Orijinalini görmek için tıklayınız : subaru gc8 vs EP3 anket
aynı araç ile aynı asfalt koşullarında başka araç ile girersin pilotlugunu gösterirsin aracta senin pilotluguna göre virajı alır...
:icon_tup::icon_tup:
Tsukuba lap times
2005 Subaru Impreza STI Spec C --- 1.06.53
http://www.fastestlaps.com/car4728c5c71a53a.html
2001 Honda Civic Type R (EP3) Japan version --- 1.09.872
http://www.fastestlaps.com/car_Honda_Civic_Type_R_EP3_Japan_version.html
2008 Mugen Honda Civic Type RR --- 1.06.68
http://www.fastestlaps.com/car_Mugen_Honda_Civic_Type_RR.html
2008 sti spec c ile ne yapmış?
ahmet3425
30-05-2010, 22:27
2008 sti spec c ile ne yapmış?
o verileri cok kaile almayın bence cok kısa bir pist orası
varsa ring verisi ekleyin ona gore yorum yapalım...
o verileri cok kaile almayın bence cok kısa bir pist orası
varsa ring verisi ekleyin ona gore yorum yapalım...
ahmetten bir objektik yorum daha geldi :D:D:D:D
UĞUR YUMAK
30-05-2010, 22:36
Hondacı arkadaşlar TYPE R ibaresine sahip çıkmış durumdalar. Ama bildiğimiz gibi type R Hondanın icat ettiği bir versiyon yada çalışma prensibi değil.
Siz Civic Type R ile Subaru Impreza GT yi kıyaslıyorsunuz. Daha doğrusu kıyaslayabiliyorsunuz.
Peki neden Type R'ları karşılaştırmıyoruz ?? Subaru Impreza'nın Type R ibaresi nin yanında STI da yazıyor , bu yüzden ne düzlük ne viraj performansı her iki aracında stock olması durumunda Civic yalan olur.
Sakın Tr de olan araçları kıyaslıyoruz muhabbeti dönmesin. :)
Stock 280Hp / DCCD / 1240 kg
http://img580.imageshack.us/img580/6082/homed.jpg (http://img580.imageshack.us/i/homed.jpg/)
ya hala su olsa bu olsa muhabbetindesiniz. Ahmet sende çıkmış psit kısa diyorsun ya viraj yokmu orda daha ne olsun işte RR la 2.5 sti arasında ne akdar fark bi Allahaşkına.
uğur yumak@ gc8 le typer karşılatıran typer sahipleri değil iyi anla olayı..
ya neyin peşindeyizki. ben daha yazmam bu foruma daha gelmem bitmiştir benim için bu topic hadi bana one minute :)
ahmet3425
30-05-2010, 22:49
ya hala su olsa bu olsa muhabbetindesiniz. Ahmet sende çıkmış psit kısa diyorsun ya viraj yokmu orda daha ne olsun işte RR la 2.5 sti arasında ne akdar fark bi Allahaşkına.
uğur yumak@ gc8 le typer karşılatıran typer sahipleri değil iyi anla olayı..
ya neyin peşindeyizki. ben daha yazmam bu foruma daha gelmem bitmiştir benim için bu topic hadi bana one minute :)
one minute iyidi:D:D
Hondacı arkadaşlar TYPE R ibaresine sahip çıkmış durumdalar. Ama bildiğimiz gibi type R Hondanın icat ettiği bir versiyon yada çalışma prensibi değil.
Siz Civic Type R ile Subaru Impreza GT yi kıyaslıyorsunuz. Daha doğrusu kıyaslayabiliyorsunuz.
Peki neden Type R'ları karşılaştırmıyoruz ?? Subaru Impreza'nın Type R ibaresi nin yanında STI da yazıyor , bu yüzden ne düzlük ne viraj performansı her iki aracında stock olması durumunda Civic yalan olur.
Sakın Tr de olan araçları kıyaslıyoruz muhabbeti dönmesin. :)
Stock 280Hp / DCCD / 1240 kg
http://img580.imageshack.us/img580/6082/homed.jpg (http://img580.imageshack.us/i/homed.jpg/)
Çok ayrı telden çalmışsınız. :)
Çok ayrı telden çalmışsınız. :)
aynen :D:D
Hondacı arkadaşlar TYPE R ibaresine sahip çıkmış durumdalar. Ama bildiğimiz gibi type R Hondanın icat ettiği bir versiyon yada çalışma prensibi değil.
Siz Civic Type R ile Subaru Impreza GT yi kıyaslıyorsunuz. Daha doğrusu kıyaslayabiliyorsunuz.
Peki neden Type R'ları karşılaştırmıyoruz ?? Subaru Impreza'nın Type R ibaresi nin yanında STI da yazıyor , bu yüzden ne düzlük ne viraj performansı her iki aracında stock olması durumunda Civic yalan olur.
Sakın Tr de olan araçları kıyaslıyoruz muhabbeti dönmesin. :)
Stock 280Hp / DCCD / 1240 kg
http://img580.imageshack.us/img580/6082/homed.jpg (http://img580.imageshack.us/i/homed.jpg/)
iyide konuyla ne alaksı var tr de olan modelleri kıyaslıyoruz muhabbetine donmesın demısınde tr de olanlar kıyaslanıyor sonucta
sorulan soru bugun elinizde bir gc8 birde ep3 olsa siz hangisine yuklenirsiniz ve neden?? yuklenmekten kastım 400 500+ hp ler
dhamamcioglu
31-05-2010, 06:01
2008 sti spec c ile ne yapmış?
Tsubaka için:
2002 Subaru Impreza RA SPEC C - 1:04.95
2010 Subaru Impreza WRX STi Spec C - 1:05.882
2005 Subaru Impreza WRX STi (speclerde 2.5lt olarak yazılmış) - 1:04:72
Sitenin technical data bölümünde hatalar var. Normalden daha yavaş yazılmış. Örneğin 0-200 21.9 saniye gözükürken, aynı araçla ölçüm yapan biri 18 saniye demiş. Buna katılan 1-2 yorum daha mevcut (17 diyen de var.). Bu süreler de anladığım kadarıyla kullanıcıların eklediği veriler. Yani resmi veri değil. Resmi verilerine en kolay ulaşılan, dünya çapında en çok dikkate alınan, firmaların bile testlerini yaptığı pist hepimizin bildiği gibi Nürburgring. Aşağıda resmi (official) verileri yazdım. Bunlar profesyonel sürücüler tarafından kaydedilmiş zamanlar. Yarışlarda insanların 1 saniye bile daha hızlı gidebilmek için neler yaptıklarını ve 1 saniyenin bile ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz :)
Nürburgring (Nordschleife):
Honda Verileri:
(2001 de yapılan test) Honda Civic Type-R - 8:47
(2000 de yapılan test) Honda S2000 - 8:39
(2002 de yapılan test) Honda NSX-R - 8:09 (Sport tires, suspension modification)
(1997 de yapılan test) Honda NSX - 8:38
(2002 de Honda CEO'su lap record istemiş, araç özel hazırlanmış) Honda NSX-R (NA2) - 7:56.773
(2006 da yapılan test, stepnesiz, hava yastıksız, ESC'siz model) Honda NSX-R (NA1) - 8:03
Subaru Verileri:
(Yılı yazmıyor) Subaru WRX Sti Spec C - 8:06
(Yılı yazmıyor) Subaru Impreza WRX STi - 8:24
GC8 kasa malesef yok. Olay FWD-AWD tartışmasına döndüğü için koydum. Type-R ile STI karşılaştırmak zaten mantıksız. Dolayısıyla profesyonelce kullanılan AWD ve yine aynı şekilde kullanılan FWD'nin de karşılaştırmasının mantıksız olacağını hepimiz farketmişizdir sanırım. Bir arkadaş "FWD düzgün kullanılırsa AWD'ye atlaRRR" gibi bir ifade kullanmış. Görüldüğü gibi atladığı falan yok. FWD'dan daha fazla "racing" kategorisine giren RWD bile karşılaştırılabilir. Spec-C ile NSX'i, hatta hafif modlu NSX-R'ı bile karşılaştırsak sonuç ortada (Subaru'nun CEO'su rekor istemediği için hardcore bir STI hazırlanmamış. Dolayısıyla 7:56 koşan NSX'i karşılaştırmaya almıyorum. Denk olan modelleri karşılaştırmak lazım. Ama isteyen arkadaşlar karşılaştırmaya alıp "NSX çakmış" diyebilir. Cosworth Impreza'nın ya da Group N Impreza'nın Nürburgring verileri çıkar nasıl olsa ;) ) Yol tutuş açısından AWD'nin farkı ortada. Honda'nın sesini sevmem (Evo'larınkini de sevmiyorum gerçi. Tok ses severim. V6, V8, V12, Sıralı 6, Boxer gibi), tipini sevmem (son civic'lerin önden görünüşü hariç), içini sevmem... Ancak teknolojisine ve motor açısından dayanıklılığına hayranım, büyük saygı duyuyorum. Yüksek güçlü atmosferik araçlara da bayılıyorum. Gaza bastığınız anda güç hazır. Turbo dolacak, aman hava çok soğuk fazla basmayayım gibi dertler yok. Turbo aracın zevki bambaşka orası ayrı, ancak atmosferikte yüksek güç de farklı bir duygu. Fakat bir çok arkadaşımın, abimin belirttiği gibi 400-500 HP (hatta 300 HP bile) gücündeki bir FWD aracı hep anlamsız bulmuşumdur. Evet hızlı gider, ama nereye gittiği belli değildir. Gerçek hayattaki yollar da sadece düzlükten ibaret değildir. Virajı vardır, karı vardır, yağmuru vardır. Meşhur Jeremy Clarkson'ın ve bir SAAB mühendisinin dediği gibi; "Bir FWD aracın maksimum güç limiti 200-250 HP'dir." Bu aşılırsa torksteer ve understeer olayları gerçekleşir. Ön diferansiyeli ne kadar yeni teknoloji ve gelişmiş olursa olsun (bknz: Focus RS). Çünkü ön tekerlere 400-500 HP güç+frenin büyük bir kısmı+direksiyon görevleri aynı anda verilmez.
Sadece viraj değil, fren performansını da karşılaştırmak gerekir. 250 km/h hızdan bir de yavaşlaması var, bu hızlarda şeridinize atlayan dallamalardan kaçmak için manevra, fren kabiliyetleri var.
99 GT sahibiyim. Gerçekten temiz bir araç aldım. Motorum 10.000'de forged. Aracın kendisi 154.000'de. Düzenli bakımları yapılmış bir araç. Buddy Club coilover+ince yanak lastik ve 17" jant olmasına rağmen (aracı baya sertleştirdiği için söylüyorum.) herhangi bir sorun yaşamadım. Aracımın limitlerini bildim. Ne şanzıman ne de motor kırdım. Şimdiye kadar iki şikayetim oldu. Benzin masrafı-yedek parça, bakım maliyeti (En basitinden Tempra'da yağ değişimi 30 TL, Subaru'mda 160 TL). Bir depo benzinle şehir içinde 350-400 km gidebiliyorum evet. Ancak bu bile bana yük oluyor. Yedek parça fiyatları ise belki 92 Tempra'ya alıştığım için yüksek geliyordur, bilmiyorum. Bindiğim aracın normal bir araç olmadığını biliyorum. Bana yaşattığı güven hissi, o müthiş sesi, sessiz sakin giderken bile bütün kafaların bana çevrilmesi, apaçilerin "YAPIŞTIIIIR!" diye bağırması, park halindeyken başında muabbet eden, arabayı inceleyen insanlar, ivmelenmesi, Syron marka performans lastikleriyle bile hiçbir yerde kalmaması, buzun üzerinde olsa bile dans etmesi, kar yağdığı zaman arkadaşımla iki Subaru dik bir yokuşta durup, trafiği durdurduktan sonra kalkıp gidip, geride patinajlar içerisinde yokuşta kalan insanları izleme hisleri için bu bedelleri seve seve ödüyorum. Her anından da büyük zevk alıyorum. 4 sene boyunca Subaru diye yanıp tutuştuğum (özellikle şu an sahip olduğum aracın peşinden 3 sene kadar koştum.), her Allah'ın günü ilan incelediğim (ilginç bir şekilde hala her gün incelerim.) ve doğru bir araç seçtiğim için ise çok mutlu ve gururluyum. Bir araçtan ne istendiği çok önemli. İnce sesten hoşlanıyorsanız, roll yapacaksanız, göreceli olarak yakıt ekonomisi istiyorsanız tabii ki Honda. Geri kalan herşey için ise Subaru...
Bu kadar uzun yazıyı kim okur tartışılır. İçimi boşalttım, mutluyum :)
Test verileri için kaynaklar: Wikipedia, evolutionm.net
Linkler: http://forums.evolutionm.net/other-cars/356005-nurburgring-all-time-production-car-lap-records.html
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times#Production_vehicles
DogukanB
31-05-2010, 08:49
konu sti' a nerden geldi anlamadım ama;
top gear tur zamanları:
Honda Civic Type R 1.36.5
Stock Sti 1.20.2
neyse, konu anlamsız şekilde uzuyo :)
konu sti' a nerden geldi anlamadım ama;
top gear tur zamanları:
Honda Civic Type R 1.36.5
Stock Sti 1.20.2
neyse, konu anlamsız şekilde uzuyo :)
Aman:D
STI ın süresi gerçek değil ben uydurdum onu. Yanlış anlaşılma olmuş.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=54043&highlight=top+gear
Tsubaka için:
2002 Subaru Impreza RA SPEC C - 1:04.95
2010 Subaru Impreza WRX STi Spec C - 1:05.882
2005 Subaru Impreza WRX STi (speclerde 2.5lt olarak yazılmış) - 1:04:72
Sitenin technical data bölümünde hatalar var. Normalden daha yavaş yazılmış. Örneğin 0-200 21.9 saniye gözükürken, aynı araçla ölçüm yapan biri 18 saniye demiş. Buna katılan 1-2 yorum daha mevcut (17 diyen de var.). Bu süreler de anladığım kadarıyla kullanıcıların eklediği veriler. Yani resmi veri değil. Resmi verilerine en kolay ulaşılan, dünya çapında en çok dikkate alınan, firmaların bile testlerini yaptığı pist hepimizin bildiği gibi Nürburgring. Aşağıda resmi (official) verileri yazdım. Bunlar profesyonel sürücüler tarafından kaydedilmiş zamanlar. Yarışlarda insanların 1 saniye bile daha hızlı gidebilmek için neler yaptıklarını ve 1 saniyenin bile ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz :)
Nürburgring (Nordschleife):
Honda Verileri:
(2001 de yapılan test) Honda Civic Type-R - 8:47
(2000 de yapılan test) Honda S2000 - 8:39
(2002 de yapılan test) Honda NSX-R - 8:09 (Sport tires, suspension modification)
(1997 de yapılan test) Honda NSX - 8:38
(2002 de Honda CEO'su lap record istemiş, araç özel hazırlanmış) Honda NSX-R (NA2) - 7:56.773
(2006 da yapılan test, stepnesiz, hava yastıksız, ESC'siz model) Honda NSX-R (NA1) - 8:03
Subaru Verileri:
(Yılı yazmıyor) Subaru WRX Sti Spec C - 8:06
(Yılı yazmıyor) Subaru Impreza WRX STi - 8:24
GC8 kasa malesef yok. Olay FWD-AWD tartışmasına döndüğü için koydum. Type-R ile STI karşılaştırmak zaten mantıksız. Dolayısıyla profesyonelce kullanılan AWD ve yine aynı şekilde kullanılan FWD'nin de karşılaştırmasının mantıksız olacağını hepimiz farketmişizdir sanırım. Bir arkadaş "FWD düzgün kullanılırsa AWD'ye atlaRRR" gibi bir ifade kullanmış. Görüldüğü gibi atladığı falan yok. FWD'dan daha fazla "racing" kategorisine giren RWD bile karşılaştırılabilir. Spec-C ile NSX'i, hatta hafif modlu NSX-R'ı bile karşılaştırsak sonuç ortada (Subaru'nun CEO'su rekor istemediği için hardcore bir STI hazırlanmamış. Dolayısıyla 7:56 koşan NSX'i karşılaştırmaya almıyorum. Denk olan modelleri karşılaştırmak lazım. Ama isteyen arkadaşlar karşılaştırmaya alıp "NSX çakmış" diyebilir. Cosworth Impreza'nın ya da Group N Impreza'nın Nürburgring verileri çıkar nasıl olsa ;) ) Yol tutuş açısından AWD'nin farkı ortada. Honda'nın sesini sevmem (Evo'larınkini de sevmiyorum gerçi. Tok ses severim. V6, V8, V12, Sıralı 6, Boxer gibi), tipini sevmem (son civic'lerin önden görünüşü hariç), içini sevmem... Ancak teknolojisine ve motor açısından dayanıklılığına hayranım, büyük saygı duyuyorum. Yüksek güçlü atmosferik araçlara da bayılıyorum. Gaza bastığınız anda güç hazır. Turbo dolacak, aman hava çok soğuk fazla basmayayım gibi dertler yok. Turbo aracın zevki bambaşka orası ayrı, ancak atmosferikte yüksek güç de farklı bir duygu. Fakat bir çok arkadaşımın, abimin belirttiği gibi 400-500 HP (hatta 300 HP bile) gücündeki bir FWD aracı hep anlamsız bulmuşumdur. Evet hızlı gider, ama nereye gittiği belli değildir. Gerçek hayattaki yollar da sadece düzlükten ibaret değildir. Virajı vardır, karı vardır, yağmuru vardır. Meşhur Jeremy Clarkson'ın ve bir SAAB mühendisinin dediği gibi; "Bir FWD aracın maksimum güç limiti 200-250 HP'dir." Bu aşılırsa torksteer ve understeer olayları gerçekleşir. Ön diferansiyeli ne kadar yeni teknoloji ve gelişmiş olursa olsun (bknz: Focus RS). Çünkü ön tekerlere 400-500 HP güç+frenin büyük bir kısmı+direksiyon görevleri aynı anda verilmez.
Sadece viraj değil, fren performansını da karşılaştırmak gerekir. 250 km/h hızdan bir de yavaşlaması var, bu hızlarda şeridinize atlayan dallamalardan kaçmak için manevra, fren kabiliyetleri var.
99 GT sahibiyim. Gerçekten temiz bir araç aldım. Motorum 10.000'de forged. Aracın kendisi 154.000'de. Düzenli bakımları yapılmış bir araç. Buddy Club coilover+ince yanak lastik ve 17" jant olmasına rağmen (aracı baya sertleştirdiği için söylüyorum.) herhangi bir sorun yaşamadım. Aracımın limitlerini bildim. Ne şanzıman ne de motor kırdım. Şimdiye kadar iki şikayetim oldu. Benzin masrafı-yedek parça, bakım maliyeti (En basitinden Tempra'da yağ değişimi 30 TL, Subaru'mda 160 TL). Bir depo benzinle şehir içinde 350-400 km gidebiliyorum evet. Ancak bu bile bana yük oluyor. Yedek parça fiyatları ise belki 92 Tempra'ya alıştığım için yüksek geliyordur, bilmiyorum. Bindiğim aracın normal bir araç olmadığını biliyorum. Bana yaşattığı güven hissi, o müthiş sesi, sessiz sakin giderken bile bütün kafaların bana çevrilmesi, apaçilerin "YAPIŞTIIIIR!" diye bağırması, park halindeyken başında muabbet eden, arabayı inceleyen insanlar, ivmelenmesi, Syron marka performans lastikleriyle bile hiçbir yerde kalmaması, buzun üzerinde olsa bile dans etmesi, kar yağdığı zaman arkadaşımla iki Subaru dik bir yokuşta durup, trafiği durdurduktan sonra kalkıp gidip, geride patinajlar içerisinde yokuşta kalan insanları izleme hisleri için bu bedelleri seve seve ödüyorum. Her anından da büyük zevk alıyorum. 4 sene boyunca Subaru diye yanıp tutuştuğum (özellikle şu an sahip olduğum aracın peşinden 3 sene kadar koştum.), her Allah'ın günü ilan incelediğim (ilginç bir şekilde hala her gün incelerim.) ve doğru bir araç seçtiğim için ise çok mutlu ve gururluyum. Bir araçtan ne istendiği çok önemli. İnce sesten hoşlanıyorsanız, roll yapacaksanız, göreceli olarak yakıt ekonomisi istiyorsanız tabii ki Honda. Geri kalan herşey için ise Subaru...
Bu kadar uzun yazıyı kim okur tartışılır. İçimi boşalttım, mutluyum :)
Test verileri için kaynaklar: Wikipedia, evolutionm.net
Linkler: http://forums.evolutionm.net/other-cars/356005-nurburgring-all-time-production-car-lap-records.html
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times#Production_vehicles
Yazdığınız şeyler büyük oranda doğru yani kendi seçimleriniz dışında hani bana göre bu marka daha iyi durumu dışında. Ona zaten bir şey söylememiz doğru olmaz. Pist zamanları için güç ve turbonun yarattığı tork farkını unutmamak gerek. Özellikle Nurburgring için. Viraj kısımları evet çok fazla ama düzlüklerini de unutmamak gerek :) O yüzden Tsukuba sonuçlarını dikkate almak daha iyi olabilir. Özellikle FWD'nin 250-300 sınırına ben de katılıyorum hatta bunu atmosferikle yapabiliyorsanız çok daha ayrı bir tadı oluyor. Zaten fabrikadan atmosferk çıktıysa o otomobili en fazla sc ile desteklemeyi düşünenlerden biriyim. K20 EG'ye bindim ve o tadı hala arıyorum(Sağol Ruhi abi:D)
Ayrıca NSX-R'ı tek kalemde silmek durumu da baya yanlış olabilir lakin Senna bile var işin ucunda :) Dengesi tadı eminim bir çok otomobilden çok çok daha iyidir. Çünkü hatırlarsanız EVO dergisinde en zevkli 100 otomobil kısmında NSX'in yeri baya güzeldi ve evet Impreza ondan daha iyi yerdeydi. Yiğidi öldür hakkını yeme durumunda da her zaman belirtirim 4WD dediğin karda buzda toprakta çamurda her zaman çok iyidir ki impreza da bu konuda sayılılardandır hani.
Buradan bakabilirsiniz sıralamaya. MX-5'i de çok severim yahu:D
Impreza(ki kendisi özel seri) 13. sırada, NA2 NSX-R 29. sırada ama yazılanları okuyun. Hangisinin daha çok zevk vereceği hakkında biraz fikir sahibi olabilirsiniz. Tabi her şey her zamanki gibi kişisel :)
http://www.oto-park.com/viewtopic.php?f=22&t=9778
"İnce sesten hoşlanıyorsanız, roll yapacaksanız, göreceli olarak yakıt ekonomisi istiyorsanız tabii ki Honda. Geri kalan herşey için ise Subaru..."
- Sadece bunun ülkemizde olduğunu eklemenizi isterdim. Her zaman söylüyorum Honda pist için otomobil üretir. Soichiro, insanlar o otomobili gerçekten sürdüğünü hissetsin diye uğraştı. Ki bunu sözlerinde de şöyle belirtmiştir.
""Honda arabaları eşsiz kişilik sahibi olmalıdır, sadece kabiliyetli sürücüler için değil..Akılda kalıcı bir şekilde sürücünün becerilerine göre reaksiyon verebilmelidir.""
""Yeni bir konsept arabanın muhendislerine ; motorsikletler gibi bir araba yaratınki sürücler dönüşleri ve duruşlarıyla koştukları hissini alabilsinler.""
Son yazdığımla ilgili şu reklamı da herkes hatırlar herhalde.
http://www.youtube.com/watch?v=RUAfniC9iY0
RUAfniC9iY0
Ama en baştan konu bu değildi sadece hangisini yüklerseniz sorusuydu. Ben GC8 işaretledim çünkü 400-500 için ep3'ün turbolanması gerek. Ben turbo ep3 ten yani sadece düz gitmeye yöneli hazırlanmasından mutlu değilim.Ha bunlar viraj alamaz mı alır ama amaç farklı. O yüzden özellikle kendi aracınız hakkında yazdıklarınız :icon_tup::icon_tup::icon_tup:
İyi oldu böyle bilgi paylaşımı falan. Kimse kimseye uçarım kaçarım demeyince forumun tadı çıkıyor bea :p
UĞUR YUMAK
31-05-2010, 16:17
edit.............
ben olsam rolling king için cupra alırım ikisinide satıp en azından typer yerine :) hahhahahhaa
ben olsam rolling king için cupra alırım ikisinide satıp en azından typer yerine :) hahhahahhaa
bombaaaa :heyoo:
Ludacris
31-05-2010, 18:56
ben olsam rolling king için cupra alırım ikisinide satıp en azından typer yerine :) hahhahahhaa
canımsın...:icon_tup:
"düşmanımın düşmanı dostumdur" sözü burda nasıl da ortaya çıkıyor :D :D
vurun Typer'a..
Ludacris
31-05-2010, 19:17
"düşmanımın düşmanı dostumdur" sözü burda nasıl da ortaya çıkıyor :D :D
vurun Typer'a..
Alp arkadaşım benimde :) "canımsın" derim hep.. gerçi safım belli benim zati :D söylediğide mantıklı dimi :p
Ben tamamen şaka yaptım yanlış anlaşılmasın typer cupra arasındaki atışma yüzünden subaruyuda evo ile düşman görürler ondan, 3 mesaj öncesindede yazdım her türlü araça binerim diye. vurdugumuz falan yok yani typera
:DHepsini boşver Ahmet yükleyeceksen Audi yükle ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.