu sökülemeyen bir arabadan bahsediyorsun. Kaldı ki tüm mekaniği halletsen bile karşına bir sürü şey çıkacaktır. Kendi araban olsa uğraşırsında , babanın arabasında hiç bu işlere dalma bence.
egeturbo
26-05-2010, 12:14
project01 diye bişey var ama görünürde yeri mekanı belli değil sanırım bakıyorum bakıyorum bulamıyorum
Modifiye garajları sektöründe PROJECT 01 Adında Adanada çoooook iyi bi garaj var :icon_tup:
Ergun ustamız var o garajda telefonunu yanlışlıkla silmişim şimdi bulur eklerim
erayakar
26-05-2010, 12:47
www.oktaykanpower.com ...bence fort diyince akla gelen tek garaj.
Metamorfoz
26-05-2010, 15:21
bildiğim gördüğüm kadarıyla ve duyduğumla her önüne gelen bi etkinlik bi garaj açıyor tafoo var ksm power çıktı daha ismini hatırlamadım ve bilmediğim bir sürü garaj örneği ama yardımlarınız için teşekkür ederim :)
Metamorfoz
03-06-2010, 10:36
sizlere teşekkür ederim şimdilik bu kendi projemi rafa kaldırmak zorunda kaldım kendi arabamı alınca bunu yapma kararı aldım bu adanadaki garajlar nerdedir kim bilir yardımcı olur çok makbule geçer az bilgilenelim motor hakknda =))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.