Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Simota vs. K&N... Farklı mı?



VWci
25-05-2010, 19:52
Otomobilim'de K&N kutu içi filtre kullanıyorum. K&N kullananlarında bileceği gibi KN'ler fabrikadan yaglanmış, kullanıma hazır olarak geliyorlar. KN'in temizlenmesindeki prosedür de belli yapmış olanlar biliyor.

Şimdi de diğer aracıma SIMOTA kutu içi aldım. Fakat bundaki durum farklı. Bu filitre fabrikadan yaglanmış olarak gelmedi. Simota USA'ya sordum "Filitrenin daha fazla tutucu olmasını istiyorsanız yağlayın yoksa bu şekilde de kullanabilirsiniz durumun normal" cevabını aldım.

Simota'nın temizlenmesi prosedürü de KN'den farklı. Simota filitresinin temizlenmesinde suyu kullanmıyor (KN'de su kullanılıyor). Suyun yerine hava tabancasını gösteriyor.

Kafam karıştı. Simota'da biraz teredüt ediyorum.

Simota kullanan arkadaşlar temizlikte nasıl bir yöntem kullanıyorlar? Ayrıca sizce filitreyi takmadan yağlayayım mı? KN ile Simota'nın (Cotton olanları) malzemeleri farklı mı? (Ben ihtimal vermiyorum ama gene de sormakta fayda var.)

gambit49
25-05-2010, 19:55
daha fazla tutucu olmasini istiyorsaniz yaglayin demisler bence yaglain toz cekmesin araba

pasa35
25-05-2010, 20:08
bendede simota carbon charger var temızleme vaktı gelıyor artık kn gibi yağını ve temizleme maddesinimi alıp temızlıyım yoksa baska turlumu bilemedım.

fastboy
25-05-2010, 20:20
beyler bendede simota twister carbon kit var.. daha önceki tecrubeme dayanarak söluorum ii bi hava sıkan kompresör bulun içini dışını aralarını güzelce hava püskürtün ondan sora yaglamak isterseniz yaglayın öyle takın...

ArMy
25-05-2010, 20:22
Ben balata spreyini bastım geçtim..Yağlayınca da bir süre sonra filtre yüzeyi ve gözenekleri kapanıyor gibi geliyor bana..Simota carbon var bende de..

pasa35
25-05-2010, 20:27
Ben balata spreyini bastım geçtim..Yağlayınca da bir süre sonra filtre yüzeyi ve gözenekleri kapanıyor gibi geliyor bana..Simota carbon var bende de..

balata spreyinden baska bi uygulama yaptınızmı yoksa sadece balata speyi kuulanıp taktınızmı?

ArMy
25-05-2010, 20:30
balata spreyinden baska bi uygulama yaptınızmı yoksa sadece balata speyi kuulanıp taktınızmı?
Baya bi kir aktı..Sonra kurutup taktım..

erh
25-05-2010, 20:47
balata spreyi ile temizleyin yeter.. yaga falanda gerek yok.. debimetreniz saglam kalsın

gambit49
25-05-2010, 21:01
yaglamayinca toz tutmasi nasil oluyo

erh
25-05-2010, 21:29
tuttugu kadar :=)

gambit49
27-05-2010, 22:59
tuttugu kadar :=)

:D super cevap:D:D:D:D

erh
27-05-2010, 23:27
:D super cevap:D:D:D:D

:D konusma fazla gel artık :)

Alper_
27-05-2010, 23:54
Ben balata spreyini bastım geçtim..Yağlayınca da bir süre sonra filtre yüzeyi ve gözenekleri kapanıyor gibi geliyor bana..Simota carbon var bende de..

bende balata spreyi ile temizlemiştim..tertemiz oluyor ve çabuk kuruyor :)

elpadre
27-05-2010, 23:57
balata spreyı devam :)

Mehmet Opc
28-08-2014, 22:31
Bendede simota filtre var nasil temizliyim balata spreyiyle kirini akitsam yağlamaya gerek var mi yok mu

brkay
01-09-2014, 10:50
Ben geçen sene simota nın temizleme kitini aldım.İçerisinde temizleme fısfısı ve yağlama spreyi mevcut.
Kullanım klavuzunda hava tabancası ile temizleyin diyor ama ben 5.000 km de bir temizleme fısfısını sıkıp ardından 10 dk bekleyip ılık su ile güzelce yıkıyorum. 24 saat kuruması için bekletip ardından kendi özel mavi yağlama spreyi ile yağlıyorum.Sonrada peçete ile fazla yağı emdiriyorum.Ardından 4-5 saat tekrar kurumaya bırakıyorum yağ iyice yapışsın diye.Sonrada montaj :)