VWci
25-05-2010, 19:52
Otomobilim'de K&N kutu içi filtre kullanıyorum. K&N kullananlarında bileceği gibi KN'ler fabrikadan yaglanmış, kullanıma hazır olarak geliyorlar. KN'in temizlenmesindeki prosedür de belli yapmış olanlar biliyor.
Şimdi de diğer aracıma SIMOTA kutu içi aldım. Fakat bundaki durum farklı. Bu filitre fabrikadan yaglanmış olarak gelmedi. Simota USA'ya sordum "Filitrenin daha fazla tutucu olmasını istiyorsanız yağlayın yoksa bu şekilde de kullanabilirsiniz durumun normal" cevabını aldım.
Simota'nın temizlenmesi prosedürü de KN'den farklı. Simota filitresinin temizlenmesinde suyu kullanmıyor (KN'de su kullanılıyor). Suyun yerine hava tabancasını gösteriyor.
Kafam karıştı. Simota'da biraz teredüt ediyorum.
Simota kullanan arkadaşlar temizlikte nasıl bir yöntem kullanıyorlar? Ayrıca sizce filitreyi takmadan yağlayayım mı? KN ile Simota'nın (Cotton olanları) malzemeleri farklı mı? (Ben ihtimal vermiyorum ama gene de sormakta fayda var.)
Şimdi de diğer aracıma SIMOTA kutu içi aldım. Fakat bundaki durum farklı. Bu filitre fabrikadan yaglanmış olarak gelmedi. Simota USA'ya sordum "Filitrenin daha fazla tutucu olmasını istiyorsanız yağlayın yoksa bu şekilde de kullanabilirsiniz durumun normal" cevabını aldım.
Simota'nın temizlenmesi prosedürü de KN'den farklı. Simota filitresinin temizlenmesinde suyu kullanmıyor (KN'de su kullanılıyor). Suyun yerine hava tabancasını gösteriyor.
Kafam karıştı. Simota'da biraz teredüt ediyorum.
Simota kullanan arkadaşlar temizlikte nasıl bir yöntem kullanıyorlar? Ayrıca sizce filitreyi takmadan yağlayayım mı? KN ile Simota'nın (Cotton olanları) malzemeleri farklı mı? (Ben ihtimal vermiyorum ama gene de sormakta fayda var.)